Olen parantunut henkisestä impotenttiudestani

Koska koen pakonomaista tarvetta avautua asioistani palstalla, niin kerrotaan nyt tämäkin. Jostain syystä minulla oli pitkä kausi, ettei naiset kiinnostaneet. Epäilin jo rakastuneeni Harmikseen siinä määrin, että en tunne enää mielenkiintoa naisia kohtaan. Mutta aika parantaa aina haavat ja nyt on taas alkanut naiset kiinnostamaan. On se kummaa tämä elämä.

24

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa! Tästä edistysaskeleesta voin kyllä esittää vilpittömät onnittelut :)

      -harmiseikirj-

      • Kiitos. Ehdin jo vähän huolestua, mutta onneksi hommat meni nyt näin.


    • Anonyymi

      Nyt menee nii paksuksi että minä häivyn nyt 😶💩

    • Noh.. kyllähän teistä olisi tullut kovin söpö pari Harmiksen kanssa..

      Sinä olisit passannut Harmista papiljotit päässä esiliinassa ja Harmis olisi lukenut nojatuolissa päivän lehteä piipputupakan kera.. lämpöisissä tohveleissaan...

      Ja teillä olisi pitkäkarvainen mäyräkoira.. siis sellainen joka sanoo hau,hau .. eikä siis sellainen kantokahvallinen. Harmis taputtelisi sinua aina pyllylle kun ohi kävelisit ja tilipäivänä hän antaisi sinulle huushollirahaa.

      Eikä Harmiksen enää koskaan tarvitsisi tarjota vierailleen kahvin kanssa korppuja.. sinä hyvänä huusholleraajana pitäisit huolta siitä, että kaapista löytyisi "vierasvaraa".

      No.. söpö kuva, mutta jos olet nyt kumminkin päätynyt naisiin, niin Harmis varmaankin suo tämän sinulle pitkin hampain.. uskoisin noin. Tosin ihan varmaksi en voi hänen puolestaan luvata...

      • Nauroin ääneen :D

        Pitää vielä Harmikselta tarkastaa mitä hän tykkäisi moisesta järjestelystä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nauroin ääneen :D

        Pitää vielä Harmikselta tarkastaa mitä hän tykkäisi moisesta järjestelystä.

        Muuten hyvä mäyräkoiraa myöten mutta en kyllä osaa sinua kuvitella tuohon kuvioon vaan jotakin tuollaista:

        https://www.reddit.com/media?url=https://i.redd.it/1950s-housewife-v0-4l8t4z7ex4za1.jpg?s=52b30d0ae7e2edaae8794f0687829851a6b3e454

        -harmiseikirj-


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nauroin ääneen :D

        Pitää vielä Harmikselta tarkastaa mitä hän tykkäisi moisesta järjestelystä.

        Harmissetä on hyvä tyyppi.. onnekseni hänelläkin on huumorintajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mäyräkoiraa myöten mutta en kyllä osaa sinua kuvitella tuohon kuvioon vaan jotakin tuollaista:

        https://www.reddit.com/media?url=https://i.redd.it/1950s-housewife-v0-4l8t4z7ex4za1.jpg?s=52b30d0ae7e2edaae8794f0687829851a6b3e454

        -harmiseikirj-

        Hitto vie Harmis! Eikö tästä ole sen sata kertaa puhuttu ja sovittu, ettei mitään perhekuvia täällä julkaista! Enkä kyllä mitään moskovanpataa peurasta sulle tänään valmista!
        trollikka

        Huomenta! Poju perhana herätti munt jo ennen klo. kuutta, oli vissiin ollut kuulevinaan ulkoa jotain. Pakko oli päästää se tutkimaan piha-aluetta, eihän se sieltä mitään löytänyt, ja muutaman minuutin kuljeskelun ja haistamisten jälkeen; kävi roiskimassa ylimääräiset kuona-aineet kinttu pystyssä sireeniaitaan, sinne portonpieleen. Piti vielä yksinpuhelun siellä varmuuden vuoksi; jotta kaikki tietäisivät vartiopäällikön valvovan tonttiaan!

        Ainakin lähinaapurit heräsivät siihen haukkutukseen; Faijakin tuli ulos asti katsomaan metelin syytä -> mitään ei ainakaan silminnähden ollut havaittavissa!

        Aamun jatkoja... mulla alkaa mannapuuro olla valmista, mustikkasoppaa tai maitoa sen kanssa. Ja kahvi tippumaan aamiaisen päätteeksi + nakkipiiloja jos joku haluaa suolaisen kahvipullan! Pitkoa on ihan turha kysyä; mä teen siitä köyhiäritareita jälkkäriksi tänään!
        trollikka


    • Sinulla on kaikenlaisia vaivoja ja kolotuksia. Taitaa olla epäonnen syksy? Tuollainen ylimääräinen "oire" saattaa miehillä mennä pintaa syvemmälle ja haitata normaalia ajatustyötä. Maailmankuva hämärtyy ja muuttuu lonkeronharmaaksi.

      Miten yht'äkkiä huomasit, että ylimääräinen "oireesi" on ihmeparantunut?

      • Tämä on todellakin ollut epäonnen syksy. Minulla oli iso traumaattinen tapahtuma elämässä, joka väkisin vaikutti henkiseen hyvinvointiin. Se taas sitten varmaan vaikutti siihen, että sairastuin tähän influenssaan. Ihan kuin korttitalo sortuisi, mutta se on sitä elämää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on todellakin ollut epäonnen syksy. Minulla oli iso traumaattinen tapahtuma elämässä, joka väkisin vaikutti henkiseen hyvinvointiin. Se taas sitten varmaan vaikutti siihen, että sairastuin tähän influenssaan. Ihan kuin korttitalo sortuisi, mutta se on sitä elämää.

        Ikävä kuulla, että sinulla on ollut vaikeaa. Mieli ja keho ovat selvästi yhteydessä toisiinsa. Tuo sinun kuvaamasi tilanne vaikuttaa jo romahdukselta. Itse et voi siihen vaikuttaa muuten kuin lepäämällä ja keräämällä voimia.
        Sinulla on palapeli hieman levällään. Ole lempeä itsellesi ja anna mielen rauhoittua, keho seuraa perässä. Voimia ja tsemppiä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ikävä kuulla, että sinulla on ollut vaikeaa. Mieli ja keho ovat selvästi yhteydessä toisiinsa. Tuo sinun kuvaamasi tilanne vaikuttaa jo romahdukselta. Itse et voi siihen vaikuttaa muuten kuin lepäämällä ja keräämällä voimia.
        Sinulla on palapeli hieman levällään. Ole lempeä itsellesi ja anna mielen rauhoittua, keho seuraa perässä. Voimia ja tsemppiä.

        Ei minulla ole onneksi sentään romahdusta menossa. Kaikki vaan vaikuttaa kaikkeen, ja pitää nyt vaan sairastaa tämä tauti :)


      • Anonyymi

        Ginilonkeroako sinä lipittelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ginilonkeroako sinä lipittelet?

        Viimeksi join lonkeroa elokuussa, ystäväporukassa, Allas Seapoolin terassilla. Sen jälkeen on ollut taukoa ja jatkuu taas ensi kesään.


    • Anonyymi

      Pillua et sitten saa

    • Anonyymi

      Homous syynä

    • Anonyymi

      Näin se menee moro

    • Nopeita liikkeitä, ihan kuin Pertsan ihmeparantuminen syövästä. 🤣

    • Jaan tunteen tuosta pakonomaisesta tarpeesta lörpötellä palstalla henkilökohtaisista asioista.. 😁

      Hyvä juttu jos asiat selkiintyvät ja ajatuksetkin 👍 Tsemppiä sinulle loppuviikkoon 🤗

    • Olen huomannut sinun , minun Harmaaritari kuin myös missin olevan samankaltaisia.
      Sen vuoksi se ihastuminen ei ole ihme, se on psykologinen asia. En pysty sietämään ihmisiä jotka ei ole turvallisia mutta moni näyttää teistä sietävän toisten satuttajia.
      Sen vuoksi hetki kun myös Harmaaritari/ harmis (jos edes on epäilen enemmän ei ole). Uskoin kyseisen ystävyyden olevan pitkä ja katkeamaton mutta en halua ystäviä, jos kaveraa tai ystäviä minua henkistä väkivaltaa käyttäjien kanssa kuin hommaisi armejan tausta tueksi kun joku harmittaa toisen puolesta, heti kun teen heidän mielestä oletuksellisesti väärin teen saan sitten saan sen armerjan kimppuun henkistä väkivaltaa käyttäen ja vielä nuhtelin oikeasti asiasta ja nimesin henkilöt. Kyseiset henkilöt pitäisi olla tiedossa.

      Minä vaan sitten hyväksyn asian kuin sanoin minulla on mies mitä muutan en muita itselleni, jokainen saaneen miettiä kyseinen asia on vain henkilön päätettävissä onko kaikkien kaveri vain heidän harvinaisten.

      Minulla on oikeasti aika kova isku olla palstan potkittuna huvikseen joku katkeruus kun olen sanonut tyyliin empatian kyvyttömäksi jossain vastaavan maski asiassa, on sitten syy minut hakata kyllä minulla on oikeus saa

      Ainiin joku valittikin minulle että häntä ei huomio se yksi ja valitin tästä sille toiselle, oli kuulemma niin iso tahra. se yksi sai sen ryhmän potkittua päälleni tästä syystä ja minusta valehdetua paljon ja kyllä se huomasi koska henkilöt jonka kanssa vaan puhunut antoi vaan henkisesti potkia minua minä en saanut edes puolustautua ettei tuo ole totta.

      Joku on ongelma tajuta etten tee kuin kaikki muut nimittele halvetavilla mustamaalaamilla asioilla vaan pyrin nimeämään kuin ne asiat. Yleinen yhteiskunnan normi on kaikki on kavereita minä en pysty ja myös lapsieni kaverisuhteisiin myös puutun tämän vuoksi koska näen mallittavat ja menevät juttuihin.

      Kyllä minusta se kaveeraaminen on hyväksytään se käytös ja siedetään näkemään hyväksymään aina vakavampia kuin tuossakin vaikuttaa siedätetty. Mikäs siinä jos hyväksytte tuette niitä kun vaan saatte pyöriä niiden mielistelyissä.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007812371.html

      • Tuo ”kaverien ” tilanne paheni vain vuosi vuodelta kaikki piti olla kavereita, yhteen tuokin jäi kaveramaan ja loppu olikin murhattua niiden muiden kanssa tuo hiljaisin kiintynyt niihin ja lähisuhde väkivallata voisi puhua. Tämähän on vain konkreettinen muoto henkisen väkivallan muotoon mitä taas netissä tapahtuu.

        minä pyrin oikeasti kuin Harmaaritarinkin linkkaama väkivallan ihannointi on pskologinen juttu dokumentti on tuohon. Minä pyrin väkivallattomaan ihannointiin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuo ”kaverien ” tilanne paheni vain vuosi vuodelta kaikki piti olla kavereita, yhteen tuokin jäi kaveramaan ja loppu olikin murhattua niiden muiden kanssa tuo hiljaisin kiintynyt niihin ja lähisuhde väkivallata voisi puhua. Tämähän on vain konkreettinen muoto henkisen väkivallan muotoon mitä taas netissä tapahtuu.

        minä pyrin oikeasti kuin Harmaaritarinkin linkkaama väkivallan ihannointi on pskologinen juttu dokumentti on tuohon. Minä pyrin väkivallattomaan ihannointiin.

        Tämä on hyvä esimerkki uutisesta kun turtuu siihen väkivallan näkemiseen. https://yle.fi/a/74-20051241


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe