Lidlen kassaa ei paljon virheet haittaa ja pahoittelut ei kiinnosta

Anonyymi-ap

Lidlen kassaa ei paljon virheet haittaa

Kysyin kassalla on lasku oikein , on
Kuitenkin alennus puuttui taas.
Korjasi ja ei pyydellyt anteeksikun kuluu jos aihettaa koiselle harmia varastaa hänen rahaa

Kuitenkin vielä väärä alennus korjasi ja ei pyysellyt anteeksi tai pahoitellut toista virheitään


Aina harmittaa kun pitää tulla takasin kotoaan valittamaan ja oikaisemaan virheitään joihin ei ole edes syypää

Kassaa ei paljon huoleta
Huom. olkaa tarkkoja kun on alessa jotain että ne toteutuu kun kassaa se ei juosta niillä,on baan kiire saada sut pois ja sun rahat kassaan

Muutoin harmittaa vaan itseään ei huoletonta Sannia tai Jonnea

Työläinen luilee säästävänsä lidlessä
Toisin kävi

4

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keloaakosmykaimjäi kun kire. K kauppaan
      Äei enää lidleen

    • Anonyymi

      Kmkauppias se vasta huijaa on huijanut sua jo 45 vuotta

    • Anonyymi

      Liden myyjöt ei osaa edes anteekis pyytää kun vietät tuplahinnan
      Kahteen kertaa niin kiee saada a asikan rahat vääryydllä kuin kokoomusken uepot

    • Anonyymi

      Sama K-kaupassa. Poikkeuksetta. Myös K-kaupan tölkinpalautusautomaatti varastaa joka kerta ainakin yhden tölkin hinnan. Ilmankos K-kauppiaat tulokuninkaina elvistelevätkin verolistoilla.
      Sain kauan sitten K-kauppiaan rouvaa. Ruma reppu, mutta parhaat eväät oli ikinä! Ja aina valmis! Kertoi, että keskusliike määrää hintarajat, halvemmallakaan ei saa myydä. Suurin työ tulee siinä, kun yrittää keinotella veroja vähemmäksi. Kotona syövät vai kalleimpia ruokia ja kaikki se kirjataan mittatappioksi. Kyseessä oli pieni maaseudun K-kauppa.
      Lidlistä vielä: Ei se ole enää pitkään aikaan ollut mikään halpakauppa. Kannattaa verrata hintoja! Samoin Tokmanni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe