Miten te muut?

Anonyymi-ap

Hyväksyttekö oikean ikänne?

63

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen iän lisääntyessä muuttumassa radikaalimmaksi.
      Enkä hyväksy ainuttakaan ikääni.

• Anonyymi

oletko jo keski-ikäin4en eli 23-vuotta

• Anonyymi

Ihan hyvin, ei mitään ongelmia. Ainut voi olla se, rttä olen huomattavasti nuoremman oloinen ja jotkut voi kuvitella nuoremmaksi, mutta se ei ole sitten enää minun ongelmani. ;)

• Anonyymi

Hyväksyn oman ikäni.

• Anonyymi

oikeaasti kun alzh iskee niin toistqqa samoja juttuja...

• Miten hyväksytään oikea ikä?
      Onko se siis jokin mentaalinen prosessi, jossa todetaan, että esim. jalka ei taivu kuten ennen tai että pinkki minihame ei ole välttämättä hyvä idea kun ikää on 78 tai jotain sellaista?

• Niin ja lisäyksenä se tärkein. Mikä on ns. oikeas ikä? Sekö mikä lukee papereissa vaiko se miltä itsestä tuntuu?

• Anonyymi

Sivusta kommentoin et mun mielestä on monessa asiassa (ei tosin kaikissa) tärkeämpää, minkä ikäiseksi kokee itsensä. Jos tuijottaa oikeaa ikää niin asettaa itselleen vaan turhia rajoitteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentoin et mun mielestä on monessa asiassa (ei tosin kaikissa) tärkeämpää, minkä ikäiseksi kokee itsensä. Jos tuijottaa oikeaa ikää niin asettaa itselleen vaan turhia rajoitteita.

Tuosta olen samaa mieltä 👍

• Anonyymi

Oikeesti, mä taidan elää juuri sitä parasta aikaa elämässäni! Eli keski-iän kynnyksellä, maailma täynnä mahdollisuuksia, kunhan vaan osaan käyttää niitä.,, tai olla viisaasti käyttämättä kaikkea mahdollista, mitä voi joutua katumaan.
      Elämä on suuri arvoitus, joka on luotu elettäväksi; itkuineen ja iloineen!'
      trollikka

• Anonyymi

Joo, tosin tunnen itseni aika ajoin ihan teiniksi henkisesti vaikka oon 30+ 🤔😅

• Anonyymi

En oikein edes ymmärrä tuota kysymystä. Mitä muuta sitä muka voi, kuin hyväksyä ikänsä? Mä en juuri koskaan mieti ikääni. Se on mitä on ja se siitä. Mun ikäni ei juuri mitenkään vaikuta mihinkään mitä mä teen elämässäni.

• Kyllä, olen oikein mielelläni pikkusisko ja reilusti 😄

• Anonyymi

Aloin miettimään miten se sitten näkyisi jos ei hyväksyisi ikäänsä.

Tuli kaksi tapausta mieleen. Ensimmäinen mykkeni täysin aina kun hältä kysyttiin ikää. Toinen taas on kuihduttanut treenillä itsensä ihan nahkapussi luikeroksi, voimatasoitkin aivan olemattomat nykyään, ja kaikki puhe kohdistuu hänen itsensä erinomaisuuteen ja kuolemattomuuteen - kyllä, hän elää mielestään niin terveellisesti ja tiedostaen, ettei kuolema ja sairaudet koske häntä. Kaikki vanhuuteen liittyvät sanat täytyy korvata jollain muulla, heti tulee hältä noottia. Ei vanha, vaan varttunut!

Noi kai olisi esimerkkeinä hyväksymättömyydestä.

En ihan ymmärrä että kuolemako siinä pelottaa. Vai ulkonäön muuttuminen.

Mulla on oikein hyvä ikä, tämäkin. Vielä toimii pää ja kroppa. Varmaan jossain kohtaa alkaa harmittamaan, jos vaikka ei muscle upit enää nouse - tai voi olla että senkin hyväksyy. Eihän ne oikeasti tärkeitä ole.

xLiner

• Anonyymi

iku pakko tuijottaqaq joku selviytyjätkin jossa Raivo-Rami sai kwnkää paraansa tytöltä j...

Pisa-tehtävien tuloksia kai tulee lasten kilpailuista että mikä on mm_ adaptive huffman delta..

• Anonyymi

... selitän vähän en koko algoritmia mutta niin huffmqn-deltaq voi käyttää mm. häviöttömään äänen eli musiikin pakkaamiseen piene3mpään tilaan tietokoneell

• Anonyymi

Tulostin netistä iänhyväksymissopimuksen. Täytin puuttuvat kohdat ja lopuksi allekirjoitin sopimuksen. Oli helppoa.

• Anonyymi

Hyvin huonosti😃

• Onko niin että syntymäaikaansa ei saa muuttaa mielivaltaisesti mieleisekseen, vaikka sukupuolensa saa? Tekikö Sanna todellakin näin suuren munauksen.

• Anonyymi

Oletko vanha kuin musta aukko avaruuden musta 3ukko...

Joo aika voimakkaille näyttävät urhwilijanqiset kilBailuissaan... minua voisi auttaa jotenkin joku tuollailen voimakkaaqmpana.

• Anonyymi

vanhempi kuin universumin synty.

mutta voi olla voimakkaampi eritavoilla.

• Anonyymi

Minne siitä valittaisin- digi- ja väestövirastoonko?

• Tuskin mikään auttaa nyt kun Sanna ei ole enää sontimassa rikoslakia.

• Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

Tuskin mikään auttaa nyt kun Sanna ei ole enää sontimassa rikoslakia.

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

Tarkoitti varmaan juridikan ym asiantuntija ihan tuota entistä pääministeriä tämä äijä…🤦‍♀️

• Anonyymi

Mutkat on monet elämässä sanoi Matti.

Mutkat suoiksi sanoi Tommi (mäkinen raqlli(

• Anonyymi

Onko siinä mielestäsi vaihtoehtoja ? Kerro toki.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämä oin Laifiii ja Business on Pisnestä... jqa Latelaqn Lauri aina laskee alleen.

• Anonyymi

Hyväksyn. Tunteet naiseen, meillä on ikäeroa, sai ajattelemaan näitä asioita. Olen käsitellyt sen ja toivon että hän näkisi myös asian niin ettei siinä ole ongelmaa.

Muuttaisinko pukeutumistani hänen ikänsä suuntaan tai hän minun? Entä muut asiat, harrastukset, käyttäytyminen erilaisissa tilanteissa jne. En muuttaisi enkä usko että hän muuttaisi. En koskaan pyytäisi sitä häneltä. Voin iloita hänen vierellä kulkien siitä mistä elämä milloinkin koostuu ja uskon vahvasti että hän tekisi niin myös minun suhteeni.

Elämä on ainutlaatuinen asia ja jos yrittäisin olla jotain muuta kuin olen niin luopuisin siitä. En myöskään halua hänen luopuvan. Toinen on elänyt jo sen vaiheen mitä toinen elää nyt. Ja toinen elää nyt elämää mikä toista odottaa myöhemmin.

Uskon syvästi meillä kahdella olevan jotain ainutlaatuista. Uskon myös että luonteemme ja arvomme ovat lähellä toisiaan ja että sellaiset asiat muodostaisivat suhteemme selkärangan, johon sydämen yhteyden olisi hyvä nojata. Tosin, ensin oli sydän ja sitten muut asiat, joten sydän on todellinen selkäranka. Uskon hänen tuntevan minua kohtaan.

• Elän siinä uskossa, että ikä tuo lisää viisautta ja kasvattaa auktoriteettia.
      Ympäristön reaktiot minua kohtaan eivät tue käsitystäni.

• En tiedä hyväksynkö, ilman lupaa ovat vuosia kerryttäneet...noh, ei auta kai kuin alistua

• Anonyymi

Ilman muuta. Helpotus häämöttää. Olen kultapokaalin ansainnut kun olen tänne asti selviytynyt. Se on juhlimisen paikka♥️💩

• Anonyymi

Ja olen vasta puolessa välissä.😄💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen vasta puolessa välissä.😄💩

Ihmiset on ihme ruikuttajia,voivoi ja kun rypistyy jne. Tehdään kaikki mahdollinen ettei kuoltaisi ja vanhennuttaisi. Kuin vanhentuminen olisi jotenkin häpeä. Sydämmen viisa vanha sielu,ei koe noin. Vanhetessa kaikki turha karsiutuu pois.tai kuuluisi karsiutua. Täälläkin palstoilla on monia jotka ei ole oppineet yhtään mitään. Kuolee lähestulkoon henkisesti samanikäisinä kuin syntyivätkin. Väkän kuin luokalle jäänti💩

• Anonyymi

tarkoitit varmaankin että jos tuntuu typerälle jos vanhenee.... mutta niin ei minua ainakaan..

• Anonyymi

... mutta ehkä kun jaksan höpötellä tyttöjen kanssa kaikenllqaist5qa IN REAL LIFE... piristääää

• Anonyymi

Höpötä kuin Hessu Hopo Aku Ankasta heino-h3ssu, jq sit6tn ammu revolverilla päähän, silmäänkin kuin Tez Willer.

• Anonyymi

"muut" Elli-lehmät... älä nauraqta en4mpää senkin "!idoortti"! :D

• Anonyymi

Uurteet kaunistaa. Hyväksyn.

Näytän viimein viisaalta.

• Ehdottomasti hyväksyn. Viihdyn tämän ikäisenä. Pidän siitä tunteesta, jonka iän mukana tuoma kypsyys on tuonut mukanaan. Uskallan olla enemmän oma itseni, osaan olla armollisempi itseäni kohtaan, osaan suhtautua asioihin seesteisemmin. En kuitenkaan tunne menettäneeni kykyä tuntea intohimoa tai vallattomuutta. Haluan tuntea eläväni, nauttivani, kokevani ja nykyään osaan tuon paljon paremmin kuin nuorempana.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1404
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      995
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      602
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe