minulle tulee joka päivä huono-olo kouluruuasta en tiiä miks mut en uskalla kertoo mun opelle joka kyl varmasti autais jos sevaa tietäis
ruoka ja juoma kouluruoka
Anonyymi-ap
3
456
Vastaukset
- Anonyymi
minua särkee päätä joka päivä koulussa en oo sanonnut mun opelle joka halua aina auttaa mua
- Anonyymi
mikä mua vaivaa kun itken joka päivä kun mul on ikävä mun 8lk opee kertokaa pless
- Anonyymi
Ei ihmekkään, omat lapsenikin ovat useaan otteeseen valittaneet kouluruuasta. Kuulemma ihan laiskasti tehtyä rehua jota laitetaan tarjolle. Silloin kun vielä itse olin koulumaailmassa ruokaan sentään panostettiin ja oli syötävän makuista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893