Taitaa olla. Ihan jumissa.
Onko tämä jumissa?
12
180
Vastaukset
- Anonyymi
viime yönä taisi olla palstat jumissa. Infernal Server Error 666.
- Anonyymi
Uusia ajureita ajeltu varmaan ynnä muuta ties mitä, johonkin yllättäen uutisvirta tössäs siinä yhentoista pintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusia ajureita ajeltu varmaan ynnä muuta ties mitä, johonkin yllättäen uutisvirta tössäs siinä yhentoista pintaan
Joo, 23.04 meni rikki.. :(
- Anonyymi
Ätmikkään jutut lähtenyt tutkintaan vihdoin.
- Anonyymi
Eipä vissiin ja kuivahti pari vinssikaivoa samalla
- Anonyymi
minulle oli vain hyötyä tuollaisesta, koska oli tehtäviä tietokoneiden kesken, tuli tehtyä hommelit eikä höpöteltyä turhaan.
- Anonyymi
Boot-Time Virus-Scan voi ajaa myöskin pitkästä aikaa, silloin.. tosi paljon jotain ohjelmakoodi-dtaa kymmeniä gigatavuja siirrettävä verkon kautta toiselle tietokoneelle.. tosi paljon sitten...
- Anonyymi
Kävikö jotain ihan pientä vilunkia ilmi samalla?
- Anonyymi
tuollainen on ärsyttävää joskus jos on monia tietokoneita, sitten joku juttu on jollain toisella tietokoneella sitä sitä sitten ei ole nyt mukana, niin läppäri jossa riittävän suuri kiintolevy jolle laittaa juttuja.. helpompi kantaa mukana sellaista sitten
Jumissa on ja pysyy..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632