Hyväksyttekö oikean ikänne?
Miten te muut?
80
771
Vastaukset
Olen iän lisääntyessä muuttumassa radikaalimmaksi.
Enkä hyväksy ainuttakaan ikääni.- Anonyymi
oletko jo keski-ikäin4en eli 23-vuotta
- Anonyymi
Ihan hyvin, ei mitään ongelmia. Ainut voi olla se, rttä olen huomattavasti nuoremman oloinen ja jotkut voi kuvitella nuoremmaksi, mutta se ei ole sitten enää minun ongelmani. ;)
- Anonyymi
Hyväksyn oman ikäni.
- Anonyymi
oikeaasti kun alzh iskee niin toistqqa samoja juttuja...
Miten hyväksytään oikea ikä?
Onko se siis jokin mentaalinen prosessi, jossa todetaan, että esim. jalka ei taivu kuten ennen tai että pinkki minihame ei ole välttämättä hyvä idea kun ikää on 78 tai jotain sellaista?Niin ja lisäyksenä se tärkein. Mikä on ns. oikeas ikä? Sekö mikä lukee papereissa vaiko se miltä itsestä tuntuu?
- Anonyymi
Sivusta kommentoin et mun mielestä on monessa asiassa (ei tosin kaikissa) tärkeämpää, minkä ikäiseksi kokee itsensä. Jos tuijottaa oikeaa ikää niin asettaa itselleen vaan turhia rajoitteita.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin et mun mielestä on monessa asiassa (ei tosin kaikissa) tärkeämpää, minkä ikäiseksi kokee itsensä. Jos tuijottaa oikeaa ikää niin asettaa itselleen vaan turhia rajoitteita.
Tuosta olen samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Oikeesti, mä taidan elää juuri sitä parasta aikaa elämässäni! Eli keski-iän kynnyksellä, maailma täynnä mahdollisuuksia, kunhan vaan osaan käyttää niitä.,, tai olla viisaasti käyttämättä kaikkea mahdollista, mitä voi joutua katumaan.
Elämä on suuri arvoitus, joka on luotu elettäväksi; itkuineen ja iloineen!'
trollikka - Anonyymi
Joo, tosin tunnen itseni aika ajoin ihan teiniksi henkisesti vaikka oon 30+ 🤔😅
- Anonyymi
En oikein edes ymmärrä tuota kysymystä. Mitä muuta sitä muka voi, kuin hyväksyä ikänsä? Mä en juuri koskaan mieti ikääni. Se on mitä on ja se siitä. Mun ikäni ei juuri mitenkään vaikuta mihinkään mitä mä teen elämässäni.
Kyllä, olen oikein mielelläni pikkusisko ja reilusti 😄
- Anonyymi
Aloin miettimään miten se sitten näkyisi jos ei hyväksyisi ikäänsä.
Tuli kaksi tapausta mieleen. Ensimmäinen mykkeni täysin aina kun hältä kysyttiin ikää. Toinen taas on kuihduttanut treenillä itsensä ihan nahkapussi luikeroksi, voimatasoitkin aivan olemattomat nykyään, ja kaikki puhe kohdistuu hänen itsensä erinomaisuuteen ja kuolemattomuuteen - kyllä, hän elää mielestään niin terveellisesti ja tiedostaen, ettei kuolema ja sairaudet koske häntä. Kaikki vanhuuteen liittyvät sanat täytyy korvata jollain muulla, heti tulee hältä noottia. Ei vanha, vaan varttunut!
Noi kai olisi esimerkkeinä hyväksymättömyydestä.
En ihan ymmärrä että kuolemako siinä pelottaa. Vai ulkonäön muuttuminen.
Mulla on oikein hyvä ikä, tämäkin. Vielä toimii pää ja kroppa. Varmaan jossain kohtaa alkaa harmittamaan, jos vaikka ei muscle upit enää nouse - tai voi olla että senkin hyväksyy. Eihän ne oikeasti tärkeitä ole.
xLiner - Anonyymi
iku pakko tuijottaqaq joku selviytyjätkin jossa Raivo-Rami sai kwnkää paraansa tytöltä j...
Pisa-tehtävien tuloksia kai tulee lasten kilpailuista että mikä on mm_ adaptive huffman delta.. - Anonyymi
... selitän vähän en koko algoritmia mutta niin huffmqn-deltaq voi käyttää mm. häviöttömään äänen eli musiikin pakkaamiseen piene3mpään tilaan tietokoneell
- Anonyymi
Tulostin netistä iänhyväksymissopimuksen. Täytin puuttuvat kohdat ja lopuksi allekirjoitin sopimuksen. Oli helppoa.
- Anonyymi
Hyvin huonosti😃
Mitä enemmän mittariin tulee, sitä vaikeampi sitä on hyväksyä. Kyllä sitä nuori, hyvännäköinen ja tointakykyinen haluaa olla aina. Joka muuta väittää, niin valehtelee.
- Anonyymi
Minä en halua olla nuori enkä hyvännäköinen, jos sillä tarkoitetaan nuoren ulkonäköä. Enkä valehtele.
Kamalan pinnallinen ajatusmaailma sulla..
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua olla nuori enkä hyvännäköinen, jos sillä tarkoitetaan nuoren ulkonäköä. Enkä valehtele.
Kamalan pinnallinen ajatusmaailma sulla..
xLinerEn ymmärrä miksi et haluaisi olla nuoremman näköinen? Mikä siinä on niin tuomittavaa? Oletko mielestäsi henkisesti korkeammalla tasolla sen ansiosta?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ymmärrä miksi et haluaisi olla nuoremman näköinen? Mikä siinä on niin tuomittavaa? Oletko mielestäsi henkisesti korkeammalla tasolla sen ansiosta?
Kerro nyt mitä hyvää mulle tuottaisi olla nuoren näköinen?
Ei siinä ole mitään tuomittavaa, jokainen on itsensä näköinen.
Voisi kysyä sulta, että mitä tuomittavaa on olla onnellisesti vanhan näköinen?
Koetko itse olevasi jotenkin parempi, ylemmällä tasolla, jos näyttäisit nuorelta?
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ymmärrä miksi et haluaisi olla nuoremman näköinen? Mikä siinä on niin tuomittavaa? Oletko mielestäsi henkisesti korkeammalla tasolla sen ansiosta?
Mulle taas on enemmän tärkeää että mun kroppa toimii. Mutta siinäkin tiedän, että keksin muuta virikettä elämään jos fysiikka pettää. Lukeminen, taiteet, käsityöt, yms...
Tällä hetkellä liikkuminen tuottaa mulle mielihyvää.
Enkä mä jaksaisi tässä maailmassa ikuisuuksia olla. Kuolemalla teen tilaa seuraaville sukupolville aikanaan ihan mielelläni 😊
Kerro nyt mitä hyvää mulle tuottaisi olla nuoren näköinen?
Ei siinä ole mitään tuomittavaa, jokainen on itsensä näköinen.
Voisi kysyä sulta, että mitä tuomittavaa on olla onnellisesti vanhan näköinen?
Koetko itse olevasi jotenkin parempi, ylemmällä tasolla, jos näyttäisit nuorelta?
xLinerKyllä voisin henkisesti paremmin, jos olisin nuoremman näköinen, enkä joutuisi miettiä sitä etten enää kelpaa, kuin ns oman tasoisille...
Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa.Anonyymi kirjoitti:
Mulle taas on enemmän tärkeää että mun kroppa toimii. Mutta siinäkin tiedän, että keksin muuta virikettä elämään jos fysiikka pettää. Lukeminen, taiteet, käsityöt, yms...
Tällä hetkellä liikkuminen tuottaa mulle mielihyvää.
Enkä mä jaksaisi tässä maailmassa ikuisuuksia olla. Kuolemalla teen tilaa seuraaville sukupolville aikanaan ihan mielelläni 😊
xLinerSinä olet varmaan saanut nuorena elää mielekkään elämän ja saanut kaikkea hyvää? Minä en ole. Nuoruus meni monelta osin hukkaan. Ei ollut tyttökavereita silloin eikä oikein mitään muutakaan. Jäänyt vähän paska maku suuhun siitä, että elämä meni jo ohitse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä voisin henkisesti paremmin, jos olisin nuoremman näköinen, enkä joutuisi miettiä sitä etten enää kelpaa, kuin ns oman tasoisille...
Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa.Kai sä jani ymmärrät ette voin olla 51 vuotiaana enää teinin näköinen? missä sun todellisuudentaju on
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä jani ymmärrät ette voin olla 51 vuotiaana enää teinin näköinen? missä sun todellisuudentaju on
En valitettavasti voi olla. Ei minua kiinnosta olla minkään viiskybäsen metsätyöläisen näköinen sikaniska karju. Olisin ihan mielelläni parikymppisen adoniksen kropassa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä voisin henkisesti paremmin, jos olisin nuoremman näköinen, enkä joutuisi miettiä sitä etten enää kelpaa, kuin ns oman tasoisille...
Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."
Minustakin se on ihanaa, kiitos! 🤗
Jos ihan tosissasi uskot saavasi nuorempaa naista nuoremman näköisenä, ja vielä kokisit olevasi sitten onnellisempi, miksi ihmeessä et mene kirurgin veitsen alle? Ei ne kiristykset ja löysien poistot niin paljoa maksa, muutamia tonneja. Kotimaiselle klinikalle tottakai, niin on takuu.
Ihan tosissani ehdotan. Eihän sulla muuta vaihtoehtoa ole, jollei sun ajatusmaailmassasi tapahdu yllättäviä oivalluksia.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."
Jatkan tuosta vielä..
Kunnon möröltä näyttäminen ja jopa möröksi laittautuminen vapauttaa ihan valtavasti.
Idiootit eivät kuolaa perään, ei ahdistelua, ei vähättelyä sukupuolen vuoksi, eivätkä uhkana pitävät akat hakkaa puukkoa selkään. 👹❤️
"Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."
Minustakin se on ihanaa, kiitos! 🤗
Jos ihan tosissasi uskot saavasi nuorempaa naista nuoremman näköisenä, ja vielä kokisit olevasi sitten onnellisempi, miksi ihmeessä et mene kirurgin veitsen alle? Ei ne kiristykset ja löysien poistot niin paljoa maksa, muutamia tonneja. Kotimaiselle klinikalle tottakai, niin on takuu.
Ihan tosissani ehdotan. Eihän sulla muuta vaihtoehtoa ole, jollei sun ajatusmaailmassasi tapahdu yllättäviä oivalluksia.
xLinerOlen tuota miettinytkin ihan tosissaan. Jos olisi niin paljon laittaa siihen rahaa, niin tekisin sen. En ole tyytyväinen olooni tässä kehossa.
Anonyymi kirjoitti:
"Jos olet aidosti tyytyväinen vanhan näköisenä olemiseen, eikä se rajoita sinun elämääsi millään tavalla, niin sehän on hienoa."
Jatkan tuosta vielä..
Kunnon möröltä näyttäminen ja jopa möröksi laittautuminen vapauttaa ihan valtavasti.
Idiootit eivät kuolaa perään, ei ahdistelua, ei vähättelyä sukupuolen vuoksi, eivätkä uhkana pitävät akat hakkaa puukkoa selkään. 👹❤️
xLinerTuo on minusta, aika mielenkiintoinen näkökulma...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet varmaan saanut nuorena elää mielekkään elämän ja saanut kaikkea hyvää? Minä en ole. Nuoruus meni monelta osin hukkaan. Ei ollut tyttökavereita silloin eikä oikein mitään muutakaan. Jäänyt vähän paska maku suuhun siitä, että elämä meni jo ohitse.
No enpä tiedä. Rankkaa on ollut ja pskaa tullut niskaan enemmän kuin luulisi edes kestävän, mutta niin on varmasti ollut kaikilla muillakin. Ja se mikä ei tapa, vahvistaa. 💪 Kyllä, olen kiitollinen niistä kokemuksista, niistä saamistani opeista. Kaikissa asioissa on hyviäkin puolia, jopa kuolemassa, vaikkei se siinä päällimmäisenä olekaan.
Se on kuule asennekysymys miten asiat ottaa.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet varmaan saanut nuorena elää mielekkään elämän ja saanut kaikkea hyvää? Minä en ole. Nuoruus meni monelta osin hukkaan. Ei ollut tyttökavereita silloin eikä oikein mitään muutakaan. Jäänyt vähän paska maku suuhun siitä, että elämä meni jo ohitse.
Sä tarvitsisit tyttökavereita, jotta olisi ollut onnellinen? Tai että olisit nyt?
Ei ne sua onnelliseksi tee. Onnellisuus lähtee susta itsestäsi.
Mutta käy nyt kiristämässä naamasi ensin. Niin tiedät sitten auttaako se sua, nuoremman näköisenä oleminen.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen tuota miettinytkin ihan tosissaan. Jos olisi niin paljon laittaa siihen rahaa, niin tekisin sen. En ole tyytyväinen olooni tässä kehossa.
Rahaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa.
Jos koet tuon tärkeäksi, keksit kyllä keinot sen rahoittamiseksi.
Klinikoilla on rahoitusmahdollisuuksia, jos luottotiedot on kunnossa.
Ja sulla on vakityöpaikka, saat kyllä lainaa.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa.
Jos koet tuon tärkeäksi, keksit kyllä keinot sen rahoittamiseksi.
Klinikoilla on rahoitusmahdollisuuksia, jos luottotiedot on kunnossa.
Ja sulla on vakityöpaikka, saat kyllä lainaa.
xLinerSiis _jos_ sulla on vakityöpaikka...
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Älä nyt taas valita ja uhriudu.
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiedä. Rankkaa on ollut ja pskaa tullut niskaan enemmän kuin luulisi edes kestävän, mutta niin on varmasti ollut kaikilla muillakin. Ja se mikä ei tapa, vahvistaa. 💪 Kyllä, olen kiitollinen niistä kokemuksista, niistä saamistani opeista. Kaikissa asioissa on hyviäkin puolia, jopa kuolemassa, vaikkei se siinä päällimmäisenä olekaan.
Se on kuule asennekysymys miten asiat ottaa.
xLinerOn todellakin asenne kysymys. Hyvin moni asia on asenteesta kiinni. Tiedän tämän syövästä ja avioerosta selvinneenä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä tarvitsisit tyttökavereita, jotta olisi ollut onnellinen? Tai että olisit nyt?
Ei ne sua onnelliseksi tee. Onnellisuus lähtee susta itsestäsi.
Mutta käy nyt kiristämässä naamasi ensin. Niin tiedät sitten auttaako se sua, nuoremman näköisenä oleminen.
xLinerMinä olisin tykännyt vilkkaammasta seksielämästä tässä elämässä... Olen vain saanut kokea olevani ei haluttu, ja hyljeksitty. Itsetunto pohjamudissa.
Anonyymi kirjoitti:
Siis _jos_ sulla on vakityöpaikka...
xLinerOn kyllä ja laitan tuon nyt harkintaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen tuota miettinytkin ihan tosissaan. Jos olisi niin paljon laittaa siihen rahaa, niin tekisin sen. En ole tyytyväinen olooni tässä kehossa.
Varaa aika konsultaatioon! Se maksaa jotain, mutta saat jotain konkreettista kiinnityspintaa asiaan, ja toimenpiteen hinta selviää.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On kyllä ja laitan tuon nyt harkintaan.
👍❤️
Varaa aika konsultaatioon! Se maksaa jotain, mutta saat jotain konkreettista kiinnityspintaa asiaan, ja toimenpiteen hinta selviää.
xLinerKiitos sulle näistä vinkeistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos sulle näistä vinkeistä.
kauneusleikkaus ei takaa naista janille. Mutta hienoa no jos se leikkaus saa teinit kiinnostumaan janista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauneusleikkaus ei takaa naista janille. Mutta hienoa no jos se leikkaus saa teinit kiinnostumaan janista.
Eipä sitä kuule koskaan tiedä.
Jos leikkaus saa itsetuntoa kohotettua, sehän näkyy käytöksenä ulospäin ja voi hyvinkin toimia.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olisin tykännyt vilkkaammasta seksielämästä tässä elämässä... Olen vain saanut kokea olevani ei haluttu, ja hyljeksitty. Itsetunto pohjamudissa.
Jos on mieleltään ja sisimmältään ruma, ei saa naisia. Oli minkä ikäinen tahansa ja minkä näköinen tahansa. Varsinkin jos on vielä niin tollo että tuo sen rumuuden esiin.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mieleltään ja sisimmältään ruma, ei saa naisia. Oli minkä ikäinen tahansa ja minkä näköinen tahansa. Varsinkin jos on vielä niin tollo että tuo sen rumuuden esiin.
Et tunne minua ihmisenä yhtään. Minä olen ollut aina liian nössö. Siksi en ole saanut naisia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et tunne minua ihmisenä yhtään. Minä olen ollut aina liian nössö. Siksi en ole saanut naisia.
Nössöt ei hauku yli 40 -50 vuotiaita naisia mummeleiksi,matameiksi,maatuskoiksi,läskiperseiksi
Anonyymi kirjoitti:
Nössöt ei hauku yli 40 -50 vuotiaita naisia mummeleiksi,matameiksi,maatuskoiksi,läskiperseiksi
Ei vaan nehän just tekee niin, kun on paha olo sisällä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
pura se paha olo muulla tavalla kuin haukkumalla naisia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se nössöydestä ole kiinni vaan sisäisestä rumuudesta, ilkeydestä ja typeryydestä. Olet vailla minkäänlaisia sosiaalisia taitoja, vähän kuin joku 4-vuotias lapsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä pahaa oloa tuossa muka on esillä?
Minäkin voin oikein hyvin läskiperseineni (tulee jo Kardashianit mieleen 🍑). Vai miksi sellaista hanuria pitäisi nimittää? Mun rakas prseeni se kuitenkin on.
Minulla on ollut mummo, isotäti ja isomummokinaikoinaan. Ei heillä mitään ongelmia ollut ikänsä tai ulkonäkönsä kanssa. Oikein tervepäistä porukkaa. Arvonimiähän nuo.
Haa - se yksi esimerkkini joka ei hyväksy vanhenemistaan käskee lapsenlapsiaan kutsumaan häntä etunimellä. Luulen että hällä voi olla paha olo.
xLiner
Onko niin että syntymäaikaansa ei saa muuttaa mielivaltaisesti mieleisekseen, vaikka sukupuolensa saa? Tekikö Sanna todellakin näin suuren munauksen.
- Anonyymi
Oletko vanha kuin musta aukko avaruuden musta 3ukko...
Joo aika voimakkaille näyttävät urhwilijanqiset kilBailuissaan... minua voisi auttaa jotenkin joku tuollailen voimakkaaqmpana. Luontoa vastaan on kuitenkin ihan turhaa taistella...
- Anonyymi
Joo, olen 33, mutta oon äidilleni väittänyt olevani 20 kun seurustelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olen 33, mutta oon äidilleni väittänyt olevani 20 kun seurustelen.
Äitisi luultavasti on tietoinen iästäsi.
- Anonyymi
vanhempi kuin universumin synty.
mutta voi olla voimakkaampi eritavoilla. - Anonyymi
Minne siitä valittaisin- digi- ja väestövirastoonko?
Mitä siinä valitus auttaa? Ehkä joskus, voidaan tietoisuus siirtää jollekin muistitikulle ja asentaa robottiin kiinni? Vahvasti kyllä epäilen sitä kuitenkin.
- Anonyymi
Goldmember kirjoitti:
Tuskin mikään auttaa nyt kun Sanna ei ole enää sontimassa rikoslakia.
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Tarkoitti varmaan juridikan ym asiantuntija ihan tuota entistä pääministeriä tämä äijä…🤦♀️
- Anonyymi
Mutkat on monet elämässä sanoi Matti.
Mutkat suoiksi sanoi Tommi (mäkinen raqlli( - Anonyymi
Onko siinä mielestäsi vaihtoehtoja ? Kerro toki.
- Anonyymi
"pistol-paxking boy"... joku Colt .45" kaliiberinen nato-takin alla...
https://www.youtube.com/watch?v=0Mde8lX3ZKQ - Anonyymi
Elämä oin Laifiii ja Business on Pisnestä... jqa Latelaqn Lauri aina laskee alleen.
- Anonyymi
Hyväksyn. Tunteet naiseen, meillä on ikäeroa, sai ajattelemaan näitä asioita. Olen käsitellyt sen ja toivon että hän näkisi myös asian niin ettei siinä ole ongelmaa.
Muuttaisinko pukeutumistani hänen ikänsä suuntaan tai hän minun? Entä muut asiat, harrastukset, käyttäytyminen erilaisissa tilanteissa jne. En muuttaisi enkä usko että hän muuttaisi. En koskaan pyytäisi sitä häneltä. Voin iloita hänen vierellä kulkien siitä mistä elämä milloinkin koostuu ja uskon vahvasti että hän tekisi niin myös minun suhteeni.
Elämä on ainutlaatuinen asia ja jos yrittäisin olla jotain muuta kuin olen niin luopuisin siitä. En myöskään halua hänen luopuvan. Toinen on elänyt jo sen vaiheen mitä toinen elää nyt. Ja toinen elää nyt elämää mikä toista odottaa myöhemmin.
Uskon syvästi meillä kahdella olevan jotain ainutlaatuista. Uskon myös että luonteemme ja arvomme ovat lähellä toisiaan ja että sellaiset asiat muodostaisivat suhteemme selkärangan, johon sydämen yhteyden olisi hyvä nojata. Tosin, ensin oli sydän ja sitten muut asiat, joten sydän on todellinen selkäranka. Uskon hänen tuntevan minua kohtaan. Elän siinä uskossa, että ikä tuo lisää viisautta ja kasvattaa auktoriteettia.
Ympäristön reaktiot minua kohtaan eivät tue käsitystäni.En tiedä hyväksynkö, ilman lupaa ovat vuosia kerryttäneet...noh, ei auta kai kuin alistua
- Anonyymi
Ilman muuta. Helpotus häämöttää. Olen kultapokaalin ansainnut kun olen tänne asti selviytynyt. Se on juhlimisen paikka♥️💩
- Anonyymi
Ja olen vasta puolessa välissä.😄💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen vasta puolessa välissä.😄💩
Ihmiset on ihme ruikuttajia,voivoi ja kun rypistyy jne. Tehdään kaikki mahdollinen ettei kuoltaisi ja vanhennuttaisi. Kuin vanhentuminen olisi jotenkin häpeä. Sydämmen viisa vanha sielu,ei koe noin. Vanhetessa kaikki turha karsiutuu pois.tai kuuluisi karsiutua. Täälläkin palstoilla on monia jotka ei ole oppineet yhtään mitään. Kuolee lähestulkoon henkisesti samanikäisinä kuin syntyivätkin. Väkän kuin luokalle jäänti💩
- Anonyymi
tarkoitit varmaankin että jos tuntuu typerälle jos vanhenee.... mutta niin ei minua ainakaan..
- Anonyymi
... mutta ehkä kun jaksan höpötellä tyttöjen kanssa kaikenllqaist5qa IN REAL LIFE... piristääää
- Anonyymi
Höpötä kuin Hessu Hopo Aku Ankasta heino-h3ssu, jq sit6tn ammu revolverilla päähän, silmäänkin kuin Tez Willer.
- Anonyymi
"muut" Elli-lehmät... älä nauraqta en4mpää senkin "!idoortti"! :D
- Anonyymi
Uurteet kaunistaa. Hyväksyn.
Näytän viimein viisaalta. Ehdottomasti hyväksyn. Viihdyn tämän ikäisenä. Pidän siitä tunteesta, jonka iän mukana tuoma kypsyys on tuonut mukanaan. Uskallan olla enemmän oma itseni, osaan olla armollisempi itseäni kohtaan, osaan suhtautua asioihin seesteisemmin. En kuitenkaan tunne menettäneeni kykyä tuntea intohimoa tai vallattomuutta. Haluan tuntea eläväni, nauttivani, kokevani ja nykyään osaan tuon paljon paremmin kuin nuorempana.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082989
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142582Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3581350Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191278- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531179- 951151
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681001Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO160998- 131942