olet oikein iloinen ja onnellinen? Miten se näkyy?
Millainen olet kun
23
352
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se taida muille näkyä. Mutta jos on vaihtoehto että joku asia kovasti painaa mieltä tai on onnellinen, niin ehkä sen ulkoisessa olemuksessakin hieman erottaisi jos läheinen osaisi tarkasti katsoa. Yleensä sitä kadulla kuljetaan naama peruslukemilla.
- Anonyymi
Hassuttelemalla, hyräilemällä, lauleskelemalla, no myöskin tuuppaan sydämiä kaikkialle. Ja myös sillon pystyn olemaan ilman somea, helposti. Iloisena ja onnellisena jos olen sen näkee kaikki, muut jopa ennen ku itse huomaankaan. Kuinka niin? Miten se susta itsestäsi näkyy?
Kun olen iloinen ja onnellinen, lässytän kotona tyhmiä juttuja, kunnes muut suuttuu.
Sitten palaan normaali tilaan.- Anonyymi
😂😂
Hymyilen enemmän. Olen reippaampi.
- Anonyymi
hyvä aloitus, kun ihminen pysyhtyy mietimään omaa onnelisuutta,
Varmaan naureskelen ittekseni ja sitten tulee valkotakit tai keltaliivit ja vie mielisairaalaan. Siellä se ilosuus ja onnellisuus karisee pois,
- Anonyymi
Mitä vielä, ei siinä noin käy. Kyllä naureskella saa vielä, muiden kanssa tai itsekseen.
- Sheena
Ihomuutoksina lähinnä, käy samoin kuin halkeilevalle kipsille, juovia ja halkeamia ilmestyy sinne tänne 🙂
valtakunta kirjoitti:
Sinä se yllätät kovin aina jutuillasi kun niitä lukee tulee itsellekin nauravat silmät.
Kiitoksia, hymy palkaksi 🙂
- Anonyymi
Vaihtelee. Joskus olen todella iloinen ja onnellinen - eikä se näy mitenkään päällepäin. Toisinaan se näkyy hymyilynä ja epämääräisenä sosiaalisena aktiivisuutena, silmien tuikkeena, suun paukkeena.
Joskus taas kun olen oikein iloinen ja onnellinen, se näkyy hillittömyytenä, lähes hallitsemattomana sellaisena. Onneksi en sentään ole kovin usein tuollaisessa hillittömän hallitsemattomassa ilon ja onnen tilassa. Yleisesti on alle 10 ihmistä joiden kanssa sellaiseen joutuminen on mahdollista. Silloin nauran kippurassa, olen suorastaan tikahtua nauruun, kyyneleet valuu silmiltä, sydän hakkaa täysillä, keksin toisten hauskoihin juttuihin lisää hauskoja toisia juttuja, mutta niitä on vaikea naurun lomassa saada "ulostettua".
- Sheena Olen hyväntuulinen ja hymy on herkässä. Onnellisuus näkyy ulospäin.
Olen herkästi hymyilevä, energinen, pirskahteleva, jollain tavalla maailmaa syleilevä. Olen varmaan myös tavallistakin helpommin lähestyttävä.
- Anonyymi
Iloisempi, energisempi ja hulluttelevampi.
- Anonyymi
Nyt on pari päivää huonot uutiset kuultuani ollut matalapaine päällä jolloin tunnelmat ovat tietenkin vastakkaiset edelliseen kuvaukseen nähden. Olen itkeskellyt, ollut surullinen,hidas ja väsynyt. Ja rukoillut, niin paljon etten ikinä ennen. Lisäksi olen tehnyt kauppaa taivaan isän kanssa niinkuin tällaisissa tilanteissa on tavallista. Ollut vihainen toisen kärsimysten vuoksi ja lähettänyt ajatuksillani voimaa, jotta toinen voittaisi taistelun kuolemaa vastaan.
Tässä tilassa ei voi näyttää kovinkaan freesiltä.
- Anonyymi
Ei varmaan mitenkään
- Anonyymi
Lihavuus syynä
- Anonyymi
Nukun
Täytyy kysyä pomolta. 🤔 - Hän pohti tänään viettäneensä kanssani varmaan liian paljon aikaa koska hän tietää jo asennostani, kun käännyn työpöytäni vieressä katsomaan huoneeseen tulijaa, mitkä ovat päivän fiilikseni.
- Anonyymi
Soööpom liom lplp ,aaoö,a tujpitii ,om' pöwm 5'm' lpla seospp_
https://www.youtube.com/watch?v=ZEBa3B7qZfU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090