Nainen omistaa

Anonyymi-ap

….aina miehensä. Mietteitä tästä

Ei tarvitse teidän laittaa.

56

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen provo. Katotaan kantaako.
      Nainen ei omista minua, kuulun luonnolle.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Ei se ole provo. Kyllä se elämässä kantaa kuin keväthankiainen.

        Ensimmäiseksi varattu mies on naiselle loppuiän varaus ja kuuluvuus.

        Luonto synnyttää naiselle miehen ja palauttaa naiselle.


      • Anonyymi

        Sinä kuulut potkukelkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole provo. Kyllä se elämässä kantaa kuin keväthankiainen.

        Ensimmäiseksi varattu mies on naiselle loppuiän varaus ja kuuluvuus.

        Luonto synnyttää naiselle miehen ja palauttaa naiselle.

        Keväthanki pettää joka kevät, usein jopa päivittäin heti myöhemmän iltapäivän puolella.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulut potkukelkalle.

        Me olemme potkurin kanssa samaa tähtipölyä :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme potkurin kanssa samaa tähtipölyä :)

        -keinovaginamies-

        😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväthanki pettää joka kevät, usein jopa päivittäin heti myöhemmän iltapäivän puolella.

        -keinovaginamies-

        Vähän niinku miehen silmä.
        Höntyvätirppaa katsoessa ja oma vanha kananen onkin paras.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut omistamaan miestä.

      • Anonyymi

        Niitä ajautuu omistukseen.


      • Anonyymi

        Se on vähän kuin Lada - niitä tuppaa olemaan kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä ajautuu omistukseen.

        Ei ajaudu, kun kieltäytyy sitoutumasta moiseen idiotismiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajaudu, kun kieltäytyy sitoutumasta moiseen idiotismiin.

        Jollei anneta vaihtoehtoja? On vain yksi tie, joka vie onneen tai onnettomuuteen.


    • Anonyymi

      Amazonin sademetsästä pitäisi olla huolissaan kun se ei peitä paljasta maata.

    • Munasarjakas saa luulla noin, aina siihen asti kunnes vaihdevuodet alkavat. Silloin munasarjakkaan seksuaalinen funktio lakkaa toimimasta joka johtaa siihen että mies ottaa tilalle kuuman nuoren kaunottaren.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, silloin funktio perustuu herkkulettuihin ja mitä pannunmyssyn alla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, silloin funktio perustuu herkkulettuihin ja mitä pannunmyssyn alla on.

        Pannun ei vaan pannu


      • Anonyymi

        Älä puhu naisista noin, tulee mieleen löysä keltuainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu naisista noin, tulee mieleen löysä keltuainen.

        Anna löysän munakkaan puhua miten puhuu.


      • Anonyymi

        nyt kuules ne himot onkin herännyt villimpänä kun koskaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt kuules ne himot onkin herännyt villimpänä kun koskaan :D

        en ole huomannut


    • Anonyymi

      Nainen on tiikeri.

      • Anonyymi

        Osalla voi olla tylsät hampaat. Vain silloin ne luopuvat miehestä.


      • Anonyymi

        No kerroppas kenet Tiikeri omistaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppas kenet Tiikeri omistaa :)

        En. En sano.


    • Anonyymi

      Ei omista pullajumala.. nainen tarvitsee kuria jos noin miettii.

      • Anonyymi

        Kyllä omistaa. Enkö sanonut alussa ettei tähän tarvitse eteen avautuvia mietteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä omistaa. Enkö sanonut alussa ettei tähän tarvitse eteen avautuvia mietteitä.

        Ei kiinnosta. Olet hiiri 😃


      • Anonyymi

        Sekä että kuria myöskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Olet hiiri 😃

        Sinä olet pulla 🥐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pulla 🥐

        Herkullinen Dallaspulla..😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkullinen Dallaspulla..😘

        Tai Texas Rangers 🤠


    • Meillä on vanhoillinen hallitus, joka edistää yrittäjyyttä.

      Mies omistaa vaimonsa ja hänellä pitäisi olla oikeus myydä vaimo eteenpäin.
      Käytettyjen vaimojen kauppa piristäisi taloutta.

      Siellä voisi rauhassa katsella itselleen uutta vaimoa, ja halutessa koeajaa, jolloin paljastuu mahdolliset kitinät.

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱

        Vastenmielisyys vanhoillisuutta kohtaan saa minut kirjoittamaan sarkastisesti.


    • Anonyymi

      Omistaa !

    • Anonyymi

      Kyllä se noin on ja samoin toisin päin

    • Ahaa. Porno omistaa siis minut.

    • Ei tarvitse laittaa mietteitä, mutta laitan varmuuden vuoksi.
      Ihmistä ei voi omistaa. Ennenwanhaan Suomessa on kyllä ollut sellainen kulttuuri, että mies omistaa naisen. Joissakin maissa tämä kivikautinen ja sakia kulttuuri elää ja kukoistaa edelleen.

      • Anonyymi

        Onneksi.. muuten ei olisi only fanssia.


      • Anonyymi

        Kyllä nainen omistaa miehensä enkä pidä sitä pahana ollenkaan


    • Anonyymi

      Niin voisi ajatella jookin, että kenellä on enemmän varallisuutta se omistaa toisen, mies tai nainren.

      Mutta näin ajatellen Venäjä omistaisi Suomen koska sillä on enemmän varallisuutta, sarkasmiaq vähän kehiin tai nyt NATO omistaa Suomrn?

    • Anonyymi

      Kukahan tuo mies on jonka omistan 🤗

    • Anonyymi

      No eipä omista. yrittää voi ja jos huolehtii "omistuksestaan" oikeasti hyvin voi asiantila olla minun puolestani se. Mutta tosiasia on että jos "omistaja" kusee homman niin tämä muka-omistettu lähtee kävelemään että tsup vaan.

      Illuusiota vallasta voi simuloida silleen että kun on kiire pöntölle niin pysähdyt ja sanot ripulille että nyt pysähdyt. Jos et voi omalle perseellesikään mitään niin miten voit uskotella että sinulla on mitään sanomista vapaaseen tahtooni?

      • Anonyymi

        …kertoi ikisinkku poikamies takakamaristaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …kertoi ikisinkku poikamies takakamaristaan..

        Eipäs ollut. Kävin kokeilemassa mitä nuo suhteet olin ja palasin takakamariin koska siellä oli parempi olla.

        Me ihmiset olemme sellaisia että valitsemme kahdesta vaihtoehdosta sen paremman. Kokemusten ja näkemysten karttuessa tulemme alati paremmaksi tässä valinnan tekemisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs ollut. Kävin kokeilemassa mitä nuo suhteet olin ja palasin takakamariin koska siellä oli parempi olla.

        Me ihmiset olemme sellaisia että valitsemme kahdesta vaihtoehdosta sen paremman. Kokemusten ja näkemysten karttuessa tulemme alati paremmaksi tässä valinnan tekemisessä.

        …Vielä verhot kiinni.


    • Anonyymi

      Kukaan ihminen ei omista yhtään ketään ihmistä, eläimetkin ovat vain lainassa.

      Jasu

    • Anonyymi

      Höpö, höpö. Ei kukaan omista ketään! Avioliitossa ja muissakin suhteissa ollessani minä sain aina sanoa viimeisen sanan: "Kyllä kulta, aivan niin rakkaani."

      >simiti<

    • Minä omistan miehen 🧔🏻 ja hän minut 👩🏻 ja meistä tullut
      👧🏼👧🏻👶🏼👱🏻‍♀️🧑🏻🧒🏼👱🏼🧑🏼‍🦱🧑🏻

    • Kommenttini on jälleen poistettu. Ajatus on aika erikoinen kuitenkin. Toiselle voi omistautua, mutta voiko toista omistaa... Mielestäni kaksi eri asiaa. Ensimmäinen on omasta tahdosta riippuvainen.

      • Anonyymi

        Täältä poistuu välillä asiallisia aloituksia ja välillä jopa rikoksen tunnusmerkit täyttävät saavat jäädä.

        Kyllä on persujen omistamalla modeyhtiöllä vähän laillisuus hakusessa. Aivan kuten heidän mestarillaankin.

        Aineistoa on kerätty jo pari vuotta. Pian loppuu koko sivusto. Sori siitä. Ylläpidon ja modeyhtiön vika.

        >simiti<


    • Aina välillä kysyn vaimolta ohimennen "Ootko sä vielä mun tyttöni?" ja sitten halaan häntä.

      Tuntuu että palstan naiset eivät hyväksyisi tällaista sovinismia.
      Halaamisella mies vaan vahvistaa viestiä, että hän haluaa sitoa naisen itseensä.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä olet eri linjoilla. Ei minun naisystävät/vaimo koskaan pitänyt tuollaista huonona.

        Kerran aamu viideltä halasin puoliksi unessa olevaa vaimoa ja sanoin, että nähdään rakas 16 tunnin päästä.

        Hän oli pitkän työpäiväni aikana leiponut suklaapiirakkaa ja pakannut seuraavan päivän eväätkin valmiiksi.

        Kyllä siinä vaiheessa tuli kyynel silmäkulmaan. Hän oikeasti välittää minusta. Sinä yönä rakastelimme vaikka oli rankka työpäivä takana.

        Työttömät ja naisvihamieliset persuthan eivät moisesta tiedä mitään.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä olet eri linjoilla. Ei minun naisystävät/vaimo koskaan pitänyt tuollaista huonona.

        Kerran aamu viideltä halasin puoliksi unessa olevaa vaimoa ja sanoin, että nähdään rakas 16 tunnin päästä.

        Hän oli pitkän työpäiväni aikana leiponut suklaapiirakkaa ja pakannut seuraavan päivän eväätkin valmiiksi.

        Kyllä siinä vaiheessa tuli kyynel silmäkulmaan. Hän oikeasti välittää minusta. Sinä yönä rakastelimme vaikka oli rankka työpäivä takana.

        Työttömät ja naisvihamieliset persuthan eivät moisesta tiedä mitään.

        >simiti<

        Olipas voimakkaasti tunteisiin vetoava tarina :)

        En usko että palstan naiset pitävät minua sovinistina.
        Osaan keskustella rakkaudesta ja mulla on kiva kissan kuva.


    • Anonyymi

      Kaiken pahan takana on nainen: https://www.youtube.com/watch?v=wN4C0kROx_w

      jooh annan aivoille lepoa sitten kuningas idea... nuorten pelijuttuun jotain kaupungille auttamaan ja voin lahjoittaa vain tuollaisen The Mazer, labyrinttien tekijäjutun heille voivat hyödyntää peleissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe