Maanantai ja paluu menneeseen

Anonyymi-ap

Tuossa taas aamupäivällä pyörähti arki käymään ja rukki soimaan.
Heti lounaalla alkoi muistelu siitä, että montako virhevalintaa elämässä on tehtykään, jotta tähänkin maanantaiaamuun on päädytty.

Tiedostatko itse virhevalintojen kohdat elämässäsi? Entä syyt niihin? Ja haikaileeko joku muukin takaisin menneisyyteen, jotta voisi valita toisin?

Toisaalta mehän ei koskaan saada tietää minkälaiseen maanantaiaamuun ne muut valinnat olisivat johtaneet.

-keinovaginamies-

23

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

historia toistaa itseään, ihminen ei ikinä opi. itsellä joku ajatus mielessä kuin joku pilvi, en aivan kuin joku sellainen mistä et saa otetta..

idiomaattisesti kaadoin nestettä nappiston päälle... joten lennossa vaihtaa toinen ja jooh... sitten huomasin että asiakirjoja vahingossa tuhoutui tietokoneelta koska tiekoneen roskakori oli ytäynnä hahah EI hirveän tärkeitä asiakirjoja 1 päivitya vain

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­N­y­m­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Paljon on elämässä tapahtunut, hyviä ja huonoja asioita.
      Itse asiassa en vaihtaisi mitään pois.
      Olen tullut käymään maapallon päällä, tulin ja koin. Tehtävä suoritettu.
      Tulevaisuus on jo pelkkää plussaa, ihan sama mitä tapahtuisi, onhan jo kokenut niin paljon, enemmän kuin uskalsi lapsena toivoa.

AV

• Anonyymi

Muistatko mitä lapsena toivoit?
        Täytyy sanoa että minä en oikein muista.
        Ehkä joitain ikärajoihin liittyviä haaveita tulee mieleen.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatko mitä lapsena toivoit?
        Täytyy sanoa että minä en oikein muista.
        Ehkä joitain ikärajoihin liittyviä haaveita tulee mieleen.

-keinovaginamies-

Muistan, halusin olla Mustanaamion kehon omaava vahva mies joka kantaa naisen luolaansa. Kaikki toiveet ovat käyneet toteen. Haaveissa ei vain ollut mainintaa monesta naisesta, vähän pätki yhteys.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan, halusin olla Mustanaamion kehon omaava vahva mies joka kantaa naisen luolaansa. Kaikki toiveet ovat käyneet toteen. Haaveissa ei vain ollut mainintaa monesta naisesta, vähän pätki yhteys.

AV

Minä muistan että papattien ostamisen ikäraja oli joskus 12 vuotta ja kiinanpommeihin vaadittiin enemmän ikää. Myös mopoiästä ja ajokortista haaveilun muistan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Paluu huomiseen.

Hyvää Viime Vuotta!

• Anonyymi

Kyllä, kyllä ja kyllä!
      Ainahan sitä toivoo että olisi viisaasti kuitenkin osannut valita, mitä ikinä valitsikaan.
      Johonkin tiettyyn aikaan palaisi mielellään, tai jatkaisi siitä viisaampana nykyisin.

• Anonyymi

Ajattele jos voisi olla 23 vuotias vajaan viiskymppisen elämänkokemuksella!

-keinovaginamies-

• Tiedostan itse ainakin yhden virhevalintojen kohdan elämässäni sekä syyt siihen, mutta en todellakaan haikaile takaisin menneisyyteen, jotta voisin valita toisin. - Nimittäin, jos en olisi mennyt naimisiin juuri lasteni isän kanssa, ei minun lapseni olisi juuri nämä lapset, tai saattaisin jopa olla jäänyt kokonaan lapsettomaksi. - Siksi en missään nimessä halua valita toisin, vaikka voisin.

Tämänhetkinen kohtuuton työstressi on jotakin, minkä heti vaihtaisin pois, mutta se taas ei johdu minun vääristä valinnoistani. - Pidän työpaikastani, työtiimistä sekä työtehtävistäkin, vaikka liika on aina liikaa.

• Seuraavassa elämässä pidän kynttilän vakan alla piilossa.
      Työelämässä pärjää paremmin kun on nöyrä ja vaatimaton.

• Minä aina menen piiloon joka työpäivän alussa, koska sanotaan, että hyviä työntekijöitä on vaikea löytää.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minä aina menen piiloon joka työpäivän alussa, koska sanotaan, että hyviä työntekijöitä on vaikea löytää.

Ja aina kun sinut löydetään, niin nakki viuhahtaa!

-keinovaginamies-

• Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aina kun sinut löydetään, niin nakki viuhahtaa!

-keinovaginamies-

Jep! Ja ihan joka kerta...

• Xena-183 kirjoitti:

Minä aina menen piiloon joka työpäivän alussa, koska sanotaan, että hyviä työntekijöitä on vaikea löytää.

😂🤣🤣

No jopas... 😀

• Anonyymi

Erittäin Hyvää Eiliapäivää toivottavat;

namer:

Lolimasin
      Tonmanykmik
      Keidima
      Magipy
      Yo
      Un

• KVM, meillä on täysin erilainen näkemys tuohon asiaan. Minä tulkitsen kaikki ne valinnat vain valintoina jotka johonkin toiseen, enkä vaihtaisi mitään niistä, koska ne ovat yhdessä tehneet sen kuka/millainen nyt olen. Olen tehnyt lukuisia hetkellisesti totaalisen paskoja valintoja, mutta kaikki ne ovat opettaneet jotain, mikä taas on vaikuttanut aivan kaikkeen siitö hetkestö nähden tulevaan. Ja kyllä, usein olen lyhyesti kokenut katumusta, mutta hyvin pian sen jäkeen käynyt tilanteen läpi, hyväksynyt tapahtuneen, ottanut sen omakseni ja toisinaan jopa kerrasta opikseni. Ja juu, aika moni asia on pitänyt toistaa, jotta oppi menisi perille.

• Anonyymi

Nämä jorinat täällä ei hyvinkään usein lähde itsestä. Parhaat ideat ryöstetään melkein aina, tiedäthän sinä sen. Aloituksessa viittasin lounastuntimuisteloihin. En minä itsekseni muisteloi.

Mutta ihminen joka sanoo ettei kadu mitään vastaa minulle ihmistä joka väittää ettei tee virheitä. Ja tiedäthän sinä senkin mikä on sellaisen ihmisen uskottavuus.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Nämä jorinat täällä ei hyvinkään usein lähde itsestä. Parhaat ideat ryöstetään melkein aina, tiedäthän sinä sen. Aloituksessa viittasin lounastuntimuisteloihin. En minä itsekseni muisteloi.

Mutta ihminen joka sanoo ettei kadu mitään vastaa minulle ihmistä joka väittää ettei tee virheitä. Ja tiedäthän sinä senkin mikä on sellaisen ihmisen uskottavuus.

-keinovaginamies-

Sanoinkin, että kadun asioita hetken, sitten käsittelen ne ja hyväksyn ettei asiat ehkä menneet putkeen. Ja koitan ottaa opikseni.
        Siinä on iso ero siihen, ettei kadu mitään tai että katuu vähän joka toista tekemäänsä valintaa.
        Kaduin minäkin monia valintojani, kunnes ymmärsin, että se on ehkä turhin mahdollinen asia mitä ihminen voi elämässään tehdä.

• Tiedostan kyllä virheeni ja mielestäni aika hyvin myös syyt niihin. Olen joistain asioista tuntenut katumusta, mutta kaikesta olen oppinut ja kasvanut ihmisenä. Siinä mielessä en ole käynyt noita asioita läpi turhaan, vaikka olenkin joskus toivonut, että olisin osannut toimia toisin. Se olisi voinut säästää minut tietyiltä kokemuksista, joita ilman olisin pärjännyt oikein hyvin. Elämän polkua ei kuitenkaan saa takautuvasti muutettua eli kaikki karikot, suvannot, virtaukset ja pyörteet ovat osa elämääni ja ne ovat muokanneet minua ihmisenä, toivottavasti paremmaksi versioksi itsestäni.

• Anonyymi

Enkö nyt saa ketään avautumaan ja ruikuttamaan kunnolla :)) Jotain maanantaimollia.
        No, ehkä se vaatii hieman läheisempää tuttavuutta eikä näin julkista tilaa. Ja se maanantai aamupäiväkin meni jo.

Tosissaan, pääasia on osata erottaa katumus katkeroitumisesta ja ottaa virheistä opikseen. Kaikkein paras tilanne on jos osaa ottaa kaverin virheestä opikseen.

Myönnän että kontollani on tekemisiä ja tekemättä jättämisiä joita kadun loppuelämäni, mutta en minä katkeroitua silti aikonut, enkä edes ajan ratasta ajatellut käännellä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Enkö nyt saa ketään avautumaan ja ruikuttamaan kunnolla :)) Jotain maanantaimollia.
        No, ehkä se vaatii hieman läheisempää tuttavuutta eikä näin julkista tilaa. Ja se maanantai aamupäiväkin meni jo.

Tosissaan, pääasia on osata erottaa katumus katkeroitumisesta ja ottaa virheistä opikseen. Kaikkein paras tilanne on jos osaa ottaa kaverin virheestä opikseen.

Myönnän että kontollani on tekemisiä ja tekemättä jättämisiä joita kadun loppuelämäni, mutta en minä katkeroitua silti aikonut, enkä edes ajan ratasta ajatellut käännellä.

-keinovaginamies-

Kunnon avautuminen vaatisi tosiaan ehkä intiimimmän tilanteen ja pari lasia punkkua 😄

Mielestäni katumus on inhimillinen tunne normaalilla empatialla varustetulle ihmiselle. Jokainen tekee elämänsä aikana jotain, mitä katuu. Katumus voi kestää joko hetken tai lopun elämää, mutta jollei ihminen ikinä kadu mitään tekoaan tai sanomistaan, niin aika kylmä saa olla. Tärkeää on vain päästä eteenpäin katumuksen tunteesta eikä jäädä vellomaan siinä, sillä se ei ole tuottavaa.

Katkeroituminen on tunne, jota myös välttelen kaikin keinoin. Katkeruuskin on inhimillinen tunne ja sitäkin on lupa tuntea, mutta jollei katkeruudesta pääse eroon, se myrkyttää lopulta koko mielen ja se, jos mikä, on traagista. Katkeruus estää niin paljon kaikkea kaunista tapahtumasta, sillä katkera ihminen näkee kaikessa vain pahuutta, ivaa, petosta ja pelkoa.

• Anonyymi

Kyllä. Plisin vuoteen 2014 ja valitsisin eri opinnot. Suurin katumukseni on se, että erehdyin ravintola-alalle sen sijaan, että olisin jo silloin seurannut unelmiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      208
      2989
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2572
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      354
      1323
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      19
      1278
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1274
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1179
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1151
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1001
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      160
      998
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe