Kumppanin voi löytää mistä vain

Anonyymi-ap

Tai ainakin melkein. Vaikka harrastuksissa tai lenkkipolulla.

12

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuodesta toiseen raitis mies odottaa että kumppani löytyy harrastuksista tai lenkkipolulta. Joka syksy hän aloittaa uuden harrastuksen, mutta vuodet vierivät ja hän on edelleen yksin.

Sillä aikaa viinamies on juonut yökerhossa viinaa, tavannut naisia ja perustanut perheen.

t. viinamies

• Anonyymi

Jatka sinä vain hourailujas.

• Anonyymi

Näin on, kun vaan sattuu sopiva kohdalle.

• Anonyymi

Vihdoinkin joku järkevä vastaus.

• Vaikka vanhasta hylätystä tehtaasta

• Sitähän ei koskaan tiedä 😅😅😅

• Anonyymi

Tuuristahan pitkälti on kiinni, missä kohtaa, jos on kohdatakseen, joten harrastukset, lenkkipolku tai vaikka työ ovat aivan yhtä mahdollisia kohtaamispaikkoja, kuin Tinder tai baari. Riippuu myös elämäntavasta ja missä aikaansa viettää, mikä on todennäköisintä.

• Anonyymi

Lotossakin on mahdollista voittaa päävoitto, mutta todennäköisyys on niin pieni ettei elämäänsä voi sen varaan laskea.
        Todennäköisyys löytää kumppani harrastuksista tai lenkkipolulta on myös hyvin pieni. Kukaan järkevä ihminen ei sen varaan laske, vaan lähtee yökerhoon juomaan viinaa koska siellä todennäköisyys kumppanin löytämiseen on paljon suurempi.

t. viinamies

• Tai sinkut palstalta..

• Anonyymi

Jos on mieheksi sattunut syntymään niin pitää myös uskaltaa tehdä jotain asian eteen.

• Anonyymi

pholliishi käski shanoooo hhuuugo ja mä heti tajushin, et tehthiin shinukaupat ja paishkasin käthä ja shanoin, etä Jonne.

t. vinazmie

• Anonyymi

Itse löysin kerran (tai tulin löydetyksi) metrossa junaa odotellessa, toisen kerran baarin edustalta, kun kävelin ohi koiralenkiltä, kolmannen kerran ruokakaupan ovesuusta, kun olin menossa sisään. Kaikki parisuhteet kestivät useamman vuoden. Tosiaan, monesta paikkaa voi parisuhteen löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3690
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1588
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1021
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      167
      999
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      74
      815
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      725
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      33
      716
    10. Mitä opit tästä

Ikävästä, päivästä?
      Ikävä
      81
      660
    Aihe