Laivan keulan profiilikulma

Anonyymi-ap

Kun katsoo tuota uusinta viritelmää Icon of the Seas keulasta niin huomaa että sehän on kuin esim. Titanicin tai muiden 1800-luvun alusten keula. Onko tehty joku tieteeseen perustuva havainto että näin pitää olla vai miksi moinen?
Keulan profiilikulma uudessa aluksessa on noin 190 - 195 astetta kun aina tähän asti aikaisemmin yleensä on ollut jotain 160 - 180 astetta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/47feeeea-bc60-4231-8e86-ce581f79f5fc

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fysiikassa ei ole määritelty käsitettä profiilikulma. Lienee ihan omaa keksintöäsi, etkä ole ymmärtänyt määritellä sitä. Ilman määritelmää sillä ei ole mitään merkitystä, vaan kyse on turhasta täytesanasta.

      • Anonyymi

        Onko vierasperäiset sanat sinulle outoja, katso googlesta mikä on profiili.


    • Anonyymi

      Tuolla veden päällä näkyvällä osalla ei ole merkitystä. Vesirajan alla on todennäköisesti bulbi-keula, joita on käytetty aluksissa jo kymmeniä vuosia.

    • Anonyymi

      Syötetäänkö keulaan ja kylkiin ilmakuplia?

      • Anonyymi

        Kyllä. Eihän siellä muuten olisi vaahtoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe