Onko sinulla itsekuria joulumakeis vuorten vierellä

Anonyymi-ap

Kaupoissa on jälleen suuret joulumakeis vuoret asiakkaita houkuttelemassa.
Pystytkö ohittamaan ne ilman, että kätesi päätyy rohmuamaan makeispakkauksia ostoskoriin.
Ajattelin, etten joulumakeisita osta ja hyvät syytkin on sille.
Se on vain hetken hurmio, kun joulukonvehti on suussa kielenpäällä.
Seuraavana päivänä on sama tilanne, kuin ennen suklaakonvehtipakkausta, halu suklaakonvehtiin.
Toiseksi, joulumakeiset ei ole edes halpoja, vaan kalliita.
Kolmanneksi, eivät ole hampaille hyväksi ja aiheuttavat hampaille reikiintymistä ja
siitä seuraa sitten vielä suurempi lasku maksettavaksi, mitä joulumakeisiin on mennyt rahaa.

31

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovatko ne makeiset sinkkuja? Entä heteroja?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • No en ole erityinen konvehtimakeisten ystävä. En siis ostais makeisia kalliilla helkatinmoisessa muovi/pahvi paketissa kalliilla.

      Ja toivoisin, ettei kukaan niitä mulle ostaiskaan. Ennemmin tavalliben suklaalevy, missä kohtuudella pakkausmateriaalia ja enempi tuotetta.

    • Pystyn kyllä, se käy helposti. Jään niitä vaan usein ihastelemaan, että onpas siinä monenlaista ja hyvältä näyttää. Mutta jos päätän, että en osta, niin ei niitä sitten mukaan tartukaan.

      • Anonyymi

        Entä olut tai viinihyllyllä niin ostatki sitten 100 ja litroja ja mietit loppuuko jo ennen joulua vai


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä olut tai viinihyllyllä niin ostatki sitten 100 ja litroja ja mietit loppuuko jo ennen joulua vai

        En osta olutta, enkä viiniä ikinä…


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En osta olutta, enkä viiniä ikinä…

        Entä konroomi paketeita ettei tuu joulu vauvaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä konroomi paketeita ettei tuu joulu vauvaa

        En sinkkunaisena tarvitse niitäkään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En sinkkunaisena tarvitse niitäkään.

        Epäilen ettet vaan olis superkuluttaja eli veikkaan että jos et tarvis niin sinulla olis oma mies eli aviomies mut et halua omaa miestä vaan miehiä eli konroomeita kuluu ja paljon onko perää arvauksella


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En sinkkunaisena tarvitse niitäkään.

        Vai entä dildojen suurkuluttaja


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En sinkkunaisena tarvitse niitäkään.

        Kyl jotain paheita on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettet vaan olis superkuluttaja eli veikkaan että jos et tarvis niin sinulla olis oma mies eli aviomies mut et halua omaa miestä vaan miehiä eli konroomeita kuluu ja paljon onko perää arvauksella

        Ei ole arvauksellasi päätä eikä häntää😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai entä dildojen suurkuluttaja

        No en ole sitäkään.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole arvauksellasi päätä eikä häntää😃

        Mut oikeasti sanoppas minulle miks noin mukava ja kiva tyttö kuin sinä olet ei omaa poikaa etsi eli miksi et halua ja ota omaa miestä eli mikä on oikea syy koska saisit vaikka heti oman miehen jos vaan haluaisit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl jotain paheita on

        Mikä on sinun paheesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut oikeasti sanoppas minulle miks noin mukava ja kiva tyttö kuin sinä olet ei omaa poikaa etsi eli miksi et halua ja ota omaa miestä eli mikä on oikea syy koska saisit vaikka heti oman miehen jos vaan haluaisit

        Ja siin oliskin sinelle elämäsi paras joululahja hankit itsellesi iki oman miehen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut oikeasti sanoppas minulle miks noin mukava ja kiva tyttö kuin sinä olet ei omaa poikaa etsi eli miksi et halua ja ota omaa miestä eli mikä on oikea syy koska saisit vaikka heti oman miehen jos vaan haluaisit

        Noh ei se ole niin yksinkertaista, kun ei sitä hyvää ja oikeaa miestä niin vaan löydetä ja oteta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Noh ei se ole niin yksinkertaista, kun ei sitä hyvää ja oikeaa miestä niin vaan löydetä ja oteta.

        Ei se monimutkaistakaan ole eli on hyvin hyvin yksinkertainen juttu ja kyllä hyviä miehiä on ja kyllä sinä otat oman miehesi heti vaan kun haluat


    • En juuri pidä makeisista. Liha on paheeni. Teinkin tässä ison läjän karjalanpaistia, jota pakastin. Nam nam.

    • Anonyymi

      Olen syönyt jo viisi laatikollista joulumakeisia!

      • Anonyymi

        Isännälle ikä pitkä, emännälle perä leveä! Näillä mennään!


    • Anonyymi

      Ihailen aina uusia kauniita rasioita.
      Pari olen jo ostanut - viemisiksi totta kai.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Pystyn kyllä menemään niiden ohi. Aion kuitenkin ostaa jouluksi tiettyjä joulumakeisia. Juuri tuossa viikonloppuna mietin, että jos ostaisi ne tässä kohta, niin olisi sitten joulun namit hankittuna. Ne tosiaan kyllä säilyvät mulla kaapeissa sinne jouluun saakka ongelmitta. 🙂

    • Anonyymi

      Ei mitään kontrollia

      • Anonyymi

        Out of control.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Out of control.

        Damn right candycone


    • Anonyymi

      Pyrin siihen, että kerran viikossa voin antautua makeisten vieteltäväksi. Muuten olen ankara itselleni ja tunnen huonoa omaatuntoa, jos lankean useammin näille viettelyksille 🎅🎀🙏🧐💩😪

    • Anonyymi

      "Joulumakeiset" tarkoittaa minulle suklaakonvehteja, mikä tahansa ei kuitenkaan maistu. Itsekurissa löytyy, sillä suklaa on kärjessä herkuistani, joita välttelen, joissa on lukuisia itseasettamiani rajoituksia.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kerran täällä vaan eletään ja joulu on vaan kerran vuodessa jne. mitä näitä lentäviä lauseita nyt on. Eli kyllä rohmuan ja syön ja roskaan. Koska mä voin.

    • Ei tarvi itsekuria tässä asiassa kun en karkista ja makeisista välitä juuri muutenkaan joten hyvin hyvin vähän tulee joulumakeisiakaan syötyä jos yhtään varsinkaan konvehdeista en tykkää.🙂.

    • Edellisenä joulunja sain 5 konvehtirasiaa ja yhden suklaalevyn. Kyllä tuli syötyä suklaata, tosin en ihan ahmimalla syönyt heti kaikkia, mutta pikku hiljaa rasiat tuli tyhjennettyä ja suklaalevy syötyä. Suklaalevy oli Fazerin ja sellainen, jossa suklaan seassa pieniä vihreän kuulan paloja. En muuten välitä vihreistä kuulista, mutta suklaan seassa ne meni tosi hyvin ja tämä levy olikin mun suosikki suklaista. Toisiks suosikein oli Juliasuklaa-konvehtirasia. Viime jouluna en tainnu saadaakaan yhtä mun suosikkia, Pandan Juhlapöydän konvehteja.

      Nyt en tahtois ihan noin paljon suklaata kuin viime jouluna, mutta se otetaan vastaan mitä tulee =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe