Oiko nainen söpöä, jos mies katselisi samalla tavalla sinua, kuin nappisilmäinen koira.
Eli mies olisi polvillaan, pää kallellaan ja tuiottaisi silmillään silmiisi???
Alkaisiko nainen hömpösöttää oi ihan mies, sieltä ihanasti nappisilmillään mua katselee...... ja sitten nainen taputtaisi miehen päätä ja ottaisi syvään halaukseen, kultsimurusen toivottaen....
Mies pää kallellaan naista silmillään katselee
8
190
Vastaukset
No eikös rakastunut mies muistutakin nappisilmäistä koiraa.. ? Eihän semmoista voi olla rakastamatta takas...
- Anonyymi
tuollainen että jos menet kokonaan peiton alle ja huomaat että kyplläpä mallas tuoksahtaa omassa hengityksessä...
- Anonyymi
mutta niin voi tehdä ijokainen kokeile mennä siis ihan niin kokonaan peiton alle nukkumaaabjub,
- Anonyymi
tuollainen ei ole vaarallinen juttu jos yrittää nukkua täysin kokonaan peiton alla, jos guvittaa niin voi kokeilla itse, koska elimistö ottaa ilmaa kuitenkin sen läpikin, voi tuntua tukehtumiselle muyya ei ole.
- Anonyymi
Ei olisi. En katsele hulluja silmiin, se saattaisi rohkaista niitä. Poistuisin paikalta.
- Anonyymi
...Ei tepsi ellet muista läähättää samaan aikaan ja kuolata
- Anonyymi
ajarttelin että vaate-hommelit kunnossa joku nato-takki ja uudet kengätkin , sillei... jooh
- Anonyymi
En kyllä muista että kukaan nainen olisi tehnyt itselleni pahaa..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632