Remi Lindholm

Ihmettelen ettei suojannut peenistään paremmin, ilmeisesti kevyemmällä suojauksella pääsee kovempaa

64

722

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, onhan tuohon varmasti syynsä, mutta ei nyt uskoisi lapasen pöksyissä kovin montaa sadasosaa hidastavan hiihtosuoritusta. Sen sijaan ilman lapasta talvikyntösuoritteet voivat jäädä joksikin aikaa harkinnan asteelle...

      • Minä jouduin kerran hiihtolenkillä turvautumaan laavulta löytyneeseen sanomalehteen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minä jouduin kerran hiihtolenkillä turvautumaan laavulta löytyneeseen sanomalehteen

        Käääk 😯 No hyvä että löytyi viiman pysäyttäjää 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Käääk 😯 No hyvä että löytyi viiman pysäyttäjää 😁

        Niinpä, ei tarvinnut vastatuuleen hiihtää selkä edellä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niinpä, ei tarvinnut vastatuuleen hiihtää selkä edellä

        Juu, ymmärrän, vastatuuleen hiihtäminen onkin haastavaa 😁


    • Anonyymi

      Taasko hän palellutti paikat? Vai onko tapetilla se aikaisempi tapaus?

      • Uusi keissi.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Uusi keissi.

        Rukalta juu


    • Joudutaanko amputoimaan paleltunut elin?

      • Toivottavasti ei niin pahasti paleltunut


    • Anonyymi

      Kummelien sketsistä tuli mieleen:
      - Sukka päälle!

      Mieshän vaikuttaa hölmöltä. Elintärkeillä asioilla leikkii.

      -keinovaginamies-

      • Ei kannattais leikkiä, niin helppo ois suojata


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei kannattais leikkiä, niin helppo ois suojata

        Joo, villasukka alle ja jotain tuulenpitävää päälle.
        Pari sadasosaa sinne tänne, kunhan tärkeimmät pelivehkeet pysyy kunnossa.

        -keinovaginamies-


    • Itellä joskus mennyt ihan tunnottomaksi, kun olen talvipakkasilla pyöräillyt. Kyllä se sitten lämmittelemällä parani. Mutta opetti pukeutumaan sään mukaan.

      • Minullakin muutaman kerran kylmettynyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minullakin muutaman kerran kylmettynyt

        Voi, voi. Ei parane sun kylmetyttää, jos ei ole lämmittäjää lähimailla.

        Paree ny vaan sun huolehtia siitä, ettei kylmety ja putoa pois..

        Pitäisikös minun varuiksi neuloa sinulle kalukukkaro?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi, voi. Ei parane sun kylmetyttää, jos ei ole lämmittäjää lähimailla.

        Paree ny vaan sun huolehtia siitä, ettei kylmety ja putoa pois..

        Pitäisikös minun varuiksi neuloa sinulle kalukukkaro?

        Sinun tapaamisen jälkeen olen panostanut peeniksen hyvinvointiin

        Ehkä voisin hiihdossa käyttää kalukukkaroa, tai mopoillessa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinun tapaamisen jälkeen olen panostanut peeniksen hyvinvointiin

        Ehkä voisin hiihdossa käyttää kalukukkaroa, tai mopoillessa

        Hmm.. minä voisin ottaa seuraavilla treffeillä strategiset mitat ylös, jos vaikka innostuisin neulomaan.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. minä voisin ottaa seuraavilla treffeillä strategiset mitat ylös, jos vaikka innostuisin neulomaan.. :D

        Sopii hyvin, otetaan vaan pisin mitta, niin ei jää lyhyeksi


      • Hyvältä kuulostaa, mitataan sitten seuraavalla tapaamisella :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. minä voisin ottaa seuraavilla treffeillä strategiset mitat ylös, jos vaikka innostuisin neulomaan.. :D

        Haluaisin kanssasi hiihtolenkille


      • pujotteIija kirjoitti:

        Haluaisin kanssasi hiihtolenkille

        Hiihtäminen on kivaa ja välineet löytyy, mutta olen umpisurkea hiihtäjä. Ihan yhtä surkea kuin luistelijakin. Suksilla pysyn ehkä jopa tasaisella pystyssä.. :D

        Voidaan harkita hiihtotreffejä, mutta varaudu siihen, että sinun tulee kylmä.. olen niin hidas. Tuossa järvellä on ladut talvisin ja eiköhän se ole jämäkästi jäässäkin.

        Olen houkutellut poitsua hiihtokaveriksi, mutta eip ole tuo innostunut. Ehkä sinä kestät minua sukset jalassa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hiihtäminen on kivaa ja välineet löytyy, mutta olen umpisurkea hiihtäjä. Ihan yhtä surkea kuin luistelijakin. Suksilla pysyn ehkä jopa tasaisella pystyssä.. :D

        Voidaan harkita hiihtotreffejä, mutta varaudu siihen, että sinun tulee kylmä.. olen niin hidas. Tuossa järvellä on ladut talvisin ja eiköhän se ole jämäkästi jäässäkin.

        Olen houkutellut poitsua hiihtokaveriksi, mutta eip ole tuo innostunut. Ehkä sinä kestät minua sukset jalassa...

        Harkitaan vaikka seuraaville treffeille

        Haluaisin rakastella kanssasi hiihtolenkin jälkeen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Harkitaan vaikka seuraaville treffeille

        Haluaisin rakastella kanssasi hiihtolenkin jälkeen

        No katsotaan.. kolmenkympin pakkasissa en lähde hiihtelemään.. keskityn suosiolla sänkymamboon..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No katsotaan.. kolmenkympin pakkasissa en lähde hiihtelemään.. keskityn suosiolla sänkymamboon..

        Juu ei, kylmällä tai muuten vaan huonolla ilmalla hiihdellään sänkyyn :D


    • Anonyymi

      Jääkalikka on helpompi teipata reiteen koittakaa ymmärtää.

    • Haluaa vaan palstatilaa peeniksellään, kun muuhun ei taida äijästä ollakaan noissa hommissa. :oD

      • Aika hyvin onkiin onnistunut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Aika hyvin onkiin onnistunut

        Uhoa löytyy, mutta taitaa jäädä vaan tulokset muusta kuin peenisjutuista vaan muistoihin. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Uhoa löytyy, mutta taitaa jäädä vaan tulokset muusta kuin peenisjutuista vaan muistoihin. :oD

        Nähtäväksi jää, mutta kannattais nuoren jannun pitää peeniksestään parempaa huolta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nähtäväksi jää, mutta kannattais nuoren jannun pitää peeniksestään parempaa huolta

        Niin, varsinkin kun jo olympialaisissa viimeks meinas syväjäädyttää sen... :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Uhoa löytyy, mutta taitaa jäädä vaan tulokset muusta kuin peenisjutuista vaan muistoihin. :oD

        Noh pitäisi valita sinun ja pujottelijan peniksen välillä se on minulle helppo valinta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh pitäisi valita sinun ja pujottelijan peniksen välillä se on minulle helppo valinta.

        Niin, helppo valinta, kun mun penis ei tulisi siihen valintaprosessiin edes mukaan. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, helppo valinta, kun mun penis ei tulisi siihen valintaprosessiin edes mukaan. 😁

        pujottelija on edennyt, niin pitkälle urallaan että se fyysinen terveys on hyvin tärkeä naisihmiselle, joten penis on hyvin tärkeä kokonaisuutta ajatellen kuin kyky ja sekä terveys hyvin tärkeä kumppanille. Tottakai se on voittaja tässä tapauksessa.


      • valtakunta kirjoitti:

        pujottelija on edennyt, niin pitkälle urallaan että se fyysinen terveys on hyvin tärkeä naisihmiselle, joten penis on hyvin tärkeä kokonaisuutta ajatellen kuin kyky ja sekä terveys hyvin tärkeä kumppanille. Tottakai se on voittaja tässä tapauksessa.

        No minulle taas se, kenen kanssa sitä käyttrlen, on tärkeää. Ja ei todellakaan olla samalla aallonharjalla, joten huoli pois. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No minulle taas se, kenen kanssa sitä käyttrlen, on tärkeää. Ja ei todellakaan olla samalla aallonharjalla, joten huoli pois. 😁

        Noh tuosta en tiedä. Jooh ei olla samalla aallonharjalla. 🌊Pujottelijalla on ollut pysyvämpi suhde ja kaunokaisensa on lämmikkeen hänelle tekemässä. Tuntuu ettei se liekin roihahtaminen ole sammunut vaan saanut lisää liekkiä lisään pensaaseen.

        Voin olla vain onnellinen heidän puolestaan🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh tuosta en tiedä. Jooh ei olla samalla aallonharjalla. 🌊Pujottelijalla on ollut pysyvämpi suhde ja kaunokaisensa on lämmikkeen hänelle tekemässä. Tuntuu ettei se liekin roihahtaminen ole sammunut vaan saanut lisää liekkiä lisään pensaaseen.

        Voin olla vain onnellinen heidän puolestaan🥰

        Jep... ei sinun tarvitsekaan sun tilsnteessa miettiä muiden peniksiä tietääkseni...

        Keskityt vaan siigen lapsikatraaseesi ja siinä takuulla on sulle ihan riittävästi miettimistä. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Jep... ei sinun tarvitsekaan sun tilsnteessa miettiä muiden peniksiä tietääkseni...

        Keskityt vaan siigen lapsikatraaseesi ja siinä takuulla on sulle ihan riittävästi miettimistä. 😊

        Se onkin nimeltä empatiaa kuin pujottelijallakin miettiä lämmikettä hiihtäjälle munaskuille.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se onkin nimeltä empatiaa kuin pujottelijallakin miettiä lämmikettä hiihtäjälle munaskuille.

        No mä en edes lähtisi miettimään munien pslelluttamista missään hiihtoasussa...

        Sitä sanotaan maalaisjärjeksi.

        Mutta sinun ajatuksenjuokdu liitää ihan toisissa sfääreissä, joten anna olla...ei kannata jatkaa pidemmälle, tai saatan sanoa jotain, mistä uhriudut....


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä en edes lähtisi miettimään munien pslelluttamista missään hiihtoasussa...

        Sitä sanotaan maalaisjärjeksi.

        Mutta sinun ajatuksenjuokdu liitää ihan toisissa sfääreissä, joten anna olla...ei kannata jatkaa pidemmälle, tai saatan sanoa jotain, mistä uhriudut....

        Se on joo maalaisjärkeä mutta se on huolehtimista toisesta kun miettii toisen puolesta on myös myötätuntoinen. Erittäin kultainen yksilö kun ajattelee niitäkin jotka eivät välitä.

        Pujottelija on
        Myötätuntoinen, empaattinen sekä seksuaalinen eli täysin ihana pakkaus kokonaisuudessa. Aloitus kertoo hänestä paljon. Viehkeä erityisesti ja rakastettava ei jätä luonnon armoille hiihtäjän munaskuja ajatuksen kannalla.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä en edes lähtisi miettimään munien pslelluttamista missään hiihtoasussa...

        Sitä sanotaan maalaisjärjeksi.

        Mutta sinun ajatuksenjuokdu liitää ihan toisissa sfääreissä, joten anna olla...ei kannata jatkaa pidemmälle, tai saatan sanoa jotain, mistä uhriudut....

        Pujottelijasta kuoriutumassa uusi Harmaaritari selkeästi kun välittää asioista. minusta se on vain mukava kuulla häneltäkin tämän kantainen aloitus kokonaisuudessa ja ihana yksilö kun varoittelee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Pujottelijasta kuoriutumassa uusi Harmaaritari selkeästi kun välittää asioista. minusta se on vain mukava kuulla häneltäkin tämän kantainen aloitus kokonaisuudessa ja ihana yksilö kun varoittelee.

        Oikeastaan...en sittenkään sano edes pahasti... sä olet trolli, joka provoilee, kuten Harmis.. varmaan saman näppiksen kädenjälkeä.

        Joten onnea vaan...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Oikeastaan...en sittenkään sano edes pahasti... sä olet trolli, joka provoilee, kuten Harmis.. varmaan saman näppiksen kädenjälkeä.

        Joten onnea vaan...😄

        En nyt provoile enkä ole trolli, eikä kannata sanoa pahasti olen ihan oikea henkilö ettei mitä tahansa yksityishenkilöstä kannata sanoa mitä tahansa. Harmis ei ole enää ystäväni. Se on surullista. Hänestä täällä ei voi syntyä ystäviä vaan ainoastaan livenä.

        Tottakai hassuttelen palstalla ja heti tuen empaattisia henkilöitä, jotka välittää muistakin kuin vaan itsestään.


      • Disseisback kirjoitti:

        Oikeastaan...en sittenkään sano edes pahasti... sä olet trolli, joka provoilee, kuten Harmis.. varmaan saman näppiksen kädenjälkeä.

        Joten onnea vaan...😄

        Tuon piirteitä esiin mitä pujottelijasta joita huomaan tuen häntä, hänkin näkee sen koska tämä on aloituksensa.


    • Anonyymi

      Kun on taipumusta paleltumille luulisi pitävän paremmin huolta.

    • Anonyymi

      Pistää sellasen kädenlämmittäjän sinne..en tiiä sit pitääkö sitä hakata/hieroa välillä et kemikaalit lähtee liikkeelle..

    • Anonyymi

      Naurettava jätkä, vaihtas vaikka vesijuoksuun, kun ei tajua pukeutua. Jatkuvasti lööpeissä, ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.

    • Anonyymi

      Miksei leikkaa pois sitä? Silloin se on pois tieltä eikä aiheuta ilmanvastusta. Säännötkää eivät kiellä turhien ruumiinosien poistamista.

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan hiihtäjämiehet suojasivat kalunsa paksulla pörrökankaalla, vähän kuin tekoturkiksella. Muutamalla tikillä kalsareihin kiinni. Siellä se hiihtohousuissa lämmitti kovillakin pakkasilla.

      Kummallista kun nykyajan hiihtäjät jäädyttävät vehkeensä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Tänään hiihteli sitten sepalus auki.

      Mitta muuten sanoisin, että ihmisistä ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä analyysejä julkisuudessa esitettyjen kommenttien perusteella.

    • Anonyymi

      Eikä varmaan palstan höpötyksistäkään kovin syvällisiä analyyseja kannata suunnitellakaan heh

    • Anonyymi

      Ihana Remi ja sen penis. Voisin sulattaa molemmat.

    • Anonyymi

      Mitenkähän Remi suojaa sukukalleutensa tällaisella pakkasella?

    • Anonyymi

      Voi Remi kulta. Pää paljaana talvisyvännä. Onneksi edes peenis oli suojassa.

    • Jos peniksen kannalta ajattelee, hiihtoasu näyttää hyvin epämukavalta.
      Onko aerodynamiikka mennyt niin pitkälle, että pitää hiihtää penis persvaossa?

      Kysympä vaan vaikka ei yhtään kiinnosta.

    • Anonyymi

      pujottelija luulen, että voi joskus salaa tiirailla näköruudusta tyttöjen pujottelujakin, minä katson monestikkin, sitten hampaatkin irvessä toivon että että ei loukkaantuisi kukaan pahasti koska sellainen vauhtilaji onPU

    • Anonyymi

      ..niin kuin joku parhain jännityselokuva naisten alppihiihdot..

    • Anonyymi

      minä odotan vähän innolla milloin tuleehjallis eli harry harimo vaaliväittelyihin..

    • Anonyymi

      nimeni on Remo, Remo WEilliams hah

    • Anonyymi

      niin tyttöjern mielestä jos ksatsoo jotsin nsisdten niin slppihiihtos, itttyrn ytoivoo ryyä kukaan e3i loukkssnnnu pshoin...

    • Anonyymi

      Sen takia hiihtokilpailuissa on pakkasraja ettei remit palelluta itseään.

      Miksi sun nimimerkki on pujottelija? Harrastatko vai pujotteletko elämän pyörteissä?

    • Anonyymi

      Voisin ruveta Remin peniksen lämmittäjäksi. Ottaisikohan se? On se vaan niin komea.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe