Hyvää yötä kaunokaiset. 🌃🌠🐺
Oliko torstai toivoa täynnä!
48
353
Vastaukset
- Anonyymi
mikset miehille toivota.
- Anonyymi
Oli, mutta en nähnyt itseäni kiinnostavaa tummatukkaista, ei minua paljon pidempää miestä!
- Anonyymi
Ei kyllä siltä tuntunut jos mitään toivoa kun toivo on tavallaan heitetty. Kunhan eletään, miettinyt lähinnä selviytymistä ja sitä kaikkea tyhjyyttä, että miten pystynyt elämään.
Minulla oli hyvät treenit tänään. Siihen olen tyytyväinen. 😊
- Anonyymi
No hyvä et jollain menee hyvin öitä.
Hyvää yötä. Ehkä hieman surumielinen päivä sitten kuitenkin, mutta näillä mennään. Sitä paitsi huomenna on perjantai! :))
mustasusi kirjoitti:
😢 ikävää sellainen. Oli haikea päivä minullakin. Huomenna päivä on uus ja viikonloppu. :)
Niinpä. Miksi sinulla oli haikea päivä?
Mu5tasydän kirjoitti:
No mutta, harmillista kuitenkin.
Onhan se, kun täällä eräs kiusaa minua vanhasta jutusta. Siitä se haikea olo tulee.
mustasusi kirjoitti:
Onhan se, kun täällä eräs kiusaa minua vanhasta jutusta. Siitä se haikea olo tulee.
Sait osasi tänäänkin? :(
Mu5tasydän kirjoitti:
Jaksamista tilanteeseen.
Kiitos. Kyllä tämä tässä menee. Mikä sinulla teki päivästä haikean?
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Kyllä tämä tässä menee. Mikä sinulla teki päivästä haikean?
Mulla on ikävä läheisiä. Oon ollut tänään myös liikaa palstalla, se laskee yleistä fiilistä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Mulla on ikävä läheisiä. Oon ollut tänään myös liikaa palstalla, se laskee yleistä fiilistä.
Asutko kaukana heistä? Tiedän tuon fiiliksen, kun palstalla oleminen ei olekaan kivaa. Minä en ehtinyt täällä olla tänään illalla ollenkaan. Kyllä täällä toisinaan on ihan mukavakin keskustella. Viimeaikoina on ollut hiljaista.
mustasusi kirjoitti:
Asutko kaukana heistä? Tiedän tuon fiiliksen, kun palstalla oleminen ei olekaan kivaa. Minä en ehtinyt täällä olla tänään illalla ollenkaan. Kyllä täällä toisinaan on ihan mukavakin keskustella. Viimeaikoina on ollut hiljaista.
En onneksi. Aivan lyhyt ajomatka ja onneksi pian taas näkee. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
En onneksi. Aivan lyhyt ajomatka ja onneksi pian taas näkee. :)
Se on hyvä juttu. Välillä sitä joutuu olemaan kuukaudenkin näkemättä läheisiään... Onneksi omia lapsiani näen usein. Mutta vanhemmat asuu melko kaukana kuitenkin.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sait osasi tänäänkin? :(
Luki/luit tänään kai eilisiä kirjoituksiani eikö enään simmut pysy auki väkiste kun olet jo niin monta yötä valvonnu
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä juttu. Välillä sitä joutuu olemaan kuukaudenkin näkemättä läheisiään... Onneksi omia lapsiani näen usein. Mutta vanhemmat asuu melko kaukana kuitenkin.
Olek varma et on omia ettei ol postinjakajan muistatko/tiedätkö edes ketkä on lapsiasi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
onko sulla nettaa ikävä vaikka netta ei halua sua elämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla nettaa ikävä vaikka netta ei halua sua elämäänsä.
Tavaallaan on... Ikävä on kuitenkin vähän väärä ilmaisu, kun emme ole enää olleet tekemisissä, emmekä tunne yhtään toisiamme.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tavaallaan on... Ikävä on kuitenkin vähän väärä ilmaisu, kun emme ole enää olleet tekemisissä, emmekä tunne yhtään toisiamme.
no jos ei ole ikävää niin mitä se sitten olet kun kaipaat ja ajattelet nettaa?
Anonyymi kirjoitti:
no jos ei ole ikävää niin mitä se sitten olet kun kaipaat ja ajattelet nettaa?
On kai se jotain kaipausta... tunnetta. En osaa sanoa paremmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enää? Ettehän te ikinä olleet. Näitte muutaman kerran töissä.
Anonyymi kirjoitti:
Enää? Ettehän te ikinä olleet. Näitte muutaman kerran töissä.
Oltiin ainakin puolivuotta ns työkavereita. Kyllä siinä aika usein tuli nähtyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oltiin ainakin puolivuotta ns työkavereita. Kyllä siinä aika usein tuli nähtyä.
ai niiden sun potkujen jälkeenkin?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On kai se jotain kaipausta... tunnetta. En osaa sanoa paremmin.
eikö sen jälkeen ole tullut teinityttöjä vastaan?
Anonyymi kirjoitti:
ai niiden sun potkujen jälkeenkin?
Mitä sekoilet? Ehdittiin olla työkavereita noin pitkään, ennen niitä potkuja.
Anonyymi kirjoitti:
eikö sen jälkeen ole tullut teinityttöjä vastaan?
Totta kai on tullut vastaan, vaikka mitä tyttöjä. Ihan kivojakin sellaisia.
- Anonyymi
Ulkona vielä tuulista, jokunen tähtikin taivaalla.
Hyvää yötä 🌟🌌 ja unia 😊💤Joskus täytyy mennä tähtiä katsomaan, kun on kirkasta. Se on aika terapeuttista.
Hyvää ja levollista unta sinullekin, kuka sitten oletkin. 😊💤- Anonyymi
Jaahas jaahas.. tähtiäpä juuri. Viluisaa kyllä ainakin.
- Anonyymi
Torstai oli ennemminkin täynnä pettymyksiä ja turhuutta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voi että nyt... :/ Jospa huominen olisi parempi. Aina kuitenkin on toivoa paremmasta?
Entäpä toivoa merkityksellisemmästä? Enemmän iloa ja rakkautta tuovasta. Sen sijaan, että viettäisi aikansa meluisissa ympäristöissä ja kuluttaisi energiansa siihen mikä ei anna. Asioihin ja heihin, jotka eivät ole merkityksellisiä ja ainoastaan vievät. Kaipa sitä voi kutsua paremmaksikin.
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä toivoa merkityksellisemmästä? Enemmän iloa ja rakkautta tuovasta. Sen sijaan, että viettäisi aikansa meluisissa ympäristöissä ja kuluttaisi energiansa siihen mikä ei anna. Asioihin ja heihin, jotka eivät ole merkityksellisiä ja ainoastaan vievät. Kaipa sitä voi kutsua paremmaksikin.
No siinähän oli jo paljon, mitä toivoa ja tavoitella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kun ei olisi alunperinkään ajautunut tilanteeseen, jossa toivotaan ja tavoitellaan. Akuuteinta on tällä hetkellä kuitenkin voimat vievä metelitaso, joka ei ole seikka johon voisin vaikuttaa. sinälläään huvittavaa, että rakennusalaa on yritetty suositella, kun tunnetusti työkoneiden tuottama äänisaaste on huipussaan ja hermostoni, mieli ja keho eivät enää kestä jatkuvia äänimassoja. Edes musiikin muodossa vaikka musiikki onkin edelleen yksi suurimmista rakkauksistani. Onneksi musiikkia voi kuunnella matalammallakin volyymilla.
- Anonyymi
Eikö tuo ny liene ihan normi arkea
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voi että nyt... :/ Jospa huominen olisi parempi. Aina kuitenkin on toivoa paremmasta?
Sulla tuskin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi kun sä sievästi keskustelet itsellesi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426