Kuin täällä. Monta kertaa lenkillä ovat hymyilleet minulle.
Naiset huomioivat minut paremmin luonnossa
41
311
Vastaukset
Voi olla pelokas hymykin. Kun olin vielä nuorempi, monesti naiset säikähtivät lenkkipolulla vierasta miestä. Nyt kun olen vanhempi, eivät pidä minua vaarana kun ajattelevat ettei tuolla papparaisella enää edes seiso :p
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181258282
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä, myös oravat, lumikot, talventörröttäjät, siimahäntäiset jne.
- Anonyymi
luonnossa kuin luonnon eläimetkin oravst ja hiiretkin
- Anonyymi
Juuri näin! Puhut asiaa!
- Anonyymi
Eivät he hymyile. He virnuilevat ja tosissaan yrittävät olla purskahtamatta nauruun.
- Anonyymi
Oot väärässä! Sä et tiedä musta mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot väärässä! Sä et tiedä musta mitään!
En tiedäkkään. Anteeksi. Ällös nyt niin tosissaan ota kaikkia kirjoituksia.
- Anonyymi
Nauravat koomisen näköiselle ätmille 🤡
- Anonyymi
Todellakin ja jotkut erikoistuneet nauraa myös niille, jotka kuvittelee tietävänsä jostain yksilöstä sen perusteella mitä joku äijä horisee netissä esiintyen naisina tai kertoillen naisista pakkomielteisille puutaheinäätarinaa, nii WT
- Anonyymi
Mä en oo ätmi, usko jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo ätmi, usko jo!
Eihän meistä kukaan ole älemmän tason mies. Mutta pikku atm asuu meissä jokaisessa.
- Anonyymi
Näin on, varsikin ätmin nähdessään naisella on vaikea pidättää nauruun purskahtamista ja ätmi siinä tilanteessa kuvittelee, että nainen on häneen ihastunut.
Olen ätmi ja välillä ulkoillessa vastaan tulee naisia, jotka alkavat hymyilemään.
Tietekin jokaisen hymilevät naisen kohdalla kuvittelen, että nainen on ihastunut, mutta todellisuudessa naisia huvittaa ätmin kohelo käytös.
- Anonyymi
Naiset eivät voi hilitä itseään kun näkevät lyhyen ätmin kadulla.
- Anonyymi
Kyllä varmasti kaikki jos usein roikut kallionkielekkeeltä ja parut hädissäsi vain vuorimännyn havutuppo hyppysissäsi.
- Anonyymi
Hymyileminen ja tervehtiminen kuuluu kohteliaaseen käytökseen niin naisilla kuin miehilläkin. Tämä ei tarkoita vielä ihastumista vaikka niinkin voi olla joskus.
- Anonyymi
Minä oletan, jos nainen hymyilee, niin se on naisen soidin käytös eli nainen osoittaa ihastumista sanattomasti, tässä olen, ota minut mies.....!
Jotenkin saan kuvan miehestä, joka seisoo metsässä lenkkipolun vieressä....siis luonnossa. 🤣
Kyllä hymyilyttäis itseänikin ohi kävellessä... mies luonnossa. 😄- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Tarkoitan myös kaduilla.
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
"Tämä yksilö odottaa tässä lehmuksen alla naaraita vilkutellen hennosti kättään ja hymyillen. Vielä ei ohi kulkevat naaraat ole tarttuneet uroksen soidinriittiin.
Suomalaiset urokset kyllä pitävät moninmoisia soidinriittejä, jotkut humaltuvat ja koittavat puhua bulgariaa yökerhoissa naaraille, mutta tämä uros on valinnut lenkkipolun viereltä lehmuksen alta eräänlaisen luontoa lähellä olevan tavan vilkutellen saada naaraan itselleen..."- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
"Tämä yksilö odottaa tässä lehmuksen alla naaraita vilkutellen hennosti kättään ja hymyillen. Vielä ei ohi kulkevat naaraat ole tarttuneet uroksen soidinriittiin.
Suomalaiset urokset kyllä pitävät moninmoisia soidinriittejä, jotkut humaltuvat ja koittavat puhua bulgariaa yökerhoissa naaraille, mutta tämä uros on valinnut lenkkipolun viereltä lehmuksen alta eräänlaisen luontoa lähellä olevan tavan vilkutellen saada naaraan itselleen..."😂😂
- Anonyymi
Saako lenkillä vastaan tulevalle naiselle hymyillä, kuin hangon keksi, vai onko se jo naisen ahdistelemista????
- Anonyymi
Sano päiväää ja sitten hymy!
- Anonyymi
Luonnossa olisi varmasti mukava kävellä jos viikonloppuja ei joutuisi käyttämään krapuloista toipumiseen. Mutta vaikka naiset siellä luontopolulla ehkä hymyilevätkin, ei sieltä kumppania löydä. Kumppanin löytämiseksi pitää lähteä säännöllisesti yökerhoon juomaan viinaa ja kärsiä seuraava päivä krapuloista.
t. viinamies- Anonyymi
Sä pilaat joka keskustelun noilla paskapuheillas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pilaat joka keskustelun noilla paskapuheillas!
Voi siunatkoon. Kyllä sulla nyt riittää hyvien veljien kanssa paheksumista, kun menette seuroihin.
>simiti<
- Anonyymi
Joo tehdään joku peli minkä nimeksi laitetaan Operarion Moonboot
- Anonyymi
joulupeli muttas niin ei minua tarvita korkean tasoista java-ohjelmoija voi kelvsta kalenteleri-kari-peli missä luukkujs miitä voi avata päivittäin.
hqaveilijan kuvis6ta 6uli miel3ee3n - Anonyymi
Katselen pöllöjä kiikareilla.
Olisiko vihdoinkin aika vastata hymyyn? Aloita varovasti, vaikka siellä lenkkipolulla. 😊
- Anonyymi
Pysy siel sit!
- Anonyymi
Voi olla ihan mahdollistakin.
Kai ne vaan tietää ettet sinäkään tuskin niin liikenteen melussa viihdy.
Ei varmaan moni muukaan niin jo iåkkäämmistä. Et kai vaan kirmaa luonnossa, kuin Tarzan? 😉
- Anonyymi
En sentään.
Anonyymi kirjoitti:
En sentään.
No sitten olet hassun hauska tyyppi. Eihän täällä sinua kukaan näe..😉
- Anonyymi
Miksi tällä tai somessa yleesä pitäisi huomioida tuntematonta kuvatonta ihmistä? Hienoa sinut huomioidaan ulkonaIhan Livenä,Jatka ulkoilua joka päivä ja paljon.Niin saat ihmiskontakteja ja tietö ulkoilun ansiosta alat ajoissa nukuu.Loppu yö kukkumiset.
- Anonyymi
Olitko siikoja ongimassa?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Ja mulle katketakseen😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870