pysyä sinkkuna ensi vuosi
onko uudenvuoden lupaus
26
309
Vastaukset
- Anonyymi
katsotaan kuinka käy,
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190151b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paree sinkkuna kuin kolmantena pyöränä tai vielä pahempaa hätävarana
Ei ole. Kenenkään kakkosnelosena vaihtoehtona oleminen ei kuitenkaan kiinnosta. Enkä nyt puhunut lankusta, vaikka joku kaksimielinen saattaisi niin ajatellakin.
Onhan se lupaus siinä missä muutkin. Mutta mä en vaan voi käsittää uudenvuodenlupauksia, eihän me oikeasti voida luvata mitään kun ei nähdä tulevaisuuteen. Ei voida tietää, mitä ensi vuosi meille suo. Kaikki jää nähtäväksi.
Olisihan se lupaus siinä missä muutkin, mutta aika monet lupaukset haihtuvat käytännöstä ja mielestä viimeistään tipattoman tammikuun jälkeen. 🙂
- Anonyymi
Tipaton on juopoille
Anonyymi kirjoitti:
Tipaton on juopoille
Se voi olla ihan terveellinen kokeilu myös sellaisille, joille alkoholi ei ole ongelma. - Tuleehan silloin ehkä nautittua vähemmän turhia kaloreita.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Se voi olla ihan terveellinen kokeilu myös sellaisille, joille alkoholi ei ole ongelma. - Tuleehan silloin ehkä nautittua vähemmän turhia kaloreita.
Silloin kun juominen ei ole ongelma, ei siitä kertyvät kaloritkaan ole sellainen.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun juominen ei ole ongelma, ei siitä kertyvät kaloritkaan ole sellainen.
Alkoholi ei liene ongelma, jos juhlissa ottaa vähemmän kuin seitsemän annosta, vai missä se raja meneekään. - Kyllä siihenkin määrään jo melko paljon turhia kaloreita mahtuu.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Alkoholi ei liene ongelma, jos juhlissa ottaa vähemmän kuin seitsemän annosta, vai missä se raja meneekään. - Kyllä siihenkin määrään jo melko paljon turhia kaloreita mahtuu.
Aikamoiset juhlat saa olla, jos nainen vetää seitsemän annosta yhtenä iltana… mahtaa olla olo seuraavana aamuna.
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoiset juhlat saa olla, jos nainen vetää seitsemän annosta yhtenä iltana… mahtaa olla olo seuraavana aamuna.
Niin varmaan onkin.
Minulle riittää juhlissa 2-4 annosta. Jos on virallisempi tilaisuus, niin alkumalja, 2 lasia viiniä ja kahvin kanssa avec. - Jos on juhlat kaveriporukan kanssa niin 1-2 siideriä tai lonkeroa on hyvä määrä. - Mutta voin hyvin olla juhlimatta alkoholia nauttien tammikuussa, vaikka kahdella kummilapsistani onkin syntymäpäivä (24v ja 18v) 🙂
- Anonyymi
Sinä pysyt ihan lupaamattakin kun ei kukaan tuollaista pösilöä huoli.
- Anonyymi
Helppo luvata olla sinkku, kun se on ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Miks on ainut vaihtoehto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks on ainut vaihtoehto?
Ketätahansa en huoli. En viitsi nähdä vaivaa asian eteen. Vuosia ilman suhdetta jo ollut. Siinä on itsemääräämisoikeus josta ei hevillä luovu. Lisäksi parisuhteen paskat puolet edelleen mielessä liiankin kirkkaana.
Voihan sitä luvata kaikenlaista. Uudenvuoden lupaukset yleensä ovat sellaista huuhaata, eivät ne pidä. Mutta tuo sinkkuna pysyminen taitaa olla ihan yhtä helppoa, kuin on ollut jo viimeisten 11 vuoden ajan. Kun ketään tyrkkyä ei ole pakko ottaa, ja ketään sellaista tuskin saa, jota itse haluaisi. Väkisinhän siinä pysyy sinkkuna. Halusi taikka ei.
- Anonyymi
Hyvä meininki :))
Netta
- Anonyymi
En ainakaan lupaa sellaista.
Se on ihan hyvä lupaus, suosittelen ja niin teen ite. Kannattaa keskittyä omiin hyödyllisiin projekteihin esim. KASVATUStieteiden saralla. Mullakin meni monta vuotta hukkaa, tossa parisuhteesta uneksiessa. Jos ois järkevämmin aikansa käyttänyt, niin ois kaikki projektit jo paljon pitemmällä.
- Anonyymi
Ei. Jotain tulee jos on tullakseen. Mutta uskoisin että pysyn sinkkuna, koska se on niin mukavaa kuitenkin 😊 Ehkä oon liian juurtunut sinkuksi 🤭
N31 - Anonyymi
Ei edes tarvitse luvata tuollaista. Eiköhän mun elämä ole sotkettu sen herran pahoin joidenkin toimesta että yksin elellään.
- Anonyymi
*verran
- Anonyymi
Parempi kun ei välitä. Jokainen itse tekee päätöksen että uskooko kaikkia juoruja joita jostakin levitellään.
Jos ensi vuonna yrittäisin olla yhden illan sinkkuna.
Menisin baariin, joisin kaljaa ja odottaisin, että joku nainen tulisi juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v78984Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4332464Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2861858Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku361851Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3031520- 791256
- 731123
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69920Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29907- 47876