Ihminen voin helposti jäädä yksin. Ei tarvitse kuin uskoa niitä romanttisia kuvitelmia että kumppanin voisi löytää harrastuksista tai lenkkipolulta ilman että pitäisi juoda viinaa yökerhossa. Mutta vuodet vierivät ja sitä jää yksin.
Jos ei halua jäädä yksin, on vain lähdettävä muiden mukana juomaan viinaa.
t. viinamies
Yksin jääminen
18
271
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos ei oo rahaa eli laittaa kaikki rahansa baarin tiskiin ja saako kaljan eli ainoa mitä saa porttikiellon baariin ja asfaltti ihottuman kun portsari heitti pihalle naama edellä naiset ei haluu köyhii miehii
Ei se pelkkä viinan kittaaminen auta. Pitää olla sosiaalinen ja hauska. Ei kukaan ole mistään jurosta kiinnostunut missään.
- Anonyymi
Monikaan ihminen ei halua kuunnella humalaisen naisen tai miehen sönkötystä.
Oletko sitä tullut ajatelleeksi, kun kehut viinanjuontia ja baareja? Baarissa voi harrastaa myös vesiselvänä. Niissä tilanteissa tosin toiset voivat vaikuttaa vähän luotaantyöntävältä, riippuen siitä kuinka kännissä ovat ja onko vedetty muutakin kuin sinistä pulkkaa.
- Anonyymi
jos m4n44 nwimisiin alle 25-vuot5iaana, sviolii55o 3i k3sw5ä kuin haaveissasi vsain
- Anonyymi
ei ole järkeä ajatella... jhokainen weystbtyy ja kuolee yksin..
- Anonyymi
Ei siinäkään mitään väärää ole jos baarista sen kumppanin löytää. Voi olla helpompaa kun ei jännitä niin paljon, kun on hiukan humalassa. Mutta olen kyllä kuullut huhuja pariskunnista jotka ovat tavanneet muuallakin ja osa väitetysti selvinpäin... mene ja tiedä sitten!
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18192983/prabhut-maharajat-goswamit-sadhut-vastaavat-erilaisiin-kysymyksiin
Miten voit voittaa kuoleman pelon?
Prabhu vastaa:
Mitä järkeä on ajatella jotain, mitä ei ole olemassa? Kuolema on vain ovi. Se on vain siirtymähetki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18192983/prabhut-maharajat-goswamit-sadhut-vastaavat-erilaisiin-kysymyksiin
Miten voit voittaa kuoleman pelon?
Prabhu vastaa:
Mitä järkeä on ajatella jotain, mitä ei ole olemassa? Kuolema on vain ovi. Se on vain siirtymähetki.https://keskustelu.suomi24.fi/t/18195902/jos-heraisimme-todellisuuteen-tajuaisimme--prabhut-jatkavat-vastaamista-kysymyksiin
Siksi on yksinkertaisesti ymmärrettävä, että unissa toteutamme tai jossain määrin toteutamme ne toiveet, joita emme toteuta valveilla ollessamme. Aivan kuten valveillaolossamme yritämme toteuttaa sitä halua, jota emme voineet toteuttaa ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18195902/jos-heraisimme-todellisuuteen-tajuaisimme--prabhut-jatkavat-vastaamista-kysymyksiin
Siksi on yksinkertaisesti ymmärrettävä, että unissa toteutamme tai jossain määrin toteutamme ne toiveet, joita emme toteuta valveilla ollessamme. Aivan kuten valveillaolossamme yritämme toteuttaa sitä halua, jota emme voineet toteuttaa ...Väität siis, että minun salainen toive on rämpiä suossa tai likaojassa, kun sellaisesta painajaisunesta yöllä kuselle herään?
Katselehan sinä vain niitä omiasi, minä mieluummin ihan toisenlaisia katselisin, mutta kun vain vääriä näytetään...
- Anonyymi
Jykeväleukainen, pitkä ja komea alfa chad saa naista riippumatta siitä juoko vai ei. Tavallinen kiltti ja kunnollinen mies ei montaa promilleakaan statustaan naisten silmissä nosta vaikka kuinka kumoaisi ilolientä sisuksiinsa.
- Anonyymi
Onko nimi pakko olla chat? Kävisikö esim Tuomo tai Markku?
- Anonyymi
Korjaan siis Chad hieman outoja nämä afrikkalaiset homo jutut!
- Anonyymi
Onko viina se juttu vai voiko juoda vaikka alkoholitonta siideriä? 🤔
t. N30+ - Anonyymi
Baareissa/yökerhoissa ei ole juotava viinaa.
Kumppanin voi löytää sovelluksella tai kuntosalilta tai kavereiden tai jopa vanhempien kautta. Olen kyllä aina vähän kadehtinut pareja, jotka vanhempansa ovat tuoneet yhteen 😏
- Sheena - Anonyymi
Sieltä harrastuksistahan sitä seuraa juuri löytyy. Baareista ei koskaan löydy mitään ja humalaisiin ei kannata aikaansa tuhlata.
- Anonyymi
Lopeta jo trollaaminen ja valheellisen tiedon levittäminen!
- Anonyymi
Viinqmieskin lähtee joskus vinkeästi syvempiin pohdiskeluihin elämästä, onnellisuudestq ja olemattomuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v58905Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4182291Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2761809Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku351776Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3021464- 791216
- 731103
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69890- 47846
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p26844