Kiitollisuutta

Anonyymi-ap

Tuli mieleen, ettei kaikilla ole aina rakkautta, mutta väitetään, että joka päivästä pitäisi löytyä kiitollisuutta. Itse vierastan koko sanaa, sillä se on hailakka, tuo mieleen heikkouden ja haurauden tai jonkun hoilotuksen.

Tarvitaan siis muuta kekseliäisyyttä, kuin perhe ja läheiset ja terveys, jotka ovat ja pysyvät sen paaluina historian alusta sen loppuun saakka huolimatta siitä, mitä vääntöä niihin ikinä liittyykään.

Tänään keksin ensimmäisen hyvältä tuntuvan asian : lämmitys. Aivan mahtavaa, että tekniikka toimii, lämmitys pelaa, asunto on lämmin ja suojaa kylmää vastaan.

Oletteko löytänneet muita tavallisia asioita joista olla kiitollinen?

61

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vee

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­­­y­m­f­­o­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ilman lämmitystäkin voi olla kiitollinen ja aina on aihetta kiittää. Se on mottoni.

• Anonyymi

Ilman perhettä,läheisiä ja terveyttäkin voi ja saa olla kiitollinen ja siinä ei ole mitään hailakkaa.

• Itse iloitsen juoksevasta vedestä.

• Sama.. maapallolla kuollaan janoon ja likaiseen veteen. Meillä tulee juomakelpoista vettä joka tuutista ja sitä saa lämpöisenäkin..

Sen verran olen matkustellut, että juokseva kraanavesi joka on juomakelpoista.. siitä olen kiitollinen.

• Anonyymi

Sama täällä. Lämmin suihkukin on luxusta.

Jasu

• Anonyymi

Se on täyttä paskaa! Jos jäät auton alle ja katkaisee jalkasi pitäisi olla kiitollinen ettei henki mennyt jos sairastut syöpään pitää olla kiitollinen että eli näinkin pitkään. Ei siis saisi vain vituttaa!

• Anonyymi

Ihmiset tarvitsevat kokemuksia ilman juoksevaa vettä, ilman vesivessaa, ilman tasaista sisälämpöä. Vain kokemalla ettei niitä ole, voi taas olla niistä kiitollinen.
      Sama mitä parisuhteissa, joskus toista arvostaa vasta sen jälkeen kun on hänet menettänyt.

Henry Saari oli eilisessä iltalehdessä. Vanha Gubbe jo. Voitti aikoinaan Mr. Finland tittelin, oli komea kuin mikä(sen ajan mittapuun mukaan).
      Mitä meistä jää? Se oli hänen kysymyksensä, oli löytänyt siihen vastauksen josta oli hyvin ylpeä.

• Anonyymi

Komppaan tätä. Juurikin näin. Se on oppimista. Henkistä viisautta ,aarteista suurinta.

• Anonyymi

Olisin kiitollinen, jos yläkerta lopettaisi kolistelun. Olisin kiitollinen, jos saisin nukkua.

• Anonyymi

Ja kovaääninen keskustelu alkoi. Kaveri on nykyään ihan eri ihminen, kuin ennen. Jotain tapahtunut tässä matkan varrella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kovaääninen keskustelu alkoi. Kaveri on nykyään ihan eri ihminen, kuin ennen. Jotain tapahtunut tässä matkan varrella.

Käy ihmeessä kysymässä mikä aamujumppa on menossa.

• Anonyymi

Ole kiitollinen ettet ole ypöyksin maailmassa vaan sinulla on kolisteleva naapuri😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy ihmeessä kysymässä mikä aamujumppa on menossa.

Ei ne siellä edes pane. Taitaa olla muuten huonot tavat vaan. Rappukäytävään kun tuli, niin alkoi hirveä kopistus kengillä ihan kävelystä. Sekaisin ovat.

• Pikku-pirpana

Mulla kanssa Tapanina muutti uudet yläkerran naapurit.. voi hitto mitä älämölöä. Ei kiva.
        Otan osaa jos yöunesi ovat häiriintyneet. Todella harmi.

• Anonyymi

Yksinäinen asuntoonsa hautautunut puutteessa elävä sinkku herää kello 4 ääniin. Aah, aaah ah ah ah yes yes yes tule tule kulta, ah ah minä tulen.
      Tuolloin tulee olla kiitollinen siitä että naapuri saa.

• Anonyymi

Juurikin näin. Nyt olet asian ytimessä. Ja kun olet ja hokaat niin ehkä se sinunkin sänkysi vielä natisee😄👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Nyt olet asian ytimessä. Ja kun olet ja hokaat niin ehkä se sinunkin sänkysi vielä natisee😄👍

Se on natissut jo ihan liikaa, tulin siihen lopputulokseen ettei elämä naimalla parane:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrmyt ei saa mitään. Hymyä huuleen ja onnellisuutta toisten onnesta. Karma kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on natissut jo ihan liikaa, tulin siihen lopputulokseen ettei elämä naimalla parane:)

Mutta ihan huippua. Ei paranekkaan. 😄

• Anonyymi

Kyllä selibaatti on mielekkäämpää, kuin kännipanot jonkun randomin kanssa. Elämä on ihan hyvää ja kyllä sitä seksiä saisi, jos vain sitä vailla olisi. En kadehdi idioottien lihanpiilotusleikkejä, hyi olkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä selibaatti on mielekkäämpää, kuin kännipanot jonkun randomin kanssa. Elämä on ihan hyvää ja kyllä sitä seksiä saisi, jos vain sitä vailla olisi. En kadehdi idioottien lihanpiilotusleikkejä, hyi olkoon.

😄😄😄 se on juurikin näin. 👍

• Tämä oli ihan hauskaa.
        Naapuri saa.
        Jos rakkauden äänet ahdistaa,
        voi korviin aina tulpat laittaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä oli ihan hauskaa.
        Naapuri saa.
        Jos rakkauden äänet ahdistaa,
        voi korviin aina tulpat laittaa.

Höh.. tässä männäpäivänä yritin ottaa päikkäreitä korvatulpilla, silti yläkerran metakka tuli läpi.. siellä on lauma kiljuvia ja juoksevia lapsia äänieristämättömän lattian päällä.. varsinaisia rasavillejä..
        (hirviöitä.. suom.huom.).

Onnekseni ovat edes iltayöstä hiljaa. Taapero heräilee puoli kuuden aikaan ja herättää kaikki, myös minut. :(

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Höh.. tässä männäpäivänä yritin ottaa päikkäreitä korvatulpilla, silti yläkerran metakka tuli läpi.. siellä on lauma kiljuvia ja juoksevia lapsia äänieristämättömän lattian päällä.. varsinaisia rasavillejä..

Onnekseni ovat edes iltayöstä hiljaa. Taapero heräilee puoli kuuden aikaan ja herättää kaikki, myös minut. :(

Höh... näin että vastasit ketjuun, että nyt tulee painavaa sanaa, niin aiks mietoa...😊

Tiedätkös, että sä kerrot elämästä niille jotka haluaa tietää , paljon. 😊

No siellä on yläkerrassa taidettu unohtaa lasten kasvattaminen kokonaan.

Tuo on kyllä ankeaa, kun on kiljuvia lapsia, vaikka en mikään lastenvihaaja olekaan.

Olisi hienoa, jos taloyhtiö äänieristäisi sellaiset huushollit, jossa lapsiperheitä asuu, mutta se on epärealistista toiveajattelua. 🤔

• Disseisback kirjoitti:

Höh... näin että vastasit ketjuun, että nyt tulee painavaa sanaa, niin aiks mietoa...😊

Tiedätkös, että sä kerrot elämästä niille jotka haluaa tietää , paljon. 😊

En mä nyt aina jaksa olla kovin painava.. 🤣

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo on kyllä ankeaa, kun on kiljuvia lapsia, vaikka en mikään lastenvihaaja olekaan.

Olisi hienoa, jos taloyhtiö äänieristäisi sellaiset huushollit, jossa lapsiperheitä asuu, mutta se on epärealistista toiveajattelua. 🤔

Tekivät ennen muuttoa lattiarempan ja taisivat unohtaa äänieristyksen..

Ja koska kyseessä on myös kulttuurilliset näkemyserot lasten kasvatuksesta, niin joudun laittamaan kiljunnan ja sisällä ravaamisen "elämisen ääniin".

Ei se varmaan kestä kuin muutaman vuoden, kunnes muksut kasvavat sen verran, etteivät jaksa riehua sisällä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tekivät ennen muuttoa lattiarempan ja taisivat unohtaa äänieristyksen..

Ja koska kyseessä on myös kulttuurilliset näkemyserot lasten kasvatuksesta, niin joudun laittamaan kiljunnan ja sisällä ravaamisen "elämisen ääniin".

Ei se varmaan kestä kuin muutaman vuoden, kunnes muksut kasvavat sen verran, etteivät jaksa riehua sisällä.

Laita itse kattoon äänieristyspaneelit, vaikka makkariin . Toimii eristys sitten molempiin suuntiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Laita itse kattoon äänieristyspaneelit, vaikka makkariin . Toimii eristys sitten molempiin suuntiin.

Hyvä idea..
        Pitääpä selvittää..

• Anonyymi kirjoitti:

Meille ei ole kukaan ilmoittanut suoraan kuka kärsii mutta alakerrassa ei asu ketään.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Lapset on lapsia, tuo on normaalia, kunhan ei kokoaikaista. Tässä talossa kuulee naapurista harvoin yhtään mitään, tosi hyvät äänieritykset. Seinänaapuriin muutti vanha pariskunta, jossa toisella on Alzheimer. Viimeisen viikon Alz potilas on huutanut hakkaamisesta "helvetti älä hakkaa" puoliso vastaan "en hakkaa". Tämä on toistunut joka päivä, pidempään tai lyhyemmin. Tein huoli-ilmoituksenkin, mutta rasittaa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minusta on normaalia jos lapset kotona välillä kiljuvat ja etenkin juoksevat. Sen sijaan en ymmärrä miksi lapset kirkuvat ja ääntelehtivät mylvien julkisilla paikoilla, junissa, busseissa, kaupoissa. Joiltain vanhemmilta on täysin hukassa lasten ohjaaminen normaaliin hyvään käytökseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapset on lapsia, tuo on normaalia, kunhan ei kokoaikaista. Tässä talossa kuulee naapurista harvoin yhtään mitään, tosi hyvät äänieritykset. Seinänaapuriin muutti vanha pariskunta, jossa toisella on Alzheimer. Viimeisen viikon Alz potilas on huutanut hakkaamisesta "helvetti älä hakkaa" puoliso vastaan "en hakkaa". Tämä on toistunut joka päivä, pidempään tai lyhyemmin. Tein huoli-ilmoituksenkin, mutta rasittaa.

Mun ikkuna helisee yläkerran meluamisen takia.. harkitsen vakavasti äänieristetyn katon hommaamista makkariin..

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on normaalia jos lapset kotona välillä kiljuvat ja etenkin juoksevat. Sen sijaan en ymmärrä miksi lapset kirkuvat ja ääntelehtivät mylvien julkisilla paikoilla, junissa, busseissa, kaupoissa. Joiltain vanhemmilta on täysin hukassa lasten ohjaaminen normaaliin hyvään käytökseen.

Onko sinulla itselläsi lapsia? Kyllä varmasti monella vanhemmalla on tahtotila kasvattaa omia lapsia kunnon kansalaisiksi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mun ikkuna helisee yläkerran meluamisen takia.. harkitsen vakavasti äänieristetyn katon hommaamista makkariin..

Me tiedetään jo missä sää asut....onko mones kerros ? ps. aika helppo jäljittää ;-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me tiedetään jo missä sää asut....onko mones kerros ? ps. aika helppo jäljittää ;-D

Tuo kuulostaa Gestapolta.

• Anonyymi kirjoitti:

Seitsemäs kerros.. heh..

En mä nyt aina jaksa olla kovin painava.. 🤣

Hyvä... sit et itsekään kynnä. 😊

• No mä oon aika samoilla linjoilla. Lämmitys ja toimiva sellainen, lisäksi varma, on kyllä onni ja kiitollisuuden aihe.
      Kauhulla ajattelen näitä kelejä, sekä joitain ihmisiä jossain asunnossa, jonka lämmitys on sähkön varassa. Ja niitä Suomessa on paljon ja yhteiskunta jopa kannustaa siihen... on suunniteltu purkupalkkiota tulisijojen purkamisesta.

Tietty puhdas vesi, ruoka, suoja yleensäkin ja monta muuta kiitollisuuden aihetta, mutta sitten on kiitollisuuden aihe, mikä koko tämän paketin mahdollistaa. Minä.

Jos en olisi näin sitkeä, touhukas, kekseliäs, osaava, viitseliäs, niin eipä tämä kaikki hyvä ja kiitollisesti toimivat asiat olisi niin hyvin. 😊
      Välillä joutuu puremaan hammasta, väsyttää, v.tuttaa, mutta lopulta ihan jees tässä lomalla ryystää aamukahvia sohvalla kintut rahilla, kun haapa paukkaa pönttöuunissa ja varaajassakin on vielä lämpöä. 😎👍

• Anonyymi

Kuulostaa hitaalta itsensä kiduttamiselta?!
        Oletko miettinyt sitä miten lämmöt, veden, suojan ja ruoan saa helpommalla, vaikka asumalla kaukolämmitteisessä rivitalossa jossa olisi talonmiespalvelut?

Valinta kysymys, jotkut tarvitsevat sisältöä sellaisen tuottamiseen joka tulisi myös helposti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hitaalta itsensä kiduttamiselta?!
        Oletko miettinyt sitä miten lämmöt, veden, suojan ja ruoan saa helpommalla, vaikka asumalla kaukolämmitteisessä rivitalossa jossa olisi talonmiespalvelut?

Valinta kysymys, jotkut tarvitsevat sisältöä sellaisen tuottamiseen joka tulisi myös helposti.

Toisaalta se on itsensä kiduttamista. En kiellä. Tuossa kaverin kanssa ajettiin sen puita metsiköstä ja pelloilta pois helvetinmoisesta hangesta, helkatinmoisessa pakkasessa, helkatinmoisia kuormia ja helkatinmoisia pöllejä. Ihan älytöntä...mutta kuitenkin niin helkutin ihanaa. 🤪

Mulle helppoutta on puukassi, nokkakärreistä tehdyt puunkärräyskärrit, tukkisakset, noki-imuri ja terävä teräketju, sekä fiskarssin kirveskavalgaadi. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Toisaalta se on itsensä kiduttamista. En kiellä. Tuossa kaverin kanssa ajettiin sen puita metsiköstä ja pelloilta pois helvetinmoisesta hangesta, helkatinmoisessa pakkasessa, helkatinmoisia kuormia ja helkatinmoisia pöllejä. Ihan älytöntä...mutta kuitenkin niin helkutin ihanaa. 🤪

Mulle helppoutta on puukassi, nokkakärreistä tehdyt puunkärräyskärrit, tukkisakset, noki-imuri ja terävä teräketju, sekä fiskarssin kirveskavalgaadi. 😄

Eikö teikäläisen pitänyt viettää lomaa? Ei sitten hetkeäkään paikoillaan... - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö teikäläisen pitänyt viettää lomaa? Ei sitten hetkeäkään paikoillaan... - cu-

No mulle on lomaa, kun voin tehdä rauhassa ihan arkisia asioita.

Jotkut voisi pitää siitä, että olisi vaikka kaksi viikkoa jossain ulkomailla vaan makoilemassa, mutta mä taas nautin, jos saan hyökätä pöllimetsään ja rauhassa tehdä polttopuita, ilman, että tarvitsee miettiä, milloin töihin jne.

Mä kyllä nautin, kun voin tehdä jotain konkreettista vaikka itseni eteen. Voin mä hyvässä seurassa jonkun viikon ehkä lekotellakin, jos on jotain nähtävää, juteltavaa jne. Mutta en mä tykkää vaan maata jossain biitsillä turpa kii ja olla... työssäni jo saa sitä tarpeen tullen välillä tarpeeksi. 😄

Mutta oonhan mä nyttenkin ollut aika pitkään tekemättä juuri mitään. Aamulla kun heräsin, laitoin kahvit kiehumaan, sit kävin puita uuneihin ja sytytin ne. Join aamukahvia ja odottelin kun puut palaa...sit vähän hämmentelin niitä ja laitoin pellit puolilleen.

Sit heräs poitsu, jututin sitä ja kävin raapaisee tulet kattilaan... kun poitsu lähti töihin, mä kipaisin kattilaan puut ja lisäsin sinne puita. Nyt oon vaan zillaillut ja miettinyt, mitähän tänään tekis?

Ajattelin panna tänään... panen olutta tulemaan. On ollut pitkään ykdi cooper-pönttö tuolla odottamassa. Sen vois kuplittaa pulloihin asti...

Sitten kiuas jäi vähän vajaaksi kivistä ja pyysin poikaa eilen kipaisemaan 40 kg lisää...ehkä mä nekin mätän kiukaaseen. Sitten iltasella käyn vippaamassa pojan mutsin luota asemalle ja se siinä.

Ei paha lomapäivä... huomenna meen toimaroimaan kamujen säbäturnaukseen. Näkee jätkiä ja prlejä. Siinä meneekin päivä kivasti...pitää miettiä lämmityshommat myös sitten, mutta se tulee jo luonnostaan. Pakkanenkin helpottaa.

Ma ja ti menee työhommissa, rennosti. Keskiviikkona käyn puuta maalta ja torstaina parturi. 😁

Minusta tää on tosi rentoa...

• Disseisback kirjoitti:

No mulle on lomaa, kun voin tehdä rauhassa ihan arkisia asioita.

Jotkut voisi pitää siitä, että olisi vaikka kaksi viikkoa jossain ulkomailla vaan makoilemassa, mutta mä taas nautin, jos saan hyökätä pöllimetsään ja rauhassa tehdä polttopuita, ilman, että tarvitsee miettiä, milloin töihin jne.

Mä kyllä nautin, kun voin tehdä jotain konkreettista vaikka itseni eteen. Voin mä hyvässä seurassa jonkun viikon ehkä lekotellakin, jos on jotain nähtävää, juteltavaa jne. Mutta en mä tykkää vaan maata jossain biitsillä turpa kii ja olla... työssäni jo saa sitä tarpeen tullen välillä tarpeeksi. 😄

Mutta oonhan mä nyttenkin ollut aika pitkään tekemättä juuri mitään. Aamulla kun heräsin, laitoin kahvit kiehumaan, sit kävin puita uuneihin ja sytytin ne. Join aamukahvia ja odottelin kun puut palaa...sit vähän hämmentelin niitä ja laitoin pellit puolilleen.

Sit heräs poitsu, jututin sitä ja kävin raapaisee tulet kattilaan... kun poitsu lähti töihin, mä kipaisin kattilaan puut ja lisäsin sinne puita. Nyt oon vaan zillaillut ja miettinyt, mitähän tänään tekis?

Ajattelin panna tänään... panen olutta tulemaan. On ollut pitkään ykdi cooper-pönttö tuolla odottamassa. Sen vois kuplittaa pulloihin asti...

Sitten kiuas jäi vähän vajaaksi kivistä ja pyysin poikaa eilen kipaisemaan 40 kg lisää...ehkä mä nekin mätän kiukaaseen. Sitten iltasella käyn vippaamassa pojan mutsin luota asemalle ja se siinä.

Ei paha lomapäivä... huomenna meen toimaroimaan kamujen säbäturnaukseen. Näkee jätkiä ja prlejä. Siinä meneekin päivä kivasti...pitää miettiä lämmityshommat myös sitten, mutta se tulee jo luonnostaan. Pakkanenkin helpottaa.

Ma ja ti menee työhommissa, rennosti. Keskiviikkona käyn puuta maalta ja torstaina parturi. 😁

Minusta tää on tosi rentoa...

Sanottakoot, että oon mä jo yhden pikkujutun varannut, etten oo näissä ympyröissä ja toista suunnittelen.

Mun pitää vaan repiä itseni täältä irti välillä, muuten ei tule "irtiottoja". Kaikki tää touhotus tulee "minuudesta" ja on ihan normaalia. 🤣

• Anonyymi

itserakkautta eli narsismia ja ahneutta on useimmilla ihmid-olioilla.

tullaisesessa hommassa oppii näkermään ihmidiä paljon, jos on talkkarina kaupungin kerrostalossds pitää aina fiksata jotain juttuja joku asiakas soittaa että tule korjaamaan tuota juttua... sitten tilattava joskus asiantuntijoita firmoista paikalle tekemään... kun ei riitä taidot...

• Anonyymi

Entinen miesystävä jaksoi riemuita usein sanosta samasta asiasta lenkkimme jälkeen: Ajattele mikä keksinto on suihku.
      Laitan vähän vakavammaksi. Olen perinyt isältäni tyytyväisyyden, se on perusluonteeni. Huomaan arjessa pieniksi sanottuja ilon aiheen tämän tästä, minulle eivät ole edes pieniä.

• Anonyymi

Kuulostaa hienolta. Minulla on paljon samaa, tyytyväisyyden taito.
        Luulen että olen perinyt sen molemmilta vanhemmiltani, isältäni ehkä vielä enemmän.

-keinovaginamies-

Toisaalta tämä taito on sellainen, että se pysäyttää ihmisen helposti paikoilleen. Ei ole sillä tavalla pyrkyä uuteen ja parempaan kun osaa olla tyytyväinen. En tosin valita, parempi näin.

• Anonyymi

hmm niin pitää levätä ja höpötellä tyttöjen kanssa jotta jaksaa taas asentaa tietokoneiden vermeitä...

mutts niin itselläni ei kai ole sellaista tiedossa että joka vihaisi itseäni jotenkin ... vaikka lähes kaikkialla ja erilaisten ihmisten kanssa olen ollut tekemisissä..

• Anonyymi

Terveyttä ette voi vähätellä koskaan millään konstilla, mutta sen jälkeen tulee oma rauha ja oma maa, missä saa touhuta mitä haluaa. Me emme käy sotaa. Ja tässä rauhassa on voitu rakentaa hirsitalo.

• Anonyymi

Itsestäänselvyyksiä.
      Vasta oivalsit?
      Älä länkytä.

• Tietysti terveys, rakkaat ja läheiset ovat kiitollisuuden aiheita. Ei niitä voi ohittaa.

Minulla on usein vahvoja mielipiteitä, joita ilmaisen suoraan ja vapaasti, enkä peittele niitä korulauseilla. Teen itsenäisiä ratkaisuja ja valintoja, joita onneksi minulla on oikeus tehdä.
      Onneksi esiäitimme ovat taistelleet nämä oikeudet meille ja myös tulevien sukupolvien naiset tulevat olemaan heille kiitollisia.
      Valitettavasti naisten asema ei ole kaikkialla maailmassa yhtä vapaa. Siellä naiset eivät saa valita omaa kohtaloaan, eivätkä päättää tulevaisuudestaan.

Olen kiitollinen vapaudesta ja itsemääräämisoikeudesta. Olen kiitollinen vahvoille esiäideillemme, jotka väsymättä taistelivat naisten aseman puolesta.

• Anonyymi

Olen kiitollinen kodista ja kaikkeen mikä siihen liittyy: lämpö, vesi, sähkö. Kaikista läheisistä olen myös kiitollinen, samoin työstäni.

• Olen kiitollinen siitä, että luonteelleni ominaista on uskoa asioiden järjestyvän. En ole helposti tyytymätön enkä malttamaton ja jos joskus asiat menevätkin vähän huonommin, minun mieleeni ei ensimmäisenä tule, että joku on tahtonut minulle pahaa. - Se helpottaa elämää kovasti.

Olen tietenkin kiitollinen omasta kodistani ja siitä, että se on käytännöllinen, riittävän lämmin ja minun silmääni kauniskin. Olohuoneen korkea katto antaa pitkälle ihmiselle tilaa hengittää ja muistan, kuinka tunsin tulleeni heti kotiin, kun tulin noin 15 vuotta katsomaan tätä asuntoa.

Vesi on puhdasta, se maistuu hyvältä ja sitä on riittävästi. Siirryin joulukuussa määräaikaiseen sähkösopimukseen, joten nytkään minun ei tarvitse kärvistellä kylmässä kodissa. - Autokin on toiminut hyvin joka päivä.

Olen kiitollinen hyvästä työpaikasta, jossa olen pysynyt abikeväästä alkaen; ensin 6 kesää kesätöissä ja sen jälkeen pysyvästi. - Olen kiitollinen työtehtävistäni, hyvästä esimiehestä, mukavista kollegoista ja siitä, että saan maanantaina vielä yhden uuden kollegan. - Asioilla on taipumus järjestyä.

• Oppivelvollisuus ja mahdollisuus kouluttautua taustasta riippumatta.
      Asevelvollisuus ja puoluetuki ovat mahdollistaneet demokratian säilymisen.

Epäilen että ilman näitä meillä olisi vähemmän ympäristössämme asioita joista voimme olla kiitollisia.

• Anonyymi

piiloutuuko peittosi useasti varpaidesi alta, piiloon mebe3e oeutti his oyörii sängyssä, villasukkakin saattaa irrota varpaista jos on oikein jännittävä uni.

• Anonyymi

aika jänniyyyävä unikin ollut sitten jos villasukkakin on sängyssä pylriessä kadonnut jalasta.

• Anonyymi

oikein vivid-drramsd niin peittokin karkaa piiloon sänfyn ALLEW kuin joku cillasukkakin.. voi piiloutuqqa.

• Anonyymi

Varmaan se niin on. Kaikille ei ole rakkautta suotu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7229
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      382
      1991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1702
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1653
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      291
      1372
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      73
      1112
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      799
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      786
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe