Minkä vuoksi miesten pitää niin kovasti aina päteä - nimittäin uunin lämmityksessä? Miksi uuni on niin tärkeä asia miehen tietolaarissa, että siinä kyllä neuvojaa riittää?
Minkä vuoksi pitää päteä
34
352
Vastaukset
- Anonyymi
Mies on rakentanut uunin. Moni mies on muurari.
Aika homoa intoilla jostain uunista. Nainen tehkööt pullat.
Enpä tiedä, mutta minulle on se ja sama onko neuvojani nainen vai mies.
- Minussa kun ei ole lainkaan pyromaanin vikaa, niin saan tosi huonosti mitään syttymään. - Eväsretkellä annoin aina pojan koota nuotionkin ja sytyttää, koska se sujuu häneltä hyvin.
- En ole lapsena osannut sytyttää edes saunan pesää ja aikuisena takkakin on tuottanut vaikeuksia.- Anonyymi
Kunhan saat oman pesäsi syttymään, siitä miehet tykkää, ainakin minun pesästä.
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan saat oman pesäsi syttymään, siitä miehet tykkää, ainakin minun pesästä.
En nyt kovin laajalti osaa sanoa, mutta siinä ei juurikaan ole ilmennyt ongelmia, vaikka yleensä sekin on yhteistyössä miehen kanssa hoideltu. Vaikka keskustelemalla.
Leivinuuni ei ole välttämättä helppo, siinä kannattaa ottaa neuvoja vastaan vaikka niitä jokin ylipätevä uuni-insinööri jakelisikin 🙂
- Anonyymi
Ei oo helppo 🙂
- Anonyymi
Tuntuu, että miehet omivat sitä uunia vaikka uuni olisi vieraalla naisellakin. 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että miehet omivat sitä uunia vaikka uuni olisi vieraalla naisellakin. 🙄
Tärkeintä on kai silloin että siivoavat jälkensä 🤔
- Anonyymi
Pitää kysyä miehiltä, joita asia koskee.
Oma kokemus on, että niin miehillä kuin naisillakin on tarve osoittaa pätevyytensä monissa asioissa, joskus myös sellaisissa, joista heillä ei ole mitään kokemusta. Jos alkaa harmittaa toisen pätemisen tarve, voi ottaa koko asian huumorilla, mikäli suinkin mahdollista.
- Sheena Sytytän aina alta
- Anonyymi
Siinäpä ensimmäinen
- Anonyymi
Miehet käy kuumana kun puhutaan uunista. Kuumempana kuin se uuni.
- Anonyymi
Kaikki missä on nokea tai pitää isoa ääntä on miesten juttuja.
- Anonyymi
Nainen haluaa pysyä siistinä, mies ei välitä nokeentumisesta. Mies voi olls kokanaan mustassa noessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen haluaa pysyä siistinä, mies ei välitä nokeentumisesta. Mies voi olls kokanaan mustassa noessa.
Aha. Kolme viimeisintä nuohojaa on kuitenkin sattuneet olemaan naishenkilöitä. Näin täällä pk-seudulla.
- Anonyymi
Luolamies sai tulet luolaan, vaikka saattois se olla luolanainenkin, joka houkutteli luolamiehen ruuan tuoksulla luolaan.
- Anonyymi
niin no tuossa päästääkin siihen, kumpi ne tulet sitten ensin tekikään?
- Anonyymi
Siksi sitä luolaa ei enää ole, kun se paloi.
- Anonyymi
Meillä muori on enemmän kiinnostunut siitä että puu luo tunnelmaa. Minua taas kiinnostaa energiatehokas puun poltto.
Kun molemmat on kuitenkin säästeliäitä, niin minä voitan :)
-keinovaginamies- Olen antanut itseni ymmärtää, että mies on kuin mikroaaltouuni, kuumenevat nopeasti ja parin minuutin äänimerkin jälkeen ovat jo valmiita.
Nainen taas on kuin hitaasti viriteltävä uuni, jota pitää houkutella ja suostutella pitempään.
Mikäli mies tulisi neuvomaan uunin sytytyksessä, käskisin sen sytyttää itse uuninsa! Miten sytytät, kun kipinät lentelevät jo valmiiksi?
😁- Anonyymi
Leivinuuni on täynnä tekniikkaa.
- Anonyymi
Kyllä he siitä useimmiten tietävätkin.
Kumma kyllä. - Anonyymi
Jaa-a. En osaa sanoa. Itselleni ei ole uuninlämmityksellä päteviä miehiä lähipiiriin osunut.
- Anonyymi
minun mielezstäni aika hassuakin höpötellä tyttöjen kanssa hassuja juttuja jotain.
- Anonyymi
Monessa muussakin asiassa riittää pädentää ja neuvomista.
- Anonyymi
Voin näin naisena sanoa että iltaa kohti lämpenee.
- Anonyymi
Omaa uuniasiko tarkoitat?
- Anonyymi
Äläpä, eikä se ole vain uuni, se on nuotio, takka, sauna...ihan mikä vaan missä on tuli. Jos niillä oikeesti herää jotkut luolamiesvaistot?
- Anonyymi
Uunissa on semmoinen tuhkaluukku ja siksi röörimiehet ovat kiihkoissansa suhteestansa "uuniin".
Jaa, minä luulin että uuni toimii sähköllä.
Ei tullut mieleenkään laittaa klapeja sinne luukun taakse. Siinähän pullat palaa äkkiä.- Anonyymi
Siihen auttaa se että jos pakko päteä niin hoitakoon itse koko homman sitten.
Lähinnä kaikkien tulisijojen sytytyksestä olen kuullut natinaa.. 😬 hyvä se on keulia maalaisena, melkein koko elämänsä kerrostalossa eläneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094