Minä haluaisin käyttää naista tyynynä. Laskea pääni toisen syliin ja vain olla siinä samalla kun nainen silittäisi päätäni. Antaisin vaikka unen tulla, jos siltä tuntuisi.
Mitä haluaisit eniten vastakkaiselta sukupuolelta?
153
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi kiehautella höyrymakkarat iltapalaksi.
- Anonyymi
tofua tulee ja seitania.
Vastakkaisùutta juurikin.
Peliä ajatuksilleni, mieliteoilleni....
Olemaan muuta kuin minä.
Toisaalta kokemaan asioita toisin kuin minä.
Uskaltaa haluta muuta kuin minä.
Eli olla nuuta kuin minä. Toki ei ihan vastarañankiiskikään. 😁- Anonyymi
Vastuu siirtyy savolaisittain kumppanille?
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu siirtyy savolaisittain kumppanille?
Miten niin? Onko sanominen erinäkemyksistä vastuunottoa asiasta. 🤔
- Anonyymi
Kumppanuutta nyt lähinnä. Se on oikeastaan ainoa asia, miksi voisin parisuhteen haluta. Kumppanuuta ja elämän jakamista.
- Anonyymi
Ja jos nyt ei puhuta mahdollisesta kumppanista, vaan yleisellä tasolla. niin en halua/toivo/odota vastakkaisen sukupuolen edustajalta/edustajilta yhtään mitään sen kummempaa kuin samankaan sukupuolen edustajilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nyt ei puhuta mahdollisesta kumppanista, vaan yleisellä tasolla. niin en halua/toivo/odota vastakkaisen sukupuolen edustajalta/edustajilta yhtään mitään sen kummempaa kuin samankaan sukupuolen edustajilta.
Tyytytystä.
Tietty pitää osata laittaa gourmet ruokaa ja muu talouden hoitohan onkin selvyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyytytystä.
Tietty pitää osata laittaa gourmet ruokaa ja muu talouden hoitohan onkin selvyys.Kummilta nyt noita sitten kaipailet, oman vai tousen sukupuolen edustajilta? Minä en kaipaile noita kummiltakaan.
- Anonyymi
Hänen kaulansa haluaisin ottaa käyttööni. Tuntea hänen sykkeensä. Jääköön se nyt tällä palstalla mainitsematta mitä haluaisin sille toiselle tehdä. Kyllä minä kieltäni paljon käyttäisin, sen voin sanoa 🙂.
- Anonyymi
Hiusten hipsuttelua vispilällä.
- Anonyymi
Sähkövispilää suosittelen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkövispilää suosittelen....
Au…🙁
Läheisyyttä. Minä kyllä silittäisin ja kainaloon ottaisin.
- Anonyymi
Purisitko fritsun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purisitko fritsun?
Jos finniä purisit....
- Anonyymi
Mies on hyvä lämmöpakkaus sängyssä näin kylmällä.
- Anonyymi
Tänne kelpaisi yksi pari kylmiä koipia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne kelpaisi yksi pari kylmiä koipia.
Tuu itse niiden kylmien koipien luo lämmittämään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu itse niiden kylmien koipien luo lämmittämään :)
Voin tulla kunhan kämpilläsi ei ole live love laugh juttuja, ne aiheuttavat allergiaa.
- Anonyymi
Nukkua lusikassa. Jos nainen sitten vielä ennen lähtöään leipoisi tuoretta pullaa sehän olisi lähes lottovoitto :)
-harmiseikirj-.- Anonyymi
Lusikka onnistuu mutta en kyllä taitas lähtiessä pullia leivoskella. Voit miettiä pari kertaa miksi näin ei kävis. Mutta niin, lusikassa kyllä, kiitos. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lusikka onnistuu mutta en kyllä taitas lähtiessä pullia leivoskella. Voit miettiä pari kertaa miksi näin ei kävis. Mutta niin, lusikassa kyllä, kiitos. ;)
You spoon you bake. Ota tai jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You spoon you bake. Ota tai jätä.
Voi leipoa mut ei lähtiessä :) Entä jos olis enää lähdössä? Ota tai jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi leipoa mut ei lähtiessä :) Entä jos olis enää lähdössä? Ota tai jätä.
Voisi käydä hankalaksi jos ei lähtisi, saattaisi alkaa syntymään kiintymystä ja sitten jos myöhemmin lähtisi voisi tulla ikävä :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi käydä hankalaksi jos ei lähtisi, saattaisi alkaa syntymään kiintymystä ja sitten jos myöhemmin lähtisi voisi tulla ikävä :)
-harmiseikirj-Entäs jos ei lähtisi myöhemminkään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei lähtisi myöhemminkään? :)
Sitä on niin hankala tietää etukäteen, ison ikävän riski olisi aina olemassa :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Niinhän se on aina olemassa. Mutta ei mitään voi koskaan saadakaan jos ei ota riskejä sen takia että mitä jos? Mutku jos?
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Täällä ollut jotain lusikassa olevaa pienehköä lirttiä näemmä.
Mitähän nyt eniten haluaisin? 🤔
Punnitsin muutamia vaihtoehtoja, mistä on vaikea valita, mutta sanon sen ensimmäiseksi mieleeni tulleen.
- Haluaisin, että jos olen pidemmällä ajomatkalla, niin joko se mies istuisi mukana repsikkana tai olisi ainakin puhelimen päässä, jos mun autooni tulee joku häiriö. Voisin sitten heti kysyä, jos kojelaudassa syttyy joku merkkivalo tai alkaa kuulua ihmeellinen ääni, että mitä se tarkoittaa matkani jatkuvuudelle. - Että voinko ajaa ainakin kohteeseen tai kenties vielä kotiinkin vai pitääkö auto jättää heti siihen. - Minulla on nyt kyllä 10 vuotta uudempi auto, mitä edellinen, joten saatan pärjäillä sen kanssa yksinkin vähän aikaa, mutta tuo oli se ensimmäinen ajatus. 😊
Sitten olisi ihan sellaisia perinteisiä ajatuksia, kuten jos mies tykkäisi leipomastani pullasta tai laittamistani ruoista, niin se olisi kotoisaa. - Tai kun kovan päivän iltana tulen kotiin väsyneenä kaikkeen ja ehkä vähän epätoivoisenakin, niin mies halaisi ja sanoisi, että kyllä kaikki järjestyy. - Tai jos mies edes pötköttelisi tuossa sohvalla ja vaikka kuorsaisi, kun minä teen kotona etätöitä tai katselen illalla TV:tä, niin olisipa se kivaa.
Ja sitten tietenkin se joka solun rentouttava yhdessäolo.. 🤗Apua, miten kova halipula iskee tuosta aloituksesta. Juuri puhuin 2h puhelimessa puoliskon kanssa ja hetki vielä menee ennen kuin nähdään…. Halipula vaivaa.
Kyllä parisuhteessa on monta tärkeää asiaa, joita on hyvin vaikea laittaa tärkeysjärjestykseen. On läheisyys, lusikassa ja iho. Kun ollaan samassa paikkaa, kumpikin tykkää nukkua ilman paita iholla. Myös niin päin, että mies on välillä lusikkahalissa ja paijattavana. Alussa hän oli hieman hämmentynyt, että voiko näinkin päin olla, mutta äkkiä totesi että tämähän tuntuu hyvältä.
Parisuhteessa on myös tosi tärkeää asioiden jakaminen, molemminpäin, läsnäolo, kuulluksi ja nähdyksi tuleminen. En myöskään jättäisi rakastelua pois tärkeimpien asioiden listalta. Seksin tai panemisen voi jättää tärkemmistä asioista pois, mutta rakastelu on aivan eri maata.
Jos olisin sinkku, ja pitäisi valita vain yksi asia valitsisin tuon saman eli läheisyyden. Asioita voi jakaa yhtä hyvin ystävien ja perheen kanssa, jos puolisoa ei ole. Rakastelu taas vaatii jo, että parin välillä on tunneyhteys ja tunteet. Se ei ole ihan uuden ihmisen kanssa noin vaan mahdollista.
Luulenpa, että hyvin moni sinkkunainen on tässä maassa läheisyyttä ja läsnäoloa vailla. Jos uskallat, mikset hae itsellesi halikaveria sillä viestillä, että ensin tutustutaan rauhassa ja jos läheisyys alkaa tuntua oikeasti hyvältä ja turvalliselta, sitten haliystävän löytäminen on seuraava haave. En yhtään ihmettelisi, jos kiinnostuneita voisi löytyäkin kunhan ensin tuntisivat olonsa turvalliseksi sinun seurassasi.- Anonyymi
Naisen kannattaisi olla varovainen, olla maalaamatta pilvilinnoja mieleensä tilanteessa jossa näkee miestä vain pari kertaa viikossa. Sekin aika pyörii lähinnä ihon ja siihen liittyvien toimintojen ympärillä. Tilanne voi jäädä tuolle asteelle, miehet voivat olla yllättävän epävarmoja muuttamaan nykyistä vapauttaan rajoitettuun yhdessäoloon.
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kannattaisi olla varovainen, olla maalaamatta pilvilinnoja mieleensä tilanteessa jossa näkee miestä vain pari kertaa viikossa. Sekin aika pyörii lähinnä ihon ja siihen liittyvien toimintojen ympärillä. Tilanne voi jäädä tuolle asteelle, miehet voivat olla yllättävän epävarmoja muuttamaan nykyistä vapauttaan rajoitettuun yhdessäoloon.
Eihän tuo ole mikään sukupuolikysymys. 🙂 Yhtä lailla nainen voi olla haluttomampi sitoutumaan.
- Parisuhteeseen ei lähtökohtaisesti kuulu se, että ollaan varuillaan jostakin. Parisuhteeseen kuuluu turvallisuus ja luottamus.
- Nykyään on niin erilaisia ammattejakin ja työaikoja sekä maalla, merellä että ilmassa, että ei kertakaikkiaan ole mahdollista tavata kumppaniaan joka päivä tai edes joka viikkokaan.
On tietenkin niin, että nuorempien, vasta perhettä perustavien ihmisten parisuhteisiin sopisi ehkä paremmin lähisuhde, mutta erityisesti toisella kierroksella olevien suhteet voivat onnistua oikein hyvin, vaikka niissä on otettava huomioon kummankin lapsiin, työhön ja asumiseen liittyvät asiat, mitkä rajoittavat tapaamismahdollisuuksia.Anonyymi kirjoitti:
Miten voisi nähdä pari kertaa viikossa, jos välimatkaa on satoja kilometrejä ja kumpikin on työssäkäyvä, ja kullakin on myös muitakin vastuita. Aikaa meillä on toisillemme löytynyt ja aikaa omille jutuillekin on löytynyt. Samassa paikassa oleminen nyt ei vaan aina onnistu jo sen takia, että omat lapseni on vielä peruskoululaisia. Kun pitkän matkan suhteeseen ryhtyy, pitää välimatka vain hyväksyä tosiasiana ja ikävän ja halipulan kanssa tulla toimeen ajoittain.
Projisoit mielessäsi varmaan jotain koettua elämäntilannettasi. Kun itselläni on lapsia, ei 24/7 suhde ilman kunnon tutustumista ole vaihtoehto kenenkään kanssa.Xena-183 kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään sukupuolikysymys. 🙂 Yhtä lailla nainen voi olla haluttomampi sitoutumaan.
- Parisuhteeseen ei lähtökohtaisesti kuulu se, että ollaan varuillaan jostakin. Parisuhteeseen kuuluu turvallisuus ja luottamus.
- Nykyään on niin erilaisia ammattejakin ja työaikoja sekä maalla, merellä että ilmassa, että ei kertakaikkiaan ole mahdollista tavata kumppaniaan joka päivä tai edes joka viikkokaan.
On tietenkin niin, että nuorempien, vasta perhettä perustavien ihmisten parisuhteisiin sopisi ehkä paremmin lähisuhde, mutta erityisesti toisella kierroksella olevien suhteet voivat onnistua oikein hyvin, vaikka niissä on otettava huomioon kummankin lapsiin, työhön ja asumiseen liittyvät asiat, mitkä rajoittavat tapaamismahdollisuuksia.Nimenomaan on kyse eri elämäntilanteissa eri tarpeista. Nuoren tai lapsettoman elämä on erilaista, ja kuva siitä mitä mutta kahden keski-ikäisen, jolla on työt ja elämässä on päivystyksiä ja pakettiin kuuluu yksi alakoululaisen ja kolme nuorta.
Citrinella kirjoitti:
Nimenomaan on kyse eri elämäntilanteissa eri tarpeista. Nuoren tai lapsettoman elämä on erilaista, ja kuva siitä mitä mutta kahden keski-ikäisen, jolla on työt ja elämässä on päivystyksiä ja pakettiin kuuluu yksi alakoululaisen ja kolme nuorta.
Minulla on myös pysyvästä etäsuhteesta erittäin lämmin ja oikein hyvin vuosien ajan toiminut kokemus. 😊
Toisen ei ole edes järkevää riuhtaista itseään pysyvästi irti arkipuuhista, kodistaan ja jälkikasvunsa luota, jos tarjolla kumppanin luona on viettää yksinään päivät ja illatkin ilman mitään mielekästä tekemistä (polttopuita, lämmityksiä tms.) ja odotella kengänkärki napsuen kumppanin kotiutumista yöksi kotiin nukkumaan. Pitkässä juoksussa se aiheuttaisi vain turhia riitoja. - On ihanaa tavata kumppania silloin, kun teillä on todella aikaa toisianne varten. 🤗
Kaikkea hyvää teille Citrinella ❤️- Anonyymi
Toi on kuin kurppa-Harlekiini kirjasta.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näin sivusta kyselen mikä on ongelmasi? Kurppa sitä ja kurppa tätä..
Xena-183 kirjoitti:
Minulla on myös pysyvästä etäsuhteesta erittäin lämmin ja oikein hyvin vuosien ajan toiminut kokemus. 😊
Toisen ei ole edes järkevää riuhtaista itseään pysyvästi irti arkipuuhista, kodistaan ja jälkikasvunsa luota, jos tarjolla kumppanin luona on viettää yksinään päivät ja illatkin ilman mitään mielekästä tekemistä (polttopuita, lämmityksiä tms.) ja odotella kengänkärki napsuen kumppanin kotiutumista yöksi kotiin nukkumaan. Pitkässä juoksussa se aiheuttaisi vain turhia riitoja. - On ihanaa tavata kumppania silloin, kun teillä on todella aikaa toisianne varten. 🤗
Kaikkea hyvää teille Citrinella ❤️Kiitos Xena!❤️ Alussahan tässä ollaan, mutta lähtökohta pitkälle tasapainoiselle ja onnelliselle suhteelle on erinomainen.
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos onneni aiheuttaa negatiivisiä tuntemuksia sinussa. Onnelisen kurpan elämä on ihan hyvää. . Itse koen eläväni ihan oikeaa elämää ja toiveeni parisuhteen laadusta on realistinen ja samansuuntainen kuin toisellakin.
Ihmisen pitää eri tilanteissa pukeutua eri rooleihin, mutta puolison edessä voi olla alasti.
- Anonyymi
Ei voi olla 50 ikävuoden jälkeen. 48 tekee jo tiukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
😀 Ei ole pakko olla alasti.
Jos tekee tiukkaa, niin roolileikkiä voi jatkaa makuuhuoneessa. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei voi olla? Pyh ja pah!!! 😡
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
😀 Ei ole pakko olla alasti.
Jos tekee tiukkaa, niin roolileikkiä voi jatkaa makuuhuoneessa. :)Minkälaiset roolileikit siellä on mielessä makuuhuoneen puolella ;)
Anonyymi kirjoitti:
Monet +50 naiset ovat seksikkäitä.
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiset roolileikit siellä on mielessä makuuhuoneen puolella ;)
Muumipappa nostaa muumimamman esiliinaa... , sitten vähän pussaillaan... :)
Teemaa työstetään vielä.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Muumipappa nostaa muumimamman esiliinaa... , sitten vähän pussaillaan... :)
Teemaa työstetään vielä.No tuohan on hyvä alku jo :)
- Anonyymi
Toiveesi ei koskaan toteudu jos roikut vain haluinesi tämä palsta? Ihmiset tapaa,kohtaa ulkona Tosi elämässä ei somessa!
- Anonyymi
Palsta on tosielämä !
- Anonyymi
Inhimillisyyttä. Puolisoltani enemmän huomiota.
Jasu- Anonyymi
Huomio huomio
Täällä minä
Kyl mä sut huomaisin
Huom konditionaali
Naalini
Tehäänkö pentuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomio huomio
Täällä minä
Kyl mä sut huomaisin
Huom konditionaali
Naalini
Tehäänkö pentujaPuolisoltani enemmän huomiota, en muilta kaipaa enempää huomiota. Kiitos vaan.
Jasu
Siis tällä hetkellä eniten läheisyyttä. Vaikkapa juurikin tuota mitä mainitsit aloituksessasi 😄 Hellää halaamista, sylissä istumista. Ehkäpä siksi halailen lapsiani tällä hetkellä paljon. He ovat minun tärkeimmät pikku sankarit tässä elämässä.🥰
- Anonyymi
Ja montakos mukeloa sulla mies olikaan tälle hahmolle rakennettu? On tietysti ymmärrettävää, ettei epäsosiaaliset ymmärrä miten friikkiä on esittää perheenäitiä netissä ja kirjoitella fiktiivisistä muksuista liirumlaarumia, mut haloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja montakos mukeloa sulla mies olikaan tälle hahmolle rakennettu? On tietysti ymmärrettävää, ettei epäsosiaaliset ymmärrä miten friikkiä on esittää perheenäitiä netissä ja kirjoitella fiktiivisistä muksuista liirumlaarumia, mut haloo
Mut hyvä jos on tarharumbaanki varautunu🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hyvä jos on tarharumbaanki varautunu🤔
Ei vaan, aivan muusta megalomaanisesta myrkyllisestä luulottelusta kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan, aivan muusta megalomaanisesta myrkyllisestä luulottelusta kyse
Voi kertoa vihaansa sairastuvien hiipumisesta ymmärrystä vaille -tilaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kertoa vihaansa sairastuvien hiipumisesta ymmärrystä vaille -tilaan
Yks sinnikäs leidi roikkunut esim sen seitsemän vuotta lähtökohtaisesti joka hahmon parissa räkyttämässä ku jollekki muulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on siis mies tämäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedäppä kuule vi**u päähän. Näin
En jaksanut kirjautua.. H - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks sinnikäs leidi roikkunut esim sen seitsemän vuotta lähtökohtaisesti joka hahmon parissa räkyttämässä ku jollekki muulle
No kauan olet sinäkin häntä vahdannut. Että pata kattilaa soimaa!!
Anonyymi kirjoitti:
Pistäs suus jo soukemmalle.. Haaveilija ole mikään palstamies.. ihan ehta ja aito ihana nainen. Todistetusti. Mene hommaamaan harhoihisi toimiva apu..
- Anonyymi
Vastakkaiselta sukupuolelta en halua yhtään mitään. Eikä käyttäminen ihmisistä puhuttaessa sovi ajatusmaailmaani.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Saat multa haluamasi
Taidetaan haluta samiksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat multa haluamasi
Taidetaan haluta samiksia:)))
Aika rohkea veikkaus, kun tunnetaan näin huonosti.
Jos tietäisi edes keskusteleeko tässä kommentissa saman persoonan kanssa kuin jossain aiemmassa, niin kova sana ;)
-keinovaginamies-
Haluan että leikkikaverini on (käyttäytyy ja toimii) perusluonteensa (feminiini) mukaisesti.
Jos mahdollista niin kannattaa myös kokeilla naisen takamusta tyynynä
- Anonyymi
Oletko kokeillut?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Siinä ei ole samanlaista läheisyyttä. Menee ehkä jopa seksuaaliseksi touhuksi???
Ei välttämättä.. Kyllä se ihan tyynynäkin toimii, usko pois. :)
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Kyllä, haluttavin tyyny mitä olen kokeillut
Voi valita muhkean tai litteän tyynyn. Kumpi susta on parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi valita muhkean tai litteän tyynyn. Kumpi susta on parempi?
Samaa tuossa mietni, että niin litteää takalistoa ei olekaan, että kelpaisi mulle tyynyksi. 😂
Läheisyyttä, hyvää keskusteluseuraa. Uusia tyynyjä en tarvitse. Täytyy kuitenkin sanoa että en mielelläni haluaisi joutua kenenkään terapeutiksi tai lohduttajaksi. Stressaantuneet ihmiset ovat usein myös huonoa keskusteluseuraa, puhuvat mieluiten omista ongelmistaan, ja ovat myös lyhytnäköisiä ja epäinnovatiivisia.
- Anonyymi
Ihan totta. Ylipäänsäkin "haluavat" ovat rasittavia.
- Anonyymi
Haluaisin varmaan sen mitä teen ensiviikolla suunnitelman, jo ennakkoon. Menee se näinkin, elämä kahden touhukkaan neitokaisen kanssa. Vanhempi kertoo mitä isin huomenna, tai tänään tulisi tehdä. Ja kyllähän isi tekee, kun voi ja miksei tekisi?
Rakkauden osoittamisen perustahan on palvelualttius, pyyteetön sellainen.
Vai mitä:)Mä olen saanu kuittailua aina siitä että olen palvelualtis vai mitä lie olenkaan.
Ei se tarkoita että ois tossun alla tms jos on sen luontoinen että tykkää passata ja palvella.
Liika on toki liikaa:)
Mutta mitä sitä ei omiensa takia tekis. ♡- Anonyymi
Täytyy todeta, että en ole palvelualtis edes oman jälkikasvuni kohdalla, enkä läheskään pyyteetön aina. Oikea tarve on eri asia, silloin tietenkin toimin, mutta palvelijaksi en rupea. En todellakaan tee lapselle sitä karhunpalvelusta, että alkaisin häntä passaamaan. Pääosin hän saa tehdä itse (ainakin yrittää) ja pääosin häneltä pyydetään asioita myös vastineeksi. Vielä vähemmän alkaisin passata toista aikuista.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy todeta, että en ole palvelualtis edes oman jälkikasvuni kohdalla, enkä läheskään pyyteetön aina. Oikea tarve on eri asia, silloin tietenkin toimin, mutta palvelijaksi en rupea. En todellakaan tee lapselle sitä karhunpalvelusta, että alkaisin häntä passaamaan. Pääosin hän saa tehdä itse (ainakin yrittää) ja pääosin häneltä pyydetään asioita myös vastineeksi. Vielä vähemmän alkaisin passata toista aikuista.
Kyllähän meilläkin lapset joutuvat itsekin tekemään paljon. Ja ihan vastavuoroista meillä tuo toisten puolesta ja eteen tekemiset on. Ihan omatoimisia ja itsenäisiä ja kyvykkäitä nuo ovat. Kun toinen rankan opiskelun lisäksi tekee töitäkin, rankat harratukset jne niin kyllä mä mielelläni "palvelen" kun ehtii lepäilemään yhtenä tai kahtena pvänä viikossa.
❤💚💙🧡
- Anonyymi
Pillua.
- Anonyymi
Eikö tuokin kuulu palvelualttiuteen?
Jos ihmiset oikeasti toisiaan rakastavat, ei tulisi tuossa asiassa olla mitään ongelmia? - Anonyymi
Sama.
🤔 oikeastaan saisi käyttää minua tyynynään ja kehräillä kainalossa
- Anonyymi
Tuollaisen lupaaja voisi tänne eksyä tyynyksi kaiken muun lisäksi. Entäs jos kehrää liian kovaa unissaan? Tuuppaisitko tai kierittäisit pedistä alas lattialle vai? 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisen lupaaja voisi tänne eksyä tyynyksi kaiken muun lisäksi. Entäs jos kehrää liian kovaa unissaan? Tuuppaisitko tai kierittäisit pedistä alas lattialle vai? 🤭
Pienet hurinat eivät haittaa, pidän kehräävistä otuksista
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Pienet hurinat eivät haittaa, pidän kehräävistä otuksista
Entäs jos hurisee joskus liian äänekkäästi :D
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos hurisee joskus liian äänekkäästi :D
ihan itsekseenkö? No kyllä minä senkin sallin 😀
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
ihan itsekseenkö? No kyllä minä senkin sallin 😀
Ei sellasta hurinaa 😅
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellasta hurinaa 😅
No jos niillä kehräilyillä sitten pärjättäisiin, jätetään surinat ja hurinat sikseen 😂
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
No jos niillä kehräilyillä sitten pärjättäisiin, jätetään surinat ja hurinat sikseen 😂
Eiköhän niillä kehräilyillä pärjätä. Tyyny, kainalo ja kehräily kuulostaa mukavalle ♡
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
haa, sillä tavalla 🙂, tutusti tuhisee...halit sinnekin
Kiitoksia tuhiseva halija 🤗😊
Näin kun parisuhde ei ole enää se realistinen vaihtoehto niin sellainen peruskohtelias, minut ja muut läsnäolijat huomiova ja ennakkoon ihmiset lokeroimaton käytös olisi ihan riittävä pohja kanssakäymiselle.
Samaa kyllä toivoisin muiltakin kuin vain vastakkaisen sukupuolen edustajilta.- Anonyymi
Saako udella miksi parisuhde ei ole realistinen vaihtoehto enää?
Anonyymi kirjoitti:
Saako udella miksi parisuhde ei ole realistinen vaihtoehto enää?
Saa toki udella. Muutama osatekijä löytyy jotka yhdessä muodostavat vaikean kokonaisuuden.
Ensinnä täällä on hyvin vähän sinkkunaisia ikäluokassa 45-55. Itse olen siis vähän yli 50v. Vapaita sinkkumiehiä taas on kyllä reippaanlaisesti joten ihan tilastollisesti mahdollisuudet ovat vastaan.Lisäksi minulla ei ole autoa eikä julkinen liikenne täällä toimi joten melko läheltä olisi hyvä löytää.
Lisäksi olen aikakaudelta jolloin kirjoiteltiin ennen kuvia ja tutustumista. Nykyään pitää olla oikeanlaiset kuvat oikeissa olosuhteissa ja valotuksissa jotta kiinniittää huomion. Tekstilläkin on nokin arvo mutta jos laitat sinne pituudeksi 175cm niin se oli siinä.
Vähän edellisiin viitaten niin nettitreffit on se todennäköisin paikka aloittaa tutustuminen sillä työ ja harrastukset ovat vahvasti miespainotteisia.
Kun mietin aikinaan niitä kertoja joita oli saman naisen kanssa useampia niin jotenkin ne itse varmaan möhlin liialla varovaisuudella. En miehenä osannut viedä asiaa oikeaan suuntaan ja naiset kyllästyivät tai luulivat että minua kiinnostaa vain ystävyys. Tuskimpa minun sosiaaliset taitoni ovat tuosta riittävälle tasolle kehittyneet.
Toki kaikenlaista voi elämässä vielä eteen tulla mutta realiteetit on hyvä tunnustaa.M184 kirjoitti:
Saa toki udella. Muutama osatekijä löytyy jotka yhdessä muodostavat vaikean kokonaisuuden.
Ensinnä täällä on hyvin vähän sinkkunaisia ikäluokassa 45-55. Itse olen siis vähän yli 50v. Vapaita sinkkumiehiä taas on kyllä reippaanlaisesti joten ihan tilastollisesti mahdollisuudet ovat vastaan.Lisäksi minulla ei ole autoa eikä julkinen liikenne täällä toimi joten melko läheltä olisi hyvä löytää.
Lisäksi olen aikakaudelta jolloin kirjoiteltiin ennen kuvia ja tutustumista. Nykyään pitää olla oikeanlaiset kuvat oikeissa olosuhteissa ja valotuksissa jotta kiinniittää huomion. Tekstilläkin on nokin arvo mutta jos laitat sinne pituudeksi 175cm niin se oli siinä.
Vähän edellisiin viitaten niin nettitreffit on se todennäköisin paikka aloittaa tutustuminen sillä työ ja harrastukset ovat vahvasti miespainotteisia.
Kun mietin aikinaan niitä kertoja joita oli saman naisen kanssa useampia niin jotenkin ne itse varmaan möhlin liialla varovaisuudella. En miehenä osannut viedä asiaa oikeaan suuntaan ja naiset kyllästyivät tai luulivat että minua kiinnostaa vain ystävyys. Tuskimpa minun sosiaaliset taitoni ovat tuosta riittävälle tasolle kehittyneet.
Toki kaikenlaista voi elämässä vielä eteen tulla mutta realiteetit on hyvä tunnustaa.Tällei himpun alle 50v naispuolisena sanon et ei tossa kuulostanut mikään huonolle. Pakko erityisesti mainita että tuo ikähaarukka oli ihana nähdä. Ei niinkuin esimerkiksi 30- 45v..
Tosta pituus asiasta onkin täällä ollut usein keskustelua, ja harmi kun liian usein näkee et ollaan sitä mieltä ettei lyhyt kelpais. Tai luullaan
Kuten tässäkin. 🤗originalpieninainen kirjoitti:
Tällei himpun alle 50v naispuolisena sanon et ei tossa kuulostanut mikään huonolle. Pakko erityisesti mainita että tuo ikähaarukka oli ihana nähdä. Ei niinkuin esimerkiksi 30- 45v..
Tosta pituus asiasta onkin täällä ollut usein keskustelua, ja harmi kun liian usein näkee et ollaan sitä mieltä ettei lyhyt kelpais. Tai luullaan
Kuten tässäkin. 🤗Miehen pituus taitaa olla ihan klassikko keskustelun aihe kun puhutaan kelpaavuudesta. Minusta pari asiaa taustalla. Ensinnä onko kyse livekohtaamisesta tai deittisovelluksesta. kasvokkain kun kohtaa niin siinä ei ole suurta väliä onko varressa mittaa 174 vai 176. Kokemuksesta taas tiedän että että kun pistää ilmoon mitaksi 175 niin ne viimeisetkin tykkäykset loppuvat.
Toinen asia on "markkinat". Täällä kun on tosiaan vähän vapaita naisia niin miksi ei valitsisi pidempää jos se enemmän miellyttää ja niitä on tarjolla. Jos taas olisi vähän miehiä ja paljon vapaita naisia niin en usko että tuo silloin olisi mikään kynnyskysymys.
No.. lähtökohtaisesti odotukseni riippuisi kovasti siitä vastakkaisen sukupuolen edustajasta.
Esmes kumppania en halua.. en tukijaa tai taakan kannattelijaa, mun omat hartiat riittää kyllä.
En kaipaa jakamista tai yhteistä arkea. Minun elämäni on jo mallillaan siinäkin.
Jos jotakin kaipaan, niin sitä hellää läheisyyttä ja seksiä. En voisi kuvitellakaan läheisyyttä ilman seksiä, noin niin kuin nk. kumppanilta.
Luokitellaan sitä sitten miten vain, yhdyntä on se, mitä haluan ja tarvitsen kumppaniltani. Ja suukottelua.. paljon suukottelua. Fyysistä yhteyttä.
Hellyys tulee siinä sivutuotteena. Kuten myös rakkaus. Ne on bonareita. Erinomaisia bonareita.. mutta kuitenkin vain lisäkkeitä.
En kaipaa romanttista höttöä tai ritarillisuutta. Enkä huomionosoituksia. En myöskään mitään turhaa parisuhdeskeidaa.
Nussia naksautetaan ja pidetään toisiamme hyvänä. Siinäpä tuo.Noh.. et varmaankaan ole.. jos tietäisit miten vaativa olen. Onnekseni pujottelijalla on mieskuntoa, joka kestää. Ei tosin minulla ole tietoa sinun mieskunnostasi, enkä sillä, etteikö sinulla sitä olisi.. :D .. mutta hän nyt vaan on niin hyvä.
Jaksaisitko sinä neljä kertaa vuorokaudessa? Äläkä edes vastaa, en oikeasti halua tietää. Se meinaan oli retorinen kysymys.. :)
Mutta juu.. saat olla mitä mieltä haluat.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. et varmaankaan ole.. jos tietäisit miten vaativa olen. Onnekseni pujottelijalla on mieskuntoa, joka kestää. Ei tosin minulla ole tietoa sinun mieskunnostasi, enkä sillä, etteikö sinulla sitä olisi.. :D .. mutta hän nyt vaan on niin hyvä.
Jaksaisitko sinä neljä kertaa vuorokaudessa? Äläkä edes vastaa, en oikeasti halua tietää. Se meinaan oli retorinen kysymys.. :)
Mutta juu.. saat olla mitä mieltä haluat.No hyvä. Lähti se välikommenttikin tuosta ;)
Joo, pidetään omana tietona.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Lähti se välikommenttikin tuosta ;)
Joo, pidetään omana tietona.
-keinovaginamies-Hee.. juu.. poistoon tuo munkin kommentti kohta lähtenee..
Todennäköisesti.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. et varmaankaan ole.. jos tietäisit miten vaativa olen. Onnekseni pujottelijalla on mieskuntoa, joka kestää. Ei tosin minulla ole tietoa sinun mieskunnostasi, enkä sillä, etteikö sinulla sitä olisi.. :D .. mutta hän nyt vaan on niin hyvä.
Mutta juu.. saat olla mitä mieltä haluat.Onhan mieskuntoni suunnilleen kestänyt, vaatii toki kestääkseen ihanan kumppanin, eli sinut
pujotteIija kirjoitti:
Onhan mieskuntoni suunnilleen kestänyt, vaatii toki kestääkseen ihanan kumppanin, eli sinut
Voih.. ite olet ihana kun toisesta sanot.
Ja ihana ei riitä kuvaamaan sinua pelkästään. Olet myös erittäin rakas.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voih.. ite olet ihana kun toisesta sanot.
Ja ihana ei riitä kuvaamaan sinua pelkästään. Olet myös erittäin rakas.Kiitos kehuista kultaseni, olet myös rakas minulle
- Anonyymi
Läheisyyttä, hellyyttä ja rakkautta. Olla läsnä arjessa ja juhlassa yhdessä loppuelämän ajan. On ikävä turvallista syliä, jossa olla omana itsenään. Haluan elämääni tummatukkaisen 50+ miehen.
- Anonyymi
"haluaisin käyttää naista" kuulostaa pahalle mitä se onkin. Et varmaankaan ole ajatellut asiaa naisen kannalta. Hänellä ei ole muuta virkaa kuin täyttää sinun tarpeesi. Olet varmaan jo aika iso poika, tuo pään silittäminen uneen vaikuttaa asetelmalle äiti ja lapsi.
- Anonyymi
Olehan hiljaa jos et mitään ymmärrä!
Tuota kettua kyllä silittäisin sekä rapsuttelisin kyllä. Vaikka haasteellinen välillä on, ja äksyilläkin osaa <3 Kaikki fantasiat eivät ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ja siitä tuossa oli kyse, fantasiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Olehan hiljaa jos et mitään ymmärrä!
Tuota kettua kyllä silittäisin sekä rapsuttelisin kyllä. Vaikka haasteellinen välillä on, ja äksyilläkin osaa <3Kiitos :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kaikki fantasiat eivät ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ja siitä tuossa oli kyse, fantasiasta.
Mikä tossa on Miksei vois olla toteutettava?
Jos ton saisi toisinpäinkin, ois aika täydellistä.
Silitystä, rapsutusta, turvallinen paikka nukahtaa.
<3 Anonyymi kirjoitti:
Mikä tossa on Miksei vois olla toteutettava?
Jos ton saisi toisinpäinkin, ois aika täydellistä.
Silitystä, rapsutusta, turvallinen paikka nukahtaa.
<3Minä olen sellainen kehrääjäkolli että molemmin puolinen toisen hyvänä pitäminen on lähellä sydäntä :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Minä olen sellainen kehrääjäkolli että molemmin puolinen toisen hyvänä pitäminen on lähellä sydäntä :)
Ketusta saa vielä joku ihanan ja hyvän.. ystävän ? Kumppanin? Tyynyn <3
Noh, hellivän kehrääjäkamun :)
Läheisyyttä, lämpöä, rakastelua, naurua, keskustelua, arkisten asioiden jakamista.. Aika tavallisia asioita, mutta kuitenkin niin, että se tuntuu kiivaana sykkeenä sydämessä.
- Anonyymi
Voih....sinäpä sen sanoit.
Tuossapa tiivistit kolmelle riville sen, mitä ainakin itse olen hakenut koko elämäni - ja haen edelleen.
Pitkän liiton päättyessä tajusin, että juuri noita yllämainittuja asioita itsekin olen suhteesta hakenut, mutta ollut vuosikymmenet suhteessa, josta en noita saanut.....
Ehkä etsin noita loppuelämäni - silti toivon, että voisin löytää HÄNET, jonka kanssa suhde olisi tuon kaltainen.....
-Mies57v- Anonyymi kirjoitti:
Voih....sinäpä sen sanoit.
Tuossapa tiivistit kolmelle riville sen, mitä ainakin itse olen hakenut koko elämäni - ja haen edelleen.
Pitkän liiton päättyessä tajusin, että juuri noita yllämainittuja asioita itsekin olen suhteesta hakenut, mutta ollut vuosikymmenet suhteessa, josta en noita saanut.....
Ehkä etsin noita loppuelämäni - silti toivon, että voisin löytää HÄNET, jonka kanssa suhde olisi tuon kaltainen.....
-Mies57v-Ihminen tottuu herkästi vallitsevaan tilanteeseen ja saattaa nähdä vasta myöhemmin, mikä ei parisuhteessa ollutkaan kohdillaan. Nuorempana sitä ei myöskään välttämättä täsin ymmärrä, mitä oikeastaan parisuhteelta haluaa.
Toivottavasti löydät ihmisen, jonka kanssa saat kokea kaikkia noita mainitsemiani asioita 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ihminen tottuu herkästi vallitsevaan tilanteeseen ja saattaa nähdä vasta myöhemmin, mikä ei parisuhteessa ollutkaan kohdillaan. Nuorempana sitä ei myöskään välttämättä täsin ymmärrä, mitä oikeastaan parisuhteelta haluaa.
Toivottavasti löydät ihmisen, jonka kanssa saat kokea kaikkia noita mainitsemiani asioita 😊Totta.
Kiitos sanoistasi - jatkan etsintää - huomenna taas.
Nuorempana sitä halusi parisuhteen - spekseistä viis, kunhan toinen oli silmään sopiva ja nuorille monenlainen tekeminen käy - eikä siinä juuri mietitä sitä, mikä olisi se "parisuhteen ideaali", mitä kukin nyt siltä sitten omalta kohdaltaan toivookaan.
Periaatteessa turvallinen ja luottamukselle rakennettu suhde höystettynä arjen pienillä teoilla, niillä hellyydenosoituksilla ja joskus valloilleen pääsevällä, sielusta kumpuavalla intohimolla :).
Kai sitä sielunkumppanuudeksi joskus kuvataan.
Tähän ikään mennessä muutama vastakkaisen sukupuolen edustaja on todella saanut aikaan "reaktion".
Uskomaton tunne, kun tapaat jonkun vaikka hississä, vaihdat pari sanaa, astut ulos hissistä ja jäät hetkeksi juttelemaan. Tunnet kuinka korvissa alkaa yhtäkkiä humista, tulee kuuma, sydän pamppailee hulluna, kädet hikoavat ja kun viimein pääset kämppääsi tai autoosi tilanteen jälkeen, et tajua, mitä helvettiä juuri tapahtui????
Muistan noita oman elämäni aikana tapahtuneen kolmesti.
Aina täysin varoittamatta, tuntemattoman tai jonkun satunnaisen "moi" -tutun kohdattuani.
Yhtäkkiä hillitön fyysinen reaktio.
Joka kerta olen jäänyt miettimään, mitä sellaisen ihmisen kanssa voisi kokea, jos tutustuminen pääsisi seuraavalle asteelle ja.....niin?
Jäin myös miettimään, oliko tunne molemminpuolinen?
Ainakin yhden tapauksen kohdalla, kun näin hänet muutamaa viikkoa myöhemmin, neiti (asui miesystävänsä kanssa) punastui rappukäytävän autohalliin vievällä käytävällä kohdatessamme jutellessamme niitä näitä yhtäkkiä tulipunaiseksi ja hymyili, sekoili sanoissaan ja niin edelleen.
Tämä sama naishenkilö siis, jonka kanssa muutamaa viikkoa aiemmin itse juttelin hississä ja hänen kerrostasanteellaan - ja koin "humauksen" kehossani enkä pystynyt tuntikausiin rauhoittumaan kämpässäni :).
Se, mikä noissa vaivaa on juuri se, olivatko he juuri niitä "sielunkumppaneita", niitä, joiden kanssa sielumme on tarkoitettu yhteen?
Älyttömän romanttista ajatella näin raavaalta salilla ravaavalta, kuntoilevalta mieheltä, mutta minulla on pehmeä puoleni ----ajattelen, että se on juuri sitä "oikeaa varten".
Arjessahan sillä pehmeydellä ei mitään tee, mutta jokin sisäänrakennettu "lataus" minussa on.
Valitettavasti ex-puolisoni kanssa en koskaan päässyt sellaiselle taajuudelle, jossa olisi varsinaista sielujen ja sydänten harmoniaa kokenut.
Mutta unelma siitä, että jonakin päivänä "humahtaa kunnolla" vielä ja sama tapahtuu samaan aikaan vastapuolelle - ja sitten se on menoa..... :).
Toivon ja samaan aikaan salaa uskonkin, että niin voi vielä tapahtua!
-Mies57- Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Kiitos sanoistasi - jatkan etsintää - huomenna taas.
Nuorempana sitä halusi parisuhteen - spekseistä viis, kunhan toinen oli silmään sopiva ja nuorille monenlainen tekeminen käy - eikä siinä juuri mietitä sitä, mikä olisi se "parisuhteen ideaali", mitä kukin nyt siltä sitten omalta kohdaltaan toivookaan.
Periaatteessa turvallinen ja luottamukselle rakennettu suhde höystettynä arjen pienillä teoilla, niillä hellyydenosoituksilla ja joskus valloilleen pääsevällä, sielusta kumpuavalla intohimolla :).
Kai sitä sielunkumppanuudeksi joskus kuvataan.
Tähän ikään mennessä muutama vastakkaisen sukupuolen edustaja on todella saanut aikaan "reaktion".
Uskomaton tunne, kun tapaat jonkun vaikka hississä, vaihdat pari sanaa, astut ulos hissistä ja jäät hetkeksi juttelemaan. Tunnet kuinka korvissa alkaa yhtäkkiä humista, tulee kuuma, sydän pamppailee hulluna, kädet hikoavat ja kun viimein pääset kämppääsi tai autoosi tilanteen jälkeen, et tajua, mitä helvettiä juuri tapahtui????
Muistan noita oman elämäni aikana tapahtuneen kolmesti.
Aina täysin varoittamatta, tuntemattoman tai jonkun satunnaisen "moi" -tutun kohdattuani.
Yhtäkkiä hillitön fyysinen reaktio.
Joka kerta olen jäänyt miettimään, mitä sellaisen ihmisen kanssa voisi kokea, jos tutustuminen pääsisi seuraavalle asteelle ja.....niin?
Jäin myös miettimään, oliko tunne molemminpuolinen?
Ainakin yhden tapauksen kohdalla, kun näin hänet muutamaa viikkoa myöhemmin, neiti (asui miesystävänsä kanssa) punastui rappukäytävän autohalliin vievällä käytävällä kohdatessamme jutellessamme niitä näitä yhtäkkiä tulipunaiseksi ja hymyili, sekoili sanoissaan ja niin edelleen.
Tämä sama naishenkilö siis, jonka kanssa muutamaa viikkoa aiemmin itse juttelin hississä ja hänen kerrostasanteellaan - ja koin "humauksen" kehossani enkä pystynyt tuntikausiin rauhoittumaan kämpässäni :).
Se, mikä noissa vaivaa on juuri se, olivatko he juuri niitä "sielunkumppaneita", niitä, joiden kanssa sielumme on tarkoitettu yhteen?
Älyttömän romanttista ajatella näin raavaalta salilla ravaavalta, kuntoilevalta mieheltä, mutta minulla on pehmeä puoleni ----ajattelen, että se on juuri sitä "oikeaa varten".
Arjessahan sillä pehmeydellä ei mitään tee, mutta jokin sisäänrakennettu "lataus" minussa on.
Valitettavasti ex-puolisoni kanssa en koskaan päässyt sellaiselle taajuudelle, jossa olisi varsinaista sielujen ja sydänten harmoniaa kokenut.
Mutta unelma siitä, että jonakin päivänä "humahtaa kunnolla" vielä ja sama tapahtuu samaan aikaan vastapuolelle - ja sitten se on menoa..... :).
Toivon ja samaan aikaan salaa uskonkin, että niin voi vielä tapahtua!
-Mies57-Nuorempana sitä saattaa painottaa asioita, joilla ei pitkällä aikavälillä ole niin suurta merkitystä, kuten esim ulkonäköä. Tietenkin ulkoisella olemuksella on oma merkityksensä, mutta moni tuntuu antavan sille aivan liikaa painoarvoa kumppanin valinnassa, jolloin tärkeämmät asiat saattavat jäädä toisarvoiseen asiaan.
Sinulla vaikuttaa olevan vahva kyky tuntea voimakkaasti. Kaikilla ei ole kykyä kokea kuvailemasi kaltaisia tuntemuksia eritoten satunnaisen ihmisen kohdatessaan. Minullekin se on vaikeaa, sillä minun täytyy saada syvällisempi yhteys toiseen ihmiseen, jotta jokin syttyy minussa. Olen kyllä kokenut kuvailemasi tunteen muutamassa tilanteessa, mutta aina vähän tutumman ihmisen kanssa.
En osaa sanoa, onko kyseessä ollut ns sielunkumppani vai ei, mutta oman näkemykseni mukaan eroottinen vetovoima on oleellinen osa romanttista ihmissuhdetta. Fyysinen vetovoima saattaa silti joskus olla pelkästään sitä, fyysistä, ja parisuhdetta se ei riitä kannattelemaan. Ideaalista siis olisi, kun sekä fyysinen että henkinen yhteys löytyisi saman ihmisen kanssa. Mahdotonta se ei ole, vaikkei ehkä aina helppoa, mutta tärkeintä on, että osaa olla vastaanottavainen sille mahdollisuudelle että sen oikean voi vielä löytää. Sinullakin siis on takuulla hyvät mahdollisuudet löytää tällainen ihminen elämääsi 😊
- Anonyymi
Rakkautta läheisyyttä ja kumppanuutta. Seksiä tietenkään unohtamatta. Mulla on kiikarissa eräs nainen mutta en tiedä hänen tunteistaan ja ikäeroakin on 😔
- Anonyymi
Jos sulla kerran on, joku josta oikeesti välität...
Pitäisköhän sun kysellä tuolta naiselta? Vai aiotko vaan mutkutella loppuelämäsi? Ja ikäero taitaa olla pikku ongelma nykyään, enemmän taitaa vaikuttaa moni muu seikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sun kysellä tuolta naiselta? Vai aiotko vaan mutkutella loppuelämäsi? Ja ikäero taitaa olla pikku ongelma nykyään, enemmän taitaa vaikuttaa moni muu seikka.Haluisin
Ettei hän tekisi rikoksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sun kysellä tuolta naiselta? Vai aiotko vaan mutkutella loppuelämäsi? Ja ikäero taitaa olla pikku ongelma nykyään, enemmän taitaa vaikuttaa moni muu seikka.Varmaankin pitäisi. Ikäero ei ole kylläkään ainoa ongelma. Olen jokseenkin masentunut ja tämän seurauksena minulle on aiheutunut vuosien saatossa pieni päihdeongelma mutta tämän naisen vuoksi olisin valmis selvään elämään vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin
Ettei hän tekisi rikoksiaAi sellainen ikäero? No sitten ehkä onkin se ikäero este.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sun kysellä tuolta naiselta? Vai aiotko vaan mutkutella loppuelämäsi? Ja ikäero taitaa olla pikku ongelma nykyään, enemmän taitaa vaikuttaa moni muu seikka.Toiseksi en ole mikään rahamies ja harvalla mittarilla komea mutta kuitenkin jollain tapaa tunnen että välilämme sattaisi sittenkin olla jotain erityistä. Pitänee vaan kerätä rohkeutta ja kertoa hänelle varovasti näistä tunteista. Tykkään hänestä todella paljon 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiseksi en ole mikään rahamies ja harvalla mittarilla komea mutta kuitenkin jollain tapaa tunnen että välilämme sattaisi sittenkin olla jotain erityistä. Pitänee vaan kerätä rohkeutta ja kertoa hänelle varovasti näistä tunteista. Tykkään hänestä todella paljon 🙂
Itse sanoisin että nuo ei ois esteitä. Jos tunnet erityistä yhteyttä, kerro hänelle tuosta. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiseksi en ole mikään rahamies ja harvalla mittarilla komea mutta kuitenkin jollain tapaa tunnen että välilämme sattaisi sittenkin olla jotain erityistä. Pitänee vaan kerätä rohkeutta ja kertoa hänelle varovasti näistä tunteista. Tykkään hänestä todella paljon 🙂
Jos ihminen itse on se syy miksi välittää toisesta, ei silloin rahaan tai siihen ettei ole kansikuvapoika jumitu yksikään juttu. Näkyy hyvin ihmisten arvot juuri siinä mitä he valitsee.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen itse on se syy miksi välittää toisesta, ei silloin rahaan tai siihen ettei ole kansikuvapoika jumitu yksikään juttu. Näkyy hyvin ihmisten arvot juuri siinä mitä he valitsee.
JasuArvot voi toki muuttuakin. Henkisen kasvun myötä voi ymmärtää joskus juosseensa rakkauden kannalta töysin turhien asioiden perässä ja oppia ja omaksua inhimillisempiä arvoja.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvot voi toki muuttuakin. Henkisen kasvun myötä voi ymmärtää joskus juosseensa rakkauden kannalta töysin turhien asioiden perässä ja oppia ja omaksua inhimillisempiä arvoja.
JasuMä sanoisin, että elämä opettaa meistä valtaosaa ja valtosan arvot muuttuvat elämän myötä. Tietekin ne voivat muuttua myös huonompaan suuntaan, mutta harva pysyy samana alusta loppuun.
- Anonyymi
kumppanuutta, läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä
- Anonyymi
Samoin noita voisin myös.. 😊
Sellasia keskusteluita. Koska miehellä ja naisella on kuitenkin oma näkökulma, vaikka tasa arvon aikaa eletäänkin. Voidaan keskustella vaikka kasvatustieteistä ja miksi tällänen ehdotus. Niin siksi, koska ollaan jo vanhoja ja väsyneitä, eikä omia lapsia voida enää tehdä. Ja sitä myöten menetetään monet vanhempien kokemukset. Ei käy meillä vauvatarkastajaa, ei neuvolan tätiä, ei päästä joulujuhliin eikä vanhempain iltoihin. Ei tuu valmistujaisia. Masentavaako? No ei tietenkään! Koska sinkuille on kehitetty kasvatustiede. Ei tarvi enää kasvattaa omaa lasta, vaan voi käsitellä asiat teoriassa.
- Anonyymi
Ihan täysin sivusta totean, että eipä tulisi koskaan keskusteltua kasvatustieteestä. Mä juoksisin karkuun, jos joku yrittäisi. 😀
- Anonyymi
Lapsellinen kommentti tuohon. Aikoinaan ennen lasteni syntymää luin kasvatustiedettä, huomasin siinä puutteita jo silloin yli 30 vuotta sitten. Eri opuksissa ohjattiin toimimaan vaikka millä tavalla. Lopputulema oli se, että ensimmäisen lapsen synnyttyä napsi ohjeen sieltä ja toisen täältä ja yritti toimia niiden mukaan. Kun syntyi enemmän lapsia, täytyi ohjeista karsia suurin osa ja improvisioida tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen kommentti tuohon. Aikoinaan ennen lasteni syntymää luin kasvatustiedettä, huomasin siinä puutteita jo silloin yli 30 vuotta sitten. Eri opuksissa ohjattiin toimimaan vaikka millä tavalla. Lopputulema oli se, että ensimmäisen lapsen synnyttyä napsi ohjeen sieltä ja toisen täältä ja yritti toimia niiden mukaan. Kun syntyi enemmän lapsia, täytyi ohjeista karsia suurin osa ja improvisioida tilanteen mukaan.
Jaa että osa ohjeista oli karsittava pois jo muutaman nappulan jälkeen? Kyllä tässä nyt löytyy sitten se toinen aihetta karkuunjuoksija, lähden ravaamaan samaan suuntaan tuon edellisen kanssa 🏃♂️
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että osa ohjeista oli karsittava pois jo muutaman nappulan jälkeen? Kyllä tässä nyt löytyy sitten se toinen aihetta karkuunjuoksija, lähden ravaamaan samaan suuntaan tuon edellisen kanssa 🏃♂️
Etteks te usko kasvatustieteisiin? Mulla alkaa opinnot toukokuussa. Lopultakin. Ensimmäisen katkas korona toinen ei saatu ryhmää täyteen ja kolmannella kerralla mulle tuli väsymystila. Mutta nyt varmasti onnistuu. Toinen kiintoinen aihe ois sosiologia.
- Anonyymi
Aloitetta.
Terveisin, Mies- Anonyymi
Tää oli hyvä 😄
N
- Anonyymi
Että kassaneidit lyövät oikean hinnan ja tuotteen kassakoneeseen. Toki kiva myös että kassaneiti tervehtii. En ole käyttänyt itsepalvelukassaa enkä viitsisi edes opetella. Valitsen aina ruokakaupassa tavallisen kassan.
Nytkun pääsin vauhtiin toivoisin vielä lisäksi, ettei tätä tätä toivettani pidettäisi todisteena patriarkiarkaattin sorrosta naisia kohtaan, koska sitä hölynpölyä en jaksa kuunnella. - Anonyymi
Ihmiskunnan kaksisukupuolisuus tuottaa minulle pelkkiä kiusauksia ja turmiolisia runkkailuunlankeemisia. Tahtoosin olla täydellinen, kiusaukseton ja sukupuoleton kuin Jumala. Runkkailuista on minulla pelkkiä huonoja jälkioloja jo yli 20:n vuoden ajalta kertynnyt. Morkkista, syyllisyttä, haavoittuvainen olo moneksi päiväksi, uskaltamattomuutta, varpaillaanoloa. Niitä seuraa useimmiten raivokohtaus ja siitä taasen lisämorkkista ja uusi viheliäinen pystyynkömmintä. Haluaisin opeettaa itsenji irti ja ulos seksuaalisuudestani koska se on vain henkinen taakka joka aiheuttaa kiusaksia ja niihin kosahtelua eli munanpiaustusfantasiointiin lähtemisiä. Olisipa mieli kunnossa niin voisin käyttää minuun asetettua seksuaalisuusenergiaani järkevästi, pariutuen...perheellistyen.
Viikon parin välein täytyy melkee tumputtaa, Ei siintä saa tarpeeksensa vaikka on käteenveellyt jo herra ties ehkä vuodesta -95 - Anonyymi
Jotta asus toisella puolella maapalloa, kun minä. 😜
Miehet on aika saatanan rasittavia pölkkypäitä turhan usein.
Jasu - Anonyymi
Pitkiä keskusteluja yömyöhään, lusikassa nukkumista, spontaaneja reissuja kesällä autolla ilman määränpäätä ja kävelyitä autiolla hiekkarannalla...👀 No... itsepähän kysyit! 😅
N32 - Anonyymi
Saatanan palvonnalla mennään
- Anonyymi
Hakataan ensin rajusti pyrstöä
Hieno idea🤔 tuo haaveilija olisi hyvä tyyny.
- Anonyymi
Haluaisin sitoa tuntemattoman naisen silmät ja nuolla hänet taivaalliseen orgasmiin uudelleen ja uudelleen.
Tiedän, että "tuntematon" tekee tästä typerän.
Mutta alkuperäinen kysymyshän oli, mitä haluaisin vastakkaiselta sukupuolelta juuri nyt.... :).
Luulen että tämä **lun nuolemisjuttu on itselläni jonkinlainen fetissi, samoin kuin naisen korkokengät ja voimakas meikki.
Saan jotain ihme kiksejä noista, vaikka olen varsin hyvin varustettu ja pitkään kestävä mies - mutta kun itselleni se naiselle valtavan nautinnon aaltojen tuottaminen on se paras asia seksissä.
Tottakai tuollaisen touhun jälkeen ei oltaisi tosiaankaan enää "tuntemattomia".....
Tavallaan toivoisin nurinkurisesti tuon johtavan johonkin ihanaan romanttiseen suhteeseen?
Olen kai vähän pimeä tapaus, mutta elämä on....
M56 - Anonyymi
Haluaisin, että nainen pitäisi kämppämme siistinä, tekisi ruokaa, hoitaisi kotityöt ja antaisi pillua. Itse nauttisin elämästä sohvalla, autuaasti.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963