Jotakuta ihmistä? Irl tai vaikka palstalta.
Kaipaatko juuri nyt
43
772
Vastaukset
Kyllä kaipaan jotakuta ihmistä irl.
- Anonyymi
Naapurin Penaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Penaa?
Naapurin Pena hävisi johonkin 35 vuotta sitten. Ei ole näkynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Pena hävisi johonkin 35 vuotta sitten. Ei ole näkynyt.
Minulla ei ole mitään tekemistä hänen katoamisensa kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Penaa?
Jos sinun nyt välttämättä tarvitsee tietää, niin isäni kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 19 vuotta.
- Anonyymi
Kaipaan yhtä miestä ihan vtukseen mutta ei tästä taida mitään tulla siitenkään. Luin noi aikasemmat viestit
- Anonyymi
Haaveilen vittumaisesta naisesta. T.mies
- Anonyymi
😬voi pllu ook se mää?😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬voi pllu ook se mää?😄
Tuskin nyt kuitenkaan🤔
- Anonyymi
Parempi kai sekin kun nämä yksinkertaiset muita ja itseänsäkin alentavat, jotka uskoo trollimiehen olevan nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin nyt kuitenkaan🤔
Tai no mistäpä minä tiedä kuka sinä olet🤔
- Anonyymi
Kaipaan Tyyneä mutta se kaatui talvisodassa kun sukset meni ristiin.
- Anonyymi
😅😅😆😁😄
- Anonyymi
Onko sinulla mies hallitsemattomia väkivaltaisia ajatuksia?
Kaipaan ja liikakin.
https://tenor.com/fi/view/kiss-gif-gif-6331512521830838147- Anonyymi
En kaipaa. Ajattelen, ettei ne kaipaamalla sen lähemmäksi tule tai elämääni ilmesty, joten eläköön elämäänsä. Minä elän omaani.
Mummoani välillä kaipaan, hänen skitsoa huumoriaan. Skitsohan hän olikin. Mutta hyväsydäminen ja reilu, rehellinen.
Jasu- Anonyymi
Mutta kuolleetkaan ei takas tule, joten lähinnä mietin hyviä hetkiä yhdessä.
Jasu - Anonyymi
Kyllä mä välillä pappaanikin mietin, yhteisiä kivoja juttuja. Mutta ppassa oli paljon ilkeyttäkin ja kaksinaamaisuutta, jota inhosin ja yhäkin muistan negatiivisesti. Toinen pappani taas oli läpeensä kiero ja veemäinen omilleen, en kaipaa tipan tippaa häntä.
Enemmän mä kaipaan kuolleita eläimiäni, kun ihmisiä kaiken kaikkiaan. Mummo on ainoa jota todella arvostin ja rakastin, reiluuyensa, rehellisyytensä ja sydämellisyytensä vuoksi. Sairaus aiheutti ilkeyttä skitsofrenia ja dementia lopulta, mutta ne ei ollut häntä itseään. Ne oli saurauksien tuomaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä välillä pappaanikin mietin, yhteisiä kivoja juttuja. Mutta ppassa oli paljon ilkeyttäkin ja kaksinaamaisuutta, jota inhosin ja yhäkin muistan negatiivisesti. Toinen pappani taas oli läpeensä kiero ja veemäinen omilleen, en kaipaa tipan tippaa häntä.
Enemmän mä kaipaan kuolleita eläimiäni, kun ihmisiä kaiken kaikkiaan. Mummo on ainoa jota todella arvostin ja rakastin, reiluuyensa, rehellisyytensä ja sydämellisyytensä vuoksi. Sairaus aiheutti ilkeyttä skitsofrenia ja dementia lopulta, mutta ne ei ollut häntä itseään. Ne oli saurauksien tuomaa.
JasuEipä niitä ilkeitä paskamaisia ihmisiä jää kaipaamaan, eikä kuolema tee heistä yhtään parempaa mitä eläessään olivat.
Jasu
Muotoilen asian näin:
Pian tulee uusi kevät ja luotan siihen, että pääsen yli tästä paljon parjatusta vaiheesta, jota kukaan ei tunnu ymmärtävän ja jolle on lähinnä naurettu.
Ajattelen tämän kasvuprosessina ja toivon, että tämän tarkoitus on opettaa minua jotenkin. Tuo miten asia opettaa, on vielä hämärän peitossa. Ehkä joskus vielä katson taaksepäin ja hymyilen.
Aurinkoa päivään ihmiset! ☀️Niin.. kaikki päättyy aikanaan ja elämään tulee uusia tuulia. Niin käy väistämättä. Prosessia voi hidastaa tai vauhdittaa omalla toiminnallaan, mutta se on väjäämätön tosiasia, että muutos on ainoa pysyvä asia.
Mikään ei ole ikuista ja siksipä pysyvät ratkaisut tilapäiseen ongelmaan ei kannata.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. kaikki päättyy aikanaan ja elämään tulee uusia tuulia. Niin käy väistämättä. Prosessia voi hidastaa tai vauhdittaa omalla toiminnallaan, mutta se on väjäämätön tosiasia, että muutos on ainoa pysyvä asia.
Mikään ei ole ikuista ja siksipä pysyvät ratkaisut tilapäiseen ongelmaan ei kannata.No näinhän se menee.
Mukavaa iltaa sinulle! :)Mu5tasydän kirjoitti:
No näinhän se menee.
Mukavaa iltaa sinulle! :)Kiitos. Ihanaa kun jaksat olla niin miellyttävän mukava. Kiitos myös siitä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos. Ihanaa kun jaksat olla niin miellyttävän mukava. Kiitos myös siitä.
No en se minäkään aina jaksa olla mukava. Ainakaan silloin, jos on nälkä tai väsyttää. 😂
Parempi siis laittaa nukkumaan vielä, kun on juuri syönyt. Öitä.
Joo. Arskaa...tuota taivaalla jossain päin lämmittävää kaasuplaneettaa.
Rupee kyrsimään oikeasti nämä kelit...😤Ai niin ihmistä....
No vois joku Arska tulla kaivamaan noi finnfoamit mun puokesta kellariin. 🤣Disseisback kirjoitti:
Ai niin ihmistä....
No vois joku Arska tulla kaivamaan noi finnfoamit mun puokesta kellariin. 🤣Onks se Finnfoam-levy, minkä löydän tuolta takapihan hangesta sit mun kaivattu? Vai kaivettu? 😁
- Anonyymi
Mikäs tässä? Aurinko paistaa ja elämä hymyilee
- Anonyymi
Sunshine reggae ….☀️ let the good vibes jne.
Anonyymi kirjoitti:
Sunshine reggae ….☀️ let the good vibes jne.
Joo. Kolme kaivettua esillä. 💪😎
Katsotaan montako saan kaivettua vielä. 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Kolme kaivettua esillä. 💪😎
Katsotaan montako saan kaivettua vielä. 😄Jee jei! 💪💪🤠
Ei minulla saa olla ketään jota kaipailla. Yksinään vaan pitää vaeltaa ja olla. Niin sen on tämä minun elämä ja kohtalo päättänyt.
- Anonyymi
Miksi ei saa? Kukaan ei voi kaipausta kieltää, lähestymiset voi.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa? Kukaan ei voi kaipausta kieltää, lähestymiset voi.
JasuNo mitä sitä sellaista kaipailemaan sitten, jota ei saa lähestyäkään edes? Aika haastavaa tässä iässä enää lähestyä ja luoda mitään ihmissuhteita. Varsinkin jos on tällainen epäsosiaalinen möllikkä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitä sitä sellaista kaipailemaan sitten, jota ei saa lähestyäkään edes? Aika haastavaa tässä iässä enää lähestyä ja luoda mitään ihmissuhteita. Varsinkin jos on tällainen epäsosiaalinen möllikkä.
Onhan se niinkin. Toisaalta itse kaipaan yleensäkin ihmisiä, joissa tiedän olevan jotain henkistä hyvää ja syvyyttä. Pintaliitäjät unohtuu hetimiten. Jos edes huomaan heitä sen verran, että väistän.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Onhan se niinkin. Toisaalta itse kaipaan yleensäkin ihmisiä, joissa tiedän olevan jotain henkistä hyvää ja syvyyttä. Pintaliitäjät unohtuu hetimiten. Jos edes huomaan heitä sen verran, että väistän.
JasuKun tässä ei enää edes kohtaa ihmisiä missään. Ei sellaisia joissan on syvyyttä, eikä niitä pintaliitäjiäkään. Kotiin on vähän liian helppoa jäädä. Kai tätä voi kutsua syrjäytymiseksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kun tässä ei enää edes kohtaa ihmisiä missään. Ei sellaisia joissan on syvyyttä, eikä niitä pintaliitäjiäkään. Kotiin on vähän liian helppoa jäädä. Kai tätä voi kutsua syrjäytymiseksi.
Lopeta sitten itsesi haukkuminen kun sä et saavuta sillä mitään. Paisti jos sääliä haet sillä että haukut itseäsi vanhaksi ja rumaksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kun tässä ei enää edes kohtaa ihmisiä missään. Ei sellaisia joissan on syvyyttä, eikä niitä pintaliitäjiäkään. Kotiin on vähän liian helppoa jäädä. Kai tätä voi kutsua syrjäytymiseksi.
Ainoa ongelmasi on ankeuttajan mielenlaatu.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ongelmasi on ankeuttajan mielenlaatu.
No sitä ei auta se, että jätetään yksin. Ketään ei kiinnosta, vaikka katoaisin savuna ilmaan.
- Anonyymi
Pariakin ihmistä Irl toinen on ystävä ja toinen jotain muuta.
Kaipaan monia ihmisiä. En tosin yhtään menehtynyttä, vaan ihan eläviä. Jokaista tämänhetkiseen elämääni kuuluvaa kaipaan ajoittain.
Minä päästän lähelleni hyvin harvoja, mutta ne sitten saavatkin paikan sydämestäni ikuisiksi ajoiksi. Tai no.. siksi aikaa, kun elämänpolkumme kulkee rinnakkain tai risteytyen..Tuossa se makaa, elämäni valloitus, pipo päässä ja tuhannen viltin peitämänä.
Jaksan odottaa, kunnes kevät koittaa ja kotelosta kuoriutuu kaunis perhonen.- Anonyymi
Yksi ihminen on poikkeuksellisen lämpöinen. Häntä kaipaan aina välillä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801