Jos nainen ei uskalla katsoa silmiin?

Mitä tarkoittaa jos nainen ei katso miestä silmiin tälle jutellessa? Sillein että aina välillä vilkaisee ja sitten taas katsoo toiseen suuntaan, mutta jatkaa kuitenkin juttelemista. Mitä tämä tarkoittaa?

111

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epärehellinen?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181980352

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Epävarmuus, ujous...

• No ehkä sinulle ei kaunis silmä
      hahehe

• Anonyymi

Kaikki ihmiset eivät pidä lainkaan silmiin katsomisesta. He voivat olla ujoja tai vaikka jossain autisminkirjolla tai sitten jotain muuta. Osa ihmisistä ei tykkää katsoa silmiin jos ovat ihastuneet, toiset taas katsovat silmiin lähinnä vain kun ovat ihastuneet. Jos persoonat eivät oikein kohtaa, niin jokun ihmisen katseen voi kokea liian intensiiviseksi tai vaivaannuttavaksi tmv. Ei tällaiseen kysymykseen ole yksiselitteistä vastausta.

• Anonyymi

Ai niin ja omalta kohdaltani totean, että mä olen melko ujo, vaikka sosiaalinen olenkin. Silmiin katsominen keskusteltaessa on asia, jota olen joutunut harjoittelemaan paljon. Nykyään se onnistuu yleensä, mutta pääosin se on suht epämiellyttävää. Tutumpien silmiin on miellyttävämpi katsella kuin vieraampien, mutta mielelläni katselen silmiin vain jos olen ihastunut.

Silmiin katsominenhan on valtaosan eläimistä mielestä uhkaava ele ja mä luulen tietäväni oikein hyvin miltä niistä tuntuu. Mäkin koen silmiin katsomisen pääosin epämiellyttäväksi ja rikon mielelläni aikaajoin katsekontaktin, jos en ole ihastunut. Varsinkin tilanteessa, jossa oltaisiin kaksin (vaikka yleisessä tilassakin ja ihmisjoukossa) mä koen silmiin katsomisen yleensä epämiellyttäväksi. Isommassa porukassa, jossa muutkin puhuvat ja katsekontaktit rikkoutuvat luonnostaan suht lyhyiden aikojen kuluessa, silmiin katsominen on mulle ihan ok. Tosin on myös sellaisia ihmisiä, joiden silmiin katsominen on mulle aina epämiellyttävää ja koen heidän katseensa liian intensiiviseksi.

• Anonyymi

En voi vastata kun omasta puolestani.
      Ujous, ihastus, jonka takia epävarma jne.. Myöskin itselle on adhd kanssa vaikea pitää katsekontaktia. (ohimennen sanon, että usein unohdan muuten jopa kesken lauseen mitä oon ollut sanomassa jos ei katse harhaile pitkin poikin tai ole muuta stimuloivaa)
      Läheisen kanssa asiasta keskustellut niin assi, jne kanssa myös vaikeuksia tuossa.
      Mutta niin, varsinkin ihastuneena on noin. <3

• Nainen saattaa olla ujo, epävarma ja hieman jopa ihastunut. Ei kaikki ole silmiin tuijottajia. Ehkä nainen yrittää hienovaraisesti jopa flirttailla, mutta et vaan huomaa sitä? Hymyileekö hän sinulle keskustelun lomassa?

Itse katson keskustelukumppania silmiin, mutta en töllötä, enkä poraa reikiä katseellani, vaan anna katsen välillä harhailla. Kuitenkin pidän mielelläni keskustelua yllä niin kauan, kun toinen osapuoli vaan haluaa jutella.

• Ihan sellainen kasuaali keskustelutilanne oli. En oikein osannut hänen eleitään seurata, kun olin jotenkin hämmentynyt tilanteesta.

• Anonyymi

Oletko koskaan kuullut ujoudesta?

• Anonyymi

Missä yhteydessä ei katso silmiin? Treffeillä vai aivan arkisissa tilanteissa?

• Ihan arkisessa tilanteessa.

• Anonyymi

Ihastunut ja ujostelee tai sitten on kuullut sun sarjamurhaajataustasta muilta työpaikan naisilta.

-harmiseikirj-

• Mitä se muu ruumiinkieli kertoo, koko olemus. Se on aika ratkaisevaa

• Anonyymi

joskus eli siis melkein aina.

Vakan näköinen apteekkarinainen t5uli opastaqmaan pinsettejä koska erilaisia niitä, piti hake3a kipupillereitäkin, kun kylkiluut inho55avaa kyllä oli s4 kqkwi viikkio jot55qa luu5uvfa5 kiinni..

• Anonyymi

Ihastunut tai ujo tai ahdistunut sinun auktoriteetista, joka liittyy pitkälti epävarmuuteen. Ujon on vaikea juttela kenenkään tuntemattoman kanssa vapautuneesti ja saa heidät jännittämään keskusteli sitten kenen tahansa kuin läheisen ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Katselee muita miehii eli katselee jos kiinnostavampia miehiä näkyis eli ei ole kiinnostunut sinusta

• Kyse oli ihan arkisesta tilanteesta, eikä mistään baari isku hommasta.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kyse oli ihan arkisesta tilanteesta, eikä mistään baari isku hommasta.

Se katselee siltikin muita miehiä kiinnostavampia eli unohda hänet ja etsi joku muu nainen

• Lähinnä sitä ite mietin, että olinko niin vastenmielinen tai kiusaannuttava, ettei nainen uskaltanut silmiin katsoa.

• Anonyymi

Ei hän vain ei tunne sinuun vetoa eli etsi joku muu nainen joka on sinusta kiinnostunut eli hän ei ole sinulle se oikea

• Anonyymi

Et välttämättä. On ihan yhtä mahdollista, että hän ei vain ylipäänsä tykkää katsella silmiin.

• Anonyymi

Mutta kun on monia muita ja todennäköisempiä syitä. Jos olisit vastenmielinen, hän tuijottaisi sinua naama totisena.

Tilanne on voinut olla minestakin syystä kiusaannuttava. Voit olla paljon vanhempi, paljon kokeneempi, hänen on voinut omista syistä johtuen kiusaantunyt, bad hair day, dödö pettänyt, meikit poskilla, näppylöitä naamassa, asiasta epävarmuutta, postimerkit hukassa, vääränväriset sukat jalassa, tai ihan mitä tahansa, mitä säikyt ja ujot ihmiset säikkyvät.

• Anonyymi

Jos itselläni on jokin toinen tekeminen kesken, kun minulle aletaan jutella, en pysty keskittymään silmiin katsomiseen kovin hyvin. Toisaalta jos keskeyttäjä on mieluisa ihminen, yritän parhaani ja katseen kärsimätöntä harhailua ei ehkä niin paljon huomaa.

• Anonyymi

Silmät harittaa

• Anonyymi

Tai vanhat silmälasit naamalla, koska uudet menneet rikki. Tai hiustenvärjäys epäonnistunut, tai toisen kulmakarvan kestoväri violetti, tjms.

• Ujostuttaa, ihastusta ilmassa? Syitä voi olla monia. Toisia katselee silmiin mielellään ja toisia taas ei. Riippuu myös silmistä, toiset houkuttaa enemmän… itse pidän uhkaavina tummasilmäisiä🫣

• Anonyymi

Eli tummasilmäisiä et voi vastustaa ja äkkiä olet pussailemassa eli se uhka on että olet äkkiä pussaamassa

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tummasilmäisiä et voi vastustaa ja äkkiä olet pussailemassa eli se uhka on että olet äkkiä pussaamassa

Pidän enemmän vaaleista sävyistä😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että sulla on oudohko reaktio uhkaaviin tilanteisiin. Yritätkö sä liennytellä noin, vain mikä juttu?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Pidän enemmän vaaleista sävyistä😁

Niin huonekaluissa mut tummia silmiä et voi vastustaa sinulle sopii laulu tummat silmät niin kuin syksyinen yö tai paula koivuniemen tummat silmät ruskea tukka ja meijun tää onnea on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin huonekaluissa mut tummia silmiä et voi vastustaa sinulle sopii laulu tummat silmät niin kuin syksyinen yö tai paula koivuniemen tummat silmät ruskea tukka ja meijun tää onnea on

Ai, noinko sulla? Mulla menee ihan toisinpäin. Mä tykkään tummista sävyistä huonekaluissa ja vaaleammista silmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli meijun tää onnea on sopii kun tumma silmäinen mies pussaa sinua tai rakastelee sonua niin meijun tää onnea on sanat tulee mieleesi ja rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Eli meijun tää onnea on sopii kun tumma silmäinen mies pussaa sinua tai rakastelee sonua niin meijun tää onnea on sanat tulee mieleesi ja rakkaus

Tällä hetkellä ei kelpaa kuin vaaleat silmät ja jos nyt oikein ihanasti rakastelee.. niin se olisi vaan plussaa😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tällä hetkellä ei kelpaa kuin vaaleat silmät ja jos nyt oikein ihanasti rakastelee.. niin se olisi vaan plussaa😁

Vaalee silmäinen niin tulee laulu ohi on eli ohi on tää marssimme ohi on kun taas tummasilmäinen meijun tää onnea on kesä ja rakkaus ja kun se pussaa niin sanot tää onnea on tahdo en muuta polttavat huulet tää onnea on haaveilija on rakastunut

• Anonyymi kirjoitti:

Vaalee silmäinen niin tulee laulu ohi on eli ohi on tää marssimme ohi on kun taas tummasilmäinen meijun tää onnea on kesä ja rakkaus ja kun se pussaa niin sanot tää onnea on tahdo en muuta polttavat huulet tää onnea on haaveilija on rakastunut

Itketään kuule ennemmin onnesta..🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Eli kun tumma simmu pussaa onnesta silmäsi kostuu ja kun tumma silmä työntyy sinuun ihanaa ja rakastut ja kun saat orgasmin ihanimman niin onnesta kyyneleet tulee haaveilija on rakastunut ja meijun tää onnea on laulu ja sanat sopii täydellisesti siihen

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kun tumma simmu pussaa onnesta silmäsi kostuu ja kun tumma silmä työntyy sinuun ihanaa ja rakastut ja kun saat orgasmin ihanimman niin onnesta kyyneleet tulee haaveilija on rakastunut ja meijun tää onnea on laulu ja sanat sopii täydellisesti siihen

Ei lähre tuolla meijulla😄

Tähän typyyn tehoaa kovemmat otteet..😋 aijai

https://youtu.be/vkOhXeYRAZ0?si=5eYmTGhN3NqcWLt1

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kuten laulussa eli kun tumma silmä pussaa sinua tai rakasteletta niin jokainen kerta tää onnea on käyn tunteiden merta tää onnea oo o kesä ja rakkaus eli semmone se o se tumma nappi silmä haaveilijan sydämmen se vie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten laulussa eli kun tumma silmä pussaa sinua tai rakasteletta niin jokainen kerta tää onnea on käyn tunteiden merta tää onnea oo o kesä ja rakkaus eli semmone se o se tumma nappi silmä haaveilijan sydämmen se vie

Eli elämäsi rakkaus eli tumma simmu on aviomiehesi

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei lähre tuolla meijulla😄

Tähän typyyn tehoaa kovemmat otteet..😋 aijai

https://youtu.be/vkOhXeYRAZ0?si=5eYmTGhN3NqcWLt1

Onko noin ettei vaan käy tumman nappisilmän kanssa kuten kikan sukkula venukseen ja raulin viilaten ja höyläten laulu

• Anonyymi kirjoitti:

Onko noin ettei vaan käy tumman nappisilmän kanssa kuten kikan sukkula venukseen ja raulin viilaten ja höyläten laulu

Ei vaan lähde… tai siis en ole varmaan kohdannut niin houkuttavaa nappisilmää.. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei vaan lähde… tai siis en ole varmaan kohdannut niin houkuttavaa nappisilmää.. 🤷‍♀️

Odotas vaan kun vielä sen näet se on menoa sitten ja laulu minttu sekä ville soi se alkuperäinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotas vaan kun vielä sen näet se on menoa sitten ja laulu minttu sekä ville soi se alkuperäinen

Ja paten rokkimakkara laulu sopii teille eli tumma nappisilmä antaa sulle iki oman rokkimakkaran ja saat rokkimakkaraa

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ja kun tumma nappi silmä pussaa sinua hänellä soi sinusta joko tom jonesin she lady tai dannyn hän on lady

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kun tumma nappi silmä pussaa sinua hänellä soi sinusta joko tom jonesin she lady tai dannyn hän on lady

Kuules välis puhutko nyt itsestäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Puhun en ole mikään järjen jättiläinen

• Anonyymi kirjoitti:

Puhun en ole mikään järjen jättiläinen

Antaa kaikkien kukkien olla sellaisia kuin ovat😘

• Voi olla että varoo jotain... Ujoutta ehkä. On täällä taittu jo kaikki vaihtoehdot jo mainita. Mulle tulee tuollaisesta mieleen vaan, että ei taida olla kovin kiinnostunut.

• Taikka vaihtoehtoisesti häntä pelottaa näyttää se oma ihastuminen.. Mistä näistä tietää?

• mustasusi kirjoitti:

Taikka vaihtoehtoisesti häntä pelottaa näyttää se oma ihastuminen.. Mistä näistä tietää?

Tämä👆🏻 koska niihin silmiin voipi jäädä perkeles vaikka koukkuun…

• Haaveilija39 kirjoitti:

Juu... Valitettavasti.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tummiin nappi silmiin

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt, että tuo on aika jännä juttu, miten eri ihmiset kokevat tuon niin eri tavalla. Mä taas koen, että sellaisen silmiin on rentoa ja mukavaa katsella, johon olen ihastunut. Oikeastaan lähinnä vain sellaisen ihmisen silmiin on rentoa ja mukavaa katsella, vaikka sitä ihastumistani ei kukaan tietäisi. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt, että tuo on aika jännä juttu, miten eri ihmiset kokevat tuon niin eri tavalla. Mä taas koen, että sellaisen silmiin on rentoa ja mukavaa katsella, johon olen ihastunut. Oikeastaan lähinnä vain sellaisen ihmisen silmiin on rentoa ja mukavaa katsella, vaikka sitä ihastumistani ei kukaan tietäisi. 🙂

Itse huomaan itsestäni, että voin hyvinkin pitkään tuijotella vähän etäämmällä.. mutta lähellä saattaa olla vaikeampi katsella vaikka olisi kuinka ihastuttavat silmät. Tai rupeaa vaan ujostuttaa🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itse huomaan itsestäni, että voin hyvinkin pitkään tuijotella vähän etäämmällä.. mutta lähellä saattaa olla vaikeampi katsella vaikka olisi kuinka ihastuttavat silmät. Tai rupeaa vaan ujostuttaa🤭

Mua ujostuttavat enemmän ihmiset, joista en kauheammin pidä. Tai ehkä oikeampi sana tuossa kohtaa on ahdistaa. Kivoihin ja kiinnostaviin silmiin voisin katsella loputtomiin ja höpötellä muuten vaan. Tämä jopa siinä määrin, että tuntemattomammat ovat luulleet mun useinkin olevan ihastunut niihin, joista en lainkaan pidä. Vain tutummat ymmärtävät, että taisin tykätä jostain tyypistä aika paljon, kun katselen niin avoimesti silmiin ja jutustelen rennosti ja vilkkaasti. Toisenlaisessa seurassa ketselen enemmän sivusta ja avaan suuni vain jos on oikeasti asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua ujostuttavat enemmän ihmiset, joista en kauheammin pidä. Tai ehkä oikeampi sana tuossa kohtaa on ahdistaa. Kivoihin ja kiinnostaviin silmiin voisin katsella loputtomiin ja höpötellä muuten vaan. Tämä jopa siinä määrin, että tuntemattomammat ovat luulleet mun useinkin olevan ihastunut niihin, joista en lainkaan pidä. Vain tutummat ymmärtävät, että taisin tykätä jostain tyypistä aika paljon, kun katselen niin avoimesti silmiin ja jutustelen rennosti ja vilkkaasti. Toisenlaisessa seurassa ketselen enemmän sivusta ja avaan suuni vain jos on oikeasti asiaa.

Itse asiassa myös oma ujous joskus hämmästyttää, että onkin helpompi katsella puhua miellyttävän henkilön kanssa kuin jos jostakusta ei oikein pidä.. saatatkin juuri ujostella enemmän niitä joista en siis niin pidä.😄🙈

Itse asiassa myös oma ujous joskus hämmästyttää, että onkin helpompi katsella puhua miellyttävän henkilön kanssa kuin jos jostakusta ei oikein pidä.. saatatkin juuri ujostella enemmän niitä joista en siis niin pidä.😄🙈

Minä en halua puhua yhtään ihmisten kanssa, josta on huonot vibat. Se ei ole ujoutta, vaan jotain muuta, itsensä suojelua. Sellaisille, joita ei tunne, ja tykkää kuitenkin, niille on vaikeampi mennä puhumaan ujouden vuoksi, kun ei halua nolata itseään.

• mustasusi kirjoitti:

Minä en halua puhua yhtään ihmisten kanssa, josta on huonot vibat. Se ei ole ujoutta, vaan jotain muuta, itsensä suojelua. Sellaisille, joita ei tunne, ja tykkää kuitenkin, niille on vaikeampi mennä puhumaan ujouden vuoksi, kun ei halua nolata itseään.

Yritän kyllä olla kohtelias vaikka ei juttelu kaveri olisi niin mieleinen.. liian päälle käyvät taas saa itseni menemään ihan lukkoon ja liukenen paikalta..

lukkoon voi myös mennä liian kiinnostavan henkilön edessä, ettei vaan millään tavalla nolaa itseään..

Yritän kyllä olla kohtelias vaikka ei juttelu kaveri olisi niin mieleinen.. liian päälle käyvät taas saa itseni menemään ihan lukkoon ja liukenen paikalta..

lukkoon voi myös mennä liian kiinnostavan henkilön edessä, ettei vaan millään tavalla nolaa itseään..

Niin todellakin menee lukkoon silloin. Ei uskalla mennä jutulle ollenkaan. Niin monesti ollut siinä tilanteessa elämässäni. Sellaisten kanssa, joista ei pidä, lähinnä siitä syystä yleensä kun huomaa ettei se toinenkaan tykkää yhtään, ei tee mieli olla misään kontaktissa. Tulee välteltyä niitäkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Elämässä (tai ainakin mun elämässäni) nyt vain on tilanteita, joissa on pakko sietää seuraa, joka ei kiinnosta

• Anonyymi

Ujo? En minäkään katsele ketään jatkuvasti silmiin puhuessani.

Jasu

• Anonyymi

Ei varmaan mitään kummempaa kuin ettei katso kokoajan silmiin 🤷‍♀️.

Itse jos mietiskelen samalla puhuessani vaikka jotain ratkaisua, tai sisäistän toiselta kuulemaani, katseeni kääntyy usein jonnekin muualle, ei kuitenkaan välttämättä, riippuu tilanteesta.

Täytyy aina myös muistaa, että silmiin tuijottaminen häiritsee joitakuita ja on myös kulttuurinen kysymys.

- Sheena

• Anonyymi

Eli katseesi kääntyy kun komea mies näkyy taustalla tai katseesi kääntyy jokaista näkyvissä olevaan mieheen ja toivot kutsuis joku muu mies juttusille viekkuunsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli katseesi kääntyy kun komea mies näkyy taustalla tai katseesi kääntyy jokaista näkyvissä olevaan mieheen ja toivot kutsuis joku muu mies juttusille viekkuunsa

Katseeni kääntyy tai ei käänny - tilanteen mukaan. Ikinä en ole toivonut "jotain muuta" miestä viekkuuni, vaan pikemmin päinvastoin; haluan karkoittaa tai vältellä miehiä läheltäni.

Ruotsissa aikoinaan jo opin, ettei kannata tuijotella miehiä silmiin, vaan kääntää katse pois, ellei halua miesten roikkuvan perässä. Eli ts. "ei-uskalla-katsoa-silmiin" voi olla aivan yhtä hyvin "ei-halua-katsoa-silmiin".

- Sheena

• Anonyymi

Joskus vastaavassa tilanteessa tuijotin itse kulmien alta, kun toinen käyttäytyi näin. Myöhemmin mietin, että todennäköisesti piti sitä kummallisena, että miten itse katsoin, kun toinen pälyili milloin minnekin, niin ei siksi ehkä katsonut minuun, koska olihan se kummallista, miten siksi katsoin itse. Eli kannattaa miettiä miltä itse vaikuttaa.
      Monesti jos toinen katsoo pidempään silmiin, toinen automaattisesti katsoo vähemmän. Ja huomattu, ettei monikaan tajua sitä itse, että se vain vahvistaa sitä toisen silmiin katsomista, jos toinen katsoo enemmän muualle. Se muualle katsova ei viitsi sanoa, että mitähän toinen tuijottaa intensiivisesti. Koomista, mutta tarkkaillessakin monesti käytännössä havaittua.

• Anonyymi

Jos oon ihastunut, en voi katsoa ihastusta päinkään etten paljastu :D

• Anonyymi

Eikös siinä ole tarkoitus paljastuakin? :D

• Opettaja, opettaja, minä tiedän.. 🙋‍♀️

Se nainen saattaa olla hiukan kiinnostunut sinusta, mutta ei uskalla uppoutua silmiisi, ettei mene senat sakaisin.. 🙈

• Anonyymi

joku robbitin pirauttelee puhelimiin.. Androidi-Virus on varmisti yrittää rimpautella..

• Anonyymi

Antero-Qnd5roid v34wio 76,90002 heh

• Anonyymi

omastakin mielestäni on hieman hASSUa että mittä tykkään jostain haaveilija... en sentään när uniä palaprlikuvits

• Anonyymi

Ehkäpä ei halua vaikuttaa psykoottiselta ja tuijottaa. Miksi muuten miehille on monesti tuo silmiin katsominen se juttu. Joskus suhteessa ihan pyydetty et kato mua silmiin.

• Minulla ainakin kyse omasta epävarmuudesta. Se että olenko jotenkin vastenmielinen vai miksi toinen ei halua katsoa minua silmiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla ainakin kyse omasta epävarmuudesta. Se että olenko jotenkin vastenmielinen vai miksi toinen ei halua katsoa minua silmiin.

En pidä toista vastenmielisenä jos en jää katsomaan silmiin. Minusta se tuntuu niin intiimiltä jotenkin.

• Anonyymi

Ärsyyntynyt, väsynyt, v.ttuuntunut. Odottaa ettei tarvitse ottaa kontaktia kehenkään. Miksi ahdistelit naista?

• En ahdistellut. Ihan normaali jokapäiväinen tilanne ilman mitään sen kummempia odotuksia. En halua parisuhdetta, enkä kaipaa romanttista huomiota naisilta. Haluan vain tulla kohdelluksi ihmisenä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

En ahdistellut. Ihan normaali jokapäiväinen tilanne ilman mitään sen kummempia odotuksia. En halua parisuhdetta, enkä kaipaa romanttista huomiota naisilta. Haluan vain tulla kohdelluksi ihmisenä.

Just noin. Ajattelet vain itseäsi. Niin varmasti se nainenkin, joka pakolla väsyneenä puhui!

• Anonyymi

Tahtoo ettei toinen ala luulemaan liikoja. Näkee toisen anovan tuijotuksen eikä tunne samoin. Tämä omastapuolestani.

• Mitä se toinen anoo?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä se toinen anoo?

No itse jos koen että minua lähestyy joku romanttisin miettein tai tiedän jollakin olevan tunteita mihin en kykene vastaamaan,väistän katseen ,etten antaisi vääriä aiheita olettaa mitään mitä ei ole. On ärsyttävää kun anotaan jotain ,mihin ei kykene kautta tahdo vastata.

• Anonyymi kirjoitti:

No itse jos koen että minua lähestyy joku romanttisin miettein tai tiedän jollakin olevan tunteita mihin en kykene vastaamaan,väistän katseen ,etten antaisi vääriä aiheita olettaa mitään mitä ei ole. On ärsyttävää kun anotaan jotain ,mihin ei kykene kautta tahdo vastata.

Entä jos koko juttu onkin päässäsi, eikä toinen haluakaan mitään.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Entä jos koko juttu onkin päässäsi, eikä toinen haluakaan mitään.

Voi ollakkin. Olen kai liikkaa saanut noita vonkaajia perääni. Siksi tavallaan torjun jo ennenkuin alkaa vonkaamaan. Pääsee helpommalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ollakkin. Olen kai liikkaa saanut noita vonkaajia perääni. Siksi tavallaan torjun jo ennenkuin alkaa vonkaamaan. Pääsee helpommalla.

Ja älä ota itseesi. Teen niin kaikille.

• Anonyymi

Naisella on toinen silmä lasisilmä eikä hän halua, että huomaat sen olevan se, jossa on inhimillinen katse.

• Anonyymi

Jokaisella on syynsä suojella sieluaan. Se sallittakoon.

• Anonyymi

tai ihmisten kanssa vähän tekemisessä, niin ihmisen kohtaaminen ole luontevaa,

• Anonyymi

Jos hän huomasi, että olet ihastunut häneen, eikä tunne ole molemminpuolinen, niin koitti ehkä olla antamatta minkäänlaisia kiinnostukseen viittaavia signaaleja.

• Anonyymi

Hämellä oli kebabbia ruokana ja pelkäsi, että tunget osille.

• Anonyymi

Mä en niinku ymmärrä, että sä olet aina vaatimassa jotain! Ajattele vähän muita! Aina vaan minäminäminäminä!

• Sori, väärä tyyppi. En ole palstarakkautesi.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sori, väärä tyyppi. En ole palstarakkautesi.

Eikun aloituksen perusteella. Ajattele välillä toisiakin kuin vain itseäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun aloituksen perusteella. Ajattele välillä toisiakin kuin vain itseäsi.

Tarvitseeko aina olla vänkäämässä?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Tarvitseeko aina olla vänkäämässä?

Älä tee sitten vääränlaisia aloituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä tee sitten vääränlaisia aloituksia.

Miksi kannat minulle kaunaa?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Muutkin voisi kantaa. Teet kysymyksiä etkä edes niihin kaikkiin vastaa

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kuka? Kenet luulet tuntevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka? Kenet luulet tuntevan.

En tiedä kuka olet, mutta myrkyllisen sävysi kyllä tunnen. Eikä ole mitään yhtä oikeaa tapaa palstailla. Jos ärsytän sinua niin kovin, voit vaan skipata juttuni ja keskittyä itseäsi kiinnostaviin aiheisiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta myrkyllisen sävysi kyllä tunnen. Eikä ole mitään yhtä oikeaa tapaa palstailla. Jos ärsytän sinua niin kovin, voit vaan skipata juttuni ja keskittyä itseäsi kiinnostaviin aiheisiin.

Et tunne mitään muut kuin väärin, koska tänne kirjoittavat kaikki ja kaikilla saa olla mielipide asiasta kuin asiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Et tunne mitään muut kuin väärin, koska tänne kirjoittavat kaikki ja kaikilla saa olla mielipide asiasta kuin asiasta.

Miltä tuntuu olla perskärpänen?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, kerro pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, kerro pois.

Milloin minä olen ollut sinun perässäsi? Kerro pois.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Perseestä näkee naaman miten vittu roikkuu onko lärpäkkeet venyneet mummon mittoihin

• Anonyymi

Naisella on huono itsetunto. Normi ihminen osaa pitää katsekontaktia yllä.

• Anonyymi

Pitää sua epäilyttävänä tietysti, ajattele ja ajatelkaa omalle kohalle

• Anonyymi

Silmiin katsominen on tympeää ja poissulkevaa tapakulttuuria jossa yhdenlaiset ihmiset ovat ottaneet päällepäsmärin roolin vailla mitään tieteellistä tai loogista perustetta tehdä niin.

Minä en katso silmiin kuin harvoja ja valittuja, jos et ole yksi näistä niin voi voi, mitä sitten? Ole ilman katsekontaktia, ei se tarkoita mitään muuta kuin ettei aina tarvi tuijottaa häiritsevästi silmiin.

En ole autisti, en ole ujo mutta olen älykäs ja kapinoin paskaa tapakulttuuria vastaan.

• Anonyymi

Ja tuo nainen on täysin ok. Hän on normaali ihminen joka yksinkertaisesti ei katso silmiin. Sensijaan voisit esim. KUUNNELLA mitä hän sanoo ja KESKUSTELLA asioista ja harrastaa tiedonvälitystä jollain selkeällä ja konkreettisella tasolla.

Sympatiani ovat tuon naisen puolella, hän on luultavasti idioottien uhri tässä asiassa. Hän luultavasti myötähäpeää kanssaihmisiään niin syvästi ettei halua katsoa heitä silmiin, he eivät ole typeryydessään ja tympeässä arvailu/tapakulttuurissaan ansainneet sitä.

• Anonyymi

Suosittelen silmiinkatsomisen harjoittelemista, jos se tuntuu hankalalta. Evoluution myötä tietyt asiat, kuten katsekontakti, ovat hioutuneet niin, että jos tätä universaalia tapaa ei osaa, antaa itsestään vääjäämättä joko epärehellisen tai sairaalloisen ujon vaikutelman.

• Anonyymi

Suosittelen maailmankuvan laajentamista jos se että toinen ei katso silmiin häiritsee. Käytä aivojasi. Vika on sinussa ja suhtautumistavassasi asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen maailmankuvan laajentamista jos se että toinen ei katso silmiin häiritsee. Käytä aivojasi. Vika on sinussa ja suhtautumistavassasi asiaan.

Ei se kyllä näin ole valitettavasti. Paljon maailmaa reissanneena ja siellä yli 30 vuotta asuneena luulisin tietäväni, että maailmankatsomukseni on varsin laaja ja käsittää monenlaista kulttuureihin liittyvää kokemusta ja tietoa. Vain ehkä ortodoksijuutalaisuudessa on tapana, että nainen ei katso miestä silmiin, ei muutoin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      111
      7104
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4188
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3655
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      398
      1940
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      62
      1337
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1078
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1055
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1000
    Aihe