kenen palstwalaisen kanssa haluaisit mennä nukkumaan

Anonyymi-ap

..siiss ihqn cvaan nukkmqqn

35

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun vieressä varmasti olisi turvallista olla🤔

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18252059

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      ja sitten painaa kaikenlaisia nappuloita kaukosääätim4säkin jotta tiunuuu

    • Anonyymi

      ei olla tyhmiä kuin joku Teemu tai Suoj4lupoliisinj yliåpå'llikkö

    • Anonyymi

      Eiikös terveellistäkin jos joskus sanon jotain joka voi kuumentqaa harmaita aivosoluja ajatellen kuumia ajatuksia.

      • Kyllä ajatukset lämpiää 🥴


    • Saisko pitää kädestä? Parinkin tyypin kanssa.

      • Olit suloinen.🥰


      • Anonyymi

        Keitä onkaan ne pari tyyppiä :) kuin myös ja ois kiva jos saisi olla ja pitää lähellä :)


    • Anonyymi

      en ottaisi haaveilijaa vaikka pisänkin hänestä paljon xLinrer ja joku hänen kaverinsa

      • Voit ottaa ne kaikki jään pois.


    • Anonyymi

      niiin noniiin joa voisi ottaa monia kuin niin xLinr6t jsw kaverit hshswh

    • Anonyymi

      Teidän kaikkien kanssa haluaisin nukkua,

      unelmissani ja haaveissani,

      N

      • Luulen että teille tulee ahdasta.☺️


    • Anonyymi

      jos kaikki tytöt samassa sängyssä palsralra, jo #vikseksin Kinf-Size --pwti kalpenenwew

      • Juuh olrn pois siitä minö en mahdu henkilöiden kanssa jotka huonosti käyttäytyvät minua kohden.


    • Anonyymi

      ... sitten vararqavaan joku kattohuoneiston sviitti Las Vegaasists, ja voi kuvara nukkuvia ihmisiä jättisängyssä, kuin BigBrother...

      • Niin. 🥹 onneksi teillä on toisenne ja varmaan puukokkin seljässä.😅


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minä jos olisin tuollaisessa reissusss niin varmaankin jossain Black Jaqck -pöydässä pelaamassa tuplaciski-lasin kanssa hyuvikx

    • Anonyymi

      Miten kirjoitetaan tuollaista kontinhepreanhöpökieltä missä kirjoitetaan epäselvästi, mutta pienellä päättelyllä ymmärrettävästi?

      • Anonyymi

        Sinä liika halu vaikuttaa muide mieli ja sinä turhautua kun ei strömsöö


      • Aj4tt5l5m4ll4


    • Anonyymi

      Ehdottomasti pikkupirpana. =)
      Tosin ei hän taida kovin analyyttisestä miehestä tykätä mut toisaalta löytyy minusta myös absurdikin puoli eli voin olla aika aivot vapaalle-heittäytyjä.

      • No ei minua analyyttisyys haittaa .. varsinkin jos analysoi ihan itsekseen..
        Jopa mielenkiinnolla voisin keskustella analyysin lopputulemasta..

        Mutta sellaiseen asian pyörittelemiseen mulla ei kestä itselläni hermo.


    • Anonyymi

      Ei täällä ole unikavereita. Pitäydytään ihan vaan kirjoittelukavereina. Jatkossakin.

      Jasu

      • Voi.. kyllä täällä on hyviä unikavereita ollut. Eikä varmana lopu unikaverit kesken.. :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi.. kyllä täällä on hyviä unikavereita ollut. Eikä varmana lopu unikaverit kesken.. :)

        Nojuu, sinulle ja heille. Muttei mulle. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nojuu, sinulle ja heille. Muttei mulle. 🙂

        Jasu

        Niin.. ymmärrän.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. ymmärrän.

        Juu ja tarkoitan tuota myös vaikka olisin sinkkukin. Mutta toki parisuhteessa eritoten.

        Jasu


    • Tykkään nukkua yksikseni, jotta saan kuorsata ja pyöriä rauhassa.

    • Anonyymi

      Ihan sama. Kenen tahansa, joka antaa minun nukkua. Mä en nukkuessani varsinaisesti kaipaa seuraa.

    • Anonyymi

      En kenenkään

    • Pirpanan🤔 Siinä vasta hyvää nukkuma seuraa🤗 Muutenkin todella lämminhenkinen emäntä. Pujis on kyllä löytänyt kunnon helmen😉

      • Anonyymi

        Ehkä leikkisästi pirpanan mutta oikeasti nukut danielin kanssa niin nukkuuko se oikealla vai vasemmalla puolella


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe