Eli niimhän se meni että lauantaina 28.10.2023 koittaa Halloweenmiitin aika! Ja kokoontuminen oli Hämeenlinnan rautatieaseman asemaravintolassa klo 14:00-16:00 meikäläinen odottelee tän ajan ainakin siellä ja paikalle tulee myös he ketkä jo on ilmoittanut tulevansa elleivät kohtaa ylitsepääsemättömiä esteitä kuten sairastumisen jolloin onkin paras vaan kiltisti kotona parannella oloaan eikä riskeerata mitään vielä pahempia sairastumisia lähtemällä kipeenä liikenteeseen. Aina tulee uusia miittejä sen voin kyllä aika varmasti luvata. Toivottavasti paikalle tulee ja joulkoon iloiseen liittyy myös sellaisia ketkä eivät oo halunneet osallistumisestaan sen enempää ilmoitella. Ja ainahan sinne voi tulla huomaamattomasti vilkaisemaan miltä ihmiset ja tunnelma näyttää jos ei oo varma haluasko osallistua ja päättää sitten sen mukaan miltä näyttää että poistuuko vaan vaivihkaa vai haluaako liittyä seuraan.
Siinä sitten kun on kokoonnuttu on tarkotus mennä yhdessä valittuun ravintolaan pitämään hauskaa ja nauttimaan hyvästä ruuasta, juomista ja toistemme mahtavasta seurasta. Samalla he ketkä haluaa iltaa vähän siitä vielä jatkaa iltaa viettämään voivat punoa suunnitelmia illan varalle.
Ite ilmoitan perjantaina ja lauantainakin vielä asmupäivällä että mistä tunnistaa mut ja oikeen porukan vaikka huhujen mukaan se ei välttämättä oo kovin vaikeeta.😀. Oikein paljon tervetuloa kaikille. Nähdään siellä toivottavasti ja vietetään hauska halloweenmiitti.🙂.
Muistutus vielä kerran Halloweenmiitistä Hämeenlinnassa 28.10
37
407
Vastaukset
Tämä sinkkupalsta on todellakin oma maailmansa, koska täällä järjestetään näitä mittejä tai ainakin on sen jälkeen, kun sää tulit tänne. En oo millään muulla palstalla, jolla oon täällä S24:ssä törmänny tällaiseen.
Ja hei vaan tänne palstalle! Mites täällä on ilta käynnistyny?No ei täällä ihan kovin hurjaksi meno ole tänään äitynyt, vielä toistaiseksi ainakaan. 😄
Toivottavasti miittiin menijöillä on hieman villimpää 👍Xena-183 kirjoitti:
No ei täällä ihan kovin hurjaksi meno ole tänään äitynyt, vielä toistaiseksi ainakaan. 😄
Toivottavasti miittiin menijöillä on hieman villimpää 👍Juu, eipä vaikuta kovin hurjalta meno. No, toivottavasti miitissä on hauskempaa, tosin ei nyt ihan hurjaksi menon täydy siellä äityä, mutta kunhan on ees kivaa.
Xena-183 kirjoitti:
No ei täällä ihan kovin hurjaksi meno ole tänään äitynyt, vielä toistaiseksi ainakaan. 😄
Toivottavasti miittiin menijöillä on hieman villimpää 👍Itse en ole menossa halloweenmiittiin. En tiedä menenkö joskus noihin miitteihin. Alussa kun tulin tänne sinkkuihin tuolta musiikkipuolelta, niin ei mulla ollu kauheasti tarvetta nähä ketään toista palstalaista livenä. Ei musiikkipuolenkaan aikaan. Mutta nyt oon joskus ruvennu aatteleen, että miksei sitä joskus voisi. Mutta saa nähä.
Norppa83 kirjoitti:
Itse en ole menossa halloweenmiittiin. En tiedä menenkö joskus noihin miitteihin. Alussa kun tulin tänne sinkkuihin tuolta musiikkipuolelta, niin ei mulla ollu kauheasti tarvetta nähä ketään toista palstalaista livenä. Ei musiikkipuolenkaan aikaan. Mutta nyt oon joskus ruvennu aatteleen, että miksei sitä joskus voisi. Mutta saa nähä.
Minä olen tavannut (useampiakin) palstalaisia vain kahden kesken. - Eikä nytkään tuo miitti sovi, koska lähden matkalle.
Ehkä joskus? 🙂No mä oon jossain muualla kuullu noista miiteistä vaikka en ollutkaan ite ikinä osallistunut sellaisiin niin mä ajattelin että miks ei täälläkin olis mukavaa niitä järjestää halukkaille eihän se oo mitenkään keltään pois jos jotkut tahtoo myös tosielämässä tavata ja tutustua ja samalla tehdä jotain mukavaa ja pitää hauskaa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No mä oon jossain muualla kuullu noista miiteistä vaikka en ollutkaan ite ikinä osallistunut sellaisiin niin mä ajattelin että miks ei täälläkin olis mukavaa niitä järjestää halukkaille eihän se oo mitenkään keltään pois jos jotkut tahtoo myös tosielämässä tavata ja tutustua ja samalla tehdä jotain mukavaa ja pitää hauskaa.🙂.
Ei tietenkään ole keltään pois. Eipä tietenkään.
Xena-183 kirjoitti:
Toivottavasti miittiin menijöillä on hieman villimpää 👍Noo eiköhän siellä hauskaa taasen tuu olemaan ihan varmasti.😀.
No täytyy koittaa siis piristää tätä palstailtaakin jotenkin.😄🙂.- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No mä oon jossain muualla kuullu noista miiteistä vaikka en ollutkaan ite ikinä osallistunut sellaisiin niin mä ajattelin että miks ei täälläkin olis mukavaa niitä järjestää halukkaille eihän se oo mitenkään keltään pois jos jotkut tahtoo myös tosielämässä tavata ja tutustua ja samalla tehdä jotain mukavaa ja pitää hauskaa.🙂.
Yksinäisyyspalstalla järjestettiin joskus yli kymmenen vuotta sitten. Kävin muutaman kerran. Ihan asiallista oli. Sitten miiteistä alettiin ilmoittaa vain facebookin kautta. Koska en ollut siellä, enkä edelleenkään ole, en saanut niistä enää tietoja. Kiva kun joku jaksaa järjestää vielä.
Norppa83 kirjoitti:
Ei tietenkään ole keltään pois. Eipä tietenkään.
No jotkut on vähän niinkin joskus reagoinu varsinkin sillon kun se hässäkkä anojen ja rekattujen kesken nosti päätään.😄.
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyyspalstalla järjestettiin joskus yli kymmenen vuotta sitten. Kävin muutaman kerran. Ihan asiallista oli. Sitten miiteistä alettiin ilmoittaa vain facebookin kautta. Koska en ollut siellä, enkä edelleenkään ole, en saanut niistä enää tietoja. Kiva kun joku jaksaa järjestää vielä.
Kiitos...niitä on kyllä oikeestaan ihan mukavakin järkkäillä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No jotkut on vähän niinkin joskus reagoinu varsinkin sillon kun se hässäkkä anojen ja rekattujen kesken nosti päätään.😄.
Joo. Se hässäkkä ei ollu musta kovin mukava.
Norppa83 kirjoitti:
Joo. Se hässäkkä ei ollu musta kovin mukava.
Ei ollu ja ikävä juttu kokonaisuudessaan mutta sellasia vaan taitaa sattua aina silloin tällöin kun ihmiset on tekemisissä keskenään mutta onneks ne sitten taas unohtuu suurimmaks osaks aikaa kunnes tulee joskus joku uus hässäkkä mikä sit taas unohtuu jne. jne.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei ollu ja ikävä juttu kokonaisuudessaan mutta sellasia vaan taitaa sattua aina silloin tällöin kun ihmiset on tekemisissä keskenään mutta onneks ne sitten taas unohtuu suurimmaks osaks aikaa kunnes tulee joskus joku uus hässäkkä mikä sit taas unohtuu jne. jne.🙂.
Näin on. Aikansa kestää ja sitten taas vaipuu unholaan, kunnes tulee taas joku uusi jne. Piiri pieni pyörii.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Aikansa kestää ja sitten taas vaipuu unholaan, kunnes tulee taas joku uusi jne. Piiri pieni pyörii.
Juu niin tuntuu vaan menevän.🙄🙂.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18069210N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
noh niin hassu sanonta tuokin joo ei varmaan rikkoudu kovin helposti jotkut HP;n business-luokan tietokonejutut koska aika kalliitain tuot...
Halloween musaa ja - fiilistä vauhdittamaan teidän hauskaa miitti-iltaa jo etukäteen. 😆👻🤖💀🧙♂️
~ Marilyn Manson - This is Halloween ~
https://youtu.be/AEUu3heIJNY?si=dSPbS0zvz4xynPP6
T: Suuri Kurpitsa 🎃- Anonyymi
voin sanoa kuin Late-Kanbtwmies etä nuo HOP;:n jutut vähän kalliitsa hehjooh.
- Anonyymi
mikä olisxi suosikkihahmosi jossain selviytymisohjelmissz<;Rami-Runkksari vbsi Yemu-yu8mpöuyysjs
Mikkojuhan kirjoitti:
Eipä tuu katottua niitä ollenkaan. Joskus vähän seuraillu kauan aikaa sitten.🙂.
Sama juttu.😊.
Sinä olet kuin piiloutunut mutta yritin saada innostuu meidän 2vuotiaan tästä barbin ken nukesta ja kävi niin 4vuotias poika sen tahtoo.
https://www.ebay.co.uk/itm/134761328930?chn=ps&_trkparms=ispr=1&amdata=enc:1ADF_BoU3TQOb8yIQQjwiWQ39&norover=1&mkevt=1&mkrid=710-169684-076987-9&mkcid=2&itemid=134761328930&targetid=293946777986&device=m&mktype=pla&googleloc=1005738&poi=&campaignid=20646531284&mkgroupid=154544387436&rlsatarget=pla-293946777986&abcId=&merchantid=6995734&gbraid=0AAAAAD_QDh8zAwOROi2yCnm4QgkouAuee&gclid=EAIaIQobChMIwdT9hcyMggMV8wSiAx3tjQesEAQYAyABEgJ9A_D_BwEEn mä piilossa oo ollu mutta on vaan tullu juteltua niin paljon Norpan kanssa kahdestaan että se on saattanu siltä vaikuttaa kun en oo sitten ehtiny muille jutteleen.🙂.
No ei kai se niin haittaa hyvä että jollekin kelpaa ja joku tykkää. Kun mä kerroin siitä pikkuveljen vauva nukesta niin oli sillä myös Barbejakin.😄.
- Anonyymi
niin siis tuollsaisde4t tyodfellsa kslliiys joysin yiryokonerrif4rn juyyujs jod odyss joyhsin hp:;n pto-juyyujs ..
- Anonyymi
yuollsinrn olidi hybä yiryää että e osytas kuin eerikki tysai tyeemu-ätyumpuyysjs jolysin jäyyigigmslys kuyr joku HP yuoyyr4iys ilmsn sjsyudys...
Piyää tyietyää mnityä ostelee joyty é3i ole raimo-runkkari... - Anonyymi
pidän noista tytöistä nelosxen amaxinh tsver ksids mäkätäinren js msti rfrt...
ribäy olr yhmyä kuin Rami-runkkaaja selviytyjissä.. Oisin halunnut niin kovasti osallistua, mutta huominen menee sittenkin "Halloweenin" (sehän olisi kait virallisesti vasta 31. pvä) vietossa sukulaisissa. Mutta yksi pyyntö olisi: pienimuotoinen raportti huomisen miitistä, vähän samaan tapaan kuin Rande teki raportin siitä Mummotunneli-miitistä. :D
No kovin on ikävää ja harmi ettet pääse tulemaan mutta eihän noille mahda mitään täytyy vaan sitten järkkäillä uusia yrityksiä. Voinhan mä koittaa jotain raporttia laitta a mutta saa nyt nähdä miten käy kun Pirpanakin vissiin joutui perumaan kun on kipeenä että on vähän yllätyksenä nyt että tuleeko porukkaa. Haaveilija vissiin on vielä kai ainakin tulossa. Ja jos ei muita tuu sellasia ketkä ei oo ilmoittanu niin meidän täytyy Haaveilijan kanssa pitää hauskaa muidenkin puolesta.🙂.
Tulossa ollaan🤗 tulen ehkä jo aiemmin Hämeenlinnaan tai vähän myöhemmin, riippuu nyt vähän miten ripeästi lapset siirtyy a-b.. niistä kun ei aina tiedä🤣
Mikkojuhan kirjoitti:
Jees...ollaan huomenna yhteyksissä sitten miten aikataulut menee.😊.
Jebajee näin tehdään😊 lähetin meiliä👍🏼
Haaveilija39 kirjoitti:
Jebajee näin tehdään😊 lähetin meiliä👍🏼
Siinä on varmaan menny joku vikaan siinä meilissä ei meinaan oo tullu vielä ainakaan mulle asti jostain syystä.🤔🙂. Jebu jee joo tehdään näin tosiaan. Mutta jos jaksat koittaa laittaa sitä meiliä uudestaan niin olis kiva.😊.
- Anonyymi
Myöhässä, mutta tulossa.✌️
Jees... me odotellaan täällä asema ravintolassa.😀. Täällä on yks piru, yks kissanainen ja meikäläinen.🙂. Tervetuloo vaan joukkoon iloiseen.🥳.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528