Tuosta:
https://www.is.fi/autot/art-2000009905739.html
Kaikille visailijoille vinkiksi, että älkää kattoko pelkkää keulaa, osa kuvien antamista vihjeistä sijaitsee toisaalla korissa tai ainakin helpottaa yhdistämään lankoja yhteen.
Kaksi vedin ihan lotolla (vihkoon, yllätys) ja yhden kohdalla, Lamborghini stana, klikkasin ohi. Mutta muuten ihan ok tulos eli tunnistin kaikki omalle budjetille sopivat pelit 🤣
Tiedät erittäin paljon autoista!
Vastasit oikein 7/10 kysymykseen
Äijävisa - Naiset älkööt vaivautuko :D
92
497
Vastaukset
7 ja enimmäkseen arvaamalla.
(en ole kiinnostunut automalleista ja keskityn pelkästään siihen mitä konepellin alla on ja miten ne on tehty)Hieno tulos!
Jokaisella on ne omat hot spottinsa. Itteäni ei autot kiinnosta oikeastaan yhtään, mutta asioita jää mieleen tahtomattakin.
- Anonyymi
En todellakaan vaivaudu. Tulos olisi varmasti nolla oikein. En tiedä autoista juuri mitään.
Vaivautuu tai ei vaivaudu, mutta ei tuloksella ole mitään merkitystä ellei yksilö itse aseta saamalleen tulokselle jotain merkityksiä. Itse visailut ovat tuloksesta riippumatta hyväntahtoista viihdettä eivätkä mitään muuta.
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Pitihän mun uhmata. 😄
Poloa luulin Golfiksi. Mene yksi väärin.mustasusi kirjoitti:
Mulle kävi just tuo sama. 😆
Autot on yleensä helppoja, kun on muksusta asti kiinnittänyt niihin huomiota. Mutta nykyään tulee jo niin jatkuvadti uutta tuotantoa ja mallia, ettei enää pysy yhtä hyvin kärryillä mitä aiemmin. Kun tahti ei ollut näin kiivas automarkkinoissa. 😄
Loistava tulos!
Miten niin uhmata? Toihan maailman varmin tapa saada naiset vastaamaan visaan, kun (miesoletettu) menee moisen toiminnan (näennäisesti ) kieltämään. Ainoa asia mikä on varmempaa, on auringon nouseminen 🤣
Se Polo/Golf -setti oli helppo, siinä ne todellakin erottaa jo pelkästä keulasta.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Miten niin uhmata? Toihan maailman varmin tapa saada naiset vastaamaan visaan, kun (miesoletettu) menee moisen toiminnan (näennäisesti ) kieltämään. Ainoa asia mikä on varmempaa, on auringon nouseminen 🤣
Se Polo/Golf -setti oli helppo, siinä ne todellakin erottaa jo pelkästä keulasta.Juu, ymmärsin käänteispsykologian. 🙂
Ei ollu helppo, kun en ole kyseisestä automerkistä niin kiinnostunut koskaan. Huomaa herkemmin vähän laadukkaammat autot. 😜Huitale kirjoitti:
Juu, ymmärsin käänteispsykologian. 🙂
Ei ollu helppo, kun en ole kyseisestä automerkistä niin kiinnostunut koskaan. Huomaa herkemmin vähän laadukkaammat autot. 😜No ole minäkään niistä erityisemmin kiinnostunut, mutta kun paljon ajaa, jää noita autojen muotoja mieleen. Vaan kun tällainen perusduunari, ei tule nähtyä liian usein ferrareita, lamboja ja muita hienouksia toisin te rikkaammat suomalaiset 😂
randombypasser kirjoitti:
No ole minäkään niistä erityisemmin kiinnostunut, mutta kun paljon ajaa, jää noita autojen muotoja mieleen. Vaan kun tällainen perusduunari, ei tule nähtyä liian usein ferrareita, lamboja ja muita hienouksia toisin te rikkaammat suomalaiset 😂
Kaikki välisanat jäivät poies, tarttiskohan koittaa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan... 🤣
No ole minäkään niistä erityisemmin kiinnostunut, mutta kun paljon ajaa, jää noita autojen muotoja mieleen. Vaan kun tällainen perusduunari, ei tule nähtyä liian usein ferrareita, lamboja ja muita hienouksia toisin te rikkaammat suomalaiset 😂
Täällä meillä päin on autoharrastajia, niin näkee aikalailla monenlaisia autoja jopa museokilvissä. Myös sitten noita urheiluautojakin. 😃
Huitale kirjoitti:
Täällä meillä päin on autoharrastajia, niin näkee aikalailla monenlaisia autoja jopa museokilvissä. Myös sitten noita urheiluautojakin. 😃
Pakko sanoa, että kieltämättä vieläkin kyrsii kun missasin sen Ferrarin mallin ja vain siksi, että jäin makustelemaan pelkkää keulaa enkä katsonut ollenkaan kuinka leveä persus sillä kinnerillä oli, kas kun se olisi kavaltanut sen mallin heti. No ehkä ensi kerralla...
No mun tarttee varmaan tulla teidän seuduille perusduunariksi, niin näen useammin noita lamboja ja ferrareita 😂randombypasser kirjoitti:
Pakko sanoa, että kieltämättä vieläkin kyrsii kun missasin sen Ferrarin mallin ja vain siksi, että jäin makustelemaan pelkkää keulaa enkä katsonut ollenkaan kuinka leveä persus sillä kinnerillä oli, kas kun se olisi kavaltanut sen mallin heti. No ehkä ensi kerralla...
No mun tarttee varmaan tulla teidän seuduille perusduunariksi, niin näen useammin noita lamboja ja ferrareita 😂Kannattaa tulla edes kesätöihin. Keskustassa pyörii roisokset autoillaan mageillen. 😄
No mun tarttee varmaan tulla teidän seuduille perusduunariksi, niin näen useammin noita lamboja ja ferrareita 😂Sitten on nämäkin kesän ovella. 😉
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/359622bc-7499-481d-b231-22acfd9f33e4Huitale kirjoitti:
Kannattaa tulla edes kesätöihin. Keskustassa pyörii roisokset autoillaan mageillen. 😄
Ai saakeli, luin eka että kannattaa tulla edes kesäöisin... 😂
Mitähän pomo tuumais jos sanoisin toukokuussa, että soon moro, meitsillä alkaa kesätyöt maaseudulla, nährään syssymmällä taas... Pitäis ehkä kokeilla, ilme vois olla näkemisen arvoinen, vaikkakin tässä on sen verran raskaampaakin herjaa heitetty vuosien saatossa puolin ja toisin, ettei kumpikaan ihan pienestä enää hätkähdä 🤣
Enpä kyä tiiä, on sitä keskustorin pillurallia tullu riittävästi seurattua aikanaan, olkoonkin että harvemmin siinä ringissä ferrareita vilahteli mukana, niin ehkä mä tyydyn niihin muistoihin vaan 😝
9/10. Tämä meni kyllä odotettua paremmin. Ja volkkarin kohdalla mokasin, kyllä harmitti.
Loistava tulos!
Varakas kaveri kun ferrarit ja muut meni heittämällä, matka tyssäsi vasta volkkariin 😁randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Varakas kaveri kun ferrarit ja muut meni heittämällä, matka tyssäsi vasta volkkariin 😁Kallis maku lähinnä. 😁
- Anonyymi
8 sain oikein.
Arghh, 7/10! Luonnollisesti tein tämän, kun kiellettiin 😉
Volkswagen meni väärin, kuten myös Lambo ja Honda. Höh.Hieno tulos!
Tottakai teit, se oli täysin selvää, kuten tämän visan tulee tekemään jokseenkin jokainen palstan naisoletettu kun menin kieltämään. Hitsi että naiset on helppoja 😂randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Tottakai teit, se oli täysin selvää, kuten tämän visan tulee tekemään jokseenkin jokainen palstan naisoletettu kun menin kieltämään. Hitsi että naiset on helppoja 😂Ja ihan oikeasti tiesin nuo, en vain arvannut 😁
Naiset on tällaisissa helppoja, kannattaa nyt nauttia siitä ja kerätä energiaa niitä tosikoitoksia varten 😇 Kuten avainpainia 🤭Aletheias kirjoitti:
Ja ihan oikeasti tiesin nuo, en vain arvannut 😁
Naiset on tällaisissa helppoja, kannattaa nyt nauttia siitä ja kerätä energiaa niitä tosikoitoksia varten 😇 Kuten avainpainia 🤭Avainpaini... Kuten jo edellä totesin, naiset on niin helppoja. Yhdistä pisteet 😝😂
Avainpaini... Kuten jo edellä totesin, naiset on niin helppoja. Yhdistä pisteet 😝😂
Pisteet vie suoraan selätyksen kautta maahan, sun osalta 🤣 Helppoa se kyllä tulee olemaan, siitä olen samaa mieltä 😏
Aletheias kirjoitti:
Pisteet vie suoraan selätyksen kautta maahan, sun osalta 🤣 Helppoa se kyllä tulee olemaan, siitä olen samaa mieltä 😏
Kuta pidempi honka, sitä komeammin se kaatuu 😂
Kuta pidempi honka, sitä komeammin se kaatuu 😂
Pöh, näin kaksimetrisenä säilytän ongelmitta tasapainoni ja selätykset tulee selkärangasta, kuin jauhopussin paiskaisi 😑
Aletheias kirjoitti:
Pöh, näin kaksimetrisenä säilytän ongelmitta tasapainoni ja selätykset tulee selkärangasta, kuin jauhopussin paiskaisi 😑
Tuo on totta! Parimetrisenä sitä on hyvin tasapainoinen. Selällään. Äxänä. Huomattavasti vakaampi kuin tällainen puolitoistametrinen aurausmerkki 😂
Tuo on totta! Parimetrisenä sitä on hyvin tasapainoinen. Selällään. Äxänä. Huomattavasti vakaampi kuin tällainen puolitoistametrinen aurausmerkki 😂
Niin, viihdyn kyllä ihan ongelmitta myös selälläni.. 😉
Voi sentään, yritän asettaa itseni takaisin asia-linjalle, vaikka syytän edelleen sua siitä, mihin suuntaan keskustelu aina menee 😂Aletheias kirjoitti:
Niin, viihdyn kyllä ihan ongelmitta myös selälläni.. 😉
Voi sentään, yritän asettaa itseni takaisin asia-linjalle, vaikka syytän edelleen sua siitä, mihin suuntaan keskustelu aina menee 😂No se on kiva kuulla. Ja siihen onkin syytä tottua ainakin hetkellisesti, kas ne avaimet kyllä irtoaa näppärästi sitten käsistä siinä selällään ollessa 😂
Okei... Mä nostan kädet pystyyn ja myönnän, kannan vastuuni. Olenhan kuitenkin toinen osapuoli keskustelusta, niin osavastuu on minulla. Jos en juttelisi kanssasi... Vai onko sinulla tapana jutella itseksesikin näin kaksimielisiä juttuja? Aamuisin peilin edessä kenties? Tunnusta! 🤣randombypasser kirjoitti:
No se on kiva kuulla. Ja siihen onkin syytä tottua ainakin hetkellisesti, kas ne avaimet kyllä irtoaa näppärästi sitten käsistä siinä selällään ollessa 😂
Okei... Mä nostan kädet pystyyn ja myönnän, kannan vastuuni. Olenhan kuitenkin toinen osapuoli keskustelusta, niin osavastuu on minulla. Jos en juttelisi kanssasi... Vai onko sinulla tapana jutella itseksesikin näin kaksimielisiä juttuja? Aamuisin peilin edessä kenties? Tunnusta! 🤣Lisään edelliseen kommenttiini sen, että viihdyn halutessani hyvin myös selälläni. Avaimista en luovu missään asennossa 😂
Lasketaanko kaksimieliset ajatukset itsensä kanssa kaksimielisten jutteluksi? 🤣 Jos lasketaan, niin vastaus on ehdottomasti kyllä 😁 Mullahan on hyvin vilkas mieli, mutta irl se pysyy aika visusti piilossa. Etten kauhistuta ihmisiä 😄Aletheias kirjoitti:
Lisään edelliseen kommenttiini sen, että viihdyn halutessani hyvin myös selälläni. Avaimista en luovu missään asennossa 😂
Lasketaanko kaksimieliset ajatukset itsensä kanssa kaksimielisten jutteluksi? 🤣 Jos lasketaan, niin vastaus on ehdottomasti kyllä 😁 Mullahan on hyvin vilkas mieli, mutta irl se pysyy aika visusti piilossa. Etten kauhistuta ihmisiä 😄Aivan, se olikin hyvä täsmennys asiaan 😂
Ja ne avaimet... kun reilut pari metriä amatsonia humpsahtaa kanveesiin, sitä herkästi esineet irtoaa käsistä ja lennähtää taivaalle. Niin käy myös niille avaimille 😁
No siis tuohan riippuu ihan siitä millaista sisäistä keskustelua yleensä käyt. Jos se on pääosin ns. jees-mies keskustelua, niin silloinhan varsinaista keskustelua ei olekaan, vaan sisäisesti vain nyökkäillään hyväksyvästi. Sen sijaan jos kinaat itsesi kanssa pään sisällä eri asioista, on todennäköistä että keskustelu on rikasta ja kyllä, usein myös kaksimielistä ja tuhmaa 😂randombypasser kirjoitti:
Aivan, se olikin hyvä täsmennys asiaan 😂
Ja ne avaimet... kun reilut pari metriä amatsonia humpsahtaa kanveesiin, sitä herkästi esineet irtoaa käsistä ja lennähtää taivaalle. Niin käy myös niille avaimille 😁
No siis tuohan riippuu ihan siitä millaista sisäistä keskustelua yleensä käyt. Jos se on pääosin ns. jees-mies keskustelua, niin silloinhan varsinaista keskustelua ei olekaan, vaan sisäisesti vain nyökkäillään hyväksyvästi. Sen sijaan jos kinaat itsesi kanssa pään sisällä eri asioista, on todennäköistä että keskustelu on rikasta ja kyllä, usein myös kaksimielistä ja tuhmaa 😂Höpsis, mulla on tiukkaakin tiukempi sormiote eikä mun kädestä mikään niin vain lipsukaan 🤣
Varsinaista kinaamista ei pään sisällä kyllä ole, mutta kaksimielisiä ja tuhmia ajatuksia sitäkin enemmän 😂 Nehän on viihdyttäviä ajatuksia, kun saa omassa mielessään viedä ajatuksia juuri siihen suuntaan, kuun haluaa. Oikeinkin rikastavaa ajattelua 😅Aletheias kirjoitti:
Höpsis, mulla on tiukkaakin tiukempi sormiote eikä mun kädestä mikään niin vain lipsukaan 🤣
Varsinaista kinaamista ei pään sisällä kyllä ole, mutta kaksimielisiä ja tuhmia ajatuksia sitäkin enemmän 😂 Nehän on viihdyttäviä ajatuksia, kun saa omassa mielessään viedä ajatuksia juuri siihen suuntaan, kuun haluaa. Oikeinkin rikastavaa ajattelua 😅Hmmmm... Tiukempi sormiote, ei lipsu... Sehän kuulostaa heti... no käyttökelpoiselta 🤣
Vaikka hihittelen kyllä itekseni sanaleikeille ja kaksimielisyyksille, niin nautin paljon enemmän kun saan laukoa niitä lakonisina one linereina pahaa-aavistamattomille uhreille ja sivusta seurata sitä kuinka rattaat pyörivät kohti oivalluksen oviaukkoa. Ja no välillä kyllä laukoa aika rapsakkaakin settiä ihan vain "järkyttääkseni". Onneksi kollegat on jo tottuneet siihen, niin ei tule enää niin hiljaisia hetkiä kuin joskus aiemmin 😂randombypasser kirjoitti:
Hmmmm... Tiukempi sormiote, ei lipsu... Sehän kuulostaa heti... no käyttökelpoiselta 🤣
Vaikka hihittelen kyllä itekseni sanaleikeille ja kaksimielisyyksille, niin nautin paljon enemmän kun saan laukoa niitä lakonisina one linereina pahaa-aavistamattomille uhreille ja sivusta seurata sitä kuinka rattaat pyörivät kohti oivalluksen oviaukkoa. Ja no välillä kyllä laukoa aika rapsakkaakin settiä ihan vain "järkyttääkseni". Onneksi kollegat on jo tottuneet siihen, niin ei tule enää niin hiljaisia hetkiä kuin joskus aiemmin 😂Tiukka sormiote on nimenomaan käyttökelpoinen 🤣
Itse olen erikoistunut tahattomien kaksimielisyyksiin. Olen kai pohjimmiltani niin kaksimielinen, että lipsauttelen vahingossa kaikkea sellaista, mikä saa kuulijoiden korvissa aivan toisen merkityksen kuin miten sen tarkoitin 😂 Vaikka pidän kyllä siitäkin, jos miehen kanssa kemiat pelaa niin, että voi vaivattomasti leikitellä vaikka kaksimielisyyksilläkin. Silleen sopivalla tavalla 😊
Ei tee muuten tiukkaa uskoa, että sun työyhteisössä on hetki kestänyt tottua sun laukomisiin 🤣Aletheias kirjoitti:
Tiukka sormiote on nimenomaan käyttökelpoinen 🤣
Itse olen erikoistunut tahattomien kaksimielisyyksiin. Olen kai pohjimmiltani niin kaksimielinen, että lipsauttelen vahingossa kaikkea sellaista, mikä saa kuulijoiden korvissa aivan toisen merkityksen kuin miten sen tarkoitin 😂 Vaikka pidän kyllä siitäkin, jos miehen kanssa kemiat pelaa niin, että voi vaivattomasti leikitellä vaikka kaksimielisyyksilläkin. Silleen sopivalla tavalla 😊
Ei tee muuten tiukkaa uskoa, että sun työyhteisössä on hetki kestänyt tottua sun laukomisiin 🤣Jätän nyt sivuun ton tiukan sormiotteen ajattelemisen, sun juttujen yhteydessä se saa sellaisia vivahteita, joita ei enää tässä iässä harmittomien miesoletettujen sovi ajatella 😂
Tulee noita itsekin roiskittua tahattomasti aika usein, mutta semmoista se on kun suu käy aivoja ja käsiä nopeammin 🤣
No onhan se hetken kestänyt. Nyt kun 12 vuotta on takana, niin kollegat ei enää juurikaan hätkähdä 😁randombypasser kirjoitti:
Jätän nyt sivuun ton tiukan sormiotteen ajattelemisen, sun juttujen yhteydessä se saa sellaisia vivahteita, joita ei enää tässä iässä harmittomien miesoletettujen sovi ajatella 😂
Tulee noita itsekin roiskittua tahattomasti aika usein, mutta semmoista se on kun suu käy aivoja ja käsiä nopeammin 🤣
No onhan se hetken kestänyt. Nyt kun 12 vuotta on takana, niin kollegat ei enää juurikaan hätkähdä 😁Mikä se sellainen ikä on, jossa ei enää sovi ajatella tiukkoja sormiotteita? 😂 En tunnista sellaista ikää ollenkaan..
Nimenomaan se käy niin, että suu sanoo ja pää tajuaa vasta siiten, mitä tuli sanottua 😂 Onneksi osaan aika hyvin pitää suuni kiinni hyvin virallisissa tilanteissa, mutta tietyssä seurassa ei ole kyllä mitään filttereitä 😄
12 vuotta on kunnioitettava saavutus yhdellä työnantajalla 👏 Onhan siinä pakostakin jengi jo tottunut sun letkautuksiin 😅Aletheias kirjoitti:
Mikä se sellainen ikä on, jossa ei enää sovi ajatella tiukkoja sormiotteita? 😂 En tunnista sellaista ikää ollenkaan..
Nimenomaan se käy niin, että suu sanoo ja pää tajuaa vasta siiten, mitä tuli sanottua 😂 Onneksi osaan aika hyvin pitää suuni kiinni hyvin virallisissa tilanteissa, mutta tietyssä seurassa ei ole kyllä mitään filttereitä 😄
12 vuotta on kunnioitettava saavutus yhdellä työnantajalla 👏 Onhan siinä pakostakin jengi jo tottunut sun letkautuksiin 😅No ethän sinä tytönheitukka vielä sellaista ikää tunnistakaan, mutta odotapa kun sinäkin saavutat aikuisuuden, täytät 60 vuotta ja niin edelleen. Tai.... Sun kohdalla ei varmaan 70v;kään riitä, neiti Siveä 😂
No joo, kumman hyvin sitä osaa pitää suunsa kiinni virallisemmissa yhteyksissä, vaikka korvien välissä voisi suhata mitä tahansa ja vähän väliä saa pinnistellä ettei ala huutonauramaan. Tälläkin viikolla, voi luojani, voi mitä juttuja ja hillitön huutonauru parkkiksella kollegan kanssa kun on päästy eroon asiakkaista/yhteistyökumppaneista 🤣
No en tiedä. Mä olen laiska vaihtamaankin, en niin kaipaa huikeaa urakehitystä, vaan enemmänkin sitä että on valtaa ja vapauksia isolla lusikalla, joskin niiden mukana tulee isot vastuut myös. Mutta kaikkia noita on soppakauhan mitalla ja se takaa sen, että saa kehittää nakkikioskin joitain toimintoja huomattavan paljon oman mielensä mukaan. Kai se on puolet siitä suolasta, se että saa luoda uutta, niiden kaikkien ihanien ihmisten lisäksi joita työnsä mukana kohtaa ja oppii tuntemaan. Tiedän, että voisin vaihtaa työpaikkaa ja jonkin verran työtehtäviä, niin tienaisin ehkä tuplaten, mahdollisesti enemmänkin, mutta se ei ole se juttu.
On meillä porukka vaihtunutkin, pomo on pysynyt samana, kas kun omistaa firman, mutta muuten pitkäaikaisin kollegani on homehtunut tässä kioskissa 7 vuotta, muut ovat vähintään puolet tuoreempia. Mutta mä olen kuin vanha kiikkustuoli mummolassa, se sama vanha, tuttu ja turvallinen, jo ulospäin näkyy mitä on hihnalta tulossa 😂randombypasser kirjoitti:
No ethän sinä tytönheitukka vielä sellaista ikää tunnistakaan, mutta odotapa kun sinäkin saavutat aikuisuuden, täytät 60 vuotta ja niin edelleen. Tai.... Sun kohdalla ei varmaan 70v;kään riitä, neiti Siveä 😂
No joo, kumman hyvin sitä osaa pitää suunsa kiinni virallisemmissa yhteyksissä, vaikka korvien välissä voisi suhata mitä tahansa ja vähän väliä saa pinnistellä ettei ala huutonauramaan. Tälläkin viikolla, voi luojani, voi mitä juttuja ja hillitön huutonauru parkkiksella kollegan kanssa kun on päästy eroon asiakkaista/yhteistyökumppaneista 🤣
No en tiedä. Mä olen laiska vaihtamaankin, en niin kaipaa huikeaa urakehitystä, vaan enemmänkin sitä että on valtaa ja vapauksia isolla lusikalla, joskin niiden mukana tulee isot vastuut myös. Mutta kaikkia noita on soppakauhan mitalla ja se takaa sen, että saa kehittää nakkikioskin joitain toimintoja huomattavan paljon oman mielensä mukaan. Kai se on puolet siitä suolasta, se että saa luoda uutta, niiden kaikkien ihanien ihmisten lisäksi joita työnsä mukana kohtaa ja oppii tuntemaan. Tiedän, että voisin vaihtaa työpaikkaa ja jonkin verran työtehtäviä, niin tienaisin ehkä tuplaten, mahdollisesti enemmänkin, mutta se ei ole se juttu.
On meillä porukka vaihtunutkin, pomo on pysynyt samana, kas kun omistaa firman, mutta muuten pitkäaikaisin kollegani on homehtunut tässä kioskissa 7 vuotta, muut ovat vähintään puolet tuoreempia. Mutta mä olen kuin vanha kiikkustuoli mummolassa, se sama vanha, tuttu ja turvallinen, jo ulospäin näkyy mitä on hihnalta tulossa 😂Ei riitä 70vee, en ajatellut rajoittaa elämääni pelkän iän perusteella 😁 Ja tällä hetkellä ainakaan en vielä tunne olevani lähelläkään mitään kiikkustuolielämää.
Huutonauru jonkun kanssa on ihan parasta 😄 Ja jos tilannetta yrittää selittää jollekin toiselle, niin ei se aukea millään. Kerran naurettiin siskojen kanssa eräällä terassilla niin paljon, että ihmettelin, ettei meitä ajettu pois 😂 No kukaan meistä ei naura mitenkään erityisen äänekkäästi, mutta varmaan viereiset pöydät saattoi vähän ihmetellä 😁
Tärkeintä työn/uran suhteen on, että tekee siten, mikä tuntuu itsestä oikealta. Toiset haluaa mennä vain aamulla töihin ja iltapäivällä pois miettimättä töitä sen enempää, toiset haluaa edetä johtotehtäviin, toisille on tärkeintä saada toteuttaa itseään, jotkut taas saa virtaa ihmisten kanssa olemisesta.. Kunhan itsellä on hyvä olla töissä, niin silloin kaikki on kohdillaan ja kuulostaa siltä, että olet tyytyväinen nykytilaan niin sehän in vallan mainio tilanne 👍🏻
Mä alan olemaan sellaista "keskikastia" työelämässä. Olen ollut talossa joitain vuosia, uraa on takana kuitenkin jo 20 vuotta, mutta vielä on matkaa niihin, joilla on 40 vuotta takanaan. Muutama kollega on jäänyt tässä parin vuoden aikana eläkkeelle, jotka ovat olleet samalla työnantajalla 40-45 vuotta. Huikeaa.. En osaa ajatella tuollaista omalle kohdalle 😄Aletheias kirjoitti:
Ei riitä 70vee, en ajatellut rajoittaa elämääni pelkän iän perusteella 😁 Ja tällä hetkellä ainakaan en vielä tunne olevani lähelläkään mitään kiikkustuolielämää.
Huutonauru jonkun kanssa on ihan parasta 😄 Ja jos tilannetta yrittää selittää jollekin toiselle, niin ei se aukea millään. Kerran naurettiin siskojen kanssa eräällä terassilla niin paljon, että ihmettelin, ettei meitä ajettu pois 😂 No kukaan meistä ei naura mitenkään erityisen äänekkäästi, mutta varmaan viereiset pöydät saattoi vähän ihmetellä 😁
Tärkeintä työn/uran suhteen on, että tekee siten, mikä tuntuu itsestä oikealta. Toiset haluaa mennä vain aamulla töihin ja iltapäivällä pois miettimättä töitä sen enempää, toiset haluaa edetä johtotehtäviin, toisille on tärkeintä saada toteuttaa itseään, jotkut taas saa virtaa ihmisten kanssa olemisesta.. Kunhan itsellä on hyvä olla töissä, niin silloin kaikki on kohdillaan ja kuulostaa siltä, että olet tyytyväinen nykytilaan niin sehän in vallan mainio tilanne 👍🏻
Mä alan olemaan sellaista "keskikastia" työelämässä. Olen ollut talossa joitain vuosia, uraa on takana kuitenkin jo 20 vuotta, mutta vielä on matkaa niihin, joilla on 40 vuotta takanaan. Muutama kollega on jäänyt tässä parin vuoden aikana eläkkeelle, jotka ovat olleet samalla työnantajalla 40-45 vuotta. Huikeaa.. En osaa ajatella tuollaista omalle kohdalle 😄No juu, voin uskoa sun kohdalla, Mummotunneli ja seksimessut kutsuu vielä 80v synttäreilläkin 😂
Meillä sattuu olemaan kollegan kanssa aika samankaltainen huumorintaju, niin varsin usein menee hommat hiukan hilpeiksi. Monasti riittää vilkaisu toista silmiin ja molemmat tietää ajattelevansa samaa juttua, siinä sitten vaan pitää pitää pokkaa kunnes tilanne on ohi ja pääsee vaikka sitten parkkikselle nauramaan. Kun on kaksi "hiukan" kieroutunutta mieltä samassa kuviossa, niin tilanne on tuo 😂
Tiedä onko mulla tässä duunissa nyt niin hyvä olla, mutta ei varmasti huonokaan. Ja kolmion valta-vastuu-vapaus osalta on melkeinpä vain taivas rajana tässä työpaikassa, niin kyllä se on se mikä kantaa. Ja kaikki ne ihanat, erilaiset ihmiset, voi että ovatkin arvokkaita.
Melkoisia työuria yhdellä työnantajalla 😯 Tuntuu hullulta, vaikken itsekään ole nykyistä vuosi per firma -sukupolvea. Äitini oli samalla työnantajalla eri tehtävissä reilut 30 vuotta ja sekin tuntui mielettömältä. Tosin jos en vaihda firmaa, pääsisin suunnilleen samaan 🤔😂randombypasser kirjoitti:
No juu, voin uskoa sun kohdalla, Mummotunneli ja seksimessut kutsuu vielä 80v synttäreilläkin 😂
Meillä sattuu olemaan kollegan kanssa aika samankaltainen huumorintaju, niin varsin usein menee hommat hiukan hilpeiksi. Monasti riittää vilkaisu toista silmiin ja molemmat tietää ajattelevansa samaa juttua, siinä sitten vaan pitää pitää pokkaa kunnes tilanne on ohi ja pääsee vaikka sitten parkkikselle nauramaan. Kun on kaksi "hiukan" kieroutunutta mieltä samassa kuviossa, niin tilanne on tuo 😂
Tiedä onko mulla tässä duunissa nyt niin hyvä olla, mutta ei varmasti huonokaan. Ja kolmion valta-vastuu-vapaus osalta on melkeinpä vain taivas rajana tässä työpaikassa, niin kyllä se on se mikä kantaa. Ja kaikki ne ihanat, erilaiset ihmiset, voi että ovatkin arvokkaita.
Melkoisia työuria yhdellä työnantajalla 😯 Tuntuu hullulta, vaikken itsekään ole nykyistä vuosi per firma -sukupolvea. Äitini oli samalla työnantajalla eri tehtävissä reilut 30 vuotta ja sekin tuntui mielettömältä. Tosin jos en vaihda firmaa, pääsisin suunnilleen samaan 🤔😂Seksuaalinen aktiivisuus tekee hyvää ihmiselle niin henkisesti kuin fyysisesti. Se on siis ihan silkkaa terveydenhuoltoa 😆😇😂
Tuollainen yhteys on ihana jonkun kanssa, kun on samalla aaltopituudella jo katseesta. Sellaisia ihmisiä ei koskaan ole elämässä liikaa onpa he sitten ystäviä tai työkavereita. Eikä nauruakaan ole koskaan liikaa, vaikka joskus se meinaakin tulla väärässä paikassa 😅
Jokaisessa työssä on ne negatiivisetkin puolensa, mutta jos jää reilusti plussan puolelle, niin se on jo aika hyvä. Itse viihdyn kyllä nykyisessä roolissa ja pidän eritoten siitä, että saan tehdä niin itsenäisesti asioita, mutta esim kiire ja kovat paineet on joskus turhan suuressa osassa. Ei se käsitykseni mukaan sen helpompaa ole muuallakaan, eli todennäköisesti vaihtamalla ei paranisi. Toistaiseksi siis mennään tällä 😊
Omat vanhemmat oli molemmat 30-40 vuotta saman työnantajan leivissä. Tuollainen on yhä harvinaisempaa tänä päivänä. Itse kannatan sellaista tervettä kiertoa. On ihan hyvä sekä yksilön että yrityksen kannalta, jos vaihtuvuutta on sopivasti. Ihmiset tuo uusia ideoita mukanaan ja asiat menee eteenpäin. Kun vaihtuvuus ei ole liian suurta, niin silloin se ei ole myöskään riski yritykselle, kun hommat pysyy hanskassa.Aletheias kirjoitti:
Seksuaalinen aktiivisuus tekee hyvää ihmiselle niin henkisesti kuin fyysisesti. Se on siis ihan silkkaa terveydenhuoltoa 😆😇😂
Tuollainen yhteys on ihana jonkun kanssa, kun on samalla aaltopituudella jo katseesta. Sellaisia ihmisiä ei koskaan ole elämässä liikaa onpa he sitten ystäviä tai työkavereita. Eikä nauruakaan ole koskaan liikaa, vaikka joskus se meinaakin tulla väärässä paikassa 😅
Jokaisessa työssä on ne negatiivisetkin puolensa, mutta jos jää reilusti plussan puolelle, niin se on jo aika hyvä. Itse viihdyn kyllä nykyisessä roolissa ja pidän eritoten siitä, että saan tehdä niin itsenäisesti asioita, mutta esim kiire ja kovat paineet on joskus turhan suuressa osassa. Ei se käsitykseni mukaan sen helpompaa ole muuallakaan, eli todennäköisesti vaihtamalla ei paranisi. Toistaiseksi siis mennään tällä 😊
Omat vanhemmat oli molemmat 30-40 vuotta saman työnantajan leivissä. Tuollainen on yhä harvinaisempaa tänä päivänä. Itse kannatan sellaista tervettä kiertoa. On ihan hyvä sekä yksilön että yrityksen kannalta, jos vaihtuvuutta on sopivasti. Ihmiset tuo uusia ideoita mukanaan ja asiat menee eteenpäin. Kun vaihtuvuus ei ole liian suurta, niin silloin se ei ole myöskään riski yritykselle, kun hommat pysyy hanskassa.Vai terveydenhuoltoa... Ja kuka saa toimia sun hoitsuna/lekurina? 🤣
Joko mulla käy toistuvasti hyvä tuuri tai sitten vain tulen sujuvasti erilaisten ihmisten kanssa toimeen, kun näitä vastaavia aaltopituusyhtäläisyyksiä on osunut useampia kohdalle (tässäkin) työpaikassa. Mutta sehän on jo todettu, että olen kaksimielinen, häiriintynyt ja pelleilevä, niin ehkä se selittää kaiken 😁
Juu, vähän samat kuviot, on liki rajaton valta omaan työhän, vaikka paineet on sen mukaiset toisinaan, mutta en usko että vaihtamalla paranisi olennaisesti. Ja kun se raha ei ole pääasia, niin mieluummin ns. kahlaa tutussa paskasammiossa kuin vieraassa.randombypasser kirjoitti:
Vai terveydenhuoltoa... Ja kuka saa toimia sun hoitsuna/lekurina? 🤣
Joko mulla käy toistuvasti hyvä tuuri tai sitten vain tulen sujuvasti erilaisten ihmisten kanssa toimeen, kun näitä vastaavia aaltopituusyhtäläisyyksiä on osunut useampia kohdalle (tässäkin) työpaikassa. Mutta sehän on jo todettu, että olen kaksimielinen, häiriintynyt ja pelleilevä, niin ehkä se selittää kaiken 😁
Juu, vähän samat kuviot, on liki rajaton valta omaan työhän, vaikka paineet on sen mukaiset toisinaan, mutta en usko että vaihtamalla paranisi olennaisesti. Ja kun se raha ei ole pääasia, niin mieluummin ns. kahlaa tutussa paskasammiossa kuin vieraassa.Nooh.. Tällä hetkellä tutustu kaikenlaisiin itsehoitometodeihin 😂
Luulen, että paljon johtuu siitä, että olet niin rento ja helposti lähestyttävä ihmisenä ja pystyt tosiaan tulemaan hyvin erilaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Suuri syy tietenkin on sun kaksimielisyys 🤣
Tuo on mahtavaa, ettet anna rahan sanella sun työn suuntaa. Rahalla on oma merkityksensä, mutta jos kyoksee vain sen perässä, kadottaa todennäköisesti hyvin nopeasti sen suunnan, mikä itselle olisi mielekkäin.Aletheias kirjoitti:
Nooh.. Tällä hetkellä tutustu kaikenlaisiin itsehoitometodeihin 😂
Luulen, että paljon johtuu siitä, että olet niin rento ja helposti lähestyttävä ihmisenä ja pystyt tosiaan tulemaan hyvin erilaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Suuri syy tietenkin on sun kaksimielisyys 🤣
Tuo on mahtavaa, ettet anna rahan sanella sun työn suuntaa. Rahalla on oma merkityksensä, mutta jos kyoksee vain sen perässä, kadottaa todennäköisesti hyvin nopeasti sen suunnan, mikä itselle olisi mielekkäin.Eli oven takana on jonossa patagonialaisia poppamiehiä antamassa kansanhoitoa? No mikäs siinä 😂
Tiijä rennosta, mutta ehkä aika hyvin kykenen tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa silloinkin kun vituttaa ja ketuttaa ja kusettaa. Opittua kaik tyynni.
No on ne muut asiat rahaa tärkeämpiä, mutta tänään tuli sitten sille ilolle loppu. Tai siis irtisanouduin aika monesta työtehtävästä ja samalla mistään firman kehitykseen liittyvästä tehtävästä, mikä on yhtä kuin loppulasku, nysse sitten riitti. No pitkään sitä riemua kestikin, mutta aikansa kutakin.
Tiedät varsin hyvin, kuinka huonosti suhtaudun rajoituksiin ja käskyttämiseen. Täytyy uhmata kieltoja. Ne ovat rikottaviksi tarkoitettu. 😄
Arvasin 3 oikein, Mersun, Nissanin ja Ferrarin. Yksi näistä on oma autoni. Olisi ollut tosi noloa, jos en olisi tunnistanut sitä. 😃🚗
3/10E-Lukka kirjoitti:
🙂Paljon onnea ferrarin omistajalle 👍
Hehe! Kiitosta vaan. Ainahan voi unelmoida. 😃
Mielikuvitusauto kulkee kuin unelma. 😂Se on tulos!
No siis sehän oli selkeä ansa ja karkeasti ottaen jokainen nainen tulee siihen lankeamaan 😁
Tietenkin se on Ferrari, Teidän Ylhäisyytenne 😌randombypasser kirjoitti:
Se on tulos!
No siis sehän oli selkeä ansa ja karkeasti ottaen jokainen nainen tulee siihen lankeamaan 😁
Tietenkin se on Ferrari, Teidän Ylhäisyytenne 😌Hetkinen!!! Olen siis tyypillinen nainen, joka lankesi sinun viritettyyn ansaan?
Harkittu ja hyvin manipuloitu visaketju. 🤭😃
Vilpittömät onnittelut! Juonenne onnistui, herra Nukkemestari (tällä kertaa) .
Aah! Ferrari = mielikuvitusauto , kuin saavuttamaton unelma.tosi.typy kirjoitti:
Hetkinen!!! Olen siis tyypillinen nainen, joka lankesi sinun viritettyyn ansaan?
Harkittu ja hyvin manipuloitu visaketju. 🤭😃
Vilpittömät onnittelut! Juonenne onnistui, herra Nukkemestari (tällä kertaa) .
Aah! Ferrari = mielikuvitusauto , kuin saavuttamaton unelma.Palstan visa-addiktit ovat kovin helppoja jo nykyisin, parin vuoden ehdollistut on tuottanut loistavia pavlovilaisia tuloksia 😂
Teidän Ylhäisyytenne voisi tekaista tuon pienen painetestin myös, sekuntikello-sadismia parhaimmillaan...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18058569/tiistain-matikkavisa---hitaat-alkoot-vaivautuko
- Anonyymi
Tiedät ihan kohtalaisesti peltilehmstä!
Vastasit oikein 2 kysymykseen
Arvasin kaksi väärin, voi itku.
T. Äiä- Anonyymi
Korjaus: peltilehmistä
6/10 Vanhemmat mallit meni helpommin jostain syystä ja uudemmat taas tuotti vaikeuksia. Auto mallit ei kyllä kuulu mun vahvuuksiini ollenkaan.🙂.
Eihän noita uudempia potaskoja jaksa kahta kertaa vilkaista, ei ainakaan sen vertaa että muistaisi nähneensä
E-Lukka kirjoitti:
Eihän noita uudempia potaskoja jaksa kahta kertaa vilkaista, ei ainakaan sen vertaa että muistaisi nähneensä
Vähän turhan paljon saman mallin mukaan tuntuu tavallaan nykyään noita autoja kaikki tekevän oli merkki tai malli mikä hyvänsä tai vain ihan pienillä eri mausteilla vaan.🙂.
Hieno tulos!
No ei siinä tainnut yhtää tuoreempaa mallia ollakaan, Lambo ja Ferrarikin olivat ns. antiikkisia malleja.randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
No ei siinä tainnut yhtää tuoreempaa mallia ollakaan, Lambo ja Ferrarikin olivat ns. antiikkisia malleja.Kiitos....no ihan likan uuden tuntusia ilo mulle. Ehkä mä autoissa oon jämähtäny viime vuosituhannelle.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos....no ihan likan uuden tuntusia ilo mulle. Ehkä mä autoissa oon jämähtäny viime vuosituhannelle.😂.
Sikäli kun muistini toimii, niin kaikki nuo visan automallit oli viime vuosituhannelta, osa hieman kauempaakin sieltä, kuten esim. visan Volvo.
Sikäli kun muistini toimii, niin kaikki nuo visan automallit oli viime vuosituhannelta, osa hieman kauempaakin sieltä, kuten esim. visan Volvo.
Juu ja Porshe mutta ei nuokaan niin näköjään ollu päähän jääny ja en mä kyllä oikeen noista lamboista ja ferrareista ja muista niin hyvin malleja tunnistaan oo niistäkään.😂.
- Anonyymi
Sentään 8 oikein.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Sain miljoona oikein. En tee tuollaisia testejä, joissa aloittaja sekoilee ja pitää stereotypioita yllä.
Häpeä ja pyydä naisilta anteeksi!
>simiti<No siinähän pahoitat mielesi tyhjästä, vaan eipä se ketään muuta liikuta, sen kun mökötät pirtin nurkassa kunnes varpaat jäätyy.
7/10 ihan sillä periaatteella että valitsin malleista aina tutuimmalta kuulostavan tai ekan listasta. Niistä merkeistä olisin ehkä tunnistanut malleja joita olen enemmän ajanut: joko oikeasti tai virtuaalisesti.
Hieno tulos!
Metodiikkaan nähden varsin hyvä tulos. En minäkään autoja pahemmin tunnista/seuraile, mutta jotain niistä kuitenkin jää mieleen liikenteessä.
- Anonyymi
Naiset ei saaneet vastata mutta vastaan kuitenkin 4 meni oikein.
Kelpo tulos!
Kun jotain kieltää, niin sehän se vasta pitääkin kokeilla. Siksi kielto, yllykkeenä 😁
9 oikein
- Anonyymi
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Aika hyvin!
- SheenaLoistava tulos!
Ihan selvää että pärjästi, Stadissa näkee Ferrareita ja Lamboja niin paljon, mutta onneksi Länsiterminaalista tulee tavallisia kansanautoja lahden takaa näytille 😂
Pakkohan tätä oli kokeilla, kun noin kovasti houkuttelit 😂
Tiedät ihan kohtalaisesti autoista!
Vastasit oikein 2 kysymykseen...Se on tulos!
Se on kyllä tavallaan kumma, mutta oikeastaan ei yhtään, miten hyvin tuo kielto otsikossa toimii. Mutta varmaan toimisin aivan samoin jos joku tekisi aloituksen NNN, XXX ja miehet älkööt vaivautuko 🤣
- Anonyymi
Tunnistin kaikki vanhat ja kaikki uudet meni väärin.
- Anonyymi
vaivaisukko eli sellainen mihin voisi aina laittaa senttejä eli kolikoita, vaivainen vanhus-ukko.
Mutta niin on aika mukavia tyttöjä, mitä nyt voisin tietää jotain noilta nimiltä jotain sellaisia joku xLiner on ainakin tietääkseni tyttö eli nainen, mutta voi olla aika julmakin... - Anonyymi
Tuollainen on vähän jotain mind control -game jos oikeassa elämässä pystyt hallinnoimaan omia uniasi ja sellaista mutta niin sinänsä vähän vaarallistatuossakin elokuvassa on tuollaista vähän jotain Doctor Sleep...
Niin onko sellaisesta hyötyä sitten jos pystyt hallinnoimaan omia uniasia, aikakin mukavsayt unet... - Anonyymi
varoitus todellakin jos käyttää minun kertomiakin jotain unitekniikoita siis niin mielenhallitajuttuja, voivat olla vaarallisia käyttää mutta joskus hyödyllisiä, mutta, niin vaarallisia jos on oireita masennukseen tai olet psykiatri..
Teinpä nyt tämän visan, vaikka oli vaan äijille =D No, ei menny kauhean hyvin. Tulos oli vaan 2/10. Liekö sillä, ettei mulla ole autoa eikä ajokorttiakaan osuutta asiaan? Tunnistan mää joitain autoja merkeistä, mutta en sitten niin paljon vaikka muista asioista. Nykyaikaisia autoja en varsinkaan tunnista pelkän keulan, oven yms. perusteella, kun monet ovat enemmän tai vähemmän samannäköisiä.
Se on tulos!
Voihan se hiukan tuoda ylimääräisiä haasteita, kun ei ole korttia eikä autoa... Mutta toisaalta voisihan sitä harrastaa autoja, vaikkei omistaisi korttia eikä autoa. Eli selittelyä 🤣randombypasser kirjoitti:
Se on tulos!
Voihan se hiukan tuoda ylimääräisiä haasteita, kun ei ole korttia eikä autoa... Mutta toisaalta voisihan sitä harrastaa autoja, vaikkei omistaisi korttia eikä autoa. Eli selittelyä 🤣Joo, voihan sitä harrastaa ilman omaa autoa ja ajokorttia vaikka autonmerkkien arvailua. Olenkin sitä joskus ajan kuluksi tehnyt vaikka linja-autopysäkillä. Olen arvaillut vastaantulevista autoista mitä merkkiä ovat tai joskus myös, jos olen kävellyt jossain missä tulee autoja vastaan.
Se on tulos!
Voihan se hiukan tuoda ylimääräisiä haasteita, kun ei ole korttia eikä autoa... Mutta toisaalta voisihan sitä harrastaa autoja, vaikkei omistaisi korttia eikä autoa. Eli selittelyä 🤣Ja vappuna täällä meillä Jkylässä on usein vanhojen autojen kulkue. Olen mennyt katsomaan, jos olen jaksanut tai päässyt.
Norppa83 kirjoitti:
Joo, voihan sitä harrastaa ilman omaa autoa ja ajokorttia vaikka autonmerkkien arvailua. Olenkin sitä joskus ajan kuluksi tehnyt vaikka linja-autopysäkillä. Olen arvaillut vastaantulevista autoista mitä merkkiä ovat tai joskus myös, jos olen kävellyt jossain missä tulee autoja vastaan.
Niinhän sitä voi. Toki varmaan autolijoita kiinnostaa hiukan enemmän autot, ylipäänsä.
Niinhän sitä voi. Toki varmaan autolijoita kiinnostaa hiukan enemmän autot, ylipäänsä.
Jep. Mut mää en ookaan autoilija =D Linja-autolla kuljen.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Mut mää en ookaan autoilija =D Linja-autolla kuljen.
Oletpas, olet vain linja-autoilija 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846