P*ll*n puute ei ole fyysinen tarve...

koska jos se olisi fyysinen, niin saman asian ajaisi oma käsi/tekop*ll* tai mikä tahansa muu asia, joka voisi periaatteessa antaa saman fyysisen tuntuman. Mutta näinhän ei ole, koska miehet valittavat että joutuvat runkkaamaan sen "aidon" tavaran sijaan.

Näin ollen p*ll*n puute onkin siis sosiaalinen tarve, siihen kaivataan sitä henkilöä pelkän elottoman runkkuonkalon sijaan.

PS: Ai miksikö sensuroitu p*ll*? No, koska mielivaltainen moderointi...

45

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti siihen liittyy sosiaalisuus. Se että joku haluaa sinua ja tunnet itsesi hyväksytyksi ja halutuksi. Eikä se pelkkä kolo riitä, koska siinä on niin paljon muitakin aistimuksia mukana. Pelkkä runkkukolo, menee vain sellaisena kämäsenä korvikkeena, helpottaa oloa hetkeksi. Siitä puuttuu kaikki muut jutut mitä aidossa on mukana. kosketukset, hellyys, sanat, huokailut, tuoksut, lämpö, ja tunnelma noin yleensä.

• Tai sitten, kun ihmiset ei osaa enää tehdä käsillään mitään, niin ei se sitten oma tyydyttäminenkään onnistu. Mun mielestä käsiä kannattaa käyttää ihan kaikkeen toimintaan. Siinä on muutama jippo, niin puu kuin metallitöissä samoin kuin itetyynnytyksessä, että sitten onnistuu. Ja onnistuu oikein.

• Anonyymi

Näinhän se on. Ja mitä tärkeämpi ja rakkaampi nainen on, sitä paremmalta fyysisetkin aistimukset tuntuvat.

jm

• Ei käsi ja pi**u tunnu samalta.
      Tämä on ensimmäinen womansplain jonka olen nähnyt.

On miehiä, jotka käyvät hu0rissa, tai niitä, jotka panevat ketä tahansa.
      En usko, että kyseessä on tuolloin sosiaalisen kontaktin hakeminen.

Olen miettinyt miten mies pystyy rais*aamaan naisen. Onko kyse enää pi**un puutteesta vai liittyykö siihen jonkinlaista vihaa.

• Anonyymi

Olen miettinyt samaa, että miten se on mahdollista. En voisi kuvitellakaan että itkevä, hätääntynyt, rimpuileva nainen ikimaailmassa saisi minussa mitää seksuaaliseen toimintaan olevaa edes heräämään. En pystyisi tuollaiseen ollenkaan. Mikään ei ole eroottisempaa kuin se, että se lähelläsi oleva nainen tuntee sinuun voimakasta tunnetta ja halua ja itse tunnet samoin. Kumpikin haluaa ja tuohan on parasta.
        Ehkä minussa sit on jotain epämiehekästä, kun en pystyisi eläimelliseen pahantekoon.
        Tosin minussa on jotain peilisoluja, koska jos näen että jollain on paha olla ja itkuinen olo se ikäänkuin tarttuu. Sama toisinpäin ilon kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, että miten se on mahdollista. En voisi kuvitellakaan että itkevä, hätääntynyt, rimpuileva nainen ikimaailmassa saisi minussa mitää seksuaaliseen toimintaan olevaa edes heräämään. En pystyisi tuollaiseen ollenkaan. Mikään ei ole eroottisempaa kuin se, että se lähelläsi oleva nainen tuntee sinuun voimakasta tunnetta ja halua ja itse tunnet samoin. Kumpikin haluaa ja tuohan on parasta.
        Ehkä minussa sit on jotain epämiehekästä, kun en pystyisi eläimelliseen pahantekoon.
        Tosin minussa on jotain peilisoluja, koska jos näen että jollain on paha olla ja itkuinen olo se ikäänkuin tarttuu. Sama toisinpäin ilon kanssa.

Ei vaan tuo juuri on miehekästä, kun ei pysty eikä halua tehdä kenellekään pahaa. Raiskaus on julma väkivallan teko ja liittyy raiskaajan tarpeeseen alistaa ja hallita. Raiskaajan kyky asettua uhrin asemaan on myös syystä tai toisesta heikentynyt tai sitä ei ole laisinkaan. Raiskaajan tunne-elämä on hyvin häiriintynyt eikä hän esim kykene erottamaan vihan, aggression ja kiihottumisen tunteita terveellä tavalla toisistaan.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Ei vaan tuo juuri on miehekästä, kun ei pysty eikä halua tehdä kenellekään pahaa. Raiskaus on julma väkivallan teko ja liittyy raiskaajan tarpeeseen alistaa ja hallita. Raiskaajan kyky asettua uhrin asemaan on myös syystä tai toisesta heikentynyt tai sitä ei ole laisinkaan. Raiskaajan tunne-elämä on hyvin häiriintynyt eikä hän esim kykene erottamaan vihan, aggression ja kiihottumisen tunteita terveellä tavalla toisistaan.

Oletko itse raiskari kun osaat noin hyvin kertoa mitä sellaisen mielessä liikkuu edes minä en ole halunnut tutustua mitä raiskarin korvien välissä liikkuu vai liikkuuko mitään luokittelen heidät samaan kastiin kuin pedofiilit jotain niin sairasta että en edes halua yrittää ymmärtää miksi sellaisia edes on olemassa

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse raiskari kun osaat noin hyvin kertoa mitä sellaisen mielessä liikkuu edes minä en ole halunnut tutustua mitä raiskarin korvien välissä liikkuu vai liikkuuko mitään luokittelen heidät samaan kastiin kuin pedofiilit jotain niin sairasta että en edes halua yrittää ymmärtää miksi sellaisia edes on olemassa

Väkivalta ei kuulu toimintatapoihini missään muodossa.

Seksuaalirikollisen mieli on tosiaan hyvin sairas ja kieroutunut eikä tällaisen ihmisen motiiveja normaali ihminen pystykään ymmärtämään. Mitä enemmän asiaa kuitenkin tutkitaan, sitä paremmin pystytään löytämään keinoja, joilla näitä rikoksia voidaan vähentää. Pään pensaaseen laittaminen ei ainakaan auta yhtäkään uhria.

• Anonyymi

Näinpä. Mies tarvii naisen huomioooooo. Mies ei pärjää ilman naista. Mies ilman naista on tyhjää täys. Naisen huomio tekee itsetunnolle ja egolle gutaa. Äidin tissiä sillä tavoitellaan. Riippuvuus suhde ikuinen,katkeamaton. Raasut.👎.💩

• Anonyymi

Sitten on vielä ne miehet, jotka ei tarvi noista mitään. Intressit on ihan muissa jutuissa, kun seksi, väkivalta, sosiaalisuus jne.
      Miehiä on laidasta laitaan aivan kuten on meitä naisiakin. Suurin ongelma lienee, että ne toistensa kanssa hyvät kohtaa liian harvoin tai tunnistaa toisiaan massan seasta. Sitten tahkotaan jonkun melkeen hyvän kanssa...
      Hyvä yhtä kuin toimiva.

Mutta joo, itse en tarvi toista ihmistä seksiin ollenkaan. Mulle riittää tunteet, että rakastetaan ja välitetään toisesta. Tuetaan pyllystä, kun mäki on liian kova yksin kulkea ylös asti.

Jasu

• Anonyymi

Ja tuo seksikin, niin olen kokenut täydellisen hyvää seksiä. Se ei vaan mulla edelleenkään ole tunteiden ruokkija, se on löhinnä tunteiden seurausta tai jatkumo. Mun tunteet syntyy ihan muusta ja nivoutuu ihan muuhun, kuin seksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo seksikin, niin olen kokenut täydellisen hyvää seksiä. Se ei vaan mulla edelleenkään ole tunteiden ruokkija, se on löhinnä tunteiden seurausta tai jatkumo. Mun tunteet syntyy ihan muusta ja nivoutuu ihan muuhun, kuin seksi.

Jasu

Ja tuo on ehkä yksi vaikeimmista asioista avata kellekkään kellä seksi on tunneruokaa. Tai ylipäänsä minkään suhteen mahdollistaja. En siksi enää edes yritä avata, olkoon ymmärtämättä ketkä ei itsenäisesti kykene järkeilemään asiaa auki.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo on ehkä yksi vaikeimmista asioista avata kellekkään kellä seksi on tunneruokaa. Tai ylipäänsä minkään suhteen mahdollistaja. En siksi enää edes yritä avata, olkoon ymmärtämättä ketkä ei itsenäisesti kykene järkeilemään asiaa auki.

Jasu

Eihän tuo asia muille edes kuulu kuin sinulle ja kumppanillesi. Sinulla on täysi oikeus kokea seksi kuten koet. Ei se ole sen huonompi tapa suhtautua seksiin tai seksuaalisuuteen kuin mikään muukaan. Tärkeintä, että itse olet tilanteeseen tyytyväinen ja koet tulevasi nähdyksi ja kuulluksi kumppanisi taholta.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Eihän tuo asia muille edes kuulu kuin sinulle ja kumppanillesi. Sinulla on täysi oikeus kokea seksi kuten koet. Ei se ole sen huonompi tapa suhtautua seksiin tai seksuaalisuuteen kuin mikään muukaan. Tärkeintä, että itse olet tilanteeseen tyytyväinen ja koet tulevasi nähdyksi ja kuulluksi kumppanisi taholta.

Ei, mutta kun ei sitä tajua kumppanitkaan, kukaan ole tajunnut koskaan.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta kun ei sitä tajua kumppanitkaan, kukaan ole tajunnut koskaan.

Jasu

Tuo on tietysti ikävä tilanne, jos koet ettet tule täysin ymmärretyksi kumppaninkaan taholta 😔Seksuaalisuuteen liittyvien asioiden kanssa liikutaan herkällä alueella ja olisi todella tärkeää tulla kohdatuksi ja hyväksytyksi omana itsenään.

Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että parisuhteessa kahden ihmisen ajatukset, tarpeet ja toiveet seksin suhteen poikkeavat ainakin jonkin verran toisistaan. Vähintäänkin tulee kausia, kun tarpeet ja toiveet ovat kaukana toisistaan. Molempien täytyisi pystyä joustamaan, ymmärtämään toista ja löytämään sellainen tapa toimia, jonka kanssa molemmilla on hyvä. Usein se on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty..

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Tuo on tietysti ikävä tilanne, jos koet ettet tule täysin ymmärretyksi kumppaninkaan taholta 😔Seksuaalisuuteen liittyvien asioiden kanssa liikutaan herkällä alueella ja olisi todella tärkeää tulla kohdatuksi ja hyväksytyksi omana itsenään.

Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että parisuhteessa kahden ihmisen ajatukset, tarpeet ja toiveet seksin suhteen poikkeavat ainakin jonkin verran toisistaan. Vähintäänkin tulee kausia, kun tarpeet ja toiveet ovat kaukana toisistaan. Molempien täytyisi pystyä joustamaan, ymmärtämään toista ja löytämään sellainen tapa toimia, jonka kanssa molemmilla on hyvä. Usein se on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty..

Ei se taida olla kovin helppo hahmottaa, että joku kuten mä kokee niin erilailla seksin merkityksen parisuhteessa. Enemmistö luultavasti menee juuri seksin kautta syvään päätyyn tunteussa, eikä päinvastoin.

Mä menen eri päin. Ja tottakai minua turhauttaa olla vaikeasti ymmärrettävä. Enkä useinkaan jaksa avata ja selittää miljoonatta kertaa asiaa jollekin ihmettelijälle. Tai epäilijälle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se taida olla kovin helppo hahmottaa, että joku kuten mä kokee niin erilailla seksin merkityksen parisuhteessa. Enemmistö luultavasti menee juuri seksin kautta syvään päätyyn tunteussa, eikä päinvastoin.

Mä menen eri päin. Ja tottakai minua turhauttaa olla vaikeasti ymmärrettävä. Enkä useinkaan jaksa avata ja selittää miljoonatta kertaa asiaa jollekin ihmettelijälle. Tai epäilijälle.

Jasu

Minun taas on vaikea ymmärtää miten jonkun lihan hinkkaaminen voi olla niin tärkeää, ettei tunteita muuten löydy. Tai ne häilyy jatkuvasti ilman seksiä. Outoa minulle.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Minun taas on vaikea ymmärtää miten jonkun lihan hinkkaaminen voi olla niin tärkeää, ettei tunteita muuten löydy. Tai ne häilyy jatkuvasti ilman seksiä. Outoa minulle.

Jasu

Uskon, että on turhauttavaa selitellä, jos näkemystäsi kyseenalaistetaan eikä ymmärretä. Se ihmisiltä joskus unohtuu, ettei se oma tapa katsoa maailmaa ole ainoa oikea. Se voi olla oikea ko henkilölle, mutta jonkun toisen maailma näyttää ihan erilaiselta ja sen pitäisi olla ihan ok.

Seksi on erityisen henkilökohtainen ja intiimi asia. Jokaisella on oikeus omaan näkemykseensä ja omaan tapaansa toteuttaa tai olla toteuttamatta seksuaalisuuttaan (kunhan lakia noudatetaan eikä ketään satuteta). Sinulle seksi ei näyttele niin isoa osaa tunteiden siivittäjänä kuin monelle eikä siinä mitään väärää tai ihmeellistä ole. Jotkut taas menevät täysin seksi edellä, tunteita tai ei.

Minulle seksi on niin paljon muutakin kuin lihan hinkkaamista. Toki se on myös fyysistä, seksuaalista nautintoa, mutta seksin kautta pääsee parhaimmillaan ihan lähelle toista, kuin koskettaisi toisen sielua. Seksi on niin intiimiä ja mielestäni on pyörryttävän upeaa jakaa toisen ihmisen kanssa jotain niin intensiivistä ja kaunista. Toisen lämpö, läsnäolo, hellyys, katse, kiihko.. se tunne kun sulautuu miehen kanssa yhdeksi.. Menee ihan kylmät väreet 😁

Ei tunteet tietenkään pelkästä seksistä elä, mutta eroottisuus on monelle iso osa sitä tunnekokemusta, jonka toisen ihmisen kanssa saa jakaa ja ymmärrän kyllä, miksi moni sanoo seksin vahvistavan tunteita kunppania kohtaan. Kaikki eivät tietenkään näin koe ja onhan sitä paljon pariskuntia, jotka ovat täydellisen onnellisia ilman seksiä eikä heidän tunteensa tai parisuhteensa ole yhtään sen huonompia.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Uskon, että on turhauttavaa selitellä, jos näkemystäsi kyseenalaistetaan eikä ymmärretä. Se ihmisiltä joskus unohtuu, ettei se oma tapa katsoa maailmaa ole ainoa oikea. Se voi olla oikea ko henkilölle, mutta jonkun toisen maailma näyttää ihan erilaiselta ja sen pitäisi olla ihan ok.

Seksi on erityisen henkilökohtainen ja intiimi asia. Jokaisella on oikeus omaan näkemykseensä ja omaan tapaansa toteuttaa tai olla toteuttamatta seksuaalisuuttaan (kunhan lakia noudatetaan eikä ketään satuteta). Sinulle seksi ei näyttele niin isoa osaa tunteiden siivittäjänä kuin monelle eikä siinä mitään väärää tai ihmeellistä ole. Jotkut taas menevät täysin seksi edellä, tunteita tai ei.

Minulle seksi on niin paljon muutakin kuin lihan hinkkaamista. Toki se on myös fyysistä, seksuaalista nautintoa, mutta seksin kautta pääsee parhaimmillaan ihan lähelle toista, kuin koskettaisi toisen sielua. Seksi on niin intiimiä ja mielestäni on pyörryttävän upeaa jakaa toisen ihmisen kanssa jotain niin intensiivistä ja kaunista. Toisen lämpö, läsnäolo, hellyys, katse, kiihko.. se tunne kun sulautuu miehen kanssa yhdeksi.. Menee ihan kylmät väreet 😁

Ei tunteet tietenkään pelkästä seksistä elä, mutta eroottisuus on monelle iso osa sitä tunnekokemusta, jonka toisen ihmisen kanssa saa jakaa ja ymmärrän kyllä, miksi moni sanoo seksin vahvistavan tunteita kunppania kohtaan. Kaikki eivät tietenkään näin koe ja onhan sitä paljon pariskuntia, jotka ovat täydellisen onnellisia ilman seksiä eikä heidän tunteensa tai parisuhteensa ole yhtään sen huonompia.

Juu, mä koen sen sielujen sulamisen yhteen halatessa ja ollessa kainalossa. Mutta seksissä en koe sellaista mikä jotenkin lisäisi mitään mitä on jo muutenkin. Se ei siis vain lisää mitään bonuksia. 🙂

Voihan olla, että olen elänyt niin kauan suhteissa missä seksi ei ole antanut mitään mielihyvää, kuin läheisyys, mitä saa yhtälailla halatessakin. Etten vain ole omaksunut seksiä tunteiden väyläksi. Tai tärkeäksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mä koen sen sielujen sulamisen yhteen halatessa ja ollessa kainalossa. Mutta seksissä en koe sellaista mikä jotenkin lisäisi mitään mitä on jo muutenkin. Se ei siis vain lisää mitään bonuksia. 🙂

Voihan olla, että olen elänyt niin kauan suhteissa missä seksi ei ole antanut mitään mielihyvää, kuin läheisyys, mitä saa yhtälailla halatessakin. Etten vain ole omaksunut seksiä tunteiden väyläksi. Tai tärkeäksi.

Jasu

Meni vuosia ennen, kun opin saavuttamaan orgasmin seksissä toisen ihmisen kanssa. Olen siis kokenut sitä vain yhden ihmisen kanssa kaikista kumppaneistani. Eli voihan olla, että olen kasvanut saamaan mielihyväni muusta kuin seksistä, josta en ole edes nauttinut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni vuosia ennen, kun opin saavuttamaan orgasmin seksissä toisen ihmisen kanssa. Olen siis kokenut sitä vain yhden ihmisen kanssa kaikista kumppaneistani. Eli voihan olla, että olen kasvanut saamaan mielihyväni muusta kuin seksistä, josta en ole edes nauttinut.

Jasu

Ja näin nautinnosta on tullut ihan sivuseikka.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

"Meni vuosia ennen, kun opin saavuttamaan orgasmin seksissä toisen ihmisen kanssa. Olen siis kokenut sitä vain yhden ihmisen kanssa kaikista kumppaneistani."

Mä en ole toistaiseksi saanut koskaan orgasmia kenenkään kanssa. Ehkä siihen myös omalla kohdallani vaadittaisiin sitten sellainen useamman vuoden kestävä suhde.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja näin nautinnosta on tullut ihan sivuseikka.

Jasu

Voi hyvin olla, että näkemyksesi seksistä on muokkautunut kokemustesi myötä. Jollei seksi ole koskaan tuonut mitään syvempää tunnekokemusta, niin ei sitä sellaisena varmaan osaa nähdäkään. Ja onhan läheisyys tietenkin niin paljon muutakin kuin seksiä. Halaukset, toisen kainalossa oleminen, pienet hipaisut, katseet, hymyt, henkinen yhteys.. Kaikki kuuluu läheisyyteen.

Minäkään en pysty saamaan orgasmia kenen tahansa kanssa. Olen sen verran turvallisuushakuinen, että se vaatii sen, että luotan mieheen täysin. Minun on pystyttävä tuntemaan oloni rennoksi ja varmaksi ennen kuin pystyn heittäytymään nautinnon syövereihin. Minun on tunnettava olevani niin henkisesti kuin fyysisesti turvassa. Tämän takia mitkään satunnaissuhteet eivät toimi kohdallani.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

"Meni vuosia ennen, kun opin saavuttamaan orgasmin seksissä toisen ihmisen kanssa. Olen siis kokenut sitä vain yhden ihmisen kanssa kaikista kumppaneistani."

Mä en ole toistaiseksi saanut koskaan orgasmia kenenkään kanssa. Ehkä siihen myös omalla kohdallani vaadittaisiin sitten sellainen useamman vuoden kestävä suhde.

Uskallatko heittäytyä mielestäsi nautintoon täysillä vai pidätteletkö itseäsi?

• Anonyymi

Jutuistas mies kyl huomaa, että mikä sulta puuttuu kahdessakin mielessä

• Joo, olet oikeassa.

Mietin, että riittäisikö, että joku nainen toisi sen tekop.llun vaikka tälläiselle puutteessa olijalle? Riittäisikö se korvaamaan jotain puutetta? 😁

• No jos on ihan jotain puutetta, niin tuskin tuo teko auttaa siihen. Onhan se suoritus myös paljon mukavampaa kahden ihmisen välisessä suorituksessa.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No jos on ihan jotain puutetta, niin tuskin tuo teko auttaa siihen. Onhan se suoritus myös paljon mukavampaa kahden ihmisen välisessä suorituksessa.

Koetko sä mies itsellesi kirjoittelun kovanakin suorituksena? Irl nada veikkaan eli ei ota eteen

• Haaveilija39 kirjoitti:

No jos on ihan jotain puutetta, niin tuskin tuo teko auttaa siihen. Onhan se suoritus myös paljon mukavampaa kahden ihmisen välisessä suorituksessa.

No epäilemättä. Mutta jos käytös on sitä mitä täöllä p.llunpuutettaan vinkuvilla, niin ehkä se tekup.llun tuominen voisi olla täysin maksimi, minkä joku voisi tehdä sen eteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Koetko sä mies itsellesi kirjoittelun kovanakin suorituksena? Irl nada veikkaan eli ei ota eteen

Oleppa kumihomosekauaali hiljaa, kun sulta ei oo kysytty mitään. Tumputa sinne kumppariin ja ole hiljaa 😂

• Disseisback kirjoitti:

No epäilemättä. Mutta jos käytös on sitä mitä täöllä p.llunpuutettaan vinkuvilla, niin ehkä se tekup.llun tuominen voisi olla täysin maksimi, minkä joku voisi tehdä sen eteen.

Vastaukseksi Haaveilijalle, että Kyllääääää! 😁

Jos naristaan vaan, ettei saa p.llua, niin unohdetaan, että sen p.llun ympärillä on tahtova ihminen myös... ja ei ole vaan mitään p.llua... tai sitten se on se tekop.llu, mikä toimitwtaan hätään. 😄

• Anonyymi

Pimpin puute tarkoittaa tavallisille miehille naisen puutetta eli mies haluais oman naisen ja korkeastikoulutetuille jännämiehille pimpin puute tarkoittaa pimpin eli reiän puutetta ja helpon reijän antajaa etsii eli reikä on jännämiehen tyydyttäjä

• Anonyymi

Mut naiset tykkää korkeastikoulutetuista jännämiehistä heille pimppii antavat ja tavismiehille haistattelevat

• Anonyymi

P**un puutteesta inisevä mies ei ole mikään mies ollenkaan. Pelkkä törkykasa, ei ole ihme ettei naiset kiinnostu.

• Anonyymi

#P**un puutteesta inisevä mies ei ole mikään mies ollenkaan. Pelkkä törkykasa, ei ole ihme ettei naiset kiinnostu.#

Tarve ei selity sillä, mitä toinen henkilö ajattelee.

-Kynä.mi

• Anonyymi

Sekä p*ll*n että pullon puute on yhtä fyysinen tarve kuin mikä tahansa. On täysin ilman pohjaa jaotella tarpeet fyysisiin ja henkisiin. Tarpeet vain voivat olla eri ihmisillä erimääräisiä, ja samallakin eri aikoina erisuuruiset.

-Kynä.mi

• Anonyymi

Tuo on aika paha sairaus tuo ruokariippuvuus, pakko kun joskus olisi aina syödä.

• Anonyymi

riippuvuus laskee määrän laskemisella,

• Anonyymi

Ja minimoitaessa määrän tosi alhaalle, on päässyt riippuvuudestaan.

• Anonyymi

Miehenä haen ensisijaisesti yhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen.
      Kun yhteys syvenee riittävästi, kosketukset ja tunne johtavat jossain vaiheessa syvempään seksuaaliseen kanssakäymiseen ja samanaikaiseen tunne- ja fyysisen tason yhteyteen.

Asiaa sivuten - olen 56v mies ja vasta vuosi sitten koin jotain kummallista:
      Muuan varsin viehättävä naishenkilö polvistui eteeni kun olin istumassa tuolilla (liittyy fysioterapiaan) - tunsin hillittömän kuuman aallon pyyhkäisevän ylitseni.

Tilanne ei siis ollut mitenkään seksuaalisviritteinen, mutta käsitin sekunneissa, miksi alamaiset polvistuvat kuninkaiden ja kuningatarten edessä.

Tunne, joka eteen polvistuneesta kauniista naisesta välittyi, oli sanoinkuvaamaton.
      En tarkoita tällä sitä, että olisin kokenut hänen olevan mitenkään alisteisessa asemassa tai että olisin kokenut olevani tilanteessa "kuningas" valtaistuimella.

Mutta tilanteessa välittyi jotenkin nöyryys ja antautuminen -vaikka fysioterapeutti tekikin vain työtään.
      Sain älyttömän tunnekuohun moisesta - sattumoisin muuten tunnen ko. fyssarin jollain tavalla muutenkin, olemme tavanneet muissa yhteyksissä ihan arjessa.

Alkuperäiseen aloitukseen vielä sen verran, että pelkästä laukeamisesta on yhtä paljon iloa kuin autolla seinään ajamisesta.
      Hetken humahdus ja se oli siinä.
      Syvä yhteys vastakkaiseen sukupuoleen puolestaan on parhaimmillaan kokemus, jossa taju on lähteä.

Valitettavasti omalla kohdallani edellisestä vastaavasta kokemuksesta on jo vuosia aikaa.
      Luulen, että joudun muuttamaan ulkomaille etsimään vielä kerran onneani.
      Aitoa, pyyteetöntä rakkautta, naista joka pitää vahvojen käsien luotettavasta otteesta ja siitä, että mies jonka hän valitsi, ei koskaan petä, jätä eikä katoa - antaa hänelle oman elämänsä mutta joka silti on kotona odottamassa rakkaansa paluuta.

Minulla on sellaiseen mahdollisuus ja sen yritän vielä tässä elämässä toteuttaa.
      Kyky rakastaa toista ihmistä koko sielullani ei ole kadonnut minnekään - se toinen ihminen vain sattuu tällä hetkellä vielä olemaan tuolla jossakin. Mutta tiedän, että hän on olemassa - ja toivon hänet löytäväni.

• Anonyymi

Pilluun liittyy joku ihmisen lisääntymisen tarve, muutenhan koko värkki on melkein hyödytön. Ei kai se pelkäksi ilorasiaksi ole tarkoitettu, ei ainakaan alun perin.
      Veikkaan ettei 10 000 rakastelun ja 10 lapsen jälkeen tunne enää niin paljon tarvetta, mitä naimattomana 19 vuotiaana.

• Yliarvostettua. Kaikki muu on paljon tärkeämpää. Läheisyys. Ja läheisyyttä voi olla panemattakin.

• Ei tietenkään ole, se nyt selviää jo ihan lausumasta "puute pillusta", joka on metafyysinen fraasi ilmaisemassa henkistä tarvetta jollekin fyysiselle.

Mitä pelkkään fysiikkaan tulee, oma käsi on kohtuullisen tyydyttävä väline.

• Minun mielestäni ihmiset ..
      ( varsinkin miehet ) .. sekoittavat läheisyyden seksiin.

Kosketuksella on hyvin paljon merkitystä ihmisen hyvinvointiin ja se sekoitetaan seksiin. Sillä seksi on koskettamista.

Naiset halailevat ja koskettelevat kanssaihmisiä, mutta miehisessä maailmassa se on harvinaisempaa. Kosketuksen ja läheisyyden puute voi esiintyä jopa fyysisenä kipuna. Se mielletään seksin puutteeksi, mutta tosiasiallisesti sillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sen (seksin) kanssa.

Toki seksittömyyskin voi olla vaikeaa, mutta pitäisi osata erottaa seksi ja läheisyys toisistaan, jotta ymmärtää sitä puutetta mitä tuntee.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe