Tunnista autoja

48

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8/9 sen yhden jouduin ihan arvata. Ei ollut hajuakaan. Muut olivat aika helppoja.

      >simiti<

      • Tosi hyvä tulos!


    • Kaik oikein, pari meni arvaamalla

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

      Ihmeen helppo. Kaikkea sitä osaa 🤷‍♀️

      - Sheena

    • Olin aikeissa olla edes kokeilematta, sillä en oikeasti juuri tunne autoja, mutta silti tuli 9.
      Höh.

      • Mainio tulos!


    • Ihan käsittämätöntä.. 😲
      Lähdin visaan mukaan naureskellen, etten varmasti tiedä yhtään, mutta jos edes jokunen menisi arvaamalla. - Jonkinlainen poissulkemistaktiikka toimikin yllättävän hyvin. 👍

      Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

    • Anonyymi

      Kaikki oikein😁👌lotus💕ja ferkku😘

      • Hienoa!


    • Anonyymi

      Vastaus 9/9.

      Jasu

      • Tosi hyvä tulos!


    • 8/9 höh...jotenkin onnistuin Jaguarin E-typen ja Corveten sekottaan keskenään.😀. Ensin ajattelin että tottakai vettehän se mutta sitten rupesin epäileen että se on kompa ja kuitenkin on E-type mutta ei se sitten ollukaan.😊.

      • Tosi hyvä tulos kaikesta huolimatta =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

        Juu oon tyytyväinen eikä sunkaan tulos huono oo vaan hyvä sekin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu oon tyytyväinen eikä sunkaan tulos huono oo vaan hyvä sekin.😊.

        Joo, ollaan hyviä molemmat =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, ollaan hyviä molemmat =)

        Näin se on...ihan parhaita!😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin se on...ihan parhaita!😊.

        Jestapa jepulis.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jestapa jepulis.

        Penikat sipuliks!😀. Mä en muuten muistanutkaan että toi on elokuva.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Penikat sipuliks!😀. Mä en muuten muistanutkaan että toi on elokuva.😊.

        Millä kulkupelillä haet grilliltä mättöä?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jestapa jepulis.

        Oli näköjään sun "joo en mäkään muistanu" kommenttis poistunu.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä kulkupelillä haet grilliltä mättöä?

        No kyllä se vieläkin vaan on se en millään kun en edelleenkään grillillä käy.😀. Milläs sä sitten siellä asioit kun sun grillimättö fiksaatiosta päätellen vakiovieras siellä kuitenkin oot vai ootko ollu kaukaa viisas ja hommannu riippuvuutes tyydyttämiseks kämpän grillin läheisyydestä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kyllä se vieläkin vaan on se en millään kun en edelleenkään grillillä käy.😀. Milläs sä sitten siellä asioit kun sun grillimättö fiksaatiosta päätellen vakiovieras siellä kuitenkin oot vai ootko ollu kaukaa viisas ja hommannu riippuvuutes tyydyttämiseks kämpän grillin läheisyydestä.😄.

        heh =D =D


    • Anonyymi

      Tein ja tunnistin kaikki alta sekunnissa.

      • Mahtavaa!


    • Epäilin aluksi, etten tunnistaisi ensimmäistäkään. Onneksi siellä oli sen verran helposti tunnistettavia, ettei voinut erehtyä. Yksi huti. Käytin vihjeet. 😊

      "Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.

      Vastasit oikein 8 kysymykseen"

      • Loistava tulos!


    • Nojoo, 7 oikein. Mutta olisihan se Chevrolet Corvette pitänyt tunnistaa, pirhana!

    • Anonyymi

      Aivan erinomainen tulos! Tunnistit autot upeasti.
      Vastasit oikein 9 kysymykseen.

      • Mainio tulos!


    • Nyt ei mennyt ihan putkeen, vain 5/9. En tunne kovin hyvin vanhoja autoja, mutta puolustuksekseni sanottakoon, että jäin usein arpomaan kahden välillä, joista toinen oli oikein eli jotain hajua sentään oli. Seli seli 😄

      • Ihan hyvä tulos, vaan pisteen vähemmän kuin mulla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvä tulos, vaan pisteen vähemmän kuin mulla.

        Juu ihan tyydyttävä tällaiselle, joka ei harrasta autoja 😊 En muista edes ystävien autoja 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Juu ihan tyydyttävä tällaiselle, joka ei harrasta autoja 😊 En muista edes ystävien autoja 😄

        En määkään ole mikään ekspertti autojen suhteen.


    • Anonyymi

      8 oikein. Ikä ihan kohta 63. nainen 👍🏻

    • 8/9, viimeksi tullutta lukuunottamatta helppoja. Viimeinen meni vain väärin, mutta tuli hyvä mieli, kun oli taitava ja tietävä tunnistaja.

    • Anonyymi

      9/9. Kuusikymppisenä oli helppo tunnistaa joko nuoruusvuosieni autoja, tai vähän tuoreempia unelma-autojani.

    • Anonyymi

      Mutta kuka tunnisi TABANT-MERKKISEN oho isot, niin josa koko koei on tehty kierrätys pahvistw, ja polttomoottorikin muoviputkistw..

    • Anonyymi

      7 oikein ihan arvaamalla.

    • Anonyymi

      onko tuo vanha vai uusi aytojen tunnistus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe