Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tÀstÀ aiheutunutta harmia. Olemme kiristÀneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Perjantain 13

Aurinkoista ja ihanaa huomenta. 🌞🍁☕🧘

117

595

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Huomenta â˜•đŸ‘©đŸ‚đŸ

      • Huomenta. Kuinka tĂ€nÀÀn menee? ☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta. Kuinka tĂ€nÀÀn menee? ☕

        Ihan kivastiđŸ‘©đŸ‚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivastiđŸ‘©đŸ‚

        Se on kiva kuulla. 😊


      • Voisinsin laittaa ja laittakaa muutkin.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18051883M

        đŸ”žâ€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž


    • Anonyymi

      TÀnÀÀn on hyvÀ pÀivÀ hakea joku sÀilöön, terkkuja

      • No tervemenoa sitten vaan.


      • Anonyymi

        Eikö nÀmÀ tÀllaiset ole tosiaan aamupÀivien askareita palsujen jÀlkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nÀmÀ tÀllaiset ole tosiaan aamupÀivien askareita palsujen jÀlkeen?

        Jos halutaan tehdÀ pelÀstyttÀÀ vaikutus mitÀ nÀille nettipredaattoreille nimenomaan halutaan niin ne tehdÀÀn öisin, olettaen ettÀ ei ole perheenisÀ ja sitÀhÀn tÀmÀ kuukkeli ei onneksi ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos halutaan tehdÀ pelÀstyttÀÀ vaikutus mitÀ nÀille nettipredaattoreille nimenomaan halutaan niin ne tehdÀÀn öisin, olettaen ettÀ ei ole perheenisÀ ja sitÀhÀn tÀmÀ kuukkeli ei onneksi ole

        Tryskis, kannatan ja pidÀn hieman todennÀköisempÀnÀ kuin jotain jokapÀivÀistÀ fantasiaa, millÀ pidetÀÀn sporttihenkeÀ yllÀ


    • Anonyymi

      Huomenta mummelille!

      • En ole mikÀÀn mymmeli.


    • Anonyymi

      Huomenta 🐔
      Kansallinen epĂ€onnistumisen pĂ€ivĂ€ đŸ€—
      Immanuel ⚓

      • Huomenta. Minulle tĂ€mĂ€ ei ole ollut koskaan mikÀÀn onnettomuuksien pĂ€ivĂ€, mutta saa nyt nĂ€hdĂ€, mitĂ€ tulee... 🎃


    • Ahaa, perjantai 13 tosiaan
 katsotaan nyt mitĂ€ tapahtuu tĂ€nÀÀn vai tapahtuuko mitÀÀn. Asioilla ainakin on pakko lĂ€hteĂ€ tĂ€nÀÀn kĂ€ymÀÀn, ettĂ€ kotoa on poistuttava joksikin aikaa. Niin, kun kotoa lĂ€htee ulkomaailmaan, niin on enemmĂ€n riskialtista tapahtua jotainđŸ€”

      • No, jos sattuu jotain, niin siitĂ€ on hyvĂ€ syyttÀÀ 13. pĂ€ivÀÀ. 😁
        Toivotaan nyt kuitenkin, ettĂ€ mitÀÀn ei satu, vaan ettĂ€ kĂ€visi hyvin. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        No, jos sattuu jotain, niin siitĂ€ on hyvĂ€ syyttÀÀ 13. pĂ€ivÀÀ. 😁
        Toivotaan nyt kuitenkin, ettĂ€ mitÀÀn ei satu, vaan ettĂ€ kĂ€visi hyvin. 😊

        Aivan varmasti syytĂ€n😄 niin, en minĂ€ tĂ€llaisiin oikein uskokaan. IkinĂ€ ei ole itselleni tapahtunut mitÀÀn ikĂ€vÀÀ juuri tĂ€nĂ€ kyseisenĂ€ pĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€nĂ€.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan varmasti syytĂ€n😄 niin, en minĂ€ tĂ€llaisiin oikein uskokaan. IkinĂ€ ei ole itselleni tapahtunut mitÀÀn ikĂ€vÀÀ juuri tĂ€nĂ€ kyseisenĂ€ pĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€nĂ€.

        No niinpĂ€. 😄 Ei minullekaan muitini mukaan ole sattunut mitÀÀn kovin kummallista. Aamulla putosi ja levisi eilinen kahvinsuodatinpaperi lattialle. Ehdin siinĂ€ ajatella, ettĂ€ hyvin alkaa. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        No niinpĂ€. 😄 Ei minullekaan muitini mukaan ole sattunut mitÀÀn kovin kummallista. Aamulla putosi ja levisi eilinen kahvinsuodatinpaperi lattialle. Ehdin siinĂ€ ajatella, ettĂ€ hyvin alkaa. 😁

        Oli varmasti Ă€rsyttĂ€vÀÀ. PitÀÀ tĂ€ssĂ€ kanssa keittÀÀ kahvit ennenkuin lĂ€htee menemÀÀnâ˜•ïžđŸš¶đŸŒâ€â™€ïž


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oli varmasti Ă€rsyttĂ€vÀÀ. PitÀÀ tĂ€ssĂ€ kanssa keittÀÀ kahvit ennenkuin lĂ€htee menemÀÀnâ˜•ïžđŸš¶đŸŒâ€â™€ïž

        MinĂ€kin ajattelin kohta lĂ€hteĂ€ liikenteeseen... Tuli mieleen ettĂ€ passikuvat tĂ€ytyy ottaa ja laittaa hakemusta menemÀÀn. Meni elokuussa vanhaksi kaikki sellaiset henkilöpaperit. ☕🚗


    • Lucky Day! TöissĂ€ on aina palohĂ€lytys tĂ€llĂ€isinĂ€ pĂ€ivinĂ€. Onnekseni makoilen kotona sairaana. Harmi vain, etten pÀÀse lenkille, vaikka on noin kaunis ilma..

      • Paranemista sinne. Kaunis ilma on tosiaan. PitĂ€isi kyllĂ€ lĂ€hteĂ€ ulos, kun pystyy mennĂ€...
        PalohĂ€lytykset on ihan hauskoja. Vaihtelua tylsÀÀn arkeen. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Paranemista sinne. Kaunis ilma on tosiaan. PitÀisi kyllÀ lÀhteÀ ulos, kun pystyy mennÀ...
        PalohĂ€lytykset on ihan hauskoja. Vaihtelua tylsÀÀn arkeen. 😄

        No ei ole.. paskamaista mennÀ ulos vÀrjöttelemÀÀn sisÀvaatteissa.. varsinkin kun sataa tai on pakkasta.

        Mulle tuo aurinko tuo varjoja sÀlekaihtimien vÀlistÀ ja siitÀ tiedÀn ettÀ paistaa.

        Ja kiitos, tÀssÀ alkaa olemaan jo terve, mutta kun saikulla ei voi lÀhteÀ ulkoilemaan.. ehkÀ huomenna sit kun saikku loppuu.
        Onko sullakin vapaapÀivÀ?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei ole.. paskamaista mennÀ ulos vÀrjöttelemÀÀn sisÀvaatteissa.. varsinkin kun sataa tai on pakkasta.

        Mulle tuo aurinko tuo varjoja sÀlekaihtimien vÀlistÀ ja siitÀ tiedÀn ettÀ paistaa.

        Ja kiitos, tÀssÀ alkaa olemaan jo terve, mutta kun saikulla ei voi lÀhteÀ ulkoilemaan.. ehkÀ huomenna sit kun saikku loppuu.
        Onko sullakin vapaapÀivÀ?

        Joo, mulla on ollut tÀssÀ muutama vapaapÀivÀ. Huomenna sitten illaksi töihin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, mulla on ollut tÀssÀ muutama vapaapÀivÀ. Huomenna sitten illaksi töihin.

        Vapaat on aina kivoja. MÀkin saan vapaata ensi vuoden puolella vÀhÀn enemmÀn. MikÀ hyvÀ. Tosin olen lupautunut toiselle työnantajalle töihin vapaiden ajaksi nollatuntisopparilla..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vapaat on aina kivoja. MÀkin saan vapaata ensi vuoden puolella vÀhÀn enemmÀn. MikÀ hyvÀ. Tosin olen lupautunut toiselle työnantajalle töihin vapaiden ajaksi nollatuntisopparilla..

        Onhan ne aina vĂ€lillĂ€ kivoja, mutta vĂ€lillĂ€ on hyvĂ€ olla töissĂ€kin niin saa vĂ€hĂ€n enemmĂ€n mania. TĂ€ssĂ€ on pari kuukautta ollut vĂ€hĂ€n köyhempÀÀ. Ei nĂ€illĂ€ palkoilla paljon juhlita. 😆


    • Anonyymi

      Mulla on mokkamasterâ˜•đŸ‘©

      • SepĂ€ onkin hyvĂ€. Minulla on vaan ihan peruskeitin... On pitĂ€nyt monta kertaa jo ostaa uusi. Mutta kun tuokin toimii vielĂ€...


      • mustasusi kirjoitti:

        SepÀ onkin hyvÀ. Minulla on vaan ihan peruskeitin... On pitÀnyt monta kertaa jo ostaa uusi. Mutta kun tuokin toimii vielÀ...

        Tosin, nyt kun otin toisen kupin kahvia tuosta... Maistuupas tÀmÀ pahalta... :P


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tosin, nyt kun otin toisen kupin kahvia tuosta... Maistuupas tÀmÀ pahalta... :P

        KyllĂ€ juhlamokkis on hyvĂ€Ă€â˜•đŸ‘©đŸ


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ juhlamokkis on hyvĂ€Ă€â˜•đŸ‘©đŸ

        Minulla on Presidentti tummapaahtoa... 🌞


      • Anonyymi

        Minullakin on mokkamaster tosi huono siitÀ puuttuu tippalukko.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on Presidentti tummapaahtoa... 🌞

        Pressan tummapaahto on hyvÀÀ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on mokkamaster tosi huono siitÀ puuttuu tippalukko.

        Se on kyllÀ outoa, ettei siinÀ sitÀ ole, kun sellainen löytyy halvimmistakin romuista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pressan tummapaahto on hyvÀÀ..

        Niin on... Taitaa olla vain vanhentunutta tÀmÀ minun, kun toinen kuppi ei enÀÀ maistunut. Ehti myös jÀÀhtyÀ jo vÀhÀn. MinÀ en muuta kahvia osta, kuin tummapaahtoisia vain.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on... Taitaa olla vain vanhentunutta tÀmÀ minun, kun toinen kuppi ei enÀÀ maistunut. Ehti myös jÀÀhtyÀ jo vÀhÀn. MinÀ en muuta kahvia osta, kuin tummapaahtoisia vain.

        Sama on mullakin, vain tummapaahtoista. Tosin en ole ostanut kahvia pitkÀÀn aikaan. Palstakaveri tuo mulle aina tullessaan kahvia pakettitolkulla.. mulla on sitÀ kunnon varasto. Tummaa juhlamokkaa..

        Tosiaan ostin yhden paketin pressan tummaa kun oli tarjouksessa jonkin aika sitten. TykkÀÀn myös noista kaupunkikahveista, eritoten reykjavikistÀ.

        Sun toinen kupposesi ei varmaan ollut hyvÀÀ, kun kerkesi seisomaan. Tuoreeltaan kahvi pitÀÀ juoda.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sama on mullakin, vain tummapaahtoista. Tosin en ole ostanut kahvia pitkÀÀn aikaan. Palstakaveri tuo mulle aina tullessaan kahvia pakettitolkulla.. mulla on sitÀ kunnon varasto. Tummaa juhlamokkaa..

        Tosiaan ostin yhden paketin pressan tummaa kun oli tarjouksessa jonkin aika sitten. TykkÀÀn myös noista kaupunkikahveista, eritoten reykjavikistÀ.

        Sun toinen kupposesi ei varmaan ollut hyvÀÀ, kun kerkesi seisomaan. Tuoreeltaan kahvi pitÀÀ juoda.

        No sekin pitÀÀ paikkaansa... mutta ei se noin pahaa yleensĂ€ silti ole, ettĂ€ jÀÀ ihan juomatta. Olen joskus lĂ€mmittĂ€nyt seisonutta kahvia mikrossa, ja pystynyt sen juomaan. 😆

        Sullahan mukava kaveri on sitten...

        Vaihdan, aina silloin tĂ€llöin, kahvimerkkiĂ€ ja paahtoasteita, niin ei pÀÀse kyllĂ€stymÀÀn. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        No sekin pitÀÀ paikkaansa... mutta ei se noin pahaa yleensĂ€ silti ole, ettĂ€ jÀÀ ihan juomatta. Olen joskus lĂ€mmittĂ€nyt seisonutta kahvia mikrossa, ja pystynyt sen juomaan. 😆

        Sullahan mukava kaveri on sitten...

        Vaihdan, aina silloin tĂ€llöin, kahvimerkkiĂ€ ja paahtoasteita, niin ei pÀÀse kyllĂ€stymÀÀn. 😊

        Juu Rande huolehtii, ettÀ siskolta ei kahvi pÀÀse loppumaan.. heh.

        TÀ? Oikeasti siis pystyt juomaan uudelleen lÀmmitettyÀ kahvia..? En mÀ vaan. Maku kÀrsii ihan tosissaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu Rande huolehtii, ettÀ siskolta ei kahvi pÀÀse loppumaan.. heh.

        TÀ? Oikeasti siis pystyt juomaan uudelleen lÀmmitettyÀ kahvia..? En mÀ vaan. Maku kÀrsii ihan tosissaan.

        No joskus toisinaan pystyy, jos se vaan on hyvin keitettyÀ. KyllÀhÀn se vÀkevöityy, jos se on kuumalla liedellÀ pitkÀÀn. Vesi haihtuu. Mutta tuo minun keitin, sammuu 30 min valmistumisen jÀlkeen. Ei sitÀ siinÀ ajassa ehdi kaikkea juomaan. KeitÀn jotain 4 kupillista aina kerralla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu Rande huolehtii, ettÀ siskolta ei kahvi pÀÀse loppumaan.. heh.

        TÀ? Oikeasti siis pystyt juomaan uudelleen lÀmmitettyÀ kahvia..? En mÀ vaan. Maku kÀrsii ihan tosissaan.

        Termospullo voisi olla ihan hyvÀ olla olemassa. Kaatais valmiin kahvin heti siihen... :)


      • mustasusi kirjoitti:

        No joskus toisinaan pystyy, jos se vaan on hyvin keitettyÀ. KyllÀhÀn se vÀkevöityy, jos se on kuumalla liedellÀ pitkÀÀn. Vesi haihtuu. Mutta tuo minun keitin, sammuu 30 min valmistumisen jÀlkeen. Ei sitÀ siinÀ ajassa ehdi kaikkea juomaan. KeitÀn jotain 4 kupillista aina kerralla.

        No mulla on automaattisesti sammuva termoskeitin ja keitÀn aina minimin eli 3 kuppia, josta saan just yhden mukillisen. Toki silti kahvia menee viemÀriin se desin verran, mut en ala keittÀmÀÀn kahvia "varastoon". KeitÀn kahvit vain aamusella ja jos tulee vieraita. Aina tuoreena.

        Uudelleen lÀmmitetty kahvi on pahaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mulla on automaattisesti sammuva termoskeitin ja keitÀn aina minimin eli 3 kuppia, josta saan just yhden mukillisen. Toki silti kahvia menee viemÀriin se desin verran, mut en ala keittÀmÀÀn kahvia "varastoon". KeitÀn kahvit vain aamusella ja jos tulee vieraita. Aina tuoreena.

        Uudelleen lÀmmitetty kahvi on pahaa.

        Termarissa se kyllÀ sÀilyy juotavana pitempÀÀn. LevyllÀ seisotettu kahvi tulee pahaksi, kun siitÀ haihtuu koko ajan vettÀ pois. Etenkin vaaleapaahtoinen kahvi, muuttuu tosi kitkerÀksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Termarissa se kyllÀ sÀilyy juotavana pitempÀÀn. LevyllÀ seisotettu kahvi tulee pahaksi, kun siitÀ haihtuu koko ajan vettÀ pois. Etenkin vaaleapaahtoinen kahvi, muuttuu tosi kitkerÀksi.

        Tosi.. mulla ei ole ollut kuin termarikeittimiÀ viimeisen 20 vuoden aikana. Aina ostaessani uuden, se on termarikeitin. Ei pelkoa siitÀ ettÀ jÀisi pÀÀlle ja kahvi sÀilyy parempana. Tosin ei se termarissakaan ole parhaimmillaan enÀÀ tunnin pÀÀstÀ.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tosi.. mulla ei ole ollut kuin termarikeittimiÀ viimeisen 20 vuoden aikana. Aina ostaessani uuden, se on termarikeitin. Ei pelkoa siitÀ ettÀ jÀisi pÀÀlle ja kahvi sÀilyy parempana. Tosin ei se termarissakaan ole parhaimmillaan enÀÀ tunnin pÀÀstÀ.

        Jaa a... Mietin nyt ettÀ ostanko seuraavaksi sellaisen. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Jaa a... Mietin nyt ettÀ ostanko seuraavaksi sellaisen. :)

        Suosittelen.. lÀmpimÀsti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Suosittelen.. lÀmpimÀsti.

        PidÀn mielessÀ tÀmÀn. Jossain vaiheessa hommattava uusi, kun tuo nykyinen oli tarkoitus olla ihan vÀliaikainen... No se on ollut sellainen jo monta vuotta. :D


      • mustasusi kirjoitti:

        PidÀn mielessÀ tÀmÀn. Jossain vaiheessa hommattava uusi, kun tuo nykyinen oli tarkoitus olla ihan vÀliaikainen... No se on ollut sellainen jo monta vuotta. :D

        Heh.. nuo vÀliaikaisratkaisut tuppaavat olemaan kovin pysyvÀnlaisia.. siksipÀ minÀ vÀlttelenkin noita vÀliaikaisia ratkaisuja. Ennemmin olen kokonaan ilman.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on Presidentti tummapaahtoa... 🌞

        Mun mielestĂ€ juhla mokka on paređŸ‘©â˜• en ymmĂ€rrĂ€ miksi pressa on kallista, kaikki on kyl mennyđŸ€”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestĂ€ juhla mokka on paređŸ‘©â˜• en ymmĂ€rrĂ€ miksi pressa on kallista, kaikki on kyl mennyđŸ€”

        Mun mielestÀ taas juhlis on vaan ihan peruskahvia. LöfbergsiÀ ostan myös.


    • Anonyymi

      jaa taitaa olla tuo OnnenpÀivÀ, Happy Hours.

      • Saa nyt nĂ€hdĂ€, onko onnea tĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€, vaiko ihan normaali vain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Saa nyt nÀhdÀ, onko onnea tÀssÀ pÀivÀssÀ, vaiko ihan normaali vain.

        MitÀs jos laitetaan alaikÀisistÀ fantasioivan maminpojan nimi julkiseen jakoon joka foorumille? Oisko Àtmille tarpeeksi jÀnnÀÀ


    • Anonyymi

      đŸ„ș🏛đŸ„șđŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°â€â€đŸ„șđŸ„°đŸ„°

      • Rahaa pankkiin? Sijoituksiin? đŸ˜ŠđŸ€”đŸ€ŽđŸŒ


    • Anonyymi

      Perjantaita. TÀmÀkin on elÀmÀn pÀivÀ!
      Pariton 13. luku tuppaa vaikuttamaan epÀilevÀsti menemisiin ja tekemisiin. Muttei kannata paaduttaa, vaan antaa mennÀ auringon ihanien sÀteiden matkassa.
      Maukkaita kaffehetkiĂ€ ja sapuskointeja â˜•ïžđŸœïžđŸČ

      • Kiitos. KyllĂ€ nĂ€in. Ei pidĂ€ luvun 13 hĂ€mĂ€tĂ€, eikĂ€ lamaannuttaa. Rohkeasti vain eteenpĂ€in. 😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. KyllĂ€ nĂ€in. Ei pidĂ€ luvun 13 hĂ€mĂ€tĂ€, eikĂ€ lamaannuttaa. Rohkeasti vain eteenpĂ€in. 😁

        Saattaa vaikuttaa terveyteen ja työkyvyttömyyteen mokoma taikauskossa rypeminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa vaikuttaa terveyteen ja työkyvyttömyyteen mokoma taikauskossa rypeminen.

        Ei kai tÀssÀ missÀÀn taikauskossa ryvekkÀÀn. Huumorilla tÀllaiset tulee otettua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai tÀssÀ missÀÀn taikauskossa ryvekkÀÀn. Huumorilla tÀllaiset tulee otettua.

        Jes,huumorillapa nimenomaan. Muutenkin huumorimmeiset on hakusessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jes,huumorillapa nimenomaan. Muutenkin huumorimmeiset on hakusessa.

        MikÀhÀn siihen on syynÀ sitten?


    • HyvÀÀ pĂ€ivÀÀ. Aamun palstatauko teki taas hyvÀÀ.. Sama jatkaa tĂ€llĂ€ linjalla. :)

      • HyvÀÀ pĂ€ivÀÀ ja auringon paistetta sinne. On tÀÀllĂ€ ollut aika masentavia juttuja taas. MinĂ€ pÀÀtin olla tĂ€nÀÀn aurinkoisempi niin kuin on tuo keli ulkona. 🌞🍁


      • mustasusi kirjoitti:

        HyvÀÀ pĂ€ivÀÀ ja auringon paistetta sinne. On tÀÀllĂ€ ollut aika masentavia juttuja taas. MinĂ€ pÀÀtin olla tĂ€nÀÀn aurinkoisempi niin kuin on tuo keli ulkona. 🌞🍁

        Kiitos. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        HyvÀÀ pĂ€ivÀÀ ja auringon paistetta sinne. On tÀÀllĂ€ ollut aika masentavia juttuja taas. MinĂ€ pÀÀtin olla tĂ€nÀÀn aurinkoisempi niin kuin on tuo keli ulkona. 🌞🍁

        hienoa ettet ole vanha ruma paska ja itstuhoinen tÀnÀÀn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hienoa ettet ole vanha ruma paska ja itstuhoinen tÀnÀÀn.

        En minÀ omaa ulkonÀköÀni voi paljon kehua. KÀvin juuri passikuvauksessa ja kyllÀ nÀytÀn vanhalta... Voi elÀmÀ sentÀÀn. Aika on armoton.


    • Noniin syysloma on vihdoin tÀÀllĂ€đŸ˜Š taidan hakea jotain herkkua kaupasta sen kunniaksi🍰🍭

      • Ahaa, no sehĂ€n on ihan huippua! 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Ahaa, no sehĂ€n on ihan huippua! 😃

        Joo. Se vÀhÀn helpottaa oloa ja tunteita. Laskee koulupaineita, vaikka tÀytyy niihin lomallakin perehtyÀ niihin asioihin.

        Ostin limpparia ja keksejĂ€đŸ„€đŸȘ😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo. Se vÀhÀn helpottaa oloa ja tunteita. Laskee koulupaineita, vaikka tÀytyy niihin lomallakin perehtyÀ niihin asioihin.

        Ostin limpparia ja keksejĂ€đŸ„€đŸȘ😄

        Jee. 😄


      • Anonyymi

        Nyt kerkeet tiskaamaan ja pesee pyykkiÀ kun on loma. Ei tartte lintsata sitten koulusta kun loma on ohi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jee. 😄

        eikö olekin hienoa. Prinsessa syö herkkuja. Ihan mahtavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kerkeet tiskaamaan ja pesee pyykkiÀ kun on loma. Ei tartte lintsata sitten koulusta kun loma on ohi.

        NiimpÀ! jos saisi jotenkin pÀÀtÀÀnkin kasaan takaisin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        NiimpÀ! jos saisi jotenkin pÀÀtÀÀnkin kasaan takaisin.

        MillÀ tavalla pÀÀsi on hajonnut ja levinnyt? Liikaa kouluhommaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekin hienoa. Prinsessa syö herkkuja. Ihan mahtavaa.

        Niin syön kohta minÀkin... LÀhden ostamaan. Ainoita iloja elÀmÀssÀ, herkut. Sellaista se on kun tulee vanhaksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        MillÀ tavalla pÀÀsi on hajonnut ja levinnyt? Liikaa kouluhommaa?

        No viimeaikoina on ollut haasteita oman mielenterveyden kanssa
 masentuneisuutta, ahdistuneisuutta
 surua ja kaikkea muutakin negatiivista. En ole edes suostunut tekemÀÀn mitÀÀn kouluhommia, tuntuu ettĂ€ ne vaan kuormittaa lisÀÀ. Uskon kyllĂ€, ettĂ€ tĂ€mĂ€ loma parantaa ainakin vĂ€hĂ€n.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No viimeaikoina on ollut haasteita oman mielenterveyden kanssa
 masentuneisuutta, ahdistuneisuutta
 surua ja kaikkea muutakin negatiivista. En ole edes suostunut tekemÀÀn mitÀÀn kouluhommia, tuntuu ettĂ€ ne vaan kuormittaa lisÀÀ. Uskon kyllĂ€, ettĂ€ tĂ€mĂ€ loma parantaa ainakin vĂ€hĂ€n.

        Voi ettĂ€. 😟 IkĂ€vĂ€ kuulla sellaista. MinĂ€ pidin sinua reippaana ja elĂ€mĂ€niloisena ihmisenĂ€... Kun aika positiiviselta kuitenkin tÀÀllĂ€ kuulostat. Toivottavasti tuo loma nyt saisi mielesi piristymÀÀn. Oletko ajatellut mennĂ€ juttelemaan vaikka psykologin kanssa?


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi ettĂ€. 😟 IkĂ€vĂ€ kuulla sellaista. MinĂ€ pidin sinua reippaana ja elĂ€mĂ€niloisena ihmisenĂ€... Kun aika positiiviselta kuitenkin tÀÀllĂ€ kuulostat. Toivottavasti tuo loma nyt saisi mielesi piristymÀÀn. Oletko ajatellut mennĂ€ juttelemaan vaikka psykologin kanssa?

        Mulla on tĂ€llaisia kausia joskus. VĂ€lillĂ€ taas on elĂ€mĂ€niloa paljonkin. MitÀÀn keskusteluapua en kaipaa, olen saanut itseni ylös tĂ€stĂ€ joka kerta. Siihen on mulla keinoja😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla on tĂ€llaisia kausia joskus. VĂ€lillĂ€ taas on elĂ€mĂ€niloa paljonkin. MitÀÀn keskusteluapua en kaipaa, olen saanut itseni ylös tĂ€stĂ€ joka kerta. Siihen on mulla keinoja😊

        No toivottavasti onnistuu joka kerta, se ylös nouseminen. Ei ole kivaa, jos jÀÀ johonkin monttuun murehtimaan... TiedÀn, kun itsekin olen niissÀ montuissa tÀmÀn tÀstÀkin.


    • Nyt on syöty hyvin... Kanaa ja pastaa... đŸ„Ą
      Passi ja henkilökortti hakemukset laitettu. 💳
      Voisi kĂ€ydĂ€ ostamassa kilon irtokarkkeja. SiinĂ€ se ilta menee niitĂ€ mĂ€ssyttĂ€essĂ€. 🍬

      • Anonyymi

        Et sinÀ taida s eppo niitÀ tarvita siellÀ minne olet menossa. Saastanen pskakasa


      • MĂ€ tykkÀÀn eniten kaikista kirpeistĂ€đŸŹ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinÀ taida s eppo niitÀ tarvita siellÀ minne olet menossa. Saastanen pskakasa

        KyllÀpÀ tarvii olla paha olo ihmisellÀ??? mikÀ lie, kun noin kirjoittaa!
        Nimim. kunhan lueskelin


      • Prinsessasi kirjoitti:

        MĂ€ tykkÀÀn eniten kaikista kirpeistĂ€đŸŹ

        MinĂ€ tykkÀÀn eniten salmiakista. 🍬


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllÀpÀ tarvii olla paha olo ihmisellÀ??? mikÀ lie, kun noin kirjoittaa!
        Nimim. kunhan lueskelin

        Sinulle satunainen lukija. Tuo Àtmi, joka tuon ilkeÀn kommentin laittoi, kuvittelee minun olevan joku saastainen pe.da.ri ja hÀn jahtaa niitÀ tÀÀllÀ. Olevinaan joku oman elÀmÀnsÀ etsivÀpoliisi ja sankari.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinulle satunainen lukija. Tuo Àtmi, joka tuon ilkeÀn kommentin laittoi, kuvittelee minun olevan joku saastainen pe.da.ri ja hÀn jahtaa niitÀ tÀÀllÀ. Olevinaan joku oman elÀmÀnsÀ etsivÀpoliisi ja sankari.

        Ok, ei siis kannata antaa huomioo, vÀlittÀÀ.
        Jos on ilkeÀ kiltille sudelle, jolla sydÀn kultaa, ja on kaikille ystÀvÀllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ei siis kannata antaa huomioo, vÀlittÀÀ.
        Jos on ilkeÀ kiltille sudelle, jolla sydÀn kultaa, ja on kaikille ystÀvÀllinen.

        miksi kiltti susi sai potkut töistÀ jos on niin kiltti kaikille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi kiltti susi sai potkut töistÀ jos on niin kiltti kaikille?

        KyllÀ minÀ olen kiltti siitÀkin huolimatta. En kanna kaunaa mistÀÀn, koska ymmÀrrÀn sen hyvin, miksi niin kÀvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi kiltti susi sai potkut töistÀ jos on niin kiltti kaikille?

        En tiedÀ mitÀÀn, eikÀ kiinnosta.. tÀÀ ei varmaan ole oikea paikka, jos yksityisasioista kyse.
        Kaikki tekee virheitÀ.
        *satunnainen*


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedÀ mitÀÀn, eikÀ kiinnosta.. tÀÀ ei varmaan ole oikea paikka, jos yksityisasioista kyse.
        Kaikki tekee virheitÀ.
        *satunnainen*

        Nimenomaan. On yksityisistÀ asioista kyse. Tein virheen ja olen kÀrsinyt siitÀ jo.


      • Anonyymi

        lihasmassa kasvaa. hyvÀ niin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nimenomaan. On yksityisistÀ asioista kyse. Tein virheen ja olen kÀrsinyt siitÀ jo.

        susi on vaan kertonut nÀistÀ yksityisistÀ asioista niin paljon ettÀ paljasti netan sukunimen tai sain selville kun puhui niin paljon yksityisistÀ asioista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nimenomaan. On yksityisistÀ asioista kyse. Tein virheen ja olen kÀrsinyt siitÀ jo.

        Oletko tehnyt koskaan askelkyykkyjÀ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi on vaan kertonut nÀistÀ yksityisistÀ asioista niin paljon ettÀ paljasti netan sukunimen tai sain selville kun puhui niin paljon yksityisistÀ asioista

        En minÀ sitÀ koko nimeÀ ole koskaan tÀnne ole kirjoittanut. Niin hölmö en sentÀÀn ole. SinÀ aloit sitÀ kalastelemaan ja arvasit lopulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt koskaan askelkyykkyjÀ?

        Olen joskus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minÀ sitÀ koko nimeÀ ole koskaan tÀnne ole kirjoittanut. Niin hölmö en sentÀÀn ole. SinÀ aloit sitÀ kalastelemaan ja arvasit lopulta.

        mitÀ aina vastasit kyllÀ ja ei mun kysymyksiin. ikÀ ja paikkakunta oli jo tiedossa etukÀteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitÀ aina vastasit kyllÀ ja ei mun kysymyksiin. ikÀ ja paikkakunta oli jo tiedossa etukÀteen

        En arvannut, ettÀ oli sinulla ilkeydet mielessÀ.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En arvannut, ettÀ oli sinulla ilkeydet mielessÀ.

        no miksi halusit ettÀ netan sukunimi paljastuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi halusit ettÀ netan sukunimi paljastuu

        En minÀ sitÀ edes halunnut, kun sinÀ vaan arvasit sen. Nyt olet varmaan tyytyvÀinen, kun sait maineeni pilattua hÀnen silmissÀÀn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minÀ sitÀ edes halunnut, kun sinÀ vaan arvasit sen. Nyt olet varmaan tyytyvÀinen, kun sait maineeni pilattua hÀnen silmissÀÀn.

        kerroin vain ettÀ olet ihastunut nettaan. ja katsoit hÀnen kuviaan. jos netta rakastaa sua niin miksi ne some estot on pÀÀllÀ jos rakastaa sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerroin vain ettÀ olet ihastunut nettaan. ja katsoit hÀnen kuviaan. jos netta rakastaa sua niin miksi ne some estot on pÀÀllÀ jos rakastaa sua

        Oliko sitÀ sitten tarpeen kertoa? MitÀÀn hyvÀÀ siitÀ ei seurannut. En minÀ ole koskaan vÀittÀnyt, ettÀ minua rakastaa yhtÀÀn kukaan. SinÀ aiheutit sen, ettÀ hÀn pelkÀÀ minua nyt entistÀkin enemmÀn. Ihan syyttÀ suotta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko sitÀ sitten tarpeen kertoa? MitÀÀn hyvÀÀ siitÀ ei seurannut. En minÀ ole koskaan vÀittÀnyt, ettÀ minua rakastaa yhtÀÀn kukaan. SinÀ aiheutit sen, ettÀ hÀn pelkÀÀ minua nyt entistÀkin enemmÀn. Ihan syyttÀ suotta.

        no kerro mulle miksi halusit ettÀ saan netan sukunimen selville. Miksi halusit ettÀ saan sen selville


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko sitÀ sitten tarpeen kertoa? MitÀÀn hyvÀÀ siitÀ ei seurannut. En minÀ ole koskaan vÀittÀnyt, ettÀ minua rakastaa yhtÀÀn kukaan. SinÀ aiheutit sen, ettÀ hÀn pelkÀÀ minua nyt entistÀkin enemmÀn. Ihan syyttÀ suotta.

        mÀ en ole syypÀÀ siihenm ettÀ teini ikÀinen tyttö pelkÀÀ 32 vuotta vanhemman miehen tunteita


      • Anonyymi kirjoitti:

        mÀ en ole syypÀÀ siihenm ettÀ teini ikÀinen tyttö pelkÀÀ 32 vuotta vanhemman miehen tunteita

        Olit sinĂ€ vĂ€lillisesti syypÀÀ siihen, ettĂ€ toit niitĂ€ hĂ€nen tietoisuuteen. ÄlĂ€ yritĂ€ paeta vastuuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro mulle miksi halusit ettÀ saan netan sukunimen selville. Miksi halusit ettÀ saan sen selville

        Johan sanoin, ettÀ en sitÀ varsinaisesti halunnut. En minÀ niitÀ tietoja sinulle edes antanut, kun sinÀ vain onnistuit arvaamaan sen jostain. Kalastelit aikasi. Oli varmaan voittaja fiilis. Kerro itse, miksi piti mennÀ kertomaan minun tunteista? MitÀ saavutit sillÀ? Onko nyt mielestÀsi parempi kaikilla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olit sinĂ€ vĂ€lillisesti syypÀÀ siihen, ettĂ€ toit niitĂ€ hĂ€nen tietoisuuteen. ÄlĂ€ yritĂ€ paeta vastuuta.

        ÄlĂ€ kuule mua syytĂ€ sun sekopĂ€isestĂ€ ihastumisesta teinityttöön. Olit ite niin varma ettĂ€ netta tuntee samoin kun hĂ€nhĂ€n moikkasi sulle jos et muista. sehĂ€n kertoo siitĂ€ ettĂ€ on tunteita kun sanoo moi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Johan sanoin, ettÀ en sitÀ varsinaisesti halunnut. En minÀ niitÀ tietoja sinulle edes antanut, kun sinÀ vain onnistuit arvaamaan sen jostain. Kalastelit aikasi. Oli varmaan voittaja fiilis. Kerro itse, miksi piti mennÀ kertomaan minun tunteista? MitÀ saavutit sillÀ? Onko nyt mielestÀsi parempi kaikilla?

        Musta on oikein ettÀ netta tietÀÀ ettÀ rakastat hÀntÀ. eikö jokainen halua rakkautta. Netta tietÀÀ ettÀ on olemassa keski-ikÀinen mies jolle on tÀrkeÀ jos kukaan muu ei vÀlitÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ÄlĂ€ kuule mua syytĂ€ sun sekopĂ€isestĂ€ ihastumisesta teinityttöön. Olit ite niin varma ettĂ€ netta tuntee samoin kun hĂ€nhĂ€n moikkasi sulle jos et muista. sehĂ€n kertoo siitĂ€ ettĂ€ on tunteita kun sanoo moi.

        EnhÀn minÀ niin vÀittÀnyt silloin... Vaan ajattelin, ettÀ hÀn ei ollut ainakaan ahdistunut siinÀ tilanteessa. Koska se tilanne meni ihan nÀtisti. Ja olin siitÀ iloinen. Niin kuin myös siitÀ nÀkemisestÀ. En vÀittÀnyt ettÀ hÀn oli iloinen minusta. En voinut tietÀÀ oliko vaiko ei.
        MinÀ pelkÀsin paljon enemmÀn ja olin paniikissa, ettÀ miten minuun suhtaudutaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        EnhÀn minÀ niin vÀittÀnyt silloin... Vaan ajattelin, ettÀ hÀn ei ollut ainakaan ahdistunut siinÀ tilanteessa. Koska se tilanne meni ihan nÀtisti. Ja olin siitÀ iloinen. Niin kuin myös siitÀ nÀkemisestÀ. En vÀittÀnyt ettÀ hÀn oli iloinen minusta. En voinut tietÀÀ oliko vaiko ei.
        MinÀ pelkÀsin paljon enemmÀn ja olin paniikissa, ettÀ miten minuun suhtaudutaan.

        no miksi vÀitÀt ettÀ mun takia netta pelkÀÀ sua jos ei pelkÀÀ.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        EnhÀn minÀ niin vÀittÀnyt silloin... Vaan ajattelin, ettÀ hÀn ei ollut ainakaan ahdistunut siinÀ tilanteessa. Koska se tilanne meni ihan nÀtisti. Ja olin siitÀ iloinen. Niin kuin myös siitÀ nÀkemisestÀ. En vÀittÀnyt ettÀ hÀn oli iloinen minusta. En voinut tietÀÀ oliko vaiko ei.
        MinÀ pelkÀsin paljon enemmÀn ja olin paniikissa, ettÀ miten minuun suhtaudutaan.

        oliko netta iloinen sun nÀkemisestÀ kun poisti profiilin sen jÀlkeen kun sai tietÀÀ ettÀ katselet hÀnen kuviaan. MitÀ se susta kertoo kun poistaa sun takia profiilin


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi vÀitÀt ettÀ mun takia netta pelkÀÀ sua jos ei pelkÀÀ.

        johan minÀ sen jo kerroin, miksi sinun takia. KyllÀ tiedÀt vastauksen itsekin. Eikös se nyt ole sitten hyvÀ ettÀ tietÀÀ, ettÀ vÀlitÀn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        johan minÀ sen jo kerroin, miksi sinun takia. KyllÀ tiedÀt vastauksen itsekin. Eikös se nyt ole sitten hyvÀ ettÀ tietÀÀ, ettÀ vÀlitÀn.

        miksi netta pelkÀÀ mua. mÀ en ole ihastunut nettaan. minÀ en hÀnen kuviaan katsellut ja en edes tiedÀ missÀ hÀnen kuviaan oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi netta pelkÀÀ mua. mÀ en ole ihastunut nettaan. minÀ en hÀnen kuviaan katsellut ja en edes tiedÀ missÀ hÀnen kuviaan oli

        Miksi kirjoitat noin?!
        Ilmeisesti vanhoja asioita, jotka selvitetty.


    • Anonyymi
      • HyvÀÀ yötĂ€. 🌃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        HyvÀÀ yötĂ€. 🌃

        SĂ€ olet ruma


    • Anonyymi

      Joko sulle selvis montaks kertaa olet pannu Àitis paksuks tÀmÀn nukkuessa

    Ketjusta on poistettu 5 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiÀ jotain tunnisteleikkiÀ?

      TietÀisi ketÀ tÀÀllÀ kÀy kaipaamassa.. kerro jotain mikÀ liittyy sinuun ja hÀneen eikÀ muut tiedÀ. Vastaan itsekin kohta
      IkÀvÀ
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      HÀn varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hÀnelle enemmÀn kuin mielellÀni. Aika on nyt
      IkÀvÀ
      18
      1753
    3. MillÀ voin

      HyvittÀÀ kaiken?
      IkÀvÀ
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kÀvin naiste veskis nuuhiin
      IkÀvÀ
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua nÀe. Et ehkÀ arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiÀ vailla, talven jÀljiltÀ, kun ajattelen sinu
      IkÀvÀ
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      KĂ€vin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. VÀlitÀn sinusta mies

      Kaikki mitÀ yritin kertoa tÀnÀÀn ei mennyt ihan putkeen..Joka jÀi jÀlkeenpÀin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitÀÀn

      Tulen niin pahalle tuulelle tÀstÀ paikasta nykyisin. NÀhnyt ja lukenut jo kaiken ja teidÀn juttu on samaa illasta toisee
      IkÀvÀ
      12
      1264
    9. Miten joku voi kÀyttÀÀ koko elÀmÀnsÀ

      siihen ettÀ nostelee tÀÀllÀ vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiÀ mitÀ kukaan ei avaa? IhmisellÀ ei ole mitÀÀ
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      SiinÀ se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin ÀÀrettömÀn tÀrkeÀ, ja rakas olo.. N
      IkÀvÀ
      29
      1191
    Aihe