Kenen palstalaisen luona

Anonyymi-ap

vessassa haluaisit käydä kakkahädässä?

-flowersreally-

18

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luonnollisesti omassani.

    • Anonyymi

      Mistäs tällänen ajatus tupsahti mieleesi?

    • Ehdottomasti Harmiksen. Olen melko varma, että tiedän missä hänen vessapaperijemmansa on.

      • Samaa mietin, että Harmiksen.. muistan tuoda omat paperit tullessani.. heh.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Samaa mietin, että Harmiksen.. muistan tuoda omat paperit tullessani.. heh.

        Kakkikaa vain kotonanne!

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kakkikaa vain kotonanne!

        -harmiseikirj-

        Mitäh !?!

        Etkö sinä huoli meitä paskomaan luoksesi..?
        No johan on markkinat!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitäh !?!

        Etkö sinä huoli meitä paskomaan luoksesi..?
        No johan on markkinat!

        Ehkä ihan pakottavassa tarpeessa mutta mieluuummin ei, ajakaa huoltsikan kautta :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ihan pakottavassa tarpeessa mutta mieluuummin ei, ajakaa huoltsikan kautta :D

        -harmiseikirj-

        Heh.. juu..
        Ehkä kunnioitamme sinun kylppärisi yksityisyyttä ..
        Tai sit ei.

        Ihan kuule juuri siksi valitsin tähän aloitukseen sinut. Lukemani mukaan sinä piilotat vessapaperit kun tulee vieraita...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. juu..
        Ehkä kunnioitamme sinun kylppärisi yksityisyyttä ..
        Tai sit ei.

        Ihan kuule juuri siksi valitsin tähän aloitukseen sinut. Lukemani mukaan sinä piilotat vessapaperit kun tulee vieraita...

        Se on ihan tuon palstakamun levittämää p..kapuhetta, kerran vain mainitsin jossan ketjussa että tekisi mieli piilottaa kun olen pistänyt merkille että usein ihmiset kun tulee kylään ne liki ensimmäisenä menee minun vessaan p..komaan vaikka matkalla olisi lukuisia viihtyisiä huoltoasemia toimitusta varten. Itse ainakin jos jonnekin menen kylään koetan huolehtia ettei nyt ainakaan muutamaan tuntiin olisi tarvetta mennä kaakeleita ihailemaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan tuon palstakamun levittämää p..kapuhetta, kerran vain mainitsin jossan ketjussa että tekisi mieli piilottaa kun olen pistänyt merkille että usein ihmiset kun tulee kylään ne liki ensimmäisenä menee minun vessaan p..komaan vaikka matkalla olisi lukuisia viihtyisiä huoltoasemia toimitusta varten. Itse ainakin jos jonnekin menen kylään koetan huolehtia ettei nyt ainakaan muutamaan tuntiin olisi tarvetta mennä kaakeleita ihailemaan.

        -harmiseikirj-

        Vai niin, vai niin..
        Perinteistä palstahäröilyä siis. Sanot jotakin ja se tulkitaan vähän niinkuin sinnepäin. Tai mikä pahinta - se tulkitaan kirjaimellisesti pilkun paikkaa myöten.

        No juu.. en minäkään kyllä pasko vieraisilla, ellei ole ihan välttämätön pakko.
        Ääh, ai niin .. me naisethan ei harrasteta paskomista.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai niin, vai niin..
        Perinteistä palstahäröilyä siis. Sanot jotakin ja se tulkitaan vähän niinkuin sinnepäin. Tai mikä pahinta - se tulkitaan kirjaimellisesti pilkun paikkaa myöten.

        No juu.. en minäkään kyllä pasko vieraisilla, ellei ole ihan välttämätön pakko.
        Ääh, ai niin .. me naisethan ei harrasteta paskomista.. :D

        Niin minäkin mielelläni haluan ajatella :) Enkä kyllä palstakamuakaan halua vessaani pyytonia vääntämään :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin mielelläni haluan ajatella :) Enkä kyllä palstakamuakaan halua vessaani pyytonia vääntämään :D

        -harmiseikirj-

        Heh.
        Spoileri: naiset kakkivat siinä missä muutkin eliöt.

        Mutta voit tosiaan uskotella itsellesi, ettei noin ole. Ja että pilvet on hattaraa ja lehmätkin lentää. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.
        Spoileri: naiset kakkivat siinä missä muutkin eliöt.

        Mutta voit tosiaan uskotella itsellesi, ettei noin ole. Ja että pilvet on hattaraa ja lehmätkin lentää. :D

        Kyllähän nyt kaikki tietää että pilvet on hattaraa :) ja voi ne lehmätkin lentää:

        https://www.youtube.com/watch?v=PZseKMxDSwo

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nyt kaikki tietää että pilvet on hattaraa :) ja voi ne lehmätkin lentää:

        https://www.youtube.com/watch?v=PZseKMxDSwo

        -harmiseikirj-

        Voihan vitalis.. lehmät tosiaan lentää!!

        Niin ja jos lehmätkin lentää.. olen valmis myöntämään, että naiset sontivat hedelmärakeita, ihan niin kuin pääsiäispuput.


    • Anonyymi

      Feikki feikkiflowers 😡

    • Anonyymi

      Harmiksen mukavuuslaitos lienee samalta aikakaudelta kuin miehen arvomaailma.

    • Anonyymi

      Sellaisen, joka on suvaitsevainen mieleltään ja jonka vessassa leijojen heittely on suotavaa. Enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja jonka vessassa käymisen jälkeen on odotettavissa palkitseminen? On se konvehtirasia 400gr tai irtokarkkeja, sillä ei ole väliä, kunhan huomioidaan erikseen käynti.

    • Mieluiten omassani. Tosin en koe tunnontuskia käydä räjäyttämässä jonkun toisen pönttöä, aikuinen ihminen osaa siivota jälkensä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe