Alan seurustella toisen palstalaisen kanssa. Arvaatteko kuka olen ja kenen kanssa alan seukkaamaan?
Tänä viikonloppuna
64
728
Vastaukset
- Anonyymi
Viinamies aivan varmasti! Tai transukeke!
Olet se maailman mukavin mies joka aina juttelee sille jolleki täällä. Teillä on aina tuhansia lukijoita. Oikein hehku ja nalle kakkoset olette.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tai sitten olet siitä se nais osapuoli.
Keitäs oikein tarkoitat??
- Anonyymi
Olet mustasusi joka on löytänyt oman mummelinsa palstalta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole mitään mummelia täältä etsinyt.
niin sä luulet että teinit lähestyy sua tätä kautta.
Anonyymi kirjoitti:
niin sä luulet että teinit lähestyy sua tätä kautta.
Minä olen jo lakannut luulemasta.
- Anonyymi
Olisko Jasu villiintynyt?
- Anonyymi
Ei valitettavasti ole. Itselleni ei mitenkään valitettavaa, mutta niille, jotka odottavat minun villiintyvän ehkä pieni pettymys. 😊
Viihdyn tuon tutun ja turvallisen kanssa. Uudet olis vain työnsarka, jota en vaivautuis työstämään.
Jasu
Willi veikkaus: Olet Anonyymi-ap ja alat seukkaaman Anomuumin kaa?
Teetä ja sympatiaa! 😊🍵🫖- Anonyymi
Taitaa typy olla suhteen toinen osapuoli:)
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa typy olla suhteen toinen osapuoli:)
En ole. Arvasit tällä kertaa väärin.
Ikuisena romantikkona osallistuin vain palsta-arvuutteluun. 😁
Oletko sinä toinen osapuoli?
- Anonyymi
Millä periaatteella tuo seurustelu aloitetaan? 🤔
- Anonyymi
Seksi edellä!
Tämähän onkin tosi kiva mielikuvitusleikki. 👍 - Heitäpä pari vaihtoehtoa kehään, niin nähdään, alkaako ennustus toteuttaa itseään 😄
- Anonyymi
Xena ja yks komee muumi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xena ja yks komee muumi!
Vai ottaisiko byddylover xenan pytyt hoonattavaksi jos kiireiltään ehtii?
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Vai ottaisiko byddylover xenan pytyt hoonattavaksi jos kiireiltään ehtii?
-harmiseikirj-Kyllä minä ihan itse siivoan meillä molemmat wc:t, joten siihen en tarvitse miestä.. - Ja Buddykin on tietääkseni sanonut, että häntä ei enää kiinnosta.
Mutta harmiksen ympärillähän pyörii koko ajan kaikensortin kiusoittelijoita, vai kuinpäin se meneekään.. 😉 Annapa heille ajatus 👍- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä minä ihan itse siivoan meillä molemmat wc:t, joten siihen en tarvitse miestä.. - Ja Buddykin on tietääkseni sanonut, että häntä ei enää kiinnosta.
Mutta harmiksen ympärillähän pyörii koko ajan kaikensortin kiusoittelijoita, vai kuinpäin se meneekään.. 😉 Annapa heille ajatus 👍Harmis on niin lätkässä mutta sitä pelottaa🤭
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä minä ihan itse siivoan meillä molemmat wc:t, joten siihen en tarvitse miestä.. - Ja Buddykin on tietääkseni sanonut, että häntä ei enää kiinnosta.
Mutta harmiksen ympärillähän pyörii koko ajan kaikensortin kiusoittelijoita, vai kuinpäin se meneekään.. 😉 Annapa heille ajatus 👍Tilanteeni on monimutkaisempi.
Tiedän, että olisi hyvä olla yksissä jonkun kanssa, mutta se miten se järjestyisi pysyväksi ratkaisuksi on hyvin hankalaa.
Lisäksi kykenen kiinnostumaan vain hyvin harvoista ja tilastollisesti on hyvin harvinaista, että tunne olisi molemminpuoleinen.
Ja sitten molempien elämäntilanteiden pitäisi vielä olla yhteensovitettavissa.
Ei siis varsinaisesti ole kyse kiinnostamattomuudesta, vaan tilanteen realistisesta arviosta.Anonyymi kirjoitti:
Harmis on niin lätkässä mutta sitä pelottaa🤭
No ketäpä ei pelottaisi..
Mutta sehän vasta on rohkeutta, että uskaltaa sittenkin. 👍buddy-love kirjoitti:
Tilanteeni on monimutkaisempi.
Tiedän, että olisi hyvä olla yksissä jonkun kanssa, mutta se miten se järjestyisi pysyväksi ratkaisuksi on hyvin hankalaa.
Lisäksi kykenen kiinnostumaan vain hyvin harvoista ja tilastollisesti on hyvin harvinaista, että tunne olisi molemminpuoleinen.
Ja sitten molempien elämäntilanteiden pitäisi vielä olla yhteensovitettavissa.
Ei siis varsinaisesti ole kyse kiinnostamattomuudesta, vaan tilanteen realistisesta arviosta.Voi kuule buddy.., tiedän ja tunnistan tuon ajatuskuvion itsessänikin, ehkä paremmin kuin uskoisitkaan. 😄 Paitsi että olen luopunut varsinaisesta tilastoajattelusta pian sen jälkeen, kun opiskelin alaa.. 😉
Mutta pahoittelut buddy, että omalla puskien provosoinnillani sain Sinutkin vedettyä mukaan tähän hassutteluun! Minunkaan tarkoitukseni ei sillä hetkellä ollut joutua mukaan, vaikka olihan tuo itsestään selvää, näin jälkikäteen ajatellen.. - Palstalla palstan tavalla. 😅
..Enkä ole edes satavarma oliko tuon heiton oikeasti tehnyt harmis.. Olen ollut näkevinäni hänelläkin kopioijia viime aikoina. - Vaikka eihän silläkään tosiasiassa merkitystä ole. 👍
Mukavaa viikonloppua sinulle!Xena-183 kirjoitti:
Voi kuule buddy.., tiedän ja tunnistan tuon ajatuskuvion itsessänikin, ehkä paremmin kuin uskoisitkaan. 😄 Paitsi että olen luopunut varsinaisesta tilastoajattelusta pian sen jälkeen, kun opiskelin alaa.. 😉
Mutta pahoittelut buddy, että omalla puskien provosoinnillani sain Sinutkin vedettyä mukaan tähän hassutteluun! Minunkaan tarkoitukseni ei sillä hetkellä ollut joutua mukaan, vaikka olihan tuo itsestään selvää, näin jälkikäteen ajatellen.. - Palstalla palstan tavalla. 😅
..Enkä ole edes satavarma oliko tuon heiton oikeasti tehnyt harmis.. Olen ollut näkevinäni hänelläkin kopioijia viime aikoina. - Vaikka eihän silläkään tosiasiassa merkitystä ole. 👍
Mukavaa viikonloppua sinulle!Kiitos ja samoin.
(kyllä minut saa sotkea mukaan ihan vapaasti, sillä se vähentää vallitsevaa tylsyyttä)
((tuo pyttyjen hoonaaminen viittaa muuten pikemminkin polttomoottorien sylintereihin, joiden sisäpintaan kuuluu tehdä tietyn tyyppinen hionta, joka auttaa voiteluöljyä pysymään siinä siten, että kuluminen vähenee))buddy-love kirjoitti:
Kiitos ja samoin.
(kyllä minut saa sotkea mukaan ihan vapaasti, sillä se vähentää vallitsevaa tylsyyttä)
((tuo pyttyjen hoonaaminen viittaa muuten pikemminkin polttomoottorien sylintereihin, joiden sisäpintaan kuuluu tehdä tietyn tyyppinen hionta, joka auttaa voiteluöljyä pysymään siinä siten, että kuluminen vähenee))Se olisikin jos hoonaisit Xenaa.. heh. Teistähän tulisi mitä oivin palstapari.. noin pikkuisen leikkimielisesti ajateltuna.
Perustelen..
Xena tykkää leipomisesta kuten sinäkin. Xena on riittävän älykäs sinulle. Xenalla on naisellista lämpöä, jota sinä (kipeästi) mielestäni tarvitset.
Xena ymmärtää sinua.
Noin pikkuisen avatakseni asiaa..- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Voi kuule buddy.., tiedän ja tunnistan tuon ajatuskuvion itsessänikin, ehkä paremmin kuin uskoisitkaan. 😄 Paitsi että olen luopunut varsinaisesta tilastoajattelusta pian sen jälkeen, kun opiskelin alaa.. 😉
Mukavaa viikonloppua sinulle!Oli se ihan oikea harmis. Trollit aina toki trollailee mutta tuo heitto tuli kun näytitte niin hyvin tulevan juttuun siellä toisessa ketjussa ja tehän kumpikin taidatte olla melko "järkeviä" ihmisiä ettekä mitään hörhöjä niin aika sopivia toisillenne voisitte olla ihan oikeastikin, eli siis komppaan pirpanaa tässä asiassa :)
-harmiseikirj- Pikku-pirpana kirjoitti:
Se olisikin jos hoonaisit Xenaa.. heh. Teistähän tulisi mitä oivin palstapari.. noin pikkuisen leikkimielisesti ajateltuna.
Perustelen..
Xena tykkää leipomisesta kuten sinäkin. Xena on riittävän älykäs sinulle. Xenalla on naisellista lämpöä, jota sinä (kipeästi) mielestäni tarvitset.
Xena ymmärtää sinua.
Noin pikkuisen avatakseni asiaa..Epäilen silti elämäntilanteiden yhteensopivuutta ja hankittu kokemus on muutenkin aiheuttanut skeptisyyttä.
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)buddy-love kirjoitti:
Epäilen silti elämäntilanteiden yhteensopivuutta ja hankittu kokemus on muutenkin aiheuttanut skeptisyyttä.
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)Voih.. etkö edes hieman leikillisesti voisi lähteä ajatuskuvioon mukaan? :D
Ei pidä olla niin hitsin totinen ja analyyttinen joka asiassa.
Ikävä kuulla, että ympäristö kohtelee sinua kuin mahoa siitoseläintä. Se, jos mikä on ikävää.
Ei kaikki lisäänny. Ja sitäpaitsi maailma on jo ylikansoitettu...- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Epäilen silti elämäntilanteiden yhteensopivuutta ja hankittu kokemus on muutenkin aiheuttanut skeptisyyttä.
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)Miehet eivät käy yksiin ;P
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voih.. etkö edes hieman leikillisesti voisi lähteä ajatuskuvioon mukaan? :D
Ei pidä olla niin hitsin totinen ja analyyttinen joka asiassa.
Ikävä kuulla, että ympäristö kohtelee sinua kuin mahoa siitoseläintä. Se, jos mikä on ikävää.
Ei kaikki lisäänny. Ja sitäpaitsi maailma on jo ylikansoitettu...Ylikansoitus on totta, mutta minulla on sukuun ja lähiyhteisöön liittyviä velvollisuuksia, joita en ole vielä täyttänyt.
Jos en täytä (ja se on hyvin todennäköistä), niin täällä seudulla asiat ovat huonommalla mallilla, sen jälkeen kun minua ja veljeäni ei enää ole.
Erityisesti minua haittaisi se, jos kunta sitten kaavoittaisi tuon koko rannan mökkitonteiksi ja pilaisi järven maisemat (minulle on kerrottu miten ihmiset pitävät siitä, että ranta on rakentamaton ja rantametsä on ollut yli sata vuotta koskemattomana).
Tänään on vähän huono päivä, sillä eläkkeellä ollut pitkäaikainen työntekijämme kuoli eilen.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ylikansoitus on totta, mutta minulla on sukuun ja lähiyhteisöön liittyviä velvollisuuksia, joita en ole vielä täyttänyt.
Jos en täytä (ja se on hyvin todennäköistä), niin täällä seudulla asiat ovat huonommalla mallilla, sen jälkeen kun minua ja veljeäni ei enää ole.
Erityisesti minua haittaisi se, jos kunta sitten kaavoittaisi tuon koko rannan mökkitonteiksi ja pilaisi järven maisemat (minulle on kerrottu miten ihmiset pitävät siitä, että ranta on rakentamaton ja rantametsä on ollut yli sata vuotta koskemattomana).
Tänään on vähän huono päivä, sillä eläkkeellä ollut pitkäaikainen työntekijämme kuoli eilen.Osanotto.
(Ja pidä puolesi niissä asioissa, mistä pitää huolehtia). - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ylikansoitus on totta, mutta minulla on sukuun ja lähiyhteisöön liittyviä velvollisuuksia, joita en ole vielä täyttänyt.
Tänään on vähän huono päivä, sillä eläkkeellä ollut pitkäaikainen työntekijämme kuoli eilen.Olet ehkä jo tarkistanut mutta saisiko sen suojelualueeksi? Hommaat sinne liito-oravia jostain.
https://www.apu.fi/artikkelit/metsanomistaja-nain-suojelet-metsasi-ja-saat-hyvan-korvauksen
-harmiseikirj- buddy-love kirjoitti:
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)Tämän jälkeen vetäydyn itse tästä keskustelusta (enkä edes vihjaa muuhun), mutta tästä kommentistasi tuli vain mieleeni, kun sain juuri tänä jouluna sydäntäni erityisesti lämmittäneen uutisen.
- Ystävättäreni, johon tutustuin jo nuoruudessa
(hän oli tuolloin norjalainen, mutta äitinsä on syntyjään suomalainen) on asunut Iso-Britanniassa jo 25 vuotta ja ollut yli 20 vuotta yhdessä syntyperäisen brittiläisen miehensä kanssa. - He yrittivät yli 20 vuotta saada lasta, mutta tämä toive kariutui useaan keskenmenoon raskauden eri vaiheissa. - Nyt he ovat kumpikin jo 50 vuotta täyttäneitä. Mies on vähän vanhempi ja lähestyy 60 vuoden ikää.
Kumpikin heistä on myös vanhempiensa ainoita lapsia, joten suru on ollut moninkertainen.
He saivat viime vuonna tiedon, että heidät hyväksyttiin mukaan brittiläiseen adoptio-ohjelmaan ja kesällä heille ilmoitettiinkin, että heidän olisi mahdollista saada 1- ja 2-vuotiaat sisarukset.
Tuon ohjelman mukaan (jonka periaatteista en täysin tiedä), lapset ensin "koesijoitettiin" heidän perheeseensä ja puolen vuoden jälkeen ystäväni hyväksyttiin mahdollisiksi adoptiovanhemmiksi ja heidän oli mahdollista hakea näiden 1,5- ja 2,5 vuotiaiden lasten täysadoptiota. - He toivovat saavansa lopullisen päätöksen pikimmiten, jotta he saavat hakea lapsilleen passit ja pääsevät vierailemaan myös Norjassa lasten uusilla isovanhemmilla, jotka ovat jo 80 vuotta täyttäneitä..
Tämä oli itsellenikin aivan paras joululahja heidän perheestään puhumattakaan. ❤️
Tämä tarina siis kuitenkin eräänlaisena vinkkinä sinullekin, mikä lisää vaihtoehtoja sekä kumppanin kanssa että ilmankin sellaista.
Minulle tuo ei tietenkään ole enää vaihtoehto eikä toiveissa, koska minä olen siinä onnellisessa asemassa, että olen jo nuorena saanut kaksi tervettä omaa lasta ja odottelen jo sitä aikaa, että pääsen nauttimaan isovanhemmuudesta. 🤗Xena-183 kirjoitti:
Tämän jälkeen vetäydyn itse tästä keskustelusta (enkä edes vihjaa muuhun), mutta tästä kommentistasi tuli vain mieleeni, kun sain juuri tänä jouluna sydäntäni erityisesti lämmittäneen uutisen.
- Ystävättäreni, johon tutustuin jo nuoruudessa
(hän oli tuolloin norjalainen, mutta äitinsä on syntyjään suomalainen) on asunut Iso-Britanniassa jo 25 vuotta ja ollut yli 20 vuotta yhdessä syntyperäisen brittiläisen miehensä kanssa. - He yrittivät yli 20 vuotta saada lasta, mutta tämä toive kariutui useaan keskenmenoon raskauden eri vaiheissa. - Nyt he ovat kumpikin jo 50 vuotta täyttäneitä. Mies on vähän vanhempi ja lähestyy 60 vuoden ikää.
Kumpikin heistä on myös vanhempiensa ainoita lapsia, joten suru on ollut moninkertainen.
He saivat viime vuonna tiedon, että heidät hyväksyttiin mukaan brittiläiseen adoptio-ohjelmaan ja kesällä heille ilmoitettiinkin, että heidän olisi mahdollista saada 1- ja 2-vuotiaat sisarukset.
Tuon ohjelman mukaan (jonka periaatteista en täysin tiedä), lapset ensin "koesijoitettiin" heidän perheeseensä ja puolen vuoden jälkeen ystäväni hyväksyttiin mahdollisiksi adoptiovanhemmiksi ja heidän oli mahdollista hakea näiden 1,5- ja 2,5 vuotiaiden lasten täysadoptiota. - He toivovat saavansa lopullisen päätöksen pikimmiten, jotta he saavat hakea lapsilleen passit ja pääsevät vierailemaan myös Norjassa lasten uusilla isovanhemmilla, jotka ovat jo 80 vuotta täyttäneitä..
Tämä oli itsellenikin aivan paras joululahja heidän perheestään puhumattakaan. ❤️
Tämä tarina siis kuitenkin eräänlaisena vinkkinä sinullekin, mikä lisää vaihtoehtoja sekä kumppanin kanssa että ilmankin sellaista.
Minulle tuo ei tietenkään ole enää vaihtoehto eikä toiveissa, koska minä olen siinä onnellisessa asemassa, että olen jo nuorena saanut kaksi tervettä omaa lasta ja odottelen jo sitä aikaa, että pääsen nauttimaan isovanhemmuudesta. 🤗Hieno asia ja erityisen hyvä, että sisarukset on pidetty yhdessä (niitäkin tapauksia on ollut, joissa ovat päätyneet eri perheisiin).
Olen kummi yhdelle adoptoidulle ja he ovat kolmoset (mutta olleet maailmalla jo pitkään).Anonyymi kirjoitti:
Olet ehkä jo tarkistanut mutta saisiko sen suojelualueeksi? Hommaat sinne liito-oravia jostain.
https://www.apu.fi/artikkelit/metsanomistaja-nain-suojelet-metsasi-ja-saat-hyvan-korvauksen
-harmiseikirj-Olisi mahdollista, mutta ei ole ajankohtaista kuin vasta silloin kun olen itse vanhusvaiheessa. Liito-oraviakin on jo valmiiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Osanotto.
(Ja pidä puolesi niissä asioissa, mistä pitää huolehtia).Kiitos.
buddy-love kirjoitti:
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)” lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)”
Kunhan perilliset itse haluat, se on tärkein pohja ettei muiden takia lapsia tehdä, että niistä huolehtii ja pyrkii kasvattamaan lukemaan kasvatusoppaita tekemään töitä sen jälki kasvun huolehtimiseen.buddy-love kirjoitti:
Tänään on vähän huono päivä, sillä eläkkeellä ollut pitkäaikainen työntekijämme kuoli eilen.Voi.. osanottoni menetyksen johdosta.
Piristäisin sinua jotenkin kivalla tavalla, mutta olen auttamattomasti liian tyhmä sellaiseen.
Onko veljesikin lapseton?
Jos, niin sit ei ole suvun jatkajaa, sen ymmärrän. Ja paineita kasataan sinun harteillesi. Ei kovinkaan kulttiä tai mukavaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi.. osanottoni menetyksen johdosta.
Piristäisin sinua jotenkin kivalla tavalla, mutta olen auttamattomasti liian tyhmä sellaiseen.
Onko veljesikin lapseton?
Jos, niin sit ei ole suvun jatkajaa, sen ymmärrän. Ja paineita kasataan sinun harteillesi. Ei kovinkaan kulttiä tai mukavaa.Hee.. kilttiä.. :D
buddy-love kirjoitti:
Tänään on vähän huono päivä, sillä eläkkeellä ollut pitkäaikainen työntekijämme kuoli eilen.Olipa surullista. Otan osaa. - Minä kuulin eilen suruviestin lasteni sukulaisesta. - Paljon lämpimiä muistoja.
Mutta tänään minulla on ollut parempi päivä. - Nuorin kummilapsistani täytti 18 vuotta.buddy-love kirjoitti:
(lisäksi ympäristö huomauttelee minulle, ettei perillisiä ole vieläkään hankittuna (vaikka epäilen, olenko enää sopivassa iässä) ja sekin puoli monimutkaistaa asioita)Rakas ystäväni missä olet olen huolissani sinusta sinä olet aina hyvässä iässä lasten tekoon pelkään vaan että ympäristön vaikutuksesta painostuksesta puhuit siitä mutta tiedän sinun liskon halunneen lapsia. Että halusin vaan varmistaa ettet vain muiden painostuksesta lapsia. Suloista kyllä kun buddy-loven pikkuinen juoksisi” isi isi tehdään taulu suuresta purjelaivasta., minä rakastan nähdä kun laivat kulkee ja kiitää tuulen voimasta”
- Anonyymi
Nuija ja tosinuija
"Arvaatteko kuka olen...?"
Sä olet varmaan Ruotsin kruununprinsessa Victoria.
Joo, en oo vapaa...- Anonyymi
Trolliksi haukkuja.
Olet harmis ja aloitat nyt suhteen palstalutkan kanssa. 😊
- Anonyymi
jos viikonloppu on aina maailmanloppu...
hmh jollain oli erittäin SUURElla äänellä puhelimenssa joku Popedan sukset eivät luista, innostuin erääseen tuo jooh liisa ihmemaassa-pätkään noita saapuu länteen äänestä
https://www.youtube.com/watch?v=EV64AGP7Qvg - Anonyymi
hyvä kaikki tytöt pääsivät maalin rasittavan hiihtoreissun jälkeen ja sitten tyypillisesti nukkumaan maalivialle lumeen.
- Anonyymi
No se nuija ja toinen tosinuija. Vastaus pitää hyväksyä, koska itse sitä kysyit.
- Anonyymi
whatever... muttatsonut naisten suksimista kilpailuja huvittaciakin kyllä ja jännittäviä sinänsä että pääseekö joku edes maaliin asti vai keskyrrää tai jotain..
- Anonyymi
Puhu minulle rakkaudesta
Juuri tänä päivänä
Puhu minulle
Koske minua
Katso minuun
- Anonyymi
Jos olisin itse tehnyt tällaisen aloituksen, minut ehkä olisi tunnistettu.
- Anonyymi
Homo-Homo
Palstakamu
Toista en tiedä mutta jos tehty jo aiemman kysymyksen kuka olen tämä on samaa kädenjälkeä📝
valtakunta kirjoitti:
Toista en tiedä mutta jos tehty jo aiemman kysymyksen kuka olen tämä on samaa kädenjälkeä📝
Voisiko olla toinen joku toinen? Olisi iloinen kuitenkin niiden palsta parien puolesta ketä sitten ovat.
valtakunta kirjoitti:
Voisiko olla toinen joku toinen? Olisi iloinen kuitenkin niiden palsta parien puolesta ketä sitten ovat.
Ehkä se on cinderella? Kun mainitsi rakkautta ilmassa ja pitkä matka yllättävämpää palstaparia en olisi uskonut.
- Anonyymi
mini-1 onr minimird yutrhs hrnkilö iis kuin minimon mmani...
- Anonyymi
jokaisena iltana tulee pakkeja ja tumppuja...
- Anonyymi
no voi helvetti eihän tuollaisesta sdaa mie4stä tekemälläkään jod on asunut jo 2 vuorrQKIN 00 kilom3654in e6täisyydellä vanghw3mmistqAN
- Anonyymi
hyvä sanonta sitten että tuollaisesya ei saa miresyä ykekemälläkään jos asuu vielä 18-vuotiaana vanhempien lähellä..
- Anonyymi
Mikkojuhan ❤️
T. Pullea Kaveripoika - Anonyymi
Olet Pujottelija ja aloitat uuden vuoden seukkaukset Pikkupirpanan kanssa:)
Vuoden ensimmäiset treffit on itseasiassa juuri tänään.. kyll kai me vähän seukataankin.. mut sitä pitää kysyä pujikselta..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882798- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä201967Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2381632Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571273Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116