Suurin osa ihmisistä tuntee jotain epävarmuutta itsestään. Ulkonäköön, fyysisiin ominaisuuksiin, muiden tuntemaan arvostukseen jne. liittyen.
Mistä olet epävarma itsessäsi?
Epävarmuudet
44
446
Vastaukset
- Anonyymi
Hhm, olen epävarma siinä, että miten sopeydun vaikkapa uuteen työpaikkaan ja työkavereihin siellä. Aistin helposti ilmapiirissä negaatiot ja se vaikuttaa muhun oleellisesti ja sopeutumiseeni. Ahdistun negaatioista helposti.
Jasu- Anonyymi
Joskus on tullut paniikkikohtauskin jännityksestä. Työpaikkakiusaamisen traumojen myötä. Edelleen aina jännitän miten lumpsahdan porukkaan.
Jasu - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Suurimmat epävarmuudet, tällä hetkellä, liittyy Sinkku-palstaan.
Monesti jään miettimään, pitikö mun nyt näin höläyttää, että eihän tässä ole mitään järkeä ja joku voi vielä loukkaantua.- Anonyymi
Kokeile välillä petankki-palstaa.
Anonyymi kirjoitti:
Uinuva palsta, viimeisin kirjoitus vuodelta 2015... 😂
Saattaisi toimia. Onhan nämä mun jutut enemmän sellaista kirjoittamisen harjoittelua.Anonyymi kirjoitti:
Petankki-palsta on siitä hyvä, että sinne voi kirjoittaa mitä vaan että joku tikku perseessä tulee nillittämään että miten tämä liittyy petankkiin. Koska kaikki liittyy petankkiin. Muu olevaisuus on vain kehys, jonka petankki täyttää.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Uinuva palsta, viimeisin kirjoitus vuodelta 2015... 😂
Saattaisi toimia. Onhan nämä mun jutut enemmän sellaista kirjoittamisen harjoittelua.Ota välis ja 34v. ätmi mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ota välis ja 34v. ätmi mukaan.
Kaipaan taukoa sinkkujuttuihin, joten mainitut herrat jääköön tänne.
E-Lukka kirjoitti:
😂 Minulla taitaa olla samansukuista ongelmaa, no onneksi vastauksiaan voi aina editoida 🤔.
Viestin lähettämisen jälkeen sitä ei kai enää voi editoida, ei ainakaan tällä alustalla?
Mulle riittäisi ihan katumusnappula, jota painamalla oma viesti katoaa. Viestiarkistoni kaipaisi siistimistä.Gattino kirjoitti:
Viestin lähettämisen jälkeen sitä ei kai enää voi editoida, ei ainakaan tällä alustalla?
Mulle riittäisi ihan katumusnappula, jota painamalla oma viesti katoaa. Viestiarkistoni kaipaisi siistimistä.Aivan, lähetyksen jälkeen on syytä keskittyä pelkästään katumusharjoituksiin omantunnon mukaan 🙂
- Anonyymi
En mistään. Mä olen just täydellinen.
- Anonyymi
Pelkäät näyttää heikkouksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät näyttää heikkouksiasi.
Vaikea näyttää kun niitä ei ole.
Aika monta kertaa on täälläkin tullut jo todettua, mutta toistan itseäni, että kokoni, eli fyysiset ominaisuudet/ulkonäkö on se, mikä on eniten ahdistanut elämässäni.
Nykyään silti olen sen verran sinut asian kanssa, että ymmärrän, että näillä mennään. 🙂
Vaikka olen asian johdosta epävarma ns. parisuhdemielessä, en anna sen millään tavalla haitata esimerkiksi tutustumista uusiin ihmisiin tai tarvittaessa jopa olemaan esillä.- Anonyymi
Entä oletko jo oppinut rakastamaan hämppyjä?
Anonyymi kirjoitti:
Entä oletko jo oppinut rakastamaan hämppyjä?
En näe tarvetta sellaiselle. Eivät nekään varmaankaan kaipaa seuraani. 😄
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
En näe tarvetta sellaiselle. Eivät nekään varmaankaan kaipaa seuraani. 😄
Hyvä vinkki miehelle, joka on tulossa luoksesi riiaamaan: tulee hämähäkin kanssa, päästää sen salaa vapaaksi ja kun huomaat sen, sankarillisesti pelastaa sinut hämiksen ikeen alta. Voi käydä sitten flaksi? ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vinkki miehelle, joka on tulossa luoksesi riiaamaan: tulee hämähäkin kanssa, päästää sen salaa vapaaksi ja kun huomaat sen, sankarillisesti pelastaa sinut hämiksen ikeen alta. Voi käydä sitten flaksi? ☺️
En ehkä miehenä ottaisi sitä riskiä, että liiskaisin molemmat samalla kertaa. 🤔
Joku tosin saattaa tykätä elää enemmän riskirajoilla 😄
- Anonyymi
Varmaan irl kaikesta. En halua kertoa mielipiteitäni tai ajatuksia koska ajatelen että muut pitävät tyhmänä. En halua liikkua oikein missään koska koen olevani ruma. En halua kertoa huolista koska ajatelen ettei ketään kiinnosta. En jaksa pitää yhteyttä ihmisiin koska koen olevani niin epäkiinnostava. En kehtaa kertoa elämäntilanteesta koska pelkään että muut tuomitsee. Täälläkin pelkään kirjoittaa kun muut nauraa esim. Mun kirjoitusvirheille. Välillä mietin että miksi edes olen olemassakaan.
- Anonyymi
olen koko elämän saanut kuulla, oppimis häiriöstä koulussa, kun liikenne korissa lensin tiehen leukaluu meni paloiksi, mutta kaiken kanssa oppii elämään,kunhan ota itseään liika vakavasti,
- Anonyymi
joku taisi palstalla mainita että näen yrttäisit auttaa jos on paha olo, mutta ei voi onnistua.
t.
...fkin para-military hot-head.
PS. Muistakaa tämä: ,ot' tummmemmat hiuket miehellä sitä huomompi seksi aina on- Anonyymi
Luin kerran että evoluutiollisesti ihmistä ei ole suuniteltu penetraatioon vaan oikea seksi tehdään kylpyammeessa lirpuna
t.tumma tukka
- Anonyymi
Erilaisuuden ja poikkeavuuden tunne suhteessa ihmismassoihin. Pitäisi olla olevinaan jotenkin luonnottoman pinnallinen. Huumorini ja persoonallisuuteni yhdistelmä ovat tehneet minusta outolinnun. Tämä myötävaikuttaa edelleen siihen kahtiajakoon minkä koen suhteessa muihin, eli ulkopuolisuuden tunteeseen. Sitäkin olen miettinyt että onko sosiaalisessa elämässä kyse osin siitä että haetaan hyväksyntää ja itsensä todistelua. Minulla ei ole sellaista tarvetta. Joko ystäviä tai ei suhteita ollenkaan. Pelkkä kaveruus ei riitä minulle.
Tunnen epävarmuutta uusia ja tuntemattomia tilanteita kohtaan. Jännitän uusia tapaamisia, vaikka pystyn pinnallisesti ja rutiinilla ne hoitaman malikkaasti, en osaa olla luonteva.
Vasta, kun olen tavannut nämä uudet ihmiset ja perehtynyt uuteen asiaan, pystyn rentoutumaan ja olemaan luonteva. Joskus tulee näitä jännitystiloja, jotka johtuvat epävarmuudesta.- Anonyymi
Ryhtiä nyt.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Heh! Joo, yritän ryhdistäytyä. Kiitos rohkaisusta. 😃
Ulosanti joskus heikkoa
JOs en turvallisessa ympäristössä Anonyymi kirjoitti:
Ulosanti joskus heikkoa
JOs en turvallisessa ympäristössäSellaista sattuu. Puhe kangertelee ja jännityksen takia ulosanti on joskus hankalaa. Tuota voi kyllä harjoitella. Itse teen rentoutumisharjoituksia.
- Anonyymi
En pahemmin oikein mistään, enää. Ehkä töihin liittyvät epävarmuudet joskus saavat mielen hermostumaan.
- Sheena Mulla epävarmuus iskee vasta sitten, kun rakastun.
Sitä on vaikea selittää, mutta sitten iskee jokin, mikä on aikalailla mysteeri. Eikä siihen oikein mitään voi...pitäis elää yli sen, mutta se onkin monen mutkdn summa, onnistuisko se?
Itse en järjissäni mielellään lähtis kokeilee. 😁- Anonyymi
Pelkäät että nainen vieroksuu savon murretta?
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät että nainen vieroksuu savon murretta?
En toki... tämä epävarmuus liittyy siihen, kun on jo täystohina päällä...
Eiköhän hän jo siinä vaiheessa ole tottunut mun 'viäntämiseeni'. 😄
- Anonyymi
hmm..niiin kun tuo ohjrlmakoodi, nimittelijä oli tyuodds... uudis nimiä boi..
imunnimionses
Pals
Kei
Munnimionhannen
Sanorp
Li
t. Very fast computer aka Calculators. Itseasiassa "epävarmuus" itsestä suhteessa muihin on niin yleistä ja tavallista, että ihminen, joka ei ikinä tunne mitään epävarmuutta suhteessa muihin luokitellaan luonnehäiriöikseksi, narsistiksi taikka suorastaan psykopaatiksi.
Tällä hetkellä en osaa sanoa muuta kuin että missään ei ole mitään järkeä. Toivottavasti joku saa edes kunnon naurut asian tiimoilta.
- Anonyymi
Että housut putoavat lunta kolatessa ja sammakkoalkkarit vilahtavat
taas Kyllä mä monesti live tilanteissa mietin saakohan tuo nyt selvää mitä tarkoitan. Lähinnä ne asiat ovat sellaisia joista en tiedä tuon taivaallista tai en löydä oikeaa sanaa…autot, putkityöt, sähköviat on ihan hepreaa..
- Anonyymi
Pyydä neuvoa Danielilta
- Anonyymi
minä en ainakaan ole sanonut, ollen sanonut että hauskoja ja ihhaa5r4u55aqcia kucia..
varmaankin vainoajasi on tuo Disse jonka l3mmikki-seksikumppaqni on MCCuccho 2m lwqipwllw p4e5443weä Olen aika pitkälti hyväksynyt itseni tällaisena kuin olen, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö epävarmuuksia olisi. En ole esim. koskaan pitänyt itseäni erityisen kauniina. Ulkonäköni kuitenkin on mitä on, eikä sille mitään mahda joten sitä on tietenkin turha sen enempää miettiä.
Toinen asia, josta olen kokenut epävarmuutta, on taustani. Olen kasvanut alkoholistiperheessä, mikä tietenkin on vaikuttanut elämääni omalta osaltaan. En juurikaan puhu tästä irl ihmisille, sillä harva osaa suhtautua siihen neutraalisti. En halua tulla nähdyksi alkoholistien lapsena vaan omana itsenäni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960