Aloitukseni kuulostaa omituiselta.
Yleensä on niin, että mikään lysti, lyksi tai harrastus ei ole halpaa. Mutta nyt näin on.
Olen istunut sähkösaunassa klo 15.00 jälkeen, eikä minulla ole aikomustakaan siirtyä alas lauteilta, vaikka kuinka himottaisi.
Mutta kyllä puukiuas on eliittiä.
(naurua)
Halpaa lystiä
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Aah!
Siis en yksinkertaisesti ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia yksinäisyyden ja hiljaisuuden lumosta.
Mikä niitä vaivaa.
(hirn)- Anonyymi
No, Hyvinhän tämä meni tähän asti kunnes aloit höpöttää itseksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Hyvinhän tämä meni tähän asti kunnes aloit höpöttää itseksesi.
Mjaa
En suinkaan ole juovuksissa, vaan naamat.
(hihitystä) Yksinäisyys tekee ihmisestä omituisen höpöttäjän.
Kun yksinäinen menee vessaan, oven takaa alkaa kuulumaan hiljainen sopotus.
Yksinäinen puhuu kuin unessa olisi.
Tänä iltana sopotan täällä.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Yksinäisyys tekee ihmisestä omituisen höpöttäjän.
Kun yksinäinen menee vessaan, oven takaa alkaa kuulumaan hiljainen sopotus.
Yksinäinen puhuu kuin unessa olisi.
Tänä iltana sopotan täällä.Mjoo
Itse istun maisematerassilla kaukana kattojen yllä.
Juon raakaa viinaa ja tuijotan kaupungin valojen yli pimeyteen.
(naurua)
- Anonyymi
Pitäiskö laittaa se sähkökiuas kuitenkin päälle jos meinaa tienata?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mjaa
Kosmologisen ja yleissivistävän tietämykseni mukaan olemme nollasummapeli.
Jos et ymmärrä , niin käy koulusi loppuun.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Kosmologisen ja yleissivistävän tietämykseni mukaan olemme nollasummapeli.
Jos et ymmärrä , niin käy koulusi loppuun.
(hihitystä)Aikajännekysymys.
Keskipitkällä jänteellä muutumme yhä raskaammiksi alkuaineiksi, mutta jos keskittyy vain seuraavaan laskutuskauteen kannattaa nyt puukiuasta säästää.
Tietysti kylmillä lauteillakin voi päästä jonkinlaiseen pimeään tunnelmaan jos on sen sortin vaeltaja,
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Minulla on molemmat
- Anonyymi
Mjou
Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman oudolta, mutta mielestäni olet viisain täällä.
Katsos!
Kun on molemmat, ei ole mitään.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjou
Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman oudolta, mutta mielestäni olet viisain täällä.
Katsos!
Kun on molemmat, ei ole mitään.
(hihitystä)Mjaa-a
Paradoksit, mahdottomuudet & ongelmat eivät kuulu sanavarastooni.
Ja jos kaikki on ymmärrettävissä, niin jäljelle jää vain materian ongelmat, paradoksaalisuudet ja mahdottomuudet. Myös ihminen itse.
Tämä on paikka, joka on jatkuvassa selvitystilassa itsensä kanssa, koska opponentti puuttuu.
(hirn)
- Anonyymi
Jos tulet testaamaan saat vastaa ja vihtaa
- Anonyymi
Jos sinulla on pesukaveri niin peskää värkki puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750