Halloween miitti Hämeenlinnassa 28.10.2023.

Jees...eli kokontuminen Miittiin tapahtuu järjestäjän yksinvaltaisella päätöksellä rautatieaseman asemaravintolassa 28.10.2023 klo.14:00-16:00. Mä olen ainakin koko tuon ajan siellä paikalla ja jos oma aikataulu teillä ei nyt just ihan sovi tohon haarukkaan syystä tai toisesta niin mun profiilissa on sähköposti mihin voi ilmotella miten on tulossa niin sovitaan jotain miten porukkaan löytää mukaan.🙂.

Siitä sitten olis tarkotus kävellä suht lyhyt matka keskustaan johonkin sopivaan ravintolaan syömään herkuttelemaan. Vaihtoehtoja on keskustassa useita ja niistä voidaan vaikka päättää yhdessä että mikä on kaikkein sopivin just meidän halloween ryhmärämälle mikä kooltaan on toivottavasti mahdollisimman iso mutta pienemmälläkin porukalla varmasti oikein hauskaa tulee olemaan. Mulla itellä oli yks ravintola mielessä missä on vuosikausia ollu erityisen hyvät pizzat ja siellä jo muksuna niitä herkuteltiin mutta kun kävin vilkaseen ravintolan hintoja niin...huh huh kyllä ovat vuosien saatossa pompsahtaneet taivaisiin joten se ei kyllä oo varmaan sopivin paikka jos jollain on tiukka budjetti. Mutta eiköhän me yhdessä osata sopivin paikka päättää.

Siinä voidaan sitten tutustua sekä jos ollaan jo tuttuja niin vaihtaa kuulumisia. Ja tietenkin pitää hauskaa sekä nauttia hyvästä ruuasta ja toistemme erinomaisesta seurasta. Sekä myös ne ketkä vielä haluaa iltaa siitä jatkaa pidemmälle voivat lyödä viisaat(?) päänsä yhteen ja miettiä parasta toimintasuunnitelmaa heille iltaa varten.

Mä yritin kovasti löytää jotain kivaa ja sopivaa tapahtumaa tai aktiviteettiä mikä olis teemaan ja kaikille sopinu mutta en oo sellasta sille päivälle/illalle löytäny ikäväkyllä. Asu on vapaa ja jokainen tulee paikalle juuri omana itsenään ja sellaisessa vaatetuksessa missä olonsa parhaiten hyväksi ja rennoksi tuntee. Halutessaan saa tietenkin sonnustautua myös teeman mukaisesti jos haluaa niin itseä ja muita ilahduttaa ja luoda fiilistä. Se on jopa hyvin suotavaa.😀. Mä ite ilmoitan lähempänä ajankohtaa että millaisessa vaatetuksessa ilmestyn asemaravintolaan että mut tunnistaa sieltä.

Toivottavasti mahdollisimman moni upea ja hieno ihminen innostuu tulemaan paikalle.😊.

Mikkojuhan.

147

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole upea tai hieno ihminen, mutta mä olen messissä.

      • Äääh...ihan varmasti sä oot!😄😊.

        Aika moni kuitenkin loppupeleissä on mutta joiltakin joutuu kaivaan vähän syvemmältä vaan että niitä juttuja löytyy.😁. Noh...on tietysti kyllä sitten ne harvemmat poikkeukset että vaikka kuinka syvältä kuopisit pohjaa myöden niin ei löydy sit perkeles yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisit ettiä.😂.


    • Anonyymi

      Ehotan makkispekkiksiä jollain rillillä.

      • Anonyymi

        Mikä estää sinua rillille menemästä? Sen kuin menet vaan jos ei muu sapuska kelpaa 😃


    • Laskeskelin tarvis 1400€ noin että jos aion kausiliput huvipuistoon perheenä lapsille. Myös halloween tapatumaan sekä joulunakin on tapahtuma samaa hintaa ja koko kesän vaikka päivittäin huvipuisto. Kerran toteutin nyt on vaan rahaa vähän päälle 400

      • Noo päätinkin että jos nyt sitten en järjestä koko joulua lapsille vaan niille jotka ansaitsee joulun saa lahjoa. Jospa nyt vaan toteutan asian.


    • Jos saan lapset hoitoon ja itseni sopivaan vireeseen, niin nähdään🙌🏻🎃👻💀

      • Toivottavasti onnistuu teillä sinkuilla tapaaminen.


      • Olisi muuten kovin kiva tavata sinut. Olen kysellyt Randea mukaan, mutta tiiä hänestä nyt sit..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olisi muuten kovin kiva tavata sinut. Olen kysellyt Randea mukaan, mutta tiiä hänestä nyt sit..

        Olisi hienoa jos pääsette oikeasti näkemään toisia.🥰 voi olla iloinen teidän takia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olisi hienoa jos pääsette oikeasti näkemään toisia.🥰 voi olla iloinen teidän takia.

        Kiitos kauniista ajatuksestasi valtakunta. Kovin ystävällistä sinulta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos kauniista ajatuksestasi valtakunta. Kovin ystävällistä sinulta.

        Tykkään kun voi olla iloisia. Nyt tänään päätin meidän 10 vuotias alkoi kieroilee jätti menemättä kouluun houkutteli koululle pikkuveljen joka ei myöskään kouluun mennyt ja lisäksi löhti lätkiin kaverinsa kanssa. Oli juuri saanut vaatteita 300 euron edestä ja sen jälkeen jätti menemättä kouluu päätin poistan ne vaatteet sitä ja myös joulua ei noista kirroiluista tule niin juu muutama päiväsitten ihan meni pikkuisten kanssa siis 10 vuotias suihkuun ja tuhosi vessapaperit pikkuisten kanssa paperit ympäriinsä jotka kattoja myöten joten lahjoja ei tule. Vähän olo on kusi nousi päähän. Joten nyt sitten rangaistus tulee olemaan täysin ettei joulua edes vietetä. Niin juu ei mitään syytä olla menemättä kouluun kunhan nyt ottavat mallia siskostaan joten pistän nyt ankeet olot. Eli kivoja asioita ei saa tuhmat lapset. Olen huono olemaan tiukkana. Nyt varmaan hommaan erikseen vielä näppäin puhelimen älypuhelimet veks


      • valtakunta kirjoitti:

        Tykkään kun voi olla iloisia. Nyt tänään päätin meidän 10 vuotias alkoi kieroilee jätti menemättä kouluun houkutteli koululle pikkuveljen joka ei myöskään kouluun mennyt ja lisäksi löhti lätkiin kaverinsa kanssa. Oli juuri saanut vaatteita 300 euron edestä ja sen jälkeen jätti menemättä kouluu päätin poistan ne vaatteet sitä ja myös joulua ei noista kirroiluista tule niin juu muutama päiväsitten ihan meni pikkuisten kanssa siis 10 vuotias suihkuun ja tuhosi vessapaperit pikkuisten kanssa paperit ympäriinsä jotka kattoja myöten joten lahjoja ei tule. Vähän olo on kusi nousi päähän. Joten nyt sitten rangaistus tulee olemaan täysin ettei joulua edes vietetä. Niin juu ei mitään syytä olla menemättä kouluun kunhan nyt ottavat mallia siskostaan joten pistän nyt ankeet olot. Eli kivoja asioita ei saa tuhmat lapset. Olen huono olemaan tiukkana. Nyt varmaan hommaan erikseen vielä näppäin puhelimen älypuhelimet veks

        Rajat on rakkautta. Jokaisella teolla on seuraamuksensa.

        Mä tein kerran poitsulle niin, että tyhjensin hänen huoneestaan ihan kaiken.. kirjat, pelit, lelut. Jäi vain huonekalut ja petivaatteet.
        Siinähän sai olla ja miettiä tekosiaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tykkään kun voi olla iloisia. Nyt tänään päätin meidän 10 vuotias alkoi kieroilee jätti menemättä kouluun houkutteli koululle pikkuveljen joka ei myöskään kouluun mennyt ja lisäksi löhti lätkiin kaverinsa kanssa. Oli juuri saanut vaatteita 300 euron edestä ja sen jälkeen jätti menemättä kouluu päätin poistan ne vaatteet sitä ja myös joulua ei noista kirroiluista tule niin juu muutama päiväsitten ihan meni pikkuisten kanssa siis 10 vuotias suihkuun ja tuhosi vessapaperit pikkuisten kanssa paperit ympäriinsä jotka kattoja myöten joten lahjoja ei tule. Vähän olo on kusi nousi päähän. Joten nyt sitten rangaistus tulee olemaan täysin ettei joulua edes vietetä. Niin juu ei mitään syytä olla menemättä kouluun kunhan nyt ottavat mallia siskostaan joten pistän nyt ankeet olot. Eli kivoja asioita ei saa tuhmat lapset. Olen huono olemaan tiukkana. Nyt varmaan hommaan erikseen vielä näppäin puhelimen älypuhelimet veks

        Rajat ovat rakkautta. Kuitenkin kannattaa ehkä vähän miettiä, että onko tuo järkevin ratkaisu, kun teillä kuitenkin on monta lasta, joista kaikki eivät kai ole tehneet pahojaan. Jos mahdollista, niin mieti jotain sellaista, joka kolahtaisi niihin pahantekijöihin eniten. Ja jouluun on vielä aika pitkä aika, joten joku pikaisempi voisi toimia paremmin. Ota nyt ainakin ne juuri saadut edut (vaatteet) pois käytöstä.

        Tarkoitus ei ollut moittia, mutta joulu vaan on vielä aika kaukainen ja ainakin meillä pitää rangaistuksen tulla nopeammin konkreettiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rajat ovat rakkautta. Kuitenkin kannattaa ehkä vähän miettiä, että onko tuo järkevin ratkaisu, kun teillä kuitenkin on monta lasta, joista kaikki eivät kai ole tehneet pahojaan. Jos mahdollista, niin mieti jotain sellaista, joka kolahtaisi niihin pahantekijöihin eniten. Ja jouluun on vielä aika pitkä aika, joten joku pikaisempi voisi toimia paremmin. Ota nyt ainakin ne juuri saadut edut (vaatteet) pois käytöstä.

        Tarkoitus ei ollut moittia, mutta joulu vaan on vielä aika kaukainen ja ainakin meillä pitää rangaistuksen tulla nopeammin konkreettiseksi.

        Ajattelin että kuin sanoin ne saa vaan lahjansa jotka ansainnut. Eipä muille lahjoja aio hankki ja kyllä ne vaatteet lähtee kun juurikin sai sen jälkeen jätti heti kouluun menemättä. Ja tässä muutenkin vain yksi sinne kouluun päässyt viidestä , joka viime vuonna myös on saanut sosiaalista taidoista stipendin ja numeroiden nostosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rajat ovat rakkautta. Kuitenkin kannattaa ehkä vähän miettiä, että onko tuo järkevin ratkaisu, kun teillä kuitenkin on monta lasta, joista kaikki eivät kai ole tehneet pahojaan. Jos mahdollista, niin mieti jotain sellaista, joka kolahtaisi niihin pahantekijöihin eniten. Ja jouluun on vielä aika pitkä aika, joten joku pikaisempi voisi toimia paremmin. Ota nyt ainakin ne juuri saadut edut (vaatteet) pois käytöstä.

        Tarkoitus ei ollut moittia, mutta joulu vaan on vielä aika kaukainen ja ainakin meillä pitää rangaistuksen tulla nopeammin konkreettiseksi.

        Kyllä nyt saa luvan loppua ettei joulua tule katselkoon katkerina muiden lahjoina. Sen verta jo muutenkin periksi asioita saanut että nyt kun älykännykän näppäin vaihdetaan puhelimeksi eikä edes koneelle pääsyä kuin vain yksi kone mistä katsoa wilmansa. Nyt kyllä minusta on hyvä muistaa että työtä joka joulun eteen olen joutunut tekemään lahjat ja muut. Loppuun se kieroilu. Jos sitten pääsee laskettelemaan kun kiltteinä. Minä voin jättää juhlat välistä. Joulupukki saa mennä ohitte.

        Eiköhän se 400 € riitä noihin näppäin puhelimeen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rajat ovat rakkautta. Kuitenkin kannattaa ehkä vähän miettiä, että onko tuo järkevin ratkaisu, kun teillä kuitenkin on monta lasta, joista kaikki eivät kai ole tehneet pahojaan. Jos mahdollista, niin mieti jotain sellaista, joka kolahtaisi niihin pahantekijöihin eniten. Ja jouluun on vielä aika pitkä aika, joten joku pikaisempi voisi toimia paremmin. Ota nyt ainakin ne juuri saadut edut (vaatteet) pois käytöstä.

        Tarkoitus ei ollut moittia, mutta joulu vaan on vielä aika kaukainen ja ainakin meillä pitää rangaistuksen tulla nopeammin konkreettiseksi.

        Nehän rangaistukset ei auta kun esim sanovat ”ei mene kouluun” mitkä on heti että tämä valtataistelu on ollut sen verta pitkään jo tämän 8v kanssa. Että olen sitä mieltä joulua ei olla ansaittu. Koko ajan sopimuksen on ainoa asia miten etenen tässä ja saanut kouluun. Mitkä nyt on ne nepsy lapsen ohjeetkin sopia ja pitkää kiinni sopimuksesta.


      • Jippii!☺️. Ihan mahtavaa jos pääset ja jaksat tulla. Toivottavasti kaikki menee niin hyvin että pääset tulemaan.😊.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nehän rangaistukset ei auta kun esim sanovat ”ei mene kouluun” mitkä on heti että tämä valtataistelu on ollut sen verta pitkään jo tämän 8v kanssa. Että olen sitä mieltä joulua ei olla ansaittu. Koko ajan sopimuksen on ainoa asia miten etenen tässä ja saanut kouluun. Mitkä nyt on ne nepsy lapsen ohjeetkin sopia ja pitkää kiinni sopimuksesta.

        https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/lasten-haastavan-kaytoksen-omahoito-ohjelma/7-tee-saantoja-ja-sopimuksia

        Tässä tätä informaatia asiasta


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu teillä sinkuilla tapaaminen.

        Ihan varmasti onnistuu...kiitos vaan.😊.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olisi muuten kovin kiva tavata sinut. Olen kysellyt Randea mukaan, mutta tiiä hänestä nyt sit..

        Ainakin lastenhoito on nyt sovittuna.

        Kuin myös sinut tai teidät TWIN kaksikko😁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jippii!☺️. Ihan mahtavaa jos pääset ja jaksat tulla. Toivottavasti kaikki menee niin hyvin että pääset tulemaan.😊.

        Katsotaan sen hetken voimien mukaan. Mutta nyt olen jo paljon paremmassa vireessä. Että enköhän mä tuu.🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ainakin lastenhoito on nyt sovittuna.

        Kuin myös sinut tai teidät TWIN kaksikko😁

        Jippii! Mä riemuitsen täällä. Mä sit varaan pikkupiru - teeman itselleni.. heh. Toki saa sitä muutkin käyttää, ei mulla ole yksinoikeutta piruiluun. =D

        Nyt kun toi broidi vielä innostuisi.. mutta en pakota tietenkään..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jippii! Mä riemuitsen täällä. Mä sit varaan pikkupiru - teeman itselleni.. heh. Toki saa sitä muutkin käyttää, ei mulla ole yksinoikeutta piruiluun. =D

        Nyt kun toi broidi vielä innostuisi.. mutta en pakota tietenkään..

        Voisin kyllä myös itse miettiä jotain teemaan sopivaa😊

        Eihän sitä voi pakottaa🤭.. mutta erittäin mukava jos houkuttelet😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voisin kyllä myös itse miettiä jotain teemaan sopivaa😊

        Eihän sitä voi pakottaa🤭.. mutta erittäin mukava jos houkuttelet😉

        Juu.. pukeudu ja laittaudu itseäsi piristämään. Nyt hullutellaan! Ja miitissä riehaannutaan..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Katsotaan sen hetken voimien mukaan. Mutta nyt olen jo paljon paremmassa vireessä. Että enköhän mä tuu.🙂

        Jihuu! Kuulostaa ihan super hyvältä ja kivalta.😀. Ja tietenkin ihan sun omien voimien mukaan se on tärkeintä kuitenkin.😊.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. pukeudu ja laittaudu itseäsi piristämään. Nyt hullutellaan! Ja miitissä riehaannutaan..

        Hitto minäkin innostuin🤪 joo todellakin!!


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jihuu! Kuulostaa ihan super hyvältä ja kivalta.😀. Ja tietenkin ihan sun omien voimien mukaan se on tärkeintä kuitenkin.😊.

        Jep näin tehdään☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jep näin tehdään☺️

        Hyvä, hyvä...tosi kiva huomata että rupee fiilis ja innostus nouseen yhdellä jos toisellakin.😊🥳.


    • En ole tulossa, kun olen tällainen epäsosiaalinen erakko. Mutta ihan kiinnostaa, että paljonko teitä yleensä on paikalla miiteissä?

      • No höh.. sinut olen halunnut tavata jo pitkään.. mutta mikäpä siinä. Sinä teet valintasi itse.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No höh.. sinut olen halunnut tavata jo pitkään.. mutta mikäpä siinä. Sinä teet valintasi itse.

        Olisihan se mielenkiintoinen tavata palstalaisia, mutta kun välimatkat on pitkät... Ja seli seli.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olisihan se mielenkiintoinen tavata palstalaisia, mutta kun välimatkat on pitkät... Ja seli seli.

        Aina tulee uus kerta että ei ne mahdollisuudet tähän lopu. Järkätään jatkossakin vaikka mitä miittejä varmasti. Se miityi laivallakaan ei olis hassumpi idea toteuttaa esimerkiksi jollain tapaa tai voihan niitä järkätä tulevaisuudessa sinne huvipuistoon tai vaikka johonkin kylpyläänkin se vois ollakin aika pähee miitti jossain kylpylässä.😀.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olisihan se mielenkiintoinen tavata palstalaisia, mutta kun välimatkat on pitkät... Ja seli seli.

        Juu seli seli.. Palstakamun kootut selitykset..
        Juu. Kuten jo sanoin.. oma valintasi ja kunnioitan sitä. Olisi ollut kiva vain nähdä sinut. Niin tunnen sisälläni, enkä sitä peittele.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu seli seli.. Palstakamun kootut selitykset..
        Juu. Kuten jo sanoin.. oma valintasi ja kunnioitan sitä. Olisi ollut kiva vain nähdä sinut. Niin tunnen sisälläni, enkä sitä peittele.

        Kiitos, mukava kun kaivataan. Vaikka olenkin tällainen mörkö.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos, mukava kun kaivataan. Vaikka olenkin tällainen mörkö.

        No höh.. jut six ku oot tommone mörkö.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No höh.. jut six ku oot tommone mörkö.

        Ainakin sopisi hyvin miitin halloween teemaan :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ainakin sopisi hyvin miitin halloween teemaan :D

        Jos sä olet jonkin asteinen mörkö, niin mä olen pikkupiru ja piruuttanikin aion näyttää sarveni hellouweenimiitissä! Just siksi kai lähdenkin miittiin, että saan syyn vähän laittautua. Se on joskus kivaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos sä olet jonkin asteinen mörkö, niin mä olen pikkupiru ja piruuttanikin aion näyttää sarveni hellouweenimiitissä! Just siksi kai lähdenkin miittiin, että saan syyn vähän laittautua. Se on joskus kivaa.

        Vitsi miten siistiä olisi päästä joskus ihan kunnon halloween-naamiaisiin. Muistan kun olin lukiossa ja olin oppilaitoksen ainut joka pukeutui teeman mukaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos sä olet jonkin asteinen mörkö, niin mä olen pikkupiru ja piruuttanikin aion näyttää sarveni hellouweenimiitissä! Just siksi kai lähdenkin miittiin, että saan syyn vähän laittautua. Se on joskus kivaa.

        Just tänään mietin että pitäsköhän sitä käydä ostaan jostain jotain sopivaa vaatetusta ja vähän rekvisiittaa miittiä varten.💀☠️👻👿😊.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vitsi miten siistiä olisi päästä joskus ihan kunnon halloween-naamiaisiin. Muistan kun olin lukiossa ja olin oppilaitoksen ainut joka pukeutui teeman mukaan.

        Mulla on tapana sesonkiaikoina käyttää jotakin sesonkiin liittyvää.. yleensä korvakoruja tai hiuspantaa.. jotakin pientä ja kivaa.
        Miittiin pitää pikkuisen jotakin laittaa.. onhan ne teemabileet.

        Laittaudun aika harvoin, siksi voisi olla kiva laittautua miittiin. Mutta en nyt kuitenkaa aio överiksi vetää.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Just tänään mietin että pitäsköhän sitä käydä ostaan jostain jotain sopivaa vaatetusta ja vähän rekvisiittaa miittiä varten.💀☠️👻👿😊.

        No ei varmaan kannata mitään kovin kummallista .. jotakin pientä ja kivaa. Mä olen hyvin varautunut jo entuudestaan. Meillä tapana työpaikalla vähän leikitellä sesongeilla. Varsinkin hiuspannat ovat yleisiä sesonkikoristeita.

        Sitä sesonkikrääsää on nyt paljon myynnissä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vitsi miten siistiä olisi päästä joskus ihan kunnon halloween-naamiaisiin. Muistan kun olin lukiossa ja olin oppilaitoksen ainut joka pukeutui teeman mukaan.

        Muistatko myös sitä kun oli lukiossa opiskelupakko. Se oli tosi rankkaa, kun mä en tykkää lukee. Teilläkin oli varmaan se Halloween vaan silleen teoriassa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla on tapana sesonkiaikoina käyttää jotakin sesonkiin liittyvää.. yleensä korvakoruja tai hiuspantaa.. jotakin pientä ja kivaa.
        Miittiin pitää pikkuisen jotakin laittaa.. onhan ne teemabileet.

        Laittaudun aika harvoin, siksi voisi olla kiva laittautua miittiin. Mutta en nyt kuitenkaa aio överiksi vetää.

        Jees...no en mäkään mutta olis sitä jotakin pientä kiva keksii ja kehittää.😀.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei varmaan kannata mitään kovin kummallista .. jotakin pientä ja kivaa. Mä olen hyvin varautunut jo entuudestaan. Meillä tapana työpaikalla vähän leikitellä sesongeilla. Varsinkin hiuspannat ovat yleisiä sesonkikoristeita.

        Sitä sesonkikrääsää on nyt paljon myynnissä.

        Juu jotain pientä teeman hengenmukasta.😊.


      • JeroP kirjoitti:

        Muistatko myös sitä kun oli lukiossa opiskelupakko. Se oli tosi rankkaa, kun mä en tykkää lukee. Teilläkin oli varmaan se Halloween vaan silleen teoriassa.

        En oikeastaan ole koskaan koulussa juuri opiskellut. Varmaan jotain keskittymishäiriötä.

        Mutta ei meillä mitään halloween juttua oppilaitoksessa edes ollut. Minulla oli vaan ihan omat bileet :)


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Just tänään mietin että pitäsköhän sitä käydä ostaan jostain jotain sopivaa vaatetusta ja vähän rekvisiittaa miittiä varten.💀☠️👻👿😊.

        Millä rahalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Ööö...euroilla? Mitä luulet?🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Just tänään mietin että pitäsköhän sitä käydä ostaan jostain jotain sopivaa vaatetusta ja vähän rekvisiittaa miittiä varten.💀☠️👻👿😊.

        Miten olis se ritari? Vaikka Ritari Ässä. Tai sitten se Tuttiritari?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Miten olis se ritari? Vaikka Ritari Ässä. Tai sitten se Tuttiritari?

        Täytyy kattoo mitä on saatavilla ja mitä on varaa hankkia ja mikä sopii halloween teemaan mutta miksipä ei jompikumpi noistakin vois kyllä sopia varmasti.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyy kattoo mitä on saatavilla ja mitä on varaa hankkia ja mikä sopii halloween teemaan mutta miksipä ei jompikumpi noistakin vois kyllä sopia varmasti.😃.

        Juu, oothan sää nyt myös palstan virallinen ritari eli palstaritari (muista pistää tääkin sun nimilistaan) =D Mutta tuo oli vaan huumoria, että pukeutuisit Ritari Ässäksi tai Tuttiritariksi.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyy kattoo mitä on saatavilla ja mitä on varaa hankkia ja mikä sopii halloween teemaan mutta miksipä ei jompikumpi noistakin vois kyllä sopia varmasti.😃.

        Kun niistä oli toisessa ketjussa juttua meillä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, oothan sää nyt myös palstan virallinen ritari eli palstaritari (muista pistää tääkin sun nimilistaan) =D Mutta tuo oli vaan huumoria, että pukeutuisit Ritari Ässäksi tai Tuttiritariksi.

        Jep pistetään kyllä...no juu mutta ei se nyt välttämättä niin huono idea noikaan olis kun vaan tekis niistä vaan halloween versiot.😅.

        Ei perhana kello on jo taas ton verran. Hyvin vastahakosesti täytyy taas lopettaa ja mennä nukkumaan. Kiitos sulle taas tästä päivästä on ollu niin kivaa taas. Hyvää yötä ja suloisia unia. Huomiseen.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep pistetään kyllä...no juu mutta ei se nyt välttämättä niin huono idea noikaan olis kun vaan tekis niistä vaan halloween versiot.😅.

        Ei perhana kello on jo taas ton verran. Hyvin vastahakosesti täytyy taas lopettaa ja mennä nukkumaan. Kiitos sulle taas tästä päivästä on ollu niin kivaa taas. Hyvää yötä ja suloisia unia. Huomiseen.🤗.

        Määkin äsken mietin, että pitäis kohta lopettaa. Johan täällä on tullut roikuttua jo tunti jos toinenkin. Öitä. Luultavasti huomiseen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kun niistä oli toisessa ketjussa juttua meillä.

        Jees...voishan ne olla vaikka zombi tuttiritari ja vampyyri ritariässä.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Määkin äsken mietin, että pitäis kohta lopettaa. Johan täällä on tullut roikuttua jo tunti jos toinenkin. Öitä. Luultavasti huomiseen.

        Hyvää huomenta ystävä kallis!😊. Kylläpä nyt tänä yönä nukuttikin hyvin enkä heräilly vähän väliä vaikka turhan lyhyiksi muuten unet jäikin. Toivottavasti sunkin yö meni hyvin ja sait nukuttua kunnolla. Oikein mukavaa ja iloista päivää!

        Smokie: I'll meet you at midnight https://youtu.be/WoTLnaI1NEY?si=S3cRh94IBkD6hCgC


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu jotain pientä teeman hengenmukasta.😊.

        Oranssit pumpkin t-lenkkarit?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää huomenta ystävä kallis!😊. Kylläpä nyt tänä yönä nukuttikin hyvin enkä heräilly vähän väliä vaikka turhan lyhyiksi muuten unet jäikin. Toivottavasti sunkin yö meni hyvin ja sait nukuttua kunnolla. Oikein mukavaa ja iloista päivää!

        Smokie: I'll meet you at midnight https://youtu.be/WoTLnaI1NEY?si=S3cRh94IBkD6hCgC

        Smokie on myös yks mun suosikeista ja Chris Norman (bändin alkuperäinen laulaja, lähti bändistä 1986 soolouralle) on yks mun lempilaulajista. Markku Aro on tulkinnu tän kappaleen suomeksi nimellä "Keskiyön aikaan" ja muistaakseni myös Tapani Kansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oranssit pumpkin t-lenkkarit?

        Joillain sitten on joku fiksaatio noihin tarralenkkareihin =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...voishan ne olla vaikka zombi tuttiritari ja vampyyri ritariässä.😄.

        Ai kaikki yhtä aikaa=D Se vois olla oikein mielenkiintoista =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Smokie on myös yks mun suosikeista ja Chris Norman (bändin alkuperäinen laulaja, lähti bändistä 1986 soolouralle) on yks mun lempilaulajista. Markku Aro on tulkinnu tän kappaleen suomeksi nimellä "Keskiyön aikaan" ja muistaakseni myös Tapani Kansa.

        Näin mä joo muistelin että on sun lemppareita.😊. Ja juu oon kuullu ton suomenkielisen versionkin kyllä mutta en muista kenen laulamana.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin mä joo muistelin että on sun lemppareita.😊. Ja juu oon kuullu ton suomenkielisen versionkin kyllä mutta en muista kenen laulamana.😀.

        Hei vaan ja hyvää iltaa =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joillain sitten on joku fiksaatio noihin tarralenkkareihin =D =D

        Juu oon pistäny merkille saman.😃. Jokaisella on tietysti omat kiinnostuksen ja mieltymyksen aiheensa mutta tää on kyllä yks omituisimmista mikä mulle vastaan on tullu.🤔😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu oon pistäny merkille saman.😃. Jokaisella on tietysti omat kiinnostuksen ja mieltymyksen aiheensa mutta tää on kyllä yks omituisimmista mikä mulle vastaan on tullu.🤔😄.

        Jep. On mullakin ollut kenkiä, joissa on tarrat. Ja jatkossakin varmaan on. Tehdään aikuisillekin tarrakenkiä, mutta mulla on niin pieni jalka (talvikengät yleensä 35 ja muut 34), että väistämättä joutuu joskus ottamaan sellaiset, joissa tarrat, varsinkin joissain talvikengissä.


      • Niin ja saahan sitä ehdotella vaikka omaa paikkakuntaa🙂


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai kaikki yhtä aikaa=D Se vois olla oikein mielenkiintoista =D =D

        Niin no juu puolet tuttiritaria ja zompieta ja puolet ritari ässää ja vampyyriä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no juu puolet tuttiritaria ja zompieta ja puolet ritari ässää ja vampyyriä.😂.

        Aika mielenkiintoista =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hei vaan ja hyvää iltaa =)

        Heipä hei heissulivei...kiitos paljon ja samoin teillä arvon leidi! (kumartaa syvään ja antaa kevyen pusun leidin kämmenselkään)😅. Eikös ritarien näin kuulu toimia?🤔😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. On mullakin ollut kenkiä, joissa on tarrat. Ja jatkossakin varmaan on. Tehdään aikuisillekin tarrakenkiä, mutta mulla on niin pieni jalka (talvikengät yleensä 35 ja muut 34), että väistämättä joutuu joskus ottamaan sellaiset, joissa tarrat, varsinkin joissain talvikengissä.

        Jees....no sulla on sitten semmonen 10-11 numeroo pienempi jalka kuin mulla. Aika siro jalka sulla on kyllä.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ja saahan sitä ehdotella vaikka omaa paikkakuntaa🙂

        Nimenomaan ja mukavaahan se olis että niitä olis eripaikoissa. Mä ainakin tykkäisin vaikka se kauempaa tuleminen onkin matkojen ja mahdollisten yöpymisten suhteen hankalempaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nimenomaan ja mukavaahan se olis että niitä olis eripaikoissa. Mä ainakin tykkäisin vaikka se kauempaa tuleminen onkin matkojen ja mahdollisten yöpymisten suhteen hankalempaa.🙂.

        Näinhän se olisi. Mutta toisi vaihtelua elämään😅 ettei tarvitse pyöriä samoissa nurkissa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aika mielenkiintoista =D =D

        Vai tulisko,han siinä jo jonkin sortin identiteettikriisi?😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees....no sulla on sitten semmonen 10-11 numeroo pienempi jalka kuin mulla. Aika siro jalka sulla on kyllä.🙂.

        Juu. Mää oon tämmönen keiju =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Heipä hei heissulivei...kiitos paljon ja samoin teillä arvon leidi! (kumartaa syvään ja antaa kevyen pusun leidin kämmenselkään)😅. Eikös ritarien näin kuulu toimia?🤔😀.

        No juu, kiitos kiitos =) No sää ootkin oikea herrasmies =D


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Näinhän se olisi. Mutta toisi vaihtelua elämään😅 ettei tarvitse pyöriä samoissa nurkissa.

        Juurikin näin...vaihtelua ja vähän jotain uutta ja jännittävää.😃.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Mää oon tämmönen keiju =D

        Keijut on ihania.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No juu, kiitos kiitos =) No sää ootkin oikea herrasmies =D

        Neoto on hyvä vaan.😊. No ainakin mä kovasti pyrin oleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Neoto on hyvä vaan.😊. No ainakin mä kovasti pyrin oleen.🙂.

        Neito ei neoto.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Neito ei neoto.😄.

        No sattuuhan sitä virheitä =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No sattuuhan sitä virheitä =D =D

        Juu ei olla täydellisiä myö ritaritkaa.😁.


    • Joko on asut valittu, halloween kumminkin teemana? 😉

      • Vielä on suunnittelun ja etsinnän alla että mitä sais hankittua...jotain sellasta pientä teemaan kuuluvaa.😄.






      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mikä ettei...joku vampyyri juttu vois olla hieno. Vampyyrit on tosi cooleja ollu aina mun mielestä.🧛🏻🤪.

        Vedä vähän harmaata väriä mikä lähtee pesussa pois ja kunnon hampaat ja viitta. Vielä kun olis häjyt piilarit wau! 😜🧛‍♂️



      • Huitale kirjoitti:

        Vedä vähän harmaata väriä mikä lähtee pesussa pois ja kunnon hampaat ja viitta. Vielä kun olis häjyt piilarit wau! 😜🧛‍♂️

        Itelläni olis joskus käytössä vihreet ja pähkinänruskeat piilarit. Tekee aika paljon erinäköä jo niillä. 🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sittenhän sitä vasta oliskin tosi hottis Batwoman.😍😊.

        Pikkasen runsaanpuoleinen. 🤣


      • Huitale kirjoitti:

        Pikkasen runsaanpuoleinen. 🤣

        Mutta se siitä asusta just hauskan tekiskin, kun ei oo fitti vaan on puffi. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Mutta se siitä asusta just hauskan tekiskin, kun ei oo fitti vaan on puffi. 😂

        Olis liian helppo arvata kuka oon mä, kun saumat irvistelis tollasessa lepakkoasussa. 😅🤪

        Jaa, toi on takuulla Jasu. Silleen toi puku on repeemäisillään, että se on se.


      • Huitale kirjoitti:

        Tai jokerin. 😃

        Jokeri olis makee kyllä kanssa.👍. Mites Pingviini tuli näistä Bättiksen arkivihollisista mieleen. Tai sitten Kaksinaama tai Arvuuttaja.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jokeri olis makee kyllä kanssa.👍. Mites Pingviini tuli näistä Bättiksen arkivihollisista mieleen. Tai sitten Kaksinaama tai Arvuuttaja.😄.

        No, en nyt osallistu mutta jollekin pukuideoita. Tässä teille tehtävä miittiin, opetelkaa tää. Ja valtaatte lattian. 👍

        https://youtu.be/l7s3nn2gsMU?si=ywtEAESsqnffeCWr

        Haaveilija varmaan innostuu ainakin. 😃


      • Huitale kirjoitti:

        No, en nyt osallistu mutta jollekin pukuideoita. Tässä teille tehtävä miittiin, opetelkaa tää. Ja valtaatte lattian. 👍

        https://youtu.be/l7s3nn2gsMU?si=ywtEAESsqnffeCWr

        Haaveilija varmaan innostuu ainakin. 😃

        Vaan nyt poistun itse tanssimaan tuota täysin samaa, mun vapaapäivä eli tanssipäivä. 👍

        Palataan.


      • Huitale kirjoitti:

        Vedä vähän harmaata väriä mikä lähtee pesussa pois ja kunnon hampaat ja viitta. Vielä kun olis häjyt piilarit wau! 😜🧛‍♂️

        Se olis kyllä jo hyvin panostettu ja vois olla tosi pähee kyllä.😅.


      • Huitale kirjoitti:

        Itelläni olis joskus käytössä vihreet ja pähkinänruskeat piilarit. Tekee aika paljon erinäköä jo niillä. 🙂

        Joo niin tekee ja niitä tosi hienoja niitä piilareita.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Pikkasen runsaanpuoleinen. 🤣

        Mutta niin HOT! HOT! HOT!🔥🔥🔥 kuitenkin. Ja parempi niin kuin joku oljenkorsi minkä tuulikin vie mukanaan. Eihän sellasesta edes olis mitään apua Bättikselle.😜😁.


      • Huitale kirjoitti:

        Pikkasen runsaanpuoleinen. 🤣

        Huomaatko muuten että meillä on tooodella aktiivinen kuntoilupäivä näin kun sataa ja myrskyää. Piti olla ulkona lenkkeilyä mutta eihän se tällä ilmalla onnistu eikä kuntosalikaan ollu vapaa.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Mutta se siitä asusta just hauskan tekiskin, kun ei oo fitti vaan on puffi. 😂

        Se olis just hyvä niin.😀.


      • Huitale kirjoitti:

        Olis liian helppo arvata kuka oon mä, kun saumat irvistelis tollasessa lepakkoasussa. 😅🤪

        Jaa, toi on takuulla Jasu. Silleen toi puku on repeemäisillään, että se on se.

        Ja pyh...kaikki vaan kelais että ei helvetti kuka noin hottis Batwoman voi ollakaan.😋.


      • Huitale kirjoitti:

        No, en nyt osallistu mutta jollekin pukuideoita. Tässä teille tehtävä miittiin, opetelkaa tää. Ja valtaatte lattian. 👍

        https://youtu.be/l7s3nn2gsMU?si=ywtEAESsqnffeCWr

        Haaveilija varmaan innostuu ainakin. 😃

        Jeps näin mä aavistelin kyllä mutta vastaisuuden varalle jos/kun päätät osallistua.🙂.

        Täytyy yrittää reenaa ja yllättää kaikki...ei vaan kyllä mun tanssitaidoilla oo realismia varmaan.🤣.

        Haaveilija kyllä tykkäis varmaan.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Vaan nyt poistun itse tanssimaan tuota täysin samaa, mun vapaapäivä eli tanssipäivä. 👍

        Palataan.

        Jees...mukavaa vapaapäivää ja tanssihetkee.😊.

        Palaillaan.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Itelläni olis joskus käytössä vihreet ja pähkinänruskeat piilarit. Tekee aika paljon erinäköä jo niillä. 🙂

        Heh.. piilarit ovat kivoja. Mä olin todella likinäköinen ennen ja käytin piilareita.. mulla oli mm. keltaiset ja violetit piilarit. Kaikkien perinteisten värien lisäksi tietty.

        Kävin laserleikkauksessa ja piilarien käyttö siis loppui 2018. Niillä oli kuitenkin kiva pelleillä. Kerran menin töihin siten että toinen silmä oli violetti ja toinen vihreä..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. piilarit ovat kivoja. Mä olin todella likinäköinen ennen ja käytin piilareita.. mulla oli mm. keltaiset ja violetit piilarit. Kaikkien perinteisten värien lisäksi tietty.

        Kävin laserleikkauksessa ja piilarien käyttö siis loppui 2018. Niillä oli kuitenkin kiva pelleillä. Kerran menin töihin siten että toinen silmä oli violetti ja toinen vihreä..

        Itellä ei oo ollu piilareita mutta ne on tosi hienoja jotkut ja vaikka just tuollain sekottamalla et on erilaiset.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Itellä ei oo ollu piilareita mutta ne on tosi hienoja jotkut ja vaikka just tuollain sekottamalla et on erilaiset.😀.

        Just tilasin piilarit miittiä varten..


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaan nyt poistun itse tanssimaan tuota täysin samaa, mun vapaapäivä eli tanssipäivä. 👍

        Palataan.

        Lähetätkö nossen miittiin edustamaan teidän perhettä?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja pyh...kaikki vaan kelais että ei helvetti kuka noin hottis Batwoman voi ollakaan.😋.

        Hahhah, juu juu. Varmasti. 😆🤞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähetätkö nossen miittiin edustamaan teidän perhettä?

        En lähetä. Meidän perheellä on omat halloween jutut, lapsille väsätään kammokuja halloween henkeen. Löytyy seittiä, hämiksiä, käsivarsia, haamuja, irtosilmiä jne.

        Koti on illan verran kuin elokuvalavaste.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. piilarit ovat kivoja. Mä olin todella likinäköinen ennen ja käytin piilareita.. mulla oli mm. keltaiset ja violetit piilarit. Kaikkien perinteisten värien lisäksi tietty.

        Kävin laserleikkauksessa ja piilarien käyttö siis loppui 2018. Niillä oli kuitenkin kiva pelleillä. Kerran menin töihin siten että toinen silmä oli violetti ja toinen vihreä..

        Mulla oli joskus vahvuuksilla piilarit, mutten nähny niillä niin hyvin kun silmälaseilla. Hommasin piilarit moottoripyöräilyä varten, kun silmälasit on ikävät kypärän kanssa, painaa korvien takaa ja sangat vääntyy kun väkisin vängertää.

        Jouduin luopuu niistä. Mutta väripiilareilla ilman vahvuuksia joskus leikin. En ny enää vuosiin, mutta kuvissa voi joskus olla ruskeat tai vihreätkin silmät, omien kirkkaan sinisten sijaan. 🙂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Just tilasin piilarit miittiä varten..

        No niin!..hieno homma mä en malta odottaakaan et nään kuinka mageet ne oikeen onkaan.🤩.


      • Huitale kirjoitti:

        Hahhah, juu juu. Varmasti. 😆🤞

        No tietenkin...aivan varmasti!👍🔥😍🦹‍♀️


      • Huitale kirjoitti:

        En lähetä. Meidän perheellä on omat halloween jutut, lapsille väsätään kammokuja halloween henkeen. Löytyy seittiä, hämiksiä, käsivarsia, haamuja, irtosilmiä jne.

        Koti on illan verran kuin elokuvalavaste.

        Hieno homma! Ja muksut varmasti tykkää ja nauttii halloweenista kun ootte panostanut muksujen iloon ja hauskanpitoon.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno homma! Ja muksut varmasti tykkää ja nauttii halloweenista kun ootte panostanut muksujen iloon ja hauskanpitoon.😊.

        Juu, isäntä varsinkin on taitava tuossa hommassa. Sitten on herkkuja ja mörkömusaa. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, isäntä varsinkin on taitava tuossa hommassa. Sitten on herkkuja ja mörkömusaa. 😄

        Upee juttu!👍👏😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...mukavaa vapaapäivää ja tanssihetkee.😊.

        Palaillaan.🙂.

        Jos nyt innostutte koreografiasta, niin sen lippispäisen liikkeitä seuraillen tulee ah, niin hieno lopputulos, että. Osaa meinaan. 👍


    • Anonyymi

      pitää olla naamari ja samanlainen kaikilla jotta ei tunnista kuin ehkä lenkkarien merkistä henkilön, jos tunnistaa.

    • Anonyymi

      joo ja mutta. käsi sängyn alla, kammottava käsi vaanimassa sängyn alla nukuttaa hyvin ajatelma tuo, silloin ei uskalla lähteä pois sängystä on pakko nukkua, koska jos siellä sängyn alla on sellainen käsi joka voi tarrata nilkasta kiinni ja vetää sinne...

      Unen-tulemis-ajatus aika hyvä.

    • Anonyymi

      Mutta menepä kauppaan ja osta kurpitsa, näin sellaisia oikeiden kurpitsojen joukossa muovisia suuria, joihin maalattu naamoja, niin: osta vahingossa sellainen, olisi pettymys jos olisi muovinen eikä olisikaan syömistä siinä kurpizzassa sitten..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helou vaan Jelou... haloo?

    • Anonyymi

      Moi, mikä on (ylä)ikäraja?;)))

      • Eipä sellasta yläikärajaa oo.😀.


    • Anonyymi

      ..mutta joo jos menee ostamaan niitä suuria muovisia koriste-halloween-kurpitsoja kaupasyta, muovisia, tahallaan itselle koristeeksi, ja liimaa niihin sen hintalapunkin punnituksessa..

    • Anonyymi

      Can't seem to find one music piece from ZZTOP, I remember from record Recycler, if I remember correctly "... she hit me with a night stick and hurt me really, really bad..."

      Jooh en muista enkä jaksa penkoa kaikkia vanhoja levyjä.

      Lyö "yötikulla" = pamppu = night stick.

    • Anonyymi

      Tänä halloweenina löytyy varmaan paljon Putin naamioita. Siinä hahmo, mikä on pelottava, mut rohkea veto naamion kantajalta, koska loppuillasta voi joutua muutaman iskun kestää ja painimista.

    • Anonyymi

      halloween on perkeleellinen riivaajien juhla.
      Tahtoisitko siirtyä voittajan puolelle, Herra Jeesus tahtoo sinutkin pelastaa ettet syntiesi kanssa kadotukseen kulkisi. Tehkää parannus ja Uskokaa Evankeliumi

      • Joo uskon ihan yhtä paljon kuin kaikkiin muihinkin ihmisen kirjoittamiin taruihin.🙂.


    • Anonyymi

      Sellanen paikka jossa voidaan rauhassa kaikki pössytellä höpöheinää.

      • Anonyymi

        Tuoko mikkis jointit?


    • Anonyymi

      ei kannata sekoilla sitten jos menette johonkin autiotaloon juhlimaan, niin mökkinaapurit ihmettelevät että: tuolla kummittelee tuolla talossa..

    • Anonyymi

      Olisikin hyvä jos menee jonnewkin autiotaloon viettämään iltaa ja sitten jälkeen jää kummittelijoilta: 1 lenkkaeri ja 2kpl 9mm pistoolin eli Lugerin hylsyjä, ja ampuu papatteja tai kiinalaisia 2 ollessaan.

    • Anonyymi

      Sarjakummittelija asialla, jättää aina jälkeen yhden tennarin ja 9mm pistoolin hylsyjä, kummittelee maailmanlaajuisestikin..

    • Anonyymi

      Unikäsi-juttu oli jooh hyvä kehitin että jos on joku käsi sängyn alla aina vaanimasswa joku käsi... kun artisti niin... kehittyi nimi "Unikäsi", vaanii sängyn alla ja pakottaa nukkumaan ja lepäämään vielä hetken aikaakin.

    • Nosto.

      • Hyvä, hyvä!!!😊.


      • Nyt löyty aika pähee asustus miittiin mutta ei ehkä noin paljoo viitti kuitenkaan panostaa vaikka olis se kyllä hienoo.😊.

        https://fb.watch/nH36pEx29p/


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt löyty aika pähee asustus miittiin mutta ei ehkä noin paljoo viitti kuitenkaan panostaa vaikka olis se kyllä hienoo.😊.

        https://fb.watch/nH36pEx29p/

        Hinta ei kyllä mikään hirvee olis tolla tarjouksella.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hinta ei kyllä mikään hirvee olis tolla tarjouksella.🙂.

        Normaali p-kaveripoika-asu on hyvä Halloweeniinkin


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hinta ei kyllä mikään hirvee olis tolla tarjouksella.🙂.

        Gauhee hinta... Tuollahan syö pari viikkoa!

        Laita ennemmin tyynyn alle säästöön ylimääräinen raha. Ens vuonna palellaan kun oikeistohallitus saa säästötoimensa läpi.

        xLiner


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nyt löyty aika pähee asustus miittiin mutta ei ehkä noin paljoo viitti kuitenkaan panostaa vaikka olis se kyllä hienoo.😊.

        https://fb.watch/nH36pEx29p/

        No ei nyt kai noin paljoa kannata satsata..jotakin ihan pientä..ei olla kuitenkaan menossa naamiaisiin..


    • Taas nosto freimille.

      • Ai niin mun pitikin sulle laittaa kuvaa. Löysin mä ainakin jotain rekvisiittaa miittiin alustavasti. Täytyy jotain kehittää vielä ja miettiä että miten kokonaisuuden modaa sitten.😄. Jos et halua nähdä etukäteen niin älä käy kattoon kuvaa.😊.

        https://aijaa.com/ag1466


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai niin mun pitikin sulle laittaa kuvaa. Löysin mä ainakin jotain rekvisiittaa miittiin alustavasti. Täytyy jotain kehittää vielä ja miettiä että miten kokonaisuuden modaa sitten.😄. Jos et halua nähdä etukäteen niin älä käy kattoon kuvaa.😊.

        https://aijaa.com/ag1466

        Hyvältä vaikuttaa.. mä kävin tänään hakemassa piilarit, jotka tilasin miittiä varten. En mä mitään koko asua meinannut.. pikkuisen vain teemaan sopivaa..

        Kiva nähdä ollaanko me ihan kaksistaan vai tuleeko muitakin.. toivoisin lössiä, mutta tulee kutka tulee.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvältä vaikuttaa.. mä kävin tänään hakemassa piilarit, jotka tilasin miittiä varten. En mä mitään koko asua meinannut.. pikkuisen vain teemaan sopivaa..

        Kiva nähdä ollaanko me ihan kaksistaan vai tuleeko muitakin.. toivoisin lössiä, mutta tulee kutka tulee.

        Jees toivotaan niin että moni innostuis. Toivottavasti Haaveilijalla riittäis voimia mutta tärkeintä on että lepää vaan jos vähänkään tuntuu olo väsyneeltä tai apealta. Täytyy tehdä vielä joku uus alotus ja yrittää innostaa ihmisiä.🙂.

        En mäkään oikeeta asua ajatellu jos vaa toi hattu päähän ja ketju jotenkin kaulaan ja jos löytäs jotain koristeita vähän vaikka vaatteisiin tai rannerenkaita, sormuksia tai lisää ketjuja tai korun tapasia jollain semmosilla vähän modaa normi pukeutumista.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees toivotaan niin että moni innostuis. Toivottavasti Haaveilijalla riittäis voimia mutta tärkeintä on että lepää vaan jos vähänkään tuntuu olo väsyneeltä tai apealta. Täytyy tehdä vielä joku uus alotus ja yrittää innostaa ihmisiä.🙂.

        En mäkään oikeeta asua ajatellu jos vaa toi hattu päähän ja ketju jotenkin kaulaan ja jos löytäs jotain koristeita vähän vaikka vaatteisiin tai rannerenkaita, sormuksia tai lisää ketjuja tai korun tapasia jollain semmosilla vähän modaa normi pukeutumista.😊.

        Loistava idea.. siis molemmat. Tuo uusi aloitus, että asu. Ny mä vetäydyn yöpuulle. Hyvää yötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Loistava idea.. siis molemmat. Tuo uusi aloitus, että asu. Ny mä vetäydyn yöpuulle. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä ja suloisia unia.😊.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe