Hyvää uutta vuotta 2024

Kaikille ystävilleni ja kivoille palstalaisille

37

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ja samoin.
      Helsingissä on nyt kova pauke.

      • Anonyymi

        Onkohan kaupunkia jäljellä enää aamulla.


      • Oli mukava saada sinulta toivotuksis. Olen stressannut koko päivän en yhtään tajua mikä on että vanhempia ei tueta oikein. Toivottavasti tilanne muuttuisi.


    • Hyvää uutta vuotta sinullekin valtakunta! 😊
      Tietysti kaikille muillekin. 💛

      • Kiitos kovin . Hämmennyin kun olen monelta uuden vuoden toivotukset saanut palstalta. olen väsynyt.


    • Anonyymi

      Hyvää Uutta Vuotta 2024 :)

    • Samoin :)

    • Hyvää Uutta Vuotta Valtakunta 🥳🤗

    • Anonyymi

      Mies naiselle

      • Anonyymi

        Ota välillä lasillinen vettä :)


    • Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle valtakunta ja kaikille palstalaisille! 🤗✨️

      • Kiitos🥹
        Tuntuu harvemmin näin moni muistaa kerralla. Häkellyttävää.


    • Hyvää uuttavuotta valtakunnalle😊

      • Kiitos prinsessa. ”Uus yritys? ” 🤔 muistin jo laittaneen.


    • Hyvää tätä kuluvaa vuotta 2024 kaikelle kansalle. Yhtäläisesti niin kivoille, kuin vähemmän kivoillekin.
      Tulkoon rauha sieluillenne. Seuratkoon onni myötänne ja olkoon vuosi 2024 toiveidenne täyttymys.

      • Ihanasti sanottu! Olen täysin samaa mieltä. 😊


      • Anonyymi

        täysin myös samaa mieltä,



    • Anonyymi

      Hyvää uuttavuotta myös valtakunnalle & perheelle.

      -harmiseikirj-

      • Kiitos kovin🥹minun vai sinun vai meidän perheelle? Sekä onnea sinulle ja perheelle tälle vuoteen. Olemmehan melkein kaikki yhtä perhettä.


    • Hyvää ja oikein onnellista uutta vuotta sullekin toivottavasti se tuo paljon iloa ja onnea mukanaan.🙂.

      • Toivon kovin että tuo. Olen muuttunut jos yhteiskunta potkii pienistäkin virheistä lähetään sitten puolustaa muitakin että seison enkä pelkäisi piilossa mutta en jaksaisi olla se jota vihataa koko yhteikunnan puolelta kun alan väsään valituksia ja kanteita mutta kuka muuten puolustaa sitten perheitä. Jos ovat ääripäitä.


    • Anonyymi

      samoin täältä etelä-pohjanmaalta,

    • Kiitos samoin. Hyvää Uutta Vuotta kaikille! 😊✨

      • Kiitos. Keijukainen 🧚🏻‍♂️


    • Hyvää uutta vuotta!

    • Kiitos samoin

      • Kiitos. Olen pahoillani kun puran murheita. Kuulostan väliin pyörältä joka kuljee yhdellä pyörällä suurella kuormalla kuin kivistä tietä pitkin kuka tipouu matkasta peläten. Toivotetaan vielä roimasti onnea tälle vuodelle. Tällein edelliseen aiheeseen saippuakuplat voisi olla kivempi palkinto juhlien ja kuplien kera. 🫧


    • Kiitoksia, sitä samaa sinulle valtakunta🎇🎆

      Hyvää Uutta vuotta kaikille palstaa käyttäville.🥳🥳🥳 tuokoon tuleva vuosi mukavia muistoja.

      • Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos muistot olisi toivottavia varsinkin mukava vuoteni oli niin hirveä toivotaan että paranee.

        Niin toivotaan parempaa vuotta.🤗


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe