Saitteko kutsua linnanjuhliin?

Anonyymi-ap

Minulle ei suureksi järkytykseni tullut. Olin jo ostanut uuden puvun ja lentolipun Helsinkiin.

Toki olin jo sopinut treffitkin saadakseni daamin kyseisiin pippaloihin.

Mutta ei, ei ole kutsua näkynyt! Onkohan posti hukannut sen?

>simiti<

35

260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä on postinkulku tunnetusti hitaanpuolista. Jään odottamaan kutsua tähän postilaatikon viereen. Kyllä se sieltä tulee. Se on varmasti jo matkalla.... 😀

    • Oliko kovakin pettymys?

      Ei taida linnanjuhliin saada viedä mitään hieman epämääräistä kantakuppilasta haettua seuralaista. 😆Kutsut tulee myös seuralaisille nimellä ja vain vakituiset puolisot saa kutsun. Ainakin omissa tutuissa, joskus kauan sitten avoliitto tai kihlaus on riittänyt avec-kutsuksi, mutta tyttö/poikaystäviä ei muuten ole kutsuttu.

      • Anonyymi

        Pitäisikö linnan juhlissa olla erillinen kurppakiintiö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö linnan juhlissa olla erillinen kurppakiintiö?

        Ikä usein lisää ansioita, paitsi urheiluissa, joten selkeästi varmaan on keski-ikäisten bileet. En ole itse kutsua saanut, enkä odota saavanikaan.


    • Sain. Taas. Oli jo seitsemäs kerta, mutta kuten aiemminkin, kieltäydyin kohteliaasti. Eikä kyse ole kannanotosta tai politiikasta, minä en vain viihdy tuon kaltaisissa tilaisuuksissa.

      • Anonyymi

        Stalkkereita linnanjuhliin? Kaipa se seinäntäytteestä menee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereita linnanjuhliin? Kaipa se seinäntäytteestä menee

        Taitosi luetun ymmärtämisen osalta näyttävät hiukan sakkaavan. Kansalaisopistot tarjoavat siihen apua edullisesti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Taitosi luetun ymmärtämisen osalta näyttävät hiukan sakkaavan. Kansalaisopistot tarjoavat siihen apua edullisesti.

        Sakkaa sakkaa. Sano raipelle terkkuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sakkaa sakkaa. Sano raipelle terkkuja

        Näyttävät sakkaavan hieman enemmän kuin hiukan.


    • Anonyymi

      Ootatteko kutsua juhliin kuten Spede hänen sketsissään? Kyttää eteisessään milloin posteljooni käy tiputtamassa kutsun. En menisi juhliin vaikka saisinkin kutsun. En kuuluisi joukkoon ja se on muutenkin sellaista elitististä narskujen biletystä. Ehkä jonkun boheemin seuraan voisin korkeintaan liittyä. Keskisarjan tai veltto virtasen ääreen dokaamaan ja haukkumaan koko tapahtuma keskenämme pystyyn :).

    • En ole saanut. Ihmettelen kyllä, miksi. Tai sitten ei tosiaan ole vielä tullut perille, voi kun ei nyt vaan posti hukkaisi.

    • Arvasivat etten tulisi, joten eivät lähettäneet.

    • Anonyymi

      postissa voi tosiaan viipyä se asiakirjs saapuu perille

    • Anonyymi

      Tulihan se kuten joka vuosi. Valitettavasti joudun aina sanomaan ei kiitos, koska salaiselle agentille ei linnan booli sovi

    • Anonyymi

      nykyään ksikissa laskuissakin pitää olls 50-ilman korkos ja kulujs

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      NO IHME KYLLÄ ON!
      OLETKOS KATSONUT SÄHKÖPOSTIA JA ROSKAPOSTISTA.
      NYKYÄÄN EI ENÄÄ PAPERI-POSTIA LÄHETETÄ.

      Kannattaa kuitenkin tuo huora käydä nussimassa, pikkujouluaikaan jo käyttää, jos se kutsu on jonnekin kadonnut, eikä uutta tule.

      • Anonyymi

        Kovin sanoit rumazti. Mutta ei haittaa koska kyseessä olisi hypoteettinen seuraraìnen

        >simiti<


    • Anonyymi

      Paavi Väyrynen ei saannut ja syy siihen on etelän mediapeli sillä nyt Vuokko joutui sijaiskärsijäksi kun Paavi ei saanut kutsua.

    • Anonyymi

      Postiin ei voi luottaa.

      Posti toimii vain silloin, kun jotain paskaa sataa varjolle.

      (naurua)

    • Anonyymi

      Mitäkähän vattua siellä tekisin? Mässäilisin yhteiskunnan rahoilla ja veisin vähävaraisilta lapsilta leivän pöydästä? Ei kiitos. En edes katso töllöstä moista possuilua💩

    • Anonyymi

      On se hyvä jos jotkut voivat juhlia itsenäisyyttä veronmaksajien varoilla.

      AV

    • Anonyymi

      mielestäni hassu ohjelma tuo Amazing Race nuo hiihtäjätytöt hassuja Mari ja Kaisa höpötää hassuista kilpailuistakin keskenään

    • Anonyymi

      Minä sain perintätoimistolta karhumakirjeen !

    • Anonyymi

      Minunkaan kutsu ei ole tullut. Kumma kun posti hukannut juuri Sinkut-palstalaisten kutsut...😮

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe