Minä en ainakaan ole päässyt naisiin tutustumaan niin ettei olisi alkoholi kuviossa mukana. Ei naiset kahville koskaan lähde vaikka miten rukoilisi ja itkisi ja pyytäisi. Aina vaan baarit ja raflat joissa naisille voi jutella ja silloin on juotu alkoholia.
Milloin huomasit ettei ilman alkoholia voi naisiin tutustua?
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se menee. Ehkä ainoa keino olla tyhjäpää jolloin oma yliajattelu ei ole tiellä, on olla kännissä. Puheyhteyden muodostuminen vesilinjalla itseni ja naisen välillä on utopiaa. Vesilinjalla korkeintaan virallisen kuuloista jargonia eikä mitään muuta. Estyneenä ihmisenä kännissä sentään kykenen kunnolla katsomaan naiskauneutta ja selvänä sen sijaan minuun on hyvin vaikeaa saada yhteyttä. Ehdottomia totuuksia ei ole mutta tämä on minun totuuteni omasta perspektiivistäni katsottuna.
- Anonyymi
Joo minä huomasin sen jo joskus v 1996. Silloin ei kutsuttu juhliin eikä mihinkään jos oli raitis ja minä olin koska urheilin paljon ja ajattelin että saan kyllä naisen ilman alkoholia. Pian kävi selväksi että kaikki kaverit joi alkoholia ja niillä oli oma nais kumppani. Ajattelin että pakko sitä itsekkin juoda sitten jotta pääsen edes lähelle naisia. Kyllä minä sitten löysin oma naisen itselleni.
- Anonyymi
Niin se on. Viinaa pitää juoda jos haluaa naisia tavata ja löytää kumppanin.
Raittiit miehet jäävät yksin.
t. viinamies Eipä oo tarvinnu huomata kun on aina onnistunu aivan hyvin ilman alkoholiakin. Se hyvin outoo ettei siihen muka muut kykenis.🤔🙂.
Jaa, serkkumies yllättäin esitteli tyttöystävänsä minulle, enkä ehtinyt tempaista pohjia. Selvinpäin piti naiseen tutustua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3297138Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714358- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1501809
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121756Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438