Tässä asiaa ottakaa opiksi

Anonyymi-ap

25

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko disse? joskus kehui täällä absitreffeillään :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­N­y­m­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18153101h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• 😂 no mähän olen maalainen ja metsäläinen, mutta tuolla en kyllä tunnusta käyneeni

• abc treffit minusta on aika mauton. Kyllä ne sitten oltava jokin elokuviin kun vein poikkiksen kun olin 17v ja oikeasti kahvilaan ja vein sisarelleni näytille. Eikö ole jännä vein oikeasti ja tarjosin kaiken. Minusta se oli kiva mutta sehän koki minut silloin täydelliseksi että minussa oli oltava jotain vikaa, joten erosi niillä sanoin.

• Olikin 18v silloin ollut työharjoittelussa päiväkodissa kun olin 17v. 😁 se poika oli 17v. Menin jo sekaisin iästä.

• valtakunta kirjoitti:

abc treffit minusta on aika mauton. Kyllä ne sitten oltava jokin elokuviin kun vein poikkiksen kun olin 17v ja oikeasti kahvilaan ja vein sisarelleni näytille. Eikö ole jännä vein oikeasti ja tarjosin kaiken. Minusta se oli kiva mutta sehän koki minut silloin täydelliseksi että minussa oli oltava jotain vikaa, joten erosi niillä sanoin.

No kranttu minäkin olen, mutta en sentään täydellisyyttä kokisi kovinkaan suureksi miinukseksi 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

No kranttu minäkin olen, mutta en sentään täydellisyyttä kokisi kovinkaan suureksi miinukseksi 🙂

Saat minut iloiseksi ja onnelliseksi. Uskon että valloituksesi tulee olemaan maailman onnellisin, ihmettelen ja kummastelen miksi edellisen kanssa liekki himmeni väliltänne. Sinähän saisit sen liekin varmasti roihuamaan.

• valtakunta kirjoitti:

Saat minut iloiseksi ja onnelliseksi. Uskon että valloituksesi tulee olemaan maailman onnellisin, ihmettelen ja kummastelen miksi edellisen kanssa liekki himmeni väliltänne. Sinähän saisit sen liekin varmasti roihuamaan.

Höh, no viimeksi tuli jo pakit koska vaikutin ylimieliseltä 🙂, no minäpä pistin profiiliin että jos vaikutan ylimieliseltä niin vika on katsojan silmässä 😂. Syitä hylätä tai hyväksyä löytyy joka tarpeeseen ja hetkeen, elämä on

• E-Lukka kirjoitti:

Höh, no viimeksi tuli jo pakit koska vaikutin ylimieliseltä 🙂, no minäpä pistin profiiliin että jos vaikutan ylimieliseltä niin vika on katsojan silmässä 😂. Syitä hylätä tai hyväksyä löytyy joka tarpeeseen ja hetkeen, elämä on

Ei se mitään jos olisit ylimielinen nauttisin vain sinun jutuistasi.🥰 ehkä voisin jarruttaa sinua sanomalla noh noh ei sitä tuollain mutta nauttisin sinusta kaikin puolin kuunnellen.

• valtakunta kirjoitti:

Ei se mitään jos olisit ylimielinen nauttisin vain sinun jutuistasi.🥰 ehkä voisin jarruttaa sinua sanomalla noh noh ei sitä tuollain mutta nauttisin sinusta kaikin puolin kuunnellen.

Hyvä niin, näillä seuduin ajoittainen ylimielisyys on aika tavallista ja jopa suotavaa 🙂.

• E-Lukka kirjoitti:

Minua ei haittaa ylimielisyys se on tunne ja tulee ja menee ihmisillä voi olla jaksoja tai muuta. En ole nähnyt sinulla ylimielisyyttä mutta ihan hyvä syy nauttia sinun saavutuksista ja saada kokea ylpeytesi saavutukseista ja nauttia yhdessä suruista ja iloista sekä onnistumisistasi.

Mietippä sitä sain niinistönkin pistämään minulle eston.🤔 koska hän välitti enemmän asepaketeista kuin oman maan asioista ja suutahdin hänelle.

Oman maan pressa pistään eston oman maan kansalaiselle eikö se ole aikamoista, eikö minulle kuulu oman maan asiat.

• E-Lukka kirjoitti:

Hyvä niin, näillä seuduin ajoittainen ylimielisyys on aika tavallista ja jopa suotavaa 🙂.

Kulttuurishokki taisi tulla ja hyvä niin jos ihminen ei pystyisi nauttimaan saavutuksista tai toiset pystyykö ne koskaan asettumaan toisen kenkiin ja ymmärtää sitä kokonaisuutta. Katselin lapsien kanssa squid game ja siinä oli empaattinen henkilö ja sanoin tiedän hänen valitsevan sateenvarjon. Joten valitsi sen koska olisin myös valinnut sen ja tiesin olisin ollut vihattu kuin sekin oli.

• valtakunta kirjoitti:

Minua ei haittaa ylimielisyys se on tunne ja tulee ja menee ihmisillä voi olla jaksoja tai muuta. En ole nähnyt sinulla ylimielisyyttä mutta ihan hyvä syy nauttia sinun saavutuksista ja saada kokea ylpeytesi saavutukseista ja nauttia yhdessä suruista ja iloista sekä onnistumisistasi.

Mietippä sitä sain niinistönkin pistämään minulle eston.🤔 koska hän välitti enemmän asepaketeista kuin oman maan asioista ja suutahdin hänelle.

Oman maan pressa pistään eston oman maan kansalaiselle eikö se ole aikamoista, eikö minulle kuulu oman maan asiat.

Vai ihan esto, kyllä Niinistö ihan ok pressa on ollut kokonaisuutena. Seuraava sitten...joopajoo

• E-Lukka kirjoitti:

Vai ihan esto, kyllä Niinistö ihan ok pressa on ollut kokonaisuutena. Seuraava sitten...joopajoo

Osuin arkaan paikkaan. Maan asiat on huonosti sanoin siitä ja pistää rahat aseisiin silloin oli käymässä zeleskyi Humanitaarinen apu on eri asia kuin lähettää asepaketteja ja yrittäisi saada aikaan rauhaa.
        Nythän se ihan kovasti noussut pelko sodasta mihin on tähdännyt seuraamuksella.

• Anonyymi

Minä olin Kalajoella treffeillä ja siellä meinasi saada turpaansa.

• Joo ei tule tuolle naiselle mikään kelpaamaan. 🤔 eihän noi mitään mokia ole. Nehän on kiva joskus vaihteeksi kuulla toisesta kuin itse äänessä olla.

• Naimisiin meno kuulostaa kivalta🥰 se oli minusta parasta.
        En tajua miksi tuollaisia katsoisi mokana enemmän minusta moka on juurikin jos pelottava epärehellinen ja kaiken minkä sanon vääntää valheeksi ja eikä kunnioita minun rajoja eikä sopimuksia saisi aikaseksi. Epärehelliset ihmiset, kierot ihmiset ovat pahimmat laatuaan

• Anonyymi

Katsoitko pätkää yhtään? Kyseinen nainen on Anna Uusiheimala, Deittisirkuksen perustaja ja kommentoi ammattinsa puolesta, antoi vinkkejä treffeille. Hyviä vinkkejä olivatkin ihan kaikki.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Naimisiin meno kuulostaa kivalta🥰 se oli minusta parasta.
        En tajua miksi tuollaisia katsoisi mokana enemmän minusta moka on juurikin jos pelottava epärehellinen ja kaiken minkä sanon vääntää valheeksi ja eikä kunnioita minun rajoja eikä sopimuksia saisi aikaseksi. Epärehelliset ihmiset, kierot ihmiset ovat pahimmat laatuaan

Oletko hölmö vai esitätkö? Ei kukaan normaali ihminen ekoilla treffeillä naimisiin haikaile.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko hölmö vai esitätkö? Ei kukaan normaali ihminen ekoilla treffeillä naimisiin haikaile.

Minä haikaillin perhe-elämää

• Anonyymi

Anna puhuu asiaa, onkin tuttu vuosien takaa.

• Anonyymi

Otaq opiksi pixi tai pikseli.

• Anonyymi

Kyllähän nuo aikalailla paikkansa pitää. Itselleni ei onneksi ole osunut noista muita kohdalle, kuin noita naimisiinpyrkijöitä. Niiden kanssa ei ile tarvinut olla edes treffeillä, vaan joskus satunnainen keskustelu vaikka baarissa on voinut johtaa kosintaan. Sekopäistä sakkia jotkut.

• Nainen aloituksen videossa oli poikkeuksellisen vaativa.
      Koskaan en ole tuollaista tavannut. Osaavat kiertää minut kaukaa.

• Anonyymi

Itse teen kaikkeni ettei yksikään nainen kiinnostu, nykyään tuo linja näyttää innostavan naisia täytyy vaihtaa taktiikkaa vissiikin?

Terveisin 49 vuotias mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe