Niin, tässä ei nyt siis avata nappeja, vaan suljetaan niitä.
Me kun ollaan muorin kanssa tällaisia wannabe hippejä, vihertäviä ja säästeliäitä ihmisiä, niin totta kai muori ompelee meillä napit takaisin vanhoihin paitoihin. (No niin, sovinismiä, miksi se on totta kai muori?)
Oli korjannut paitansa napitusta ja pyysi ihailemaan kätöstensä tulosta. No minä poika innokkaana kehumaan ja hiplaamaan rintamusta. Jo vain heti se aiheuttaa tunteita keskijalan paikkeilla, kun sormen ulkosyrjä koskee pehmeää ja lämmintä rintaa :)
Onko tämä nyt enää normaalia? Kohta viiskymppiset lähenee ja mies on herkillä kuin teinipoika. Onko muilla tällaista, vai onko tämä taas vaan tämä minun ikuinen puute?
-keinovaginamies-
Tunne, kun napitatte naisen paitaa
34
395
Vastaukset
Tottakai hyviin vanhoihin paitoihin ommellaan napit takaisin, jos sellainen irtoaa. - Se nyt juuri ja juuri onnistuu minultakin, vaikka en olekaan käsityöihmisiä. 🙂
Mutta ei minulla koskaan ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia, jos napittaisin paitaa tai vaikka sulkisin rintaliivejä.
Mutta nyt, kun oikein pohdin, niin joskus muistan kyllä napittaneeni miehen boksereita. Vai avasinkohan ne napit? 🤔 Ei näin vanha muista enää..- Anonyymi
Niin, jotenkin se on varmaan eri asia kun kyseessä oma rinta.
Mutta oletko koskaan koettanut naapurin Elliä paidoittaa?
Ai perskules, hyvä idea tuollaiset nappibokserit. Täytyy heti lähteä kaupoille kun lauhtuu.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Niin, jotenkin se on varmaan eri asia kun kyseessä oma rinta.
Mutta oletko koskaan koettanut naapurin Elliä paidoittaa?
Ai perskules, hyvä idea tuollaiset nappibokserit. Täytyy heti lähteä kaupoille kun lauhtuu.
-keinovaginamies-Kyllä olen auttanut ystävätärtäkin pukeutumaan, kun hänellä oli käsi operoitu. - Mutta ei, ei mitään erikoista siinä.
Ne napilliset bokserit on kyllä kivat 👍 Muistan kyllä. 😉- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä olen auttanut ystävätärtäkin pukeutumaan, kun hänellä oli käsi operoitu. - Mutta ei, ei mitään erikoista siinä.
Ne napilliset bokserit on kyllä kivat 👍 Muistan kyllä. 😉Katos, niin se vaan muisti palautuu. Varmaan tuollainen avaus tulee ihan selkärangasta ;)
Sullahan on muuten taas uusi kuva. Kiva tuollainen soturiasu löytynyt vaatekaapista :))
Katos, niin se vaan muisti palautuu. Varmaan tuollainen avaus tulee ihan selkärangasta ;)
Sullahan on muuten taas uusi kuva. Kiva tuollainen soturiasu löytynyt vaatekaapista :))
-keinovaginamies-Eikö 👍 Ompelin siihen vaan uudet napit 🤗
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Eikö 👍 Ompelin siihen vaan uudet napit 🤗
Tiukka korsetti osa kokonaisuutta? Kuka nyöritti? :))
Tiukka korsetti osa kokonaisuutta? Kuka nyöritti? :))
-keinovaginamies-Tässä on nykyaikaisesti sekä vetoketju että nyörit. 👍
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä olen auttanut ystävätärtäkin pukeutumaan, kun hänellä oli käsi operoitu. - Mutta ei, ei mitään erikoista siinä.
Ne napilliset bokserit on kyllä kivat 👍 Muistan kyllä. 😉Kunnon nainen ei kajoa miehen boksereihin!!
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon nainen ei kajoa miehen boksereihin!!
Ehkä olenkin vain silittänyt niitä? 🤔
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ehkä olenkin vain silittänyt niitä? 🤔
Kädellä vaan sillai hellästi pinnasta ;)
Kädellä vaan sillai hellästi pinnasta ;)
-keinovaginamies-Sinäpä sen sanoit 😉
Juuri tuolla tavoin kuin sinäkin muorin paitaa. 👍
- Anonyymi
Ihan oikein, normaalia jos johtaa seksiin tuollainen kun ei tarvitse mitään perversioita tuekseen. Niin ja olen minäkin muuten hyvään paitaan joskus nappeja ommellut, hakenut lankaliikkeestä semmoista lankaa joka kestää ja riittää rulla loppuiäksi.
-harmiseikirj.-- Anonyymi
Ai siihenkö sen olis pitänyt johtaa? Olipa muorikin ollut samaa mieltä :)
Tässähän nyt puhuttiin vaan tunteista.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siihenkö sen olis pitänyt johtaa? Olipa muorikin ollut samaa mieltä :)
Tässähän nyt puhuttiin vaan tunteista.
-keinovaginamies-aina kun pääsee luvan kanssa tisseihin kiinni pitäisi johtaa seksiin, ainakin sinkkumiehellä :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
aina kun pääsee luvan kanssa tisseihin kiinni pitäisi johtaa seksiin, ainakin sinkkumiehellä :D
-harmiseikirj-Onneksi et ole vaatturi.😅
- Anonyymi
No jo vain normaalia, muorisi tietää mistä naruista vedellä sinua:) Hyvän yhteisen elämän kokemusta. Eikös se vaan tunnu samaan aikaan hieman laskemmoidulta, mutta hyvältä.
- Anonyymi
Joo, naruttaa minua ihan kympillä.
Kyllä se viimeistään huomenna kertoo, että mitä taas on vailla. Varmaan jonkin valtavan kukkaruukun siirto :))
Joo-o. Tulihan se sieltä. Taulut vaihtoivat taas paikkojaan :)
Kyllä minä olen helppo.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Ootko sä vielä alle viiskymppinen? Niin nuori. Mä oon kuvitellu sut kuuskymppiseksi.
- Anonyymi
Lasken itseni nelikymppiseksi niin kauan kun ikä alkaa nelosella :))
Fyysisesti olen tietysti kolmikymppisen miehen tasolla ja henkisesti omaan yli seitsemänkymppisen kypsyyden :))))
Minä kans luulin 74 juttujen perusteella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kans luulin 74 juttujen perusteella!
Niin niin. Mitä minä sanoin siitä henkisestä kypsyydestä :)
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Älä esiinny niin vanhana, koska vanha mies kerkiät olla. Ole nuori mies jos oikeasti olet. Niitä pappojen juttuja ehdit vielä hourailla.
Ole ikäisesi oloinen jos olet vielä nelikymppinen :O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-H…tti olet melkis saman ikäinen kuin mie, ja mie en ole mummo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä esiinny niin vanhana, koska vanha mies kerkiät olla. Ole nuori mies jos oikeasti olet. Niitä pappojen juttuja ehdit vielä hourailla.
Ole ikäisesi oloinen jos olet vielä nelikymppinen :OJa se oli Uuden Vuoden ohje! Ota neuvoista vaar…
- Anonyymi
monosta tulee matkustaja jos suksi irtoaa kesken hiihdonkin... Monoman siinä uusi supersankari, mutta aika huvät nuo turvajutut tyttöjen alppihiihdoissa jos vaikka otta ilmalennon niin pehmeät turva-aidat suojaamassa.
- Anonyymi
näin veljellä jonkin jännän paisN JOKU niin Bronxin juttu eikä tommi hilsefiguurin höttö..
Naisen riisuminen on hekumallisinta mitä tiedän.
Nuorena poikana en ollut kovin näppärä siinä, oli ongelmia nappien kanssa, eikä rintaliivien hakasetkaan auenneet.- Anonyymi
Joko on yksikätinen tekniikka hallussa?
Joko on yksikätinen tekniikka hallussa?
-keinovaginamies-Jaa että vielä yhdellä kädellä... 😮
Nyt kun asiaa uudelleen miettii, niin onhan naisen riisuminen hankalaa.
Mutta on se kuitenkin hekumallista näin mielikuvien tasolla.
- Anonyymi
Napitan itse paitani
- Anonyymi
Minäkin hommailen paljon yksin :))
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Mitä?! Onko tää muori siis sun vaimos, äitis vai isoäitis? 😬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511688- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094