Kannattaisiko minun yrittää pelastautua?
Jos olisin uppoavassa laivassa
18
300
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet avomerellä tuskin kannattaa varsinkin jos vesi kovin kylmää! Hypotermia iskee aika nopeasti!
- Anonyymi
Miettii vaan ilmastoahdistusta ja luontokatoa ja metsäankeriasta niin selviää.
- Anonyymi
Upottavalla sohvalla saattaa pelastua https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c6ba99b4-fc49-432b-a967-4ce6c2455570
Koroillahan ei pelastu kukaan.- Anonyymi
Kantsii
opetella uimaan
Sinusta en tiedä, minun ei kannattaisi edes yrittää. Olen jo nyt elänyt hyvän elämän.
- Anonyymi
Eilen tuli titanic.
- Anonyymi
Aina kannattaa yrittää. Kannattaa myös uskoa siihen että vesi kannattelee. Pelastusliivit kannattaa kuitenkin olla ja sellainen jossa on äänekäs pilli. Jos tietty uimatyyli väsyttää kannattaa kokeilla erilaisia tapoja uida eri asennoissa. Itse vaihtelen pitemmillä matkoilla kyljellään uintia sammakkouinnin jälkeen ja sitten siirryn selkäuintiin ja siitä toiselle kyljelle ja sitten saata kroolata pikavauhtia kuin vesipeto takaisi sinne mistä läksin uimaan. Jos on oma vene, niin kannattaa pitää myös kumivenettä tai reilun kokoista ilmapatjaa. Itse voi tehdä myös tyroksilevystä ja trukinlavoista lautta sinne veneeseen. Lautassa olisi hyvä olla jonkin sortin reunat ja kiinnitykset sekä purjeen kiinnitysvälineet, nippelit ja nappelit, hätäraketti, taskulamppu. ym. (en jaksa nyt enempää).
- Anonyymi
Tätä keskusteluako?
- Anonyymi
Miksi ihmeessä yrittäisit??
- Anonyymi
Koska henkeni on arvokas.
Kerran oli hukkuminen lähellä. Kyllä sitä vaan vaistot saa apinan raivolla yrittämään selviytyä.
No villi veikkaus on, ettei kyllä tulisi mietittyä edes, että kannattaako...
Kyllä mä miettisin jo täyttä häkää, että miten...😁- Anonyymi
Rotat tajuavat uppoavansa vasta kun räpiköivät meressä ja isommat kalat vie
- Anonyymi
Höpö höpö. Rottia juuri kannattaa pitää silmällä ja seurata. Huomaa aiemmin, kun uppoaminen alkaa. Niiltä voi saada hyvän etukäteis varoituksen tulevasta, ja katsella mihin suunnistavat.
Heittelen sinulle pelastusrengasta et ikinä uppoudu. Se on hyvin tärkeätä meidän kaikkien puolesta kyllä pelastaudut.
Ihmisen mieli on sellainen, että viimeiseen saakka yritetään selvitä. Jos sitä ajattelee, että ei yrittäisi pelastautua, niin tosipaikan tullen ihminen tekee kaikkensa selvitäkseen.
- Anonyymi
Eikun silloin soitetaan viulua.
- Anonyymi
Ehkä sankaritar pelastaisi sut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525