Naiset huomioivat minut paremmin luonnossa

Anonyymi-ap

Kuin täällä. Monta kertaa lenkillä ovat hymyilleet minulle.

41

291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla pelokas hymykin. Kun olin vielä nuorempi, monesti naiset säikähtivät lenkkipolulla vierasta miestä. Nyt kun olen vanhempi, eivät pidä minua vaarana kun ajattelevat ettei tuolla papparaisella enää edes seiso :p

      • 😂😂😂


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181258282

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä, myös oravat, lumikot, talventörröttäjät, siimahäntäiset jne.

    • Anonyymi

      luonnossa kuin luonnon eläimetkin oravst ja hiiretkin

      • Anonyymi

        Juuri näin! Puhut asiaa!


    • Anonyymi

      Eivät he hymyile. He virnuilevat ja tosissaan yrittävät olla purskahtamatta nauruun.

      • Anonyymi

        Oot väärässä! Sä et tiedä musta mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot väärässä! Sä et tiedä musta mitään!

        En tiedäkkään. Anteeksi. Ällös nyt niin tosissaan ota kaikkia kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Nauravat koomisen näköiselle ätmille 🤡

      • Anonyymi

        Todellakin ja jotkut erikoistuneet nauraa myös niille, jotka kuvittelee tietävänsä jostain yksilöstä sen perusteella mitä joku äijä horisee netissä esiintyen naisina tai kertoillen naisista pakkomielteisille puutaheinäätarinaa, nii WT


      • Anonyymi

        Mä en oo ätmi, usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo ätmi, usko jo!

        Eihän meistä kukaan ole älemmän tason mies. Mutta pikku atm asuu meissä jokaisessa.


      • Anonyymi

        Näin on, varsikin ätmin nähdessään naisella on vaikea pidättää nauruun purskahtamista ja ätmi siinä tilanteessa kuvittelee, että nainen on häneen ihastunut.
        Olen ätmi ja välillä ulkoillessa vastaan tulee naisia, jotka alkavat hymyilemään.
        Tietekin jokaisen hymilevät naisen kohdalla kuvittelen, että nainen on ihastunut, mutta todellisuudessa naisia huvittaa ätmin kohelo käytös.


    • Anonyymi

      Naiset eivät voi hilitä itseään kun näkevät lyhyen ätmin kadulla.

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti kaikki jos usein roikut kallionkielekkeeltä ja parut hädissäsi vain vuorimännyn havutuppo hyppysissäsi.

    • Anonyymi

      Hymyileminen ja tervehtiminen kuuluu kohteliaaseen käytökseen niin naisilla kuin miehilläkin. Tämä ei tarkoita vielä ihastumista vaikka niinkin voi olla joskus.

      • Anonyymi

        Minä oletan, jos nainen hymyilee, niin se on naisen soidin käytös eli nainen osoittaa ihastumista sanattomasti, tässä olen, ota minut mies.....!


    • Jotenkin saan kuvan miehestä, joka seisoo metsässä lenkkipolun vieressä....siis luonnossa. 🤣

      Kyllä hymyilyttäis itseänikin ohi kävellessä... mies luonnossa. 😄

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi

        Tarkoitan myös kaduilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂

        "Tämä yksilö odottaa tässä lehmuksen alla naaraita vilkutellen hennosti kättään ja hymyillen. Vielä ei ohi kulkevat naaraat ole tarttuneet uroksen soidinriittiin.
        Suomalaiset urokset kyllä pitävät moninmoisia soidinriittejä, jotkut humaltuvat ja koittavat puhua bulgariaa yökerhoissa naaraille, mutta tämä uros on valinnut lenkkipolun viereltä lehmuksen alta eräänlaisen luontoa lähellä olevan tavan vilkutellen saada naaraan itselleen..."


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        "Tämä yksilö odottaa tässä lehmuksen alla naaraita vilkutellen hennosti kättään ja hymyillen. Vielä ei ohi kulkevat naaraat ole tarttuneet uroksen soidinriittiin.
        Suomalaiset urokset kyllä pitävät moninmoisia soidinriittejä, jotkut humaltuvat ja koittavat puhua bulgariaa yökerhoissa naaraille, mutta tämä uros on valinnut lenkkipolun viereltä lehmuksen alta eräänlaisen luontoa lähellä olevan tavan vilkutellen saada naaraan itselleen..."

        😂😂


    • Anonyymi

      Saako lenkillä vastaan tulevalle naiselle hymyillä, kuin hangon keksi, vai onko se jo naisen ahdistelemista????

      • Anonyymi

        Sano päiväää ja sitten hymy!


    • Anonyymi

      Luonnossa olisi varmasti mukava kävellä jos viikonloppuja ei joutuisi käyttämään krapuloista toipumiseen. Mutta vaikka naiset siellä luontopolulla ehkä hymyilevätkin, ei sieltä kumppania löydä. Kumppanin löytämiseksi pitää lähteä säännöllisesti yökerhoon juomaan viinaa ja kärsiä seuraava päivä krapuloista.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Sä pilaat joka keskustelun noilla paskapuheillas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä pilaat joka keskustelun noilla paskapuheillas!

        Voi siunatkoon. Kyllä sulla nyt riittää hyvien veljien kanssa paheksumista, kun menette seuroihin.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Joo tehdään joku peli minkä nimeksi laitetaan Operarion Moonboot

    • Anonyymi

      joulupeli muttas niin ei minua tarvita korkean tasoista java-ohjelmoija voi kelvsta kalenteleri-kari-peli missä luukkujs miitä voi avata päivittäin.

      hqaveilijan kuvis6ta 6uli miel3ee3n

    • Anonyymi

      Katselen pöllöjä kiikareilla.

    • Olisiko vihdoinkin aika vastata hymyyn? Aloita varovasti, vaikka siellä lenkkipolulla. 😊

    • Anonyymi

      Pysy siel sit!

    • Anonyymi

      Voi olla ihan mahdollistakin.

      Kai ne vaan tietää ettet sinäkään tuskin niin liikenteen melussa viihdy.

      Ei varmaan moni muukaan niin jo iåkkäämmistä.

    • Et kai vaan kirmaa luonnossa, kuin Tarzan? 😉

      • Anonyymi

        En sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sentään.

        No sitten olet hassun hauska tyyppi. Eihän täällä sinua kukaan näe..😉


    • Anonyymi

      Miksi tällä tai somessa yleesä pitäisi huomioida tuntematonta kuvatonta ihmistä? Hienoa sinut huomioidaan ulkonaIhan Livenä,Jatka ulkoilua joka päivä ja paljon.Niin saat ihmiskontakteja ja tietö ulkoilun ansiosta alat ajoissa nukuu.Loppu yö kukkumiset.

    • Anonyymi

      Olitko siikoja ongimassa?

      • Anonyymi

        En.


    • Anonyymi

      Ja mulle katketakseen😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe