Luminen maisema valkoinen

Kaukana metsässä susihukkanen. 🌲🐺 Sydän musta suruinen. Sitä yksin vain parantelen. 🌟🖤
Hyvää yötä nyt toivottelen. 🌛

38

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää Susihukkanen runoilutuulella nyt olevan, ympärillä lumisen metsämaiseman. 🌲❄️
      Miksi sydän musta ja suruinen on?

      • Anonyymi

        No kun hänellä oli kuulemma aamulla luiskahtanu ribalipska housuun.


      • Koska kaikki vain menevät ympäriltä. Olen vähän mustis eräästä. Surullinen yhdestä, jota en enää tule näkemään. Ja niin ees päin. 🥺 Mutta kiva että on joitakin jotka pysyy. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Koska kaikki vain menevät ympäriltä. Olen vähän mustis eräästä. Surullinen yhdestä, jota en enää tule näkemään. Ja niin ees päin. 🥺 Mutta kiva että on joitakin jotka pysyy. 😊

        Ihmissuhdekoukeroita siis🫤 mullakin tänään vähän ollut, mutta kai asiat selviää…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ihmissuhdekoukeroita siis🫤 mullakin tänään vähän ollut, mutta kai asiat selviää…

        Juu ja vain yksin omassa päässäni. Muut tekevät mitä tekevät. Eivät edes tiedä, mitä ajattelen. 🖤


      • Prinsessasi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja vain yksin omassa päässäni. Muut tekevät mitä tekevät. Eivät edes tiedä, mitä ajattelen. 🖤

        Tunnetko nämä henkilöt kuitenkin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska kaikki vain menevät ympäriltä. Olen vähän mustis eräästä. Surullinen yhdestä, jota en enää tule näkemään. Ja niin ees päin. 🥺 Mutta kiva että on joitakin jotka pysyy. 😊

        toivottavasti joku muu kuin netta


      • Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti joku muu kuin netta

        Enhän minä häntäkään saa nähdä edes. Ja oli nyt kahdesta muustakin kyse. Viikinkimuija ilmoitti että on löytänyt uuden äijän. Yksi suloisuus katoaa maailmalle enkä saa enää nähdä... Näin tämä menee. 🖤


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tunnetko nämä henkilöt kuitenkin?

        Kyllä. Olin tutustunut molempiin jonkun verran.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä häntäkään saa nähdä edes. Ja oli nyt kahdesta muustakin kyse. Viikinkimuija ilmoitti että on löytänyt uuden äijän. Yksi suloisuus katoaa maailmalle enkä saa enää nähdä... Näin tämä menee. 🖤

        voi ei siinä meni sekin mahdollisuus seksiin. janin selibaatti sen kun jatkuu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska kaikki vain menevät ympäriltä. Olen vähän mustis eräästä. Surullinen yhdestä, jota en enää tule näkemään. Ja niin ees päin. 🥺 Mutta kiva että on joitakin jotka pysyy. 😊

        Tuon vie ymmärrän et olet mustis en ole sua terveenä pitännä muutenkaan sun suruisuus taas mitä luultavammin on niittä krokotiilinkyyneleitä mitä sun kaltaisiin ihmisiin tutustun joskus teillä on aina ketunhäntä kainalossa te ette tee yhtään mitään jos ette itse siitä hyödy enemmän kui joku toinen


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihmissuhdekoukeroita siis🫤 mullakin tänään vähän ollut, mutta kai asiat selviää…

        Tuskin ne itsellään selviää jos et itse vaivaudu yhtään mitään tekemään mu onnea tyhjän odotteluun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne itsellään selviää jos et itse vaivaudu yhtään mitään tekemään mu onnea tyhjän odotteluun

        Kyllä jotkut asiat selviää vain ajan kanssa, mistään teoista tai sanoista asian eteen ei välttämättä ole mitään hyötyä. Haittaa voi kyllä olla sitäkin enemmän, jos liikaa alkaa asiaa pyöritellä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä jotkut asiat selviää vain ajan kanssa, mistään teoista tai sanoista asian eteen ei välttämättä ole mitään hyötyä. Haittaa voi kyllä olla sitäkin enemmän, jos liikaa alkaa asiaa pyöritellä.

        Olen tästä ihan samaa mieltä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181289293

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En mennyt vielä nukkuun ...joten

      • En minäkään vielä mene, moneen tuntiin. Menen kohta saunaan.


    • Anonyymi

      While we cry
      Kenny wayne Shepperd
      Listen,dont cry

    • Anonyymi

      Poltatko muuten Hukka, tai oletko koskaan polttanut?

      • Anonyymi

        ei polta paitsi joskus sikareita


      • Anonyymi

        Mitä nyt joskus vähän seassa salaa.


      • Joku vastas minun puolestani tähän... Joskus harvoin sikareita ihan huvin vuoksi. En ole koukussa niihin. Eikä tupakka juuri maistu. Eikä alkoholikaan isommin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joku vastas minun puolestani tähän... Joskus harvoin sikareita ihan huvin vuoksi. En ole koukussa niihin. Eikä tupakka juuri maistu. Eikä alkoholikaan isommin.

        Joo, huomasin. Että joku vastasi ja ei siinä minkään. Jokainen tahoillaan. Itse poltan koska haluan. Voin olla päiviäkin ilman, mutta kuuluu tavallaan osana luomis prosessiani, niin nuoresta olen polttanut. Nyt toki mietityttää se, ettei se nuoruus loputtomiin kaikkea kanna, joten ratkaisuja on mietittävä senkin kannalta. Kunhan kysyin, eikä siinä minkään ja hyviä öitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomasin. Että joku vastasi ja ei siinä minkään. Jokainen tahoillaan. Itse poltan koska haluan. Voin olla päiviäkin ilman, mutta kuuluu tavallaan osana luomis prosessiani, niin nuoresta olen polttanut. Nyt toki mietityttää se, ettei se nuoruus loputtomiin kaikkea kanna, joten ratkaisuja on mietittävä senkin kannalta. Kunhan kysyin, eikä siinä minkään ja hyviä öitä...

        Alkoa harvemmin myös itselläni. Toki olen sillä kannalla, että mieluummin kunnolla kerralla ja kuukausien tauot väliin. Tykkään vaan syventyä kunnolla kun jonnekin sukellan. Nää on vaan asioita jotka väistämättä jakaa ihmisiä ja mielipiteitä. Oma kantani on jakamaton, se on sitä mitä milloinkin kenellekin on.


    • Anonyymi

      No, joo, hölmö kysymys, Hymiötön kyselee hassuja. Koitahan ottaa tilaa itsellesi ja olla itsellesi ja muille armollinen. Se on tänä päivänä tärkeää, sillä meininki on se ettei edes kaverille jätetä. No, minä olen Hymiötön ihme tyyppi, niin minä seilailen paatillani kummallisetkin meret hiljaa läpi. Itselleni jutellen, ja niihin vastaillen. Joskus tekee hyvääkin. Olet ajatuksissa, hyvissä.

    • Anonyymi

      Olisitkin pääsis sustakin sun ei kauan sie pakkasil tarttis istua kun jo paleltuisit hengiltä

      • Anonyymi

        Sitä on kuule moni yrittänyt. Mutta tällä laivalla on kokenut kapteeni. Mun elämäni ei pikku heitoista mihinkään hätkähdä. Sinä voisit joskus opetella käyttämään pisteitä ja pilkkuja. Ihan vaan jotta et olisi niin tunnistettavan ennealta arvattava.


    • Jokainen elää elämäänsä. Joskus polut risteää ja erkanevat taas uudestaan. Harvoin kulkee samaa matkaa. 🐺

    • Anonyymi

      Iltaa ja hyvää yötä👩

      • Hyvää iltaa ja yötä sinullekin 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltaa ja yötä sinullekin 🤗

        Tää tais olla koronaa ihme tauti, tuntuu että joku kalvo on päässä👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää tais olla koronaa ihme tauti, tuntuu että joku kalvo on päässä👩

        Uskon niin. Sitä on ollut minun lähipiirissä usealla. Ikävä tauti ja ihan arvaamaton.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltaa ja yötä sinullekin 🤗

        jani alkaa hykyilee kun saa huomiota. Oot kyllä huomion kipeä. Jos et saa huomiota niin elämä on paskaa mutta heti kun joku nainen kirjottaa sulle niin kaikki paska unohtuu. Ei sulla sydänsurut kauaa kestänyt.


    • Anonyymi

      Älä vaan huku metsässä sinä kaukainen vaeltaja. Sydämeni ohjaa ja lohduttaa. Molemminpuolinen parantelu antaa enemmän kuin osaat arvata. Vaikutusta ei voi olla tuntematta.
      Talvisen seesteistä, lohdutuksen yötä sinulle.🥱💤👋

      • Kiitos. Kauniisti kirjoitit. Kaunis on myös tuo valkea talvinen maisema nyt ja lupaan olla eksymättä. Levollista unta sinulle 🌛😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kauniisti kirjoitit. Kaunis on myös tuo valkea talvinen maisema nyt ja lupaan olla eksymättä. Levollista unta sinulle 🌛😊

        kiva että sydänsurut hävisivät. Hienoa homma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kauniisti kirjoitit. Kaunis on myös tuo valkea talvinen maisema nyt ja lupaan olla eksymättä. Levollista unta sinulle 🌛😊

        Kiitos itsellesikin sanoista, jotka mua jaksavat aina piristää. Mulla voikin olla hassu "tuntuma" susta, mutten anna sen häiritä.:)
        Luonto näyttäytyy kauniina ja mukaansatempaavalta. Osattava suodattaa itselle oikeanlainen kuvaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe