Halloweenmiitti! Järjestäjän tuntomerkit.

Hello Everybody!😄.
Jep eli siis mä lupasin huomiseen Halloweenmiittiin laittaa niitä tuntomerkkejä mistä mut tunnistaa asemaravintolassa 28.10.2023 klo 14:00-16:00 välisenä aikana. Tai kaippa niistä nyt tunnistaa muutenkin huomenna ja muulloinkin kun vaan tuohon aikaan.😅.

Tässä on kuva hatusta mitä kannattaa ettiä joko mun päästä tai pöydältä jostain kuitenkin mistä sen näkee. Ja toi kuvassa oleva ketju löytyy mun kaulastani siinä on pääkalloja mitkä kuvassa vähän huonosti kyllä näkyy.😀. https://aijaa.com/9mxaK9

Ja tässä on vielä mun profiilikuvani kunnollisena kuvsna niin siitä voi vertailla sitten että onko tuo tuossa sama rujonkaunis pärstäkerroin kuin kuvassakin.😂. https://aijaa.com/4XQ0E1

Eilöhän noilla mut sieltä asemaravintolasta tunnista ja jos se ei onnistu tai tuo aika ei sovi jonkun aikatauluun niin yhteyttä muhun saa profiilin sähköpostilla. Niin siihen vaan viestiä jos on ongelmaa löytää perille niin ratkotaan ne ongelmat yhdessä niin että kaikki löytää toisensa.

Nähdään siis huomenna ja pidrtään hsuska päivä ja ilta.😀.

Mikkojuhan.

115

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Juu hauskasti on hatussa samaa näköö ja vähän tollanen habitus mulla oli mielessäkin mutta vastevarasto on vaan hiukan puutteellinen.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu hauskasti on hatussa samaa näköö ja vähän tollanen habitus mulla oli mielessäkin mutta vastevarasto on vaan hiukan puutteellinen.😀.

        Ihan hyvältä sää varmaan näytät niin kuin muutkin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvältä sää varmaan näytät niin kuin muutkin =)

        Kiitos oi armas palstaneito toivotaan näin. Mä voin lähettää sulle huomenna kuvan kun oon saanu asusteet valmiiks ja päälle että mikä oli lopputulos ja näyttääkö hyvältä vai ei. Joku saa luvan kuvan pari musta ottaa niin voin sulle valkata edustavimmat lähetettäväks.😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos oi armas palstaneito toivotaan näin. Mä voin lähettää sulle huomenna kuvan kun oon saanu asusteet valmiiks ja päälle että mikä oli lopputulos ja näyttääkö hyvältä vai ei. Joku saa luvan kuvan pari musta ottaa niin voin sulle valkata edustavimmat lähetettäväks.😅.

        No teeppä näin ja sanon sitten tuomioni =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No teeppä näin ja sanon sitten tuomioni =D =D

        Juu tosin nyt rupes vähän jänskättään toi tuomio.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tosin nyt rupes vähän jänskättään toi tuomio.😁.

        No ihan hyvin se menee, älä huoli =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ihan hyvin se menee, älä huoli =D

        Kyllä näin mäkin uskon ja tuomarikin on ihans ja lempeä niin ei taida olla pelättävää.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä näin mäkin uskon ja tuomarikin on ihans ja lempeä niin ei taida olla pelättävää.😊.

        Joo. Vastaus on Jorma Uotista lainaten "ei huono". =D


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18072482B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Pitäkää hauskaa, toivottavasti ainakin joitain tulee paikalle. :) Itselle ei ihan selvinnyt aiemmista ketjuista ketkä varmuudella ovat tulossa. Ja omani peruuntumisesta tosiaan laitoin äskettäin tuohon toiseen ketjuun, mutta rehellisesti sanoen olisi kyllä ollut tosi mielenkiintoista osallistua.

      • Kiitos...joo kyllä pidetään ja ens kerralla sitten vaan paremmalla onnella mukaan olis ollu tosi kiva sutkin tavata ja saada mukaan mutta ens kerralla sitten tosiaan. Lupaan järkätä vielä lisää ja koitan jos osaisin järkätä jonnekin muuallekin kuin Hämeenlinnaan mutta se on vähän hankala järkätä jos ei oikein paikkoja kunnolla.😀.


    • Toivon teille hurjan mahtavaa päivää.

      • Voi kiitos paljon...varmasti on kivaa.🙂.


    • Muistakaa ottaa kenkäkuva ja kertokaa kellekä mikäkin pari kuuluu :)

      • Juu yritetään muistas niin pysyy perinne yllä.😄.


      • Sinun pitäisi mennä sinne.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun pitäisi mennä sinne.

        Juu kyllä kamu olis hyvin tervetullut mukaan.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun pitäisi mennä sinne.

        Asun hevonkuusessa, niin en viitsi lähteä pitkää matkaa tekemään.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Asun hevonkuusessa, niin en viitsi lähteä pitkää matkaa tekemään.

        No sitten miitti tulee joskus kamun luo jos kamu ei pääse miitin luo.😉😄.


    • Anonyymi
      • Kiitos paljon.😊. No ikävältä ketjulta näytti mitä katoin. Mä laitan kommenttia kun miitistä on selvitty.🙂.


    • Tänään esittelin hienonhienoa pukuani lapsilleni. Vähän kyllä kyselivät äiti missä sun viikset ovat😬 en tiedä pitääkö leikata karvoja🥴

      • Kiva että muksutkin sai nähdä upeen miitti puvun. Vai että viikset puuttu no kissimirreillä viikset kyllä yleensä on että jos ne sillä kyseli. Kisut on kivoja kyllä karvattomina ja karvasina joten ei oo väliä mun mielestä ainakaan.😁. Se tosiaan ei tullu se sun meili. Saitko sä mun sähköpostin tänään?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva että muksutkin sai nähdä upeen miitti puvun. Vai että viikset puuttu no kissimirreillä viikset kyllä yleensä on että jos ne sillä kyseli. Kisut on kivoja kyllä karvattomina ja karvasina joten ei oo väliä mun mielestä ainakaan.😁. Se tosiaan ei tullu se sun meili. Saitko sä mun sähköpostin tänään?

        Joo sain.. lähetin uusiksi🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo sain.. lähetin uusiksi🤣

        No hyvä...mä lukasen sen sun just kohta ja nyt se tuli perille astikin.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No hyvä...mä lukasen sen sun just kohta ja nyt se tuli perille astikin.😃.

        No hyvä😊👍🏼🤣



      • Ui...nyt olis upeen näkönen asukokonaisuus kun oliskin tollanen laittaa miittiin.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tuli mieleen samanlainen hahmo kuin sulla, mutta eri elokuvasta. Disneyn Prinsessa ja Sammakko -animaatioelokuvan Varjomies:
        https://br.pinterest.com/pin/529173024969405318/

        Tuo MJ:n hattu on hieno, se saa mielikuvituksen lentämään satu- ja elokuvahahmoihin. 😄


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ui...nyt olis upeen näkönen asukokonaisuus kun oliskin tollanen laittaa miittiin.😀.

        Ehkä joskus tulevaisuudessa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ui...nyt olis upeen näkönen asukokonaisuus kun oliskin tollanen laittaa miittiin.😀.

        Sinulla on jo hieno hattu. Siihen vaan improvisoit loput. Esim: iso, musta ja liehuvahelmainen takki, paljon koruja. Hyvä siitä tulee.
        Hauskaa miittiä! 😄👍


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo MJ:n hattu on hieno, se saa mielikuvituksen lentämään satu- ja elokuvahahmoihin. 😄

        Jep näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä joskus tulevaisuudessa.

        Joo vois olla hieno kyllä joku halloweeni noin pukeutua ihan kunnolla.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo vois olla hieno kyllä joku halloweeni noin pukeutua ihan kunnolla.😀.

        Täytyy sit varoa, ettei vastaantulijat säikähdä =D =D


      • tosi.typy kirjoitti:

        Sinulla on jo hieno hattu. Siihen vaan improvisoit loput. Esim: iso, musta ja liehuvahelmainen takki, paljon koruja. Hyvä siitä tulee.
        Hauskaa miittiä! 😄👍

        Kiitos...no täytyy kaappia vielä aamulla penkoo mitä löytyy. Koruja en hirveesti omista mutta lisäks on vielä pari köydessä riippuvaa luurankoa niistä mä ajattelin jotain modata hatun ja kaulaketjun lisäks.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täytyy sit varoa, ettei vastaantulijat säikähdä =D =D

        No joo täytys yrittää silti olla kuitenkin kiltin näköinen...hhhmm...ehkä helpommin sanottu kuin tehty.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...no täytyy kaappia vielä aamulla penkoo mitä löytyy. Koruja en hirveesti omista mutta lisäks on vielä pari köydessä riippuvaa luurankoa niistä mä ajattelin jotain modata hatun ja kaulaketjun lisäks.😀.

        No niin. Tuostahan kehittyy oikein hyvä asu. 😁🧙‍♂️


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo täytys yrittää silti olla kuitenkin kiltin näköinen...hhhmm...ehkä helpommin sanottu kuin tehty.😄.

        Kunhan ei Uuni Turhapuron tai Sepi Kumpulaisen =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo täytys yrittää silti olla kuitenkin kiltin näköinen...hhhmm...ehkä helpommin sanottu kuin tehty.😄.

        Mää luulin, että sitä valokuvaa, varten kiltin näköinen, kun vastasin, että kunhan ei Uuno Turhapuron tai Sepi Kumpulaisen. =D =D No, joo mieluummin kiltin näköinen kuin ilkeän=D


      • tosi.typy kirjoitti:

        No niin. Tuostahan kehittyy oikein hyvä asu. 😁🧙‍♂️

        Jees ja siihen täytyy tyytyä mitä on ja tehdä niillä parhaansa mutta hyvä siitä tulee uskon kyllä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kunhan ei Uuni Turhapuron tai Sepi Kumpulaisen =D =D

        No ei varmaan niiden kyllä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei varmaan niiden kyllä.😂.

        Tosin kyllä ainakin mää saattasin pelästyä, jos pimeässä kadulla tulis joku Uuno Turhapuron näköinen vastaan =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää luulin, että sitä valokuvaa, varten kiltin näköinen, kun vastasin, että kunhan ei Uuno Turhapuron tai Sepi Kumpulaisen. =D =D No, joo mieluummin kiltin näköinen kuin ilkeän=D

        Jees no sopii se kumpaankin tspaukseen mutta kiltin silti.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosin kyllä ainakin mää saattasin pelästyä, jos pimeässä kadulla tulis joku Uuno Turhapuron näköinen vastaan =D =D

        Ehkä se vois hieman säväyttää että mikäs mikäs ksveri tää nyt on.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ehkä se vois hieman säväyttää että mikäs mikäs ksveri tää nyt on.😄.

        Joo, oikein kunnon säväyksen ja vaikutuksen tekis =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, oikein kunnon säväyksen ja vaikutuksen tekis =D =D

        Varmasti.😄. Tipitii tipitii tipitipitii ja tip tap tip tap tipetipe tip tap.🙂.


      • No pimpelipom ja pompelipom ja pom pom pom =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No pimpelipom ja pompelipom ja pom pom pom =D =D

        Jeba peba pomppii että po po poing poing po poo poing.😍.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeba peba pomppii että po po poing poing po poo poing.😍.

        Häh? Nyt ei oo mitään tolkkua. Mitä sää oot oikein napannut? =D =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Häh? Nyt ei oo mitään tolkkua. Mitä sää oot oikein napannut? =D =D =D

        Syntymä humalassa mää vaan oo.😂. No ei tuli toi Irwinin biisi mieleen ja siihen piti vielä jotai lisäks keksiä. Ja ehkä hieman on väsykin jo osittain niin ei se muuta kai tarvii tai sitten jotain fläsäreitä menneisyydestä.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Syntymä humalassa mää vaan oo.😂. No ei tuli toi Irwinin biisi mieleen ja siihen piti vielä jotai lisäks keksiä. Ja ehkä hieman on väsykin jo osittain niin ei se muuta kai tarvii tai sitten jotain fläsäreitä menneisyydestä.😁.

        Jep. Sää oot sellasessa syntymähumalassa ettei mitään rajaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Sää oot sellasessa syntymähumalassa ettei mitään rajaa =D =D

        Näin mä taidan olla ja onhan tuota tullu kyllästettyä mieltä ja kehoo jos jonkin näkösillä tropeilla joskun vuosikaudet niin ei ihme jos ovat jäkensä jättäneet.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin mä taidan olla ja onhan tuota tullu kyllästettyä mieltä ja kehoo jos jonkin näkösillä tropeilla joskun vuosikaudet niin ei ihme jos ovat jäkensä jättäneet.😁.

        Aivosolut ovat pehmenneet ja ihan huolella =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aivosolut ovat pehmenneet ja ihan huolella =D =D

        Juu näin on saattanu päästä käymään.🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin on saattanu päästä käymään.🤣.

        Valitettavasti näin =D =D Ja pimpelipom ja trallallaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Valitettavasti näin =D =D Ja pimpelipom ja trallallaa.

        Juu kovin on ikävää.😄. Se "Joo...olen huomannu" kommentti oli poistunu joten vähän jäi auki että mitä sä oot huomannu.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu kovin on ikävää.😄. Se "Joo...olen huomannu" kommentti oli poistunu joten vähän jäi auki että mitä sä oot huomannu.😁.

        Joo, olen huomannu, että sun aivosolut on pehmenneet =D =D Ja tuo valitettavasti niin on samaan asiaan vastaus.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, olen huomannu, että sun aivosolut on pehmenneet =D =D Ja tuo valitettavasti niin on samaan asiaan vastaus.

        Aaa...no eipä tuota kai kiistääkään voi jos se niin ilmeistä on.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aaa...no eipä tuota kai kiistääkään voi jos se niin ilmeistä on.😄.

        No kyllä se välillä pompahtelee esiin =D =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No kyllä se välillä pompahtelee esiin =D =D =D

        No niin ne pompahtelee ne aivosolutkin jotka epätoivoisesti toistaan ettii mutta voi niin turhaan pomppivat kavereita kun ei enää oo jos on koskaan ollutkaan.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niin ne pompahtelee ne aivosolutkin jotka epätoivoisesti toistaan ettii mutta voi niin turhaan pomppivat kavereita kun ei enää oo jos on koskaan ollutkaan.😁.

        Onpa sulla surkeat aivosolut =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onpa sulla surkeat aivosolut =D =D

        Joo ne kaikki kaks ja nekin on vähän mitä nyt sattuvat olemaan ja on tiukoilla voiko niitä edes aivosoluiksi kutsua. Ainakin ne ite uskoo kovasti olevansa aivosoluja mutta saattaahan ne olla myös soluja jostain muualta päin kehoa mitkä vaan luulevat olevansa aivosoluja.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ne kaikki kaks ja nekin on vähän mitä nyt sattuvat olemaan ja on tiukoilla voiko niitä edes aivosoluiksi kutsua. Ainakin ne ite uskoo kovasti olevansa aivosoluja mutta saattaahan ne olla myös soluja jostain muualta päin kehoa mitkä vaan luulevat olevansa aivosoluja.😄.

        Oot kuitenkin pärjänny elämässä niilla kahella solulla, jotka sun aivoissa asustelee =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oot kuitenkin pärjänny elämässä niilla kahella solulla, jotka sun aivoissa asustelee =D =D

        Juu yllättävän hyvinkin kyllä vielä siihenkin nähden kuinka rankan koulun ovat joutuneet mun matkassani läpi käymään solu parat.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu yllättävän hyvinkin kyllä vielä siihenkin nähden kuinka rankan koulun ovat joutuneet mun matkassani läpi käymään solu parat.😁.

        Jep. Rankka tie on ollut myös soluilla.

        Mulla on ollut vähän hankaluuksia tänään tän S24:n kanssa. Sivut ei oo ihan aina latautuneet kunnolla, mua on luultu monta kertaa botiks, kun oon yrittäny lähettää kommentteja tai sitten on tullut jokin mnei pieleen ja oivoi, se on rikki nyt. Ja ollu välillä tosi hidastakin, esim. ei oo kunnolla vaihtanu sivua, jos oon halunnu mennä johonkin toiseen ketjuun tai ketjusta pois tai toiselle palstalle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Rankka tie on ollut myös soluilla.

        Mulla on ollut vähän hankaluuksia tänään tän S24:n kanssa. Sivut ei oo ihan aina latautuneet kunnolla, mua on luultu monta kertaa botiks, kun oon yrittäny lähettää kommentteja tai sitten on tullut jokin mnei pieleen ja oivoi, se on rikki nyt. Ja ollu välillä tosi hidastakin, esim. ei oo kunnolla vaihtanu sivua, jos oon halunnu mennä johonkin toiseen ketjuun tai ketjusta pois tai toiselle palstalle.

        Juu kyllä on ollu.😀.

        Samanlailla on pykiny mullakin mutta ei tosiaan ihan yhtä pahasti kuin joskus mutta pahemmin kuin normaalisti ja sillonkin on aina jotain pientä häikkää.🤔🙂.


      • Mulla on ollut häikkää ihan jostain seitsemästä puol kymmeneen. Johtuukohan siitä, että niinä aikoina on eniten käyttäjiö täällä. Aamulla ei ole yleensä ollut mulla ongelmia tän foorumin kanssa. Jos ongelmia on, niin näin iltaisin. Mun konekin on välillä aika hidas, että sekin voi olla osasyy, mutta koska sullakin ja varmaan monella mulla on ainakin joskus ongelmia tän saitin kanssa, niin kyllä tää saitti on se pääsyyllinen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla on ollut häikkää ihan jostain seitsemästä puol kymmeneen. Johtuukohan siitä, että niinä aikoina on eniten käyttäjiö täällä. Aamulla ei ole yleensä ollut mulla ongelmia tän foorumin kanssa. Jos ongelmia on, niin näin iltaisin. Mun konekin on välillä aika hidas, että sekin voi olla osasyy, mutta koska sullakin ja varmaan monella mulla on ainakin joskus ongelmia tän saitin kanssa, niin kyllä tää saitti on se pääsyyllinen.

        Joo noin mäkin sen oon päätelly että isoin syy on saitti ja niihin aikoihin on enemmän käyttäjiä kun ne isoimmmat ongelmat on.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo noin mäkin sen oon päätelly että isoin syy on saitti ja niihin aikoihin on enemmän käyttäjiä kun ne isoimmmat ongelmat on.🙂.

        Ja ylipäätään netissä noihin aikoihin kun sanoin on enemmän kävijöitä, koska netti saattaa olla mulla enemmän tai vähemmän hidas välillä noihin aikoihin. Aamulla ei niin ja nytkin on aika nopee.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja ylipäätään netissä noihin aikoihin kun sanoin on enemmän kävijöitä, koska netti saattaa olla mulla enemmän tai vähemmän hidas välillä noihin aikoihin. Aamulla ei niin ja nytkin on aika nopee.

        Juu näin varmasti on joo.🙂. Heissuli vei sano Hessu aina kun superpähkinän söi.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin varmasti on joo.🙂. Heissuli vei sano Hessu aina kun superpähkinän söi.

        Jep. Ja voi pojat, sanoi Aku Ankka kun jotai iloista tapahtui.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja voi pojat, sanoi Aku Ankka kun jotai iloista tapahtui.

        Oh boy! Sillain Aku äänellä vanhoissa piirretyissä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oh boy! Sillain Aku äänellä vanhoissa piirretyissä.🙂.

        Näin juuri. Se sun kommentti "kyllä se oli kauheaa...." poistui bittiavaruuteen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin juuri. Se sun kommentti "kyllä se oli kauheaa...." poistui bittiavaruuteen.

        Jeps...kun vaan muistais mikä oli kauheaa.😄. Näin hienostää mun muisti välillä pelaa.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...kun vaan muistais mikä oli kauheaa.😄. Näin hienostää mun muisti välillä pelaa.😁.

        Oli siellä sitten sellainen viesti, että oli ihan kauheaa, kun sodasta palaavat miehet ottivat poretta ja niiden voimalla ringeissä muistelivat sotamuistoja. Tai jotain tollasta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oli siellä sitten sellainen viesti, että oli ihan kauheaa, kun sodasta palaavat miehet ottivat poretta ja niiden voimalla ringeissä muistelivat sotamuistoja. Tai jotain tollasta.

        Juu no nyt muistuu mieleen joo no siinähän se kyllä lähestulkoon olikin eiinä mitään sen ihmeellisempää ollukaan kuin että helpottivat oloaan niillä keinoin mitä sodassa olivat oppineet mutta se vaan pahensi asiaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu no nyt muistuu mieleen joo no siinähän se kyllä lähestulkoon olikin eiinä mitään sen ihmeellisempää ollukaan kuin että helpottivat oloaan niillä keinoin mitä sodassa olivat oppineet mutta se vaan pahensi asiaa.🙂.

        Luulin, että tää viesti oli poistunu, kun menin siihen viestiboksin kautta, niin sivu ei näyttäny mulle tätä visetiä ja niin käy yleensä, kun viesti poistuu ketjusta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Luulin, että tää viesti oli poistunu, kun menin siihen viestiboksin kautta, niin sivu ei näyttäny mulle tätä visetiä ja niin käy yleensä, kun viesti poistuu ketjusta.

        No niin mäkin oon aina luullu että jos menee boxin kautta ja se ei näytä sitä suoraan niin se on poistunu.🤔. Täytyykin vähän seurata että tekeekö se usein niin että ei näytä suoraan mutta viesti onkin silti tallella.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niin mäkin oon aina luullu että jos menee boxin kautta ja se ei näytä sitä suoraan niin se on poistunu.🤔. Täytyykin vähän seurata että tekeekö se usein niin että ei näytä suoraan mutta viesti onkin silti tallella.🙂.

        Joskus ei näytä, jos kone on hidas tai tää S24 hidastaa. Monesti muuten näyttää.


      • Mikkojuhan
        Norppa83 kirjoitti:

        Joskus ei näytä, jos kone on hidas tai tää S24 hidastaa. Monesti muuten näyttää.

        Jep...mä en oo huomannu muuten kuin viestien kadotessa mutta enpä mä oo sitä mitenkään ikinä tarkistanu vaan sina se olettanu olevan niin.😀.


    • Hyvät asusteet olet löytänytkin 💀🎩👍 Eiköhän sinut tunnisteta 😄 Mukavaa miittipäivää kaikille osallisille 🤗

      • Kiitos Xena! Juu ja sitten on vielä muutama köydessä roikkuva luuranko millä voi vielä vähän lisä koristusta laittaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos Xena! Juu ja sitten on vielä muutama köydessä roikkuva luuranko millä voi vielä vähän lisä koristusta laittaa.🙂.

        Onneksi on teemaviikonloppu. Veikkaan, että tavallisena päivänä voisi tulla sanomista henkilökunnalta 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Onneksi on teemaviikonloppu. Veikkaan, että tavallisena päivänä voisi tulla sanomista henkilökunnalta 😄

        No ehkä se vois hieman erilaisempi olla mutta ei se nyt niin paljoa eroo joistakin tyypeistä mitä joskus on kadulla ja baareissa vastaan tullut.😁.


    • Mukavaa miittiä!

      • Thanks bro!😊.


    • Anonyymi

      No ei kyllä varmasti tarvii antaa tuntomerkkejä, ehkä tunnistaa

      • Jep...Ok! Aika pähee on.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...Ok! Aika pähee on.😄.

        Jos näkyillän niin puku on valittu. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Jos näkyillän niin puku on valittu. 😃

        Jees...arvostan valintaa.😄.


    • Anonyymi

      Mukavaa miittiä täältäkin menijöille. 😊
      Harmi kun ei itse pääse.
      Pitäkää hauskaa! 🙂
      - sivunainen

      • Kiitos oikein paljon...ens kerralla sitten mukaan vaan. Kiva että kiinnostaa tulla niin se antaa vielä enemmän motivaatioo järkkäillä lisää näitä.😊.


    • Anonyymi

      Onko järjestäjällä kurpitsa-tarralenkkarit?

      • Eipä oo edelleenkään.😄. Mikä se noissa tarralenkkareissa on mikä on niin ihmeellistä että niistä tuollainen fetissi syntyy? Se kummastuttaa aidosti.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eipä oo edelleenkään.😄. Mikä se noissa tarralenkkareissa on mikä on niin ihmeellistä että niistä tuollainen fetissi syntyy? Se kummastuttaa aidosti.😀.

        Miittiväki voi pettyä :(


      • Mitä sitten, jos oli tarralenkkarit. Haittaako se sua? Ja mitä sitten jos ei ollut. Harmittaako?


    • Anonyymi

      Se amerikkalaisten oikea päivä on aina ja ikuisesti 30.10, riippumatta viikonpäivästä mikä on ainoa oikea päivä ja yö viettää Halloweenia.

    • Hämeenlinnassa, kiertelen vähän paikkoja🤗

    • Tämä kissa kiittää🙏 kiva kun te muutkin heittäydyitte teemaan🤗 oli muutenkin kiva nähdä, että muutakin halloween kansaa oli liikenteessä.

      https://aijaa.com/9IV2zZ


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla oli oikein kunnon lateksipuku. Tuosta tuleekin mieleen se 1960-luvun Batman-sarjan kissanainen:
        https://fi.pinterest.com/pin/45599014956765951/

        Nätti asu🙄

        Joo siis tuossa kokopukukortsussa oli kyllä aika kuuma tanssia. Vilautin pirppikselle tanssilattialla rintakehää🤪 hiton kuuma🥴 niin ja haasteellista käydä vessassa kokopuvun kanssa missä on myös häntä. Ihan vaan sillä, ettei dippaa vahingossa häntää pönttöön🤣


      • Anonyymi

        Hitsi, tulis mieliteko olla vampyyri ja haukata kaulaa.
        Onneksi noihin ei lähde.
        Batmanin kissanainen oli kyllä mieluista katseltavaa, jo asenteensa ansiosta.

        AV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nätti asu🙄

        Joo siis tuossa kokopukukortsussa oli kyllä aika kuuma tanssia. Vilautin pirppikselle tanssilattialla rintakehää🤪 hiton kuuma🥴 niin ja haasteellista käydä vessassa kokopuvun kanssa missä on myös häntä. Ihan vaan sillä, ettei dippaa vahingossa häntää pönttöön🤣

        Voin hyvin uskoa, että puku päällä oli kuuma. Itse ainakin olisin ihan hiestä märkä =D Ja voin uskoa, että oli vaikea käydä vessassa. Puku voi näyttää hyvälle, mutta käytäntö on eri asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi, tulis mieliteko olla vampyyri ja haukata kaulaa.
        Onneksi noihin ei lähde.
        Batmanin kissanainen oli kyllä mieluista katseltavaa, jo asenteensa ansiosta.

        AV

        Mitä mitä, eikö vanha enää taivu ja voisi välillä heittäytyä vähän villiksi🧐


      • Norppa83 kirjoitti:

        Voin hyvin uskoa, että puku päällä oli kuuma. Itse ainakin olisin ihan hiestä märkä =D Ja voin uskoa, että oli vaikea käydä vessassa. Puku voi näyttää hyvälle, mutta käytäntö on eri asia.

        Joo, ettei ainakaan kauheassa pierussa kannata pukeutua kokopukuun jos koko ajan tarvii käydä vessassa. Onneks vaikka juotiin päivän aikana monta juomaa.. niin silti ihan omat jalat kantoi kotiin asti. Kävin vielä paikallisessa, tanssimassa tuossa kotimatkalla. ☺️


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mitä mitä, eikö vanha enää taivu ja voisi välillä heittäytyä vähän villiksi🧐

        No, minulla on ollut taipumus olla ilman kenkiä, ei pysty:)
        Vampyyrit osaavat lentää, eivätkä näy peilissä tai valokuvissa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minulla on ollut taipumus olla ilman kenkiä, ei pysty:)
        Vampyyrit osaavat lentää, eivätkä näy peilissä tai valokuvissa.

        AV

        Lentäminen voisikin olla mukavaa puuhaa😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Lentäminen voisikin olla mukavaa puuhaa😁

        Totuuden nimissä ei ole oikea aika katsella vastakkaista sukupuolta, siinä on vaarana aina se että ihastuisi. Pienen pojan pieni pää menisi vielä ihastuksesta sekaisin.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden nimissä ei ole oikea aika katsella vastakkaista sukupuolta, siinä on vaarana aina se että ihastuisi. Pienen pojan pieni pää menisi vielä ihastuksesta sekaisin.

        AV

        No kaikessa on aina riskinsä. Mutta mukava olisi jos muutkin aktivoituisivat ja tulisivat miitteihin. Itse ainakin innostuin, että aina, kun jotain järjestetään niin yritän olla menossa mukana.😊 kerran kun jotain kokee niin pitää kokea se uudelleen🥴 helpompi lähteä ensimmäisen kerran jälkeen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden nimissä ei ole oikea aika katsella vastakkaista sukupuolta, siinä on vaarana aina se että ihastuisi. Pienen pojan pieni pää menisi vielä ihastuksesta sekaisin.

        AV

        Menee näin vähän isommankin pojan näiden leidien kanssa mutta ei kun messiin vaan rohkeesti.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Menee näin vähän isommankin pojan näiden leidien kanssa mutta ei kun messiin vaan rohkeesti.😄.

        Miten sujui jatkot grillillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sujui jatkot grillillä?

        Eipä tullu käytyä grillillä.🙂.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe