Suuri viihdevisa

35

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama 27/50
      Paremmin meni kuin luulin.

      - Sheena

      • Hyvä hyvä =)


      • Hyvä hyvä =)


    • Maailman komein mies ei kuulunut tuttavapiiriini.. 😂

      Nyt oli vahva suoritus viihdetiedon osalta!
      Vastasit oikein 27 kysymykseen

      • Anonyymi

        Musta mies 🫢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta mies 🫢

        Ei silti soittanut se nimi mitään kelloja. 🙂
        Enkä kyllä enää edes muista sitä nimeäkään. 🤔


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko muka komea?

        https://www.is.fi/viihde/art-2000009353609.html

        Jaa hän. 🤔 "Kauneus ei ole tällä kertaa katsojan silmässä, vaan komeus on määritelty tieteellisesti."

        No, kyllä tuota nyt katselee, vaikka on se kyllä aika kiiltokuvapoika minun makuuni. - Minua viehättää ehkä jonkinlainen epätäydellisyys enemmän.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Jaa hän. 🤔 "Kauneus ei ole tällä kertaa katsojan silmässä, vaan komeus on määritelty tieteellisesti."

        No, kyllä tuota nyt katselee, vaikka on se kyllä aika kiiltokuvapoika minun makuuni. - Minua viehättää ehkä jonkinlainen epätäydellisyys enemmän.

        Niin mutta pistäisitkö pulloon ja kirjahyllyn näkyvimmälle paikalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta pistäisitkö pulloon ja kirjahyllyn näkyvimmälle paikalle?

        Juuei, kiitos.
        Kyllä tuo Bridgertonissa ihan hyvin veti roolinsa, mutta ei hänellä minun kirjahyllyyni olisi asiaa.

        Minulla olisi miehelle ihan muuta käyttöä kuin somisteena, enkä oikein usko, että hänestä olisi hämähäkinseittejäni siivoamaan.


      • Hienoa =)


    • No kuinkas muutenkaan se olis voinu mennä 27/50.😊.

      • Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Kiitos...niin oli sullakin ja muutamalka muullakin huomaan.😊.


    • 27
      (kuten odotinkin, sillä en seuraa tuon tyyppisiä asioita)

      • Ei kai kaikilla voi olla sama?

        Automaatissa laskuvirhe??


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei kai kaikilla voi olla sama?

        Automaatissa laskuvirhe??

        Aika erikoista 🤔 Ehkä se antaa kaikille vähintään 27, ettei tule paha mieli 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aika erikoista 🤔 Ehkä se antaa kaikille vähintään 27, ettei tule paha mieli 😁

        Silmämääräisesti oma tulokseni oli selvästi alle 50%.
        Ehkä kyseessä tosiaan on pistelaskullisesti turvallinen tila.

        (täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Silmämääräisesti oma tulokseni oli selvästi alle 50%.
        Ehkä kyseessä tosiaan on pistelaskullisesti turvallinen tila.

        (täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)

        ((tarkennus: kuuluu olevan)


      • buddy-love kirjoitti:

        Silmämääräisesti oma tulokseni oli selvästi alle 50%.
        Ehkä kyseessä tosiaan on pistelaskullisesti turvallinen tila.

        (täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)

        Argh.. ei ole kiva..
        Onnistuitko muuten vielä löytämään niitä Doctor Who erikoisjaksoja mistään?


      • Xena-183 kirjoitti:

        Argh.. ei ole kiva..
        Onnistuitko muuten vielä löytämään niitä Doctor Who erikoisjaksoja mistään?

        En vielä, sillä on ollut hommia ja sitten onkin jo väsyttänyt.
        Nytkin oli pitkä päivä, mutta hyvä kun muistutit, sillä voisin oikeastaan ryhtyä etsiskelemään.


      • Löysin kaikki.
        (myös 13 aiempaa kautta)


      • buddy-love kirjoitti:

        Löysin kaikki.
        (myös 13 aiempaa kautta)

        No niin. Hyvä. 😀
        En paljasta muuta, mutta tämä viimeisin, neljäs, eli ensimmäinen kokonaan uuden tohtorin jakso herätti minussa ristiriitaisia tunteita. - Se oli paljon lapsellisempi kuin aiemmin, mutta toisaalta ihan mielenkiintoinen. 👍
        Ehkä se ensi vuonna siitä vielä kehittyy. 🙂


      • Hyvä tulos kuitenkin. Sama kuin mulla ja näyttää olevan sama kuin Sheenalla, Xenalla ja Mikkojuhanilla. Täällä on fiksua porukkaa.


    • Anonyymi

      35/50.

      T. A. Muumi

      • Tosi hyvä tulos!


    • Osa kysymyksistä oli tosi haastavia. Ellei silmä kovana seuraa päivän julkkiksia, ei varmasti voi tietää kaikkia. Tiesin muutaman, käytin vihjeet, osa meni arvaamalla ja loput väärin. Tasapuolisesti vähän kaikkea sekaisin. 😊

      "Nyt oli vahva suoritus viihdetiedon osalta!

      Vastasit oikein 37 kysymykseen"

      • Anonyymi

        Nyt pisti typykkä ainakin 10 pojoo Jakomäen lisää tulokseensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pisti typykkä ainakin 10 pojoo Jakomäen lisää tulokseensa.

        Kyllä tuo on ihan vastaamalla tehty tulos. Miksi epäilet?


      • Hyvä tulos!


    • 46 oikein, MUTTA, ainoastaan siksi että ostin joitain päivä sitten Iltasanomien paperiversion, ja siellä oli tasan samat kysymykset, ja satuin jo tuolloin tekemään kyseisen visan. Eli tällä kertaa tää oli mulle vaan tälläinen muistitehtävä.

      • Tosi hyvä tulos!


    • Ensimmäiseen kysymykseen vastasin väärin.
      Toisen kysymyksen kohdalla turhautumisen tuska kasvoi sietämättömäksi ja keskeytin visan.

      Minua on vaikea viihdyttää.

      • Ei se mitään. Kuitenkin yritit.


    • Anonyymi

      Ilo Eer4ikin suurimmat seikkailut... kubn viinamiesin on vain neytsyt pojui

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe