Lidlin paistopisteestä olen herkkuja ostellut, mutten ole kaikkia tuotteita edes maistanut.
Minun paistpiste suosikkini on vadelmamunkki, rahkatasku ja kinuskimunkki.
Vadelmamunkki on ehdottomasti paras, on sopivasti kokoa ja vadelmahilloa reilustu.
Monesti leipomoiden hillomunkeissa ei ole hilloa juuri nimeksi, mutta Lidlin paistopisteen vadelmahillomunkissa hilloa on reilusti.
Mikä on lempiherkkusi paistopisteessä???
44
391
Vastaukset
- Anonyymi
Rahkatasku mikrossa lämmitettynä. Olen myös huomannut lidlin munkkien rehevyyden. Saksalainen ei pihtaa, tämä pätee muussakin ruokavertailussa.
- Anonyymi
Rahkatasku on herkullinen ja lisäksi kaikkein edullisin lidlin paistopisteen tuote, kun vertaa kilohintoja keskenään.
Kilohinta vähän yli 7€, kun suurimmalla osalla tuotteista on yli 11€. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En käy lidlissä lainkaan olen käynyt kaks kertaa ja tykkään prisman ja cittarin tuotteista en lidlin
- Anonyymi
Prisman hillomunkeissa vaan herneen verran hilloa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prisman hillomunkeissa vaan herneen verran hilloa....
Kepulainen onkin ahne ja nimilista. Osuuskaupat ovat suoraan rektaalista.
Enpä ole niin tarkkaan niitä tutkinut, enkä jokaista maistanut. Berliininmunkki menee aina, ja joku voipulla... rahkatasku tietty... Harvoin tulee ostettua, onneksi.
Tomaatti-mozzarella-pesto leivät tai millähän nimellä niitä nyt myydään, ovat ainakin hyviä. Useimpia tuotteita en ole edes maistanut.
mustasusi kirjoitti:
Jooo! Vastaan sulle tähän, kun viesti poistettiin tuolta mun ketjusta. 🤣
Olipa yllättävää, että mun viesti poistetaan jostain ketjusta.
Elä nyt liikaa ota susi😅Prinsessasi kirjoitti:
Olipa yllättävää, että mun viesti poistetaan jostain ketjusta.
Elä nyt liikaa ota susi😅Täytyy varmaan kohta jarrutella. En mä missään kovassa humalassa nytkään ole. 😊
- Anonyymi
Ne on ne siemen sämpylät, tai siemen leipä, ( paistopisteen) mitä tulee matkaan sen appelsiinimehun ohella, missä hedelmä lihaa. Siinä on mun lidlin perus herkkuja. En vaan niin välitä makeasta. Jotain hyviä erikoisjuustoja tarttuu matkaan myös välillä herkkuina. Samoin pähkinöitä tarjouksesta. Tai jos on loppu.
- Anonyymi
Sinä ihana sämpylä.
- Anonyymi
Sinua siellä !
Tykkään Lidlin riisipiirakoista.
- Anonyymi
Lidlin korvapuusteja tulee aina ostettua ja niitä sokeri rinkeleitä, kun tarjouksessa ovat.
Korvapuustit on niin isoja, et saa halkaista kahtia ja saa kahtena päivänä nauttia.
Elosen korvapuustit on vielä paremman ja mehukkaamman makuisia.
Nekin halkaisen puolisi, vaikka heposti söisi yhden kerralla, mut on ne senverran kalliita, et parempi laittaa puoliksi. Rahlatasku on hyvä. 👍
Lisään deli-pisteen herkut, eli mansikka- ja mustikkakakku. Ne ovat oikein sopivia piknik-eväitä.- Anonyymi
Hienoja mieltymyksiä teillä. Mutta totuushan on kaupasta riippumatta punainen pulla.
>simiti< - Anonyymi
Sämpylät ja hot dog.
Jasu- Anonyymi
En tykkää enkä välitä makeisra leipomuksista. Ne jää hyllyyn.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää enkä välitä makeisra leipomuksista. Ne jää hyllyyn.
JasuKroppa kaipaa enemmän suolaa ja rasvaa, kunnsokeria minulla. Ilman suolaa tuun sairaaksi. Tutusen ja tärusen, lihakset ei toimi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kroppa kaipaa enemmän suolaa ja rasvaa, kunnsokeria minulla. Ilman suolaa tuun sairaaksi. Tutusen ja tärusen, lihakset ei toimi.
JasuKokeile Vitabalans Tyrosiinia. Se voi helpottaa rasvaisen ja suolanhimoa.
- Anonyymi
Myslileipä, kaurasydän, ruispala, moniviljasämpylä, Berliinin munkki, joulutorttu, korvapuusti, Dallas pullaa, voitäytepulla, lihapasteija. Näitä ostelen ja suosin, hinta/ laatu näissä houkuttelee ostamaan.
Karjalanpiirakoita on joskus tullut ostettua. Mutta viimeks ei enää ainakaan Lidlissä perunaversioo ollut. Mutta tosiaan toi piirakka näin länsisuomalaiselle on houkan eksoottinen, eikä sitä suomen ulkopuolelta taida mistään ees saada. Kruasanttia joskus ostan mutta tais olla r-kikkarilta ostettu, että toinen juttu. hollomunkkeja en osta, kun ne saattaa turskahtaa. viimeks ostin laskiaispulla, mutta se olikin kahvilassa, ostin kun pomokin osti, eikä taida paistopisteessä onnistua laskiaispullan teko. Mistä ees tulee sana PAISTOPISTE, en nää siinä mitään järkee.
- Anonyymi
Ihana kassalla. Olet parasta!
Lidl:n paistopisteestä olen ostanut ruissydämiä ja croissantteja. 🧡🥐😃
En osta makeita ja sokerisia "herkkuja".- Anonyymi
Jokaisessa paistopiste kaupassa on oma leipomo, jossa ne paistopisteen tuotteet leivotaan.
Lidlissäkin myyjät on myös leipureita.
Taikinakonetta en ole vaan nähnyt lidlin paistopisteen tilassa, varmaan on siellä pukuhuoneessa piilossa ja taikinaa siellä vaivaa. Hillomunkki, taitaa olla omenahilloa
- Anonyymi
Rasvatapeissa on myös omenahillloa eli sellaisia pitkulaisia hillopossuja, rapeita ja sokerisia.
Kanelikierre munkki on herkkua, mut meikäläisellä alkaa pistämään kylkeen, jos sellasen kokonaisena syön.
- Anonyymi
Onneksi ei ole mitään herkkuja minkään kaupan paistopisteellä, täysi työ pitää kolesterolit sun muut alhaalla parilla satunnaisella herkulla (suklaa + laskiaispullat).
- Sheena - Anonyymi
Uunipellillä paistettu rotta.
- Anonyymi
Myslileipä, rahkatasku, croissant ja pienet pizzat.
- Anonyymi
Lillistä tulee ostettua croisantteja aina silloin tällöin, puoltusinaa yleensä, joskus viikolopuksi jopa koko tusina. Silloin mä teen niistä täytetyjä; suolaista kahvipöytään, vieraille! Jokus pikkumunkkejakin, mutt yleensä mä ostan Salosen omena possumunkkeja, Salosen tehtaanmyymälästä. Sen parempia munkkeja ei kukaan tee!
Jos ette ole turkulaisia olen pahoillani; niitä kun saa vain Turusta tai ehkä ihan naapuri kunnistakin. Mä leivoin omenapiirakan tänään viikonlopuksi, ja sillä pärjättävä tämä viikonloppu... Lilliin en tänään ehtinyt!
trollikka - Anonyymi
Kaurasydämiä, mutta niihin pitää lisätä suolaa.
- Anonyymi
Mun suosikki on erään Lidlin silloin tällöin paistopisteellä työskentelevä punahiuksinen nainen. Hän vaan pyörii ajatuksissani vaikka oon yrittänyt lopettaa turhan haaveilun monesti.
- Anonyymi
Hyvä aloitus, muistin juuri jääkaapissa olevan lidukan dallaspullan.
Pitää maistella onko vielä hyvä. - Anonyymi
Runebergin tortut on parhaita ja kohta on taas runebergin torttuja...
Paras runebergin torttu on rommilla/punssilla kostutettu ja karvasmanteliöljy
antaa sen aidon maun.
Ahhhhhhh sitä makuelämystä, kun runebergin torttua haukkaa, ihan selkäpiitä pitkin kulkee nautinnon väreitä ja tulee aaaaahhhhhh tunne, jota ei sanoin voi kuvailla.
Vadelmahilloa tulee olla myös runebergin tortun sisällä, silloin se on mehevän kostea ja maistuu taivaaalliselta. - Anonyymi
En oo suurinta osaa maistanut, joten vastaan tähän minkä uskoisin olevan hyvä: suklaacroissant. Tota on pitänyt maistaa tuhat vuotta, mut silloin harvoin kun käyn, ei sitä ole. Pitää nyt varmaan käydä useammin metsästämässä sitä :D
- Anonyymi
Sitä en oikein tajua, et miten ne saa lidlin paistopisteen donitseihin sen täytteen sinne donitsin sisään,
Rinkeleitä olen paistanut, mutta en kyllä saisi sitä täytettä sinne rinkelin sisään laitettua,
Jos sinne yrittäisi laittaa täytettä, niin sehän pursuisi pois rasvassa paistaessa.
Varmaan laitetaan paiston jälkeen, mutta miten ne saa sen sinne menemään, kun ei ole pitkulaista koloa donitsin sisällä?????? - Anonyymi
Räpsyn torttu
- Anonyymi
Makeat eivät maistu. Ihmiset on niin totutettu sokeriin, että sokerilla on monin paikoin korvattu maku.
Joskus tulee jotain suolaisia tuolta ostettua. Se mozzarella-pestojuttu on ihan hyvää ja croissantit toimivia. Yleisin ostos tosin ne rustikkiset sämpylät, kaurasydämet ja myslileipä. Muita harvoin. Punainen pulla tai ehta voicroissantti 😋
Maalaiscroissant tulee ostoskärryyn, jos käyn Lidlissä. 👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813317BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512140- 682029
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421322MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241098- 641050
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973