Kun kaupungin kerrostaloissa asuvat ihmiset harvoin tuntevat ovinaapureitaan edes nimeltä.
Maalla asuvat jotka omakotitaloissa asuvat yleensä tuntevat naapurinsa paremmin.
Joku nainen ... ekstrovertti, ei imperfektio, imperfekti... mutta niin.
Aina juttelen kaikkien naapureiden kanssqa jotain, mutta sattumanvaraista milloin sa5ttuu näkemään..
Vähän turhaan ajattelen koko asiaa...
6
199
Vastaukset
Se on aivan totta. Minä en tiedä ovinaapurieni etunimiä. Paitsi sen yhden pariskunnan toisen osapuolen etunimen, kun sen postia tuli kerran mulle.
Parin yläkerran naapurin etunimet olen myös muutamaan otteeseen kuullut, kun niiden kaverit kailottaa ja huhuilee ovensa takana (päihdeongelmaisia)- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18250681
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kun niistä landeist elinkykyiset muuttaa kaupunkiin, niin parissa vuodessa ne sit sopeutuu täkäläisiin olioihin. Siks paluumuutto vanhoilla päivillä ei enää onnistu. Niihin suhtaudutaan kaupungin jo pilaamina.
- Anonyymi
Onkohan meiän talossa sit jotenkin erikoista porukkaa kun taidetaan kaikki tietää toistemme nimet ja lähes serkun-kummin-kaiman nimetkin..
Ja meitä asuu kuitenkin pyöreesti laskettuna 50 tässä. Ja aina muuallakin olen tiennyt lähes puolien nimet. Haja-asutusalueilla, joissa palveluja ei ole tarjolla samalla tavalla kuin kaupungeissa, on, jossei nyt elintärkeää tuntea naapurinsa jollain tavalla, niin ainakin siitä on hyötyä. Haja-asutusalueilla juuri naapurit tuottavat suuren osan niistä palveluista, joita kaupungissa ostetaan, mutta joita haja-asutusalueella tarjotaan naapuriapuna. Toki niistä palveluista maksetaan haja-asutusalueillakin, mutta niitä palveluita ei ikinä löydä ja saa, jos ei tunne niitä tarjoavia.
Toisin sanottuna, naapureiden tunteminen kaupungissa ei tuo mitään etua. Pikemminkin heistä on vain haittaa.- Anonyymi
Ihan sama maalla tai kaupungissa, en ikinä ole tiennyt kaikkien naapuriksi sanottavien nimiä, eikä mua edes kiinnosta tietää.
Jasu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936596Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065493Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743477Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872445Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32145Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521872Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011437