Kaikille ystävilleni ja kivoille palstalaisille
Hyvää uutta vuotta 2024
40
375
Vastaukset
Kiitos ja samoin.
Helsingissä on nyt kova pauke.- Anonyymi
Onkohan kaupunkia jäljellä enää aamulla.
Oli mukava saada sinulta toivotuksis. Olen stressannut koko päivän en yhtään tajua mikä on että vanhempia ei tueta oikein. Toivottavasti tilanne muuttuisi.
Hyvää uutta vuotta sinullekin valtakunta! 😊
Tietysti kaikille muillekin. 💛Kiitos kovin . Hämmennyin kun olen monelta uuden vuoden toivotukset saanut palstalta. olen väsynyt.
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta 2024 :)
Samoin :)
Hyvää Uutta Vuotta Valtakunta 🥳🤗
- Anonyymi
Mies naiselle
- Anonyymi
Ota välillä lasillinen vettä :)
Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle valtakunta ja kaikille palstalaisille! 🤗✨️
Hyvää uuttavuotta valtakunnalle😊
Hyvää uutta vuotta.
Hyvää tätä kuluvaa vuotta 2024 kaikelle kansalle. Yhtäläisesti niin kivoille, kuin vähemmän kivoillekin.
Tulkoon rauha sieluillenne. Seuratkoon onni myötänne ja olkoon vuosi 2024 toiveidenne täyttymys.- Anonyymi
täysin myös samaa mieltä,
Noh jos haluaa muistaa niitä vähemmän kivoja ja mikä määritelmä on vähemmän kivalle. Minä en oikein voi vähempien kivojen keskellä hyvin eihän se murhattu poikakaa voinut ja kuolikin niiden kääsiin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisitutkinta-maalaa-synkkaakin-synkemman-kuvan-koskelan-murhaepailyn-taustoista-julmaan-ja-sadistiseen-rikokseen-ei-ole-loytynyt-mitaan-jarjellista-motiivia/8050772
- Anonyymi
Hyvää uuttavuotta myös valtakunnalle & perheelle.
-harmiseikirj-Kiitos kovin🥹minun vai sinun vai meidän perheelle? Sekä onnea sinulle ja perheelle tälle vuoteen. Olemmehan melkein kaikki yhtä perhettä.
Hyvää ja oikein onnellista uutta vuotta sullekin toivottavasti se tuo paljon iloa ja onnea mukanaan.🙂.
Toivon kovin että tuo. Olen muuttunut jos yhteiskunta potkii pienistäkin virheistä lähetään sitten puolustaa muitakin että seison enkä pelkäisi piilossa mutta en jaksaisi olla se jota vihataa koko yhteikunnan puolelta kun alan väsään valituksia ja kanteita mutta kuka muuten puolustaa sitten perheitä. Jos ovat ääripäitä.
- Anonyymi
samoin täältä etelä-pohjanmaalta,
Kiitos samoin. Hyvää Uutta Vuotta kaikille! 😊✨
Hyvää uutta vuotta!
Kiitos samoin
Kiitos. Olen pahoillani kun puran murheita. Kuulostan väliin pyörältä joka kuljee yhdellä pyörällä suurella kuormalla kuin kivistä tietä pitkin kuka tipouu matkasta peläten. Toivotetaan vielä roimasti onnea tälle vuodelle. Tällein edelliseen aiheeseen saippuakuplat voisi olla kivempi palkinto juhlien ja kuplien kera. 🫧
Kiitoksia, sitä samaa sinulle valtakunta🎇🎆
Hyvää Uutta vuotta kaikille palstaa käyttäville.🥳🥳🥳 tuokoon tuleva vuosi mukavia muistoja.Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.
valtakunta kirjoitti:
Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.
Niin toivotaan parempaa vuotta.🤗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936