vessassa haluaisit käydä kakkahädässä?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen luona
18
245
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollisesti omassani.
- Anonyymi
Mistäs tällänen ajatus tupsahti mieleesi?
Ehdottomasti Harmiksen. Olen melko varma, että tiedän missä hänen vessapaperijemmansa on.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Samaa mietin, että Harmiksen.. muistan tuoda omat paperit tullessani.. heh.
Kakkikaa vain kotonanne!
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Kakkikaa vain kotonanne!
-harmiseikirj-Mitäh !?!
Etkö sinä huoli meitä paskomaan luoksesi..?
No johan on markkinat!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitäh !?!
Etkö sinä huoli meitä paskomaan luoksesi..?
No johan on markkinat!Ehkä ihan pakottavassa tarpeessa mutta mieluuummin ei, ajakaa huoltsikan kautta :D
Ehkä ihan pakottavassa tarpeessa mutta mieluuummin ei, ajakaa huoltsikan kautta :D
-harmiseikirj-Heh.. juu..
Ehkä kunnioitamme sinun kylppärisi yksityisyyttä ..
Tai sit ei.
Ihan kuule juuri siksi valitsin tähän aloitukseen sinut. Lukemani mukaan sinä piilotat vessapaperit kun tulee vieraita...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. juu..
Ehkä kunnioitamme sinun kylppärisi yksityisyyttä ..
Tai sit ei.
Ihan kuule juuri siksi valitsin tähän aloitukseen sinut. Lukemani mukaan sinä piilotat vessapaperit kun tulee vieraita...Se on ihan tuon palstakamun levittämää p..kapuhetta, kerran vain mainitsin jossan ketjussa että tekisi mieli piilottaa kun olen pistänyt merkille että usein ihmiset kun tulee kylään ne liki ensimmäisenä menee minun vessaan p..komaan vaikka matkalla olisi lukuisia viihtyisiä huoltoasemia toimitusta varten. Itse ainakin jos jonnekin menen kylään koetan huolehtia ettei nyt ainakaan muutamaan tuntiin olisi tarvetta mennä kaakeleita ihailemaan.
Se on ihan tuon palstakamun levittämää p..kapuhetta, kerran vain mainitsin jossan ketjussa että tekisi mieli piilottaa kun olen pistänyt merkille että usein ihmiset kun tulee kylään ne liki ensimmäisenä menee minun vessaan p..komaan vaikka matkalla olisi lukuisia viihtyisiä huoltoasemia toimitusta varten. Itse ainakin jos jonnekin menen kylään koetan huolehtia ettei nyt ainakaan muutamaan tuntiin olisi tarvetta mennä kaakeleita ihailemaan.
-harmiseikirj-Vai niin, vai niin..
Perinteistä palstahäröilyä siis. Sanot jotakin ja se tulkitaan vähän niinkuin sinnepäin. Tai mikä pahinta - se tulkitaan kirjaimellisesti pilkun paikkaa myöten.
No juu.. en minäkään kyllä pasko vieraisilla, ellei ole ihan välttämätön pakko.
Ääh, ai niin .. me naisethan ei harrasteta paskomista.. :D- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai niin, vai niin..
Perinteistä palstahäröilyä siis. Sanot jotakin ja se tulkitaan vähän niinkuin sinnepäin. Tai mikä pahinta - se tulkitaan kirjaimellisesti pilkun paikkaa myöten.
No juu.. en minäkään kyllä pasko vieraisilla, ellei ole ihan välttämätön pakko.
Ääh, ai niin .. me naisethan ei harrasteta paskomista.. :DNiin minäkin mielelläni haluan ajatella :) Enkä kyllä palstakamuakaan halua vessaani pyytonia vääntämään :D
Niin minäkin mielelläni haluan ajatella :) Enkä kyllä palstakamuakaan halua vessaani pyytonia vääntämään :D
-harmiseikirj-Heh.
Spoileri: naiset kakkivat siinä missä muutkin eliöt.
Mutta voit tosiaan uskotella itsellesi, ettei noin ole. Ja että pilvet on hattaraa ja lehmätkin lentää. :D- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.
Spoileri: naiset kakkivat siinä missä muutkin eliöt.
Mutta voit tosiaan uskotella itsellesi, ettei noin ole. Ja että pilvet on hattaraa ja lehmätkin lentää. :DKyllähän nyt kaikki tietää että pilvet on hattaraa :) ja voi ne lehmätkin lentää:
https://www.youtube.com/watch?v=PZseKMxDSwo
Kyllähän nyt kaikki tietää että pilvet on hattaraa :) ja voi ne lehmätkin lentää:
https://www.youtube.com/watch?v=PZseKMxDSwo
-harmiseikirj-Voihan vitalis.. lehmät tosiaan lentää!!
Niin ja jos lehmätkin lentää.. olen valmis myöntämään, että naiset sontivat hedelmärakeita, ihan niin kuin pääsiäispuput.
- Anonyymi
Feikki feikkiflowers 😡
- Anonyymi
Harmiksen mukavuuslaitos lienee samalta aikakaudelta kuin miehen arvomaailma.
- Anonyymi
Sellaisen, joka on suvaitsevainen mieleltään ja jonka vessassa leijojen heittely on suotavaa. Enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja jonka vessassa käymisen jälkeen on odotettavissa palkitseminen? On se konvehtirasia 400gr tai irtokarkkeja, sillä ei ole väliä, kunhan huomioidaan erikseen käynti.
Mieluiten omassani. Tosin en koe tunnontuskia käydä räjäyttämässä jonkun toisen pönttöä, aikuinen ihminen osaa siivota jälkensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015