Nainen olisko positiivinen juttu

Anonyymi-ap

Ja lähtisitkö iltaa viettämään joku sinkkumies pyytäisi sinua luokseen iltaa viettämään ja sanoo ostin pari pakettii wilhell grillimakkaraa tehdään uunimakkaraa ja kahvia tai teetä ja jos haluut osti myös ranskanleivän eli ranskanleipääkin saat osti sen kyllä teillw aamukahviksi eli kahvia ranskanleipää ja jahtimakkaraa ja suolakurkun viipaleita ja sanoo vietetään kiva ilta yhdessä

12

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä saat syödä nuo ostamasi jutut itse. Minä ostaisin kaupasta jotain muuta, mikä sopisi minulle paremmin.

• Ei kiitos noilla eväillä. Tehdään tässä nyt yksi juttu selväksi, sinä syöt teillä ja minä syön meillä.
      Säilytetään kauhun tasapaino ja turvavälit. 😃

• Anonyymi

Ällöttävä mies, ällöttävät eväät.

• Pisteet ainakin siitä, että on ainakin yritystä. Mutta ranskanleivän tilalle voisi valita vaikka jonkun kauraleivän tai täysjyväleipää ja jahtimakkaran tilalle vaikka kalkkunaleikettä ja/tai juustoa ja suolakurkun tilalle tuorekurkkua.

• Minusta hyvät eväät on, aivan mahtavat noita itsekin kotona söin lapsena.

• Unohdit sen tärkeimmän piimä.

• valtakunta kirjoitti:

Unohdit sen tärkeimmän piimä.

Tuota piimää tulee noista ihan itse vaan ostettua väliin eipä noita enää nykyään syönyt johtuneen miehen vanhemmat olivat puutarhureita, joten ruoka on sen mukaista ja joskus ostan varsinkin tuota piimää.

• Anonyymi

Olen kaikkiruokainen, seurasi on tärkein ei ruoka. Kaikki tarjottava kelpaisi. Ei makkarassa ja ranskiksessa silloin tällöin ole mitään vikaa vaikka noin yleensä aika terveellisesti syönkin. Huom, en siis kalliisti mutta terveellisesti.

• Jos mies on kiva ja kiinnostava ja minulla on vapaata, voisin lähteäkin, eväistä huolimatta.
      Ei minua noilla eväillä erityisesti houkuteltua saisi. 😄

• No joo, miksipä ei?

• Jos ei tuu kaviaaria ja karpalohilloa, en tuu. Yym.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1153
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1103
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      840
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      836
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      66
      723
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      106
      630
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      591
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      568
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe