Kerro työstäsi jota vihaat

Anonyymi-ap

Oletko päättänyt työsuhteen vai teetkö samaa työtä edelleen?

68

1847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En todellakaan vihaa työtäni, vaan pidän siitä oikeasti.
      Kahdesta työpaikastani olen heittänyt hanskat tiskiin, koska uuvuin liikaa ja mielenterveys alkoi kärsiä jo silloin ihan syystä. Sellaisessa paikassa ei pidä olla töissä, missä ei ole hyvä olla ja voit huonosti!

• Anonyymi

Mitä muuta työtä sulla multinikkimies muka on kuin tämä palstalla naisena kirjoittelu?

• Olen koulutukseni jälkeen tehnyt koko työurani saman työnantajan palveluksessa. En kuitenkaan samassa työtehtävässä. Olen työnkierron omaisesti pyrkinyt vaihtamaan tehtävää 4-7 vuoden välein. Näihin on mahtunut yksi työtehtävä, mistä pidin vähemmän. Siksi vain 4 vuotta. Nykyisestä pidän oikein paljonkin.

• Anonyymi

Oho 😮 Toi kuulostaa nykypäivänä tosi harvinaiselta. Itse vielä etsin sitä työtä, mihin haluaisi jäädä pidemmäksi aikaa 😅 Tykkään vielä tässä kohtaa kokeilla yhtä jos toista, vaikka oma ala on selvä :)
        N32

• Anonyymi kirjoitti:

Oho 😮 Toi kuulostaa nykypäivänä tosi harvinaiselta. Itse vielä etsin sitä työtä, mihin haluaisi jäädä pidemmäksi aikaa 😅 Tykkään vielä tässä kohtaa kokeilla yhtä jos toista, vaikka oma ala on selvä :)
        N32

Meidän yhtiössä on kyllä muitakin pitkiä työsuhteita. Tällä hetkellä lähin kollegani on työskennellyt talossa minuakin kauemmin.
        Ja saahan tästä "palkintojakin" aina viiden vuoden välein. 😄

Karkeasti luokitellen olen työskennellyt kauimmin erilaisissa taloushallinnon tehtävissä ja sitten logistiikassa. Nykyinen hankintaosasto on sekä tehtävän, työkavereitten että esimiehen osalta niin mukava, että täällä varmaan vierähtää vuosi jos toinenkin. 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Meidän yhtiössä on kyllä muitakin pitkiä työsuhteita. Tällä hetkellä lähin kollegani on työskennellyt talossa minuakin kauemmin.
        Ja saahan tästä "palkintojakin" aina viiden vuoden välein. 😄

Karkeasti luokitellen olen työskennellyt kauimmin erilaisissa taloushallinnon tehtävissä ja sitten logistiikassa. Nykyinen hankintaosasto on sekä tehtävän, työkavereitten että esimiehen osalta niin mukava, että täällä varmaan vierähtää vuosi jos toinenkin. 👍

Se on kyllä arvokasta, että on työ missä viihtyy. 👍 Siellä viettää kuitenkin niin paljon aikaa elämästä.
        N32

• Anonyymi

Pidin työstäni hyvinkin paljon lähestulkoon parikymmentä vuotta. Työporukka ja -henki oli hyvä. Sitten tuli uusi toimari. Osa työkavereista lähti pois tämän uuden toimarin takia. Tuli uusia työläisiä tilalle. Itse jäin ja olin töissä sitä ns. vanhaa kaartia. Uudet työkaverit (joita suosittelin aikoinaan kovasti töihin otettavaksi ja puhuin heidän puolestaan) alkoivat olemaan uuden toimarin kanssa kuin paita ja perse. Sananmukaisesti sitä perseennuolemista ja samaa mieltä olemista toimarin mielipiteiden ja juttujen kanssa. Itse jäin aika lailla sivuun kaikista asioista. Tai minut jätettiin sivuun niistä, en tiedä. Sananmukaisesti masennus iski. Toimari ei noteerannut minua mitenkään. Sai puheillaan ja käyttäytymisellään motivaatiot ja työssäkäymiset aika alas. Jäin sairaslomalle. Sairasloma loppui. Tulin takaisin töihin. En tietenkän ollut mikään huipputyöntekijä enää siinä vaiheessa, myönnän sen. Mutta yritin. Sitten tulikin lopputili . Ja senkin tämä uusi ns. toimari teki ruokatunnilla kaikkien nähden ja kuullen. Ja nyt kuljetaan psykologilla....
      Että ap:n kysymykseen vastaten: en tee samaa työtä, mitä ein vuosikausia.

• Anonyymi

Olipa järkyttävä tarina. Miten tällaista voi edes tapahtua.!

• Anonyymi

Todella törkeää kohtelua olet saanut. Mikään ei nujerra ihmistä pahemmin kuin nolaaminen kaikkien edessä.

• Anonyymi

Tiedän tapauksen, joissa käytöshäiriöinen esihenkilö oli voinut jatkaa työtehtävissään eläkeikäänsä saakka. Oma läheiseni oli kärsijä. Onneksi eläke ennätti ja tilanne helpotti. Kyseessä oli terveydenhoitoalan hallintotehtävät.

• Anonyymi

Ymmärrän mistä potkut tuli, kun alkaa saikuttamaan mielenterveydellisistä syistä, ei sellainen ole enää luotettava ja tehokas työntekijä. Työnantaja kokee tuollaisen saikuttelun helposti vittuiluna, tyyppi voi saikuttaa jatkuvasti, kun pahoittaa mielensä, lääkäri kun uskoo yleensä potilaan tarinan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa järkyttävä tarina. Miten tällaista voi edes tapahtua.!

Sitä kuule tapahtuu ja paljonkin. On kaltoin kohdeltu itseänikin, mutta kestin lääketieteen avustuksella. Kunnes viimeisenä työpäivänä eläkkeelle jäädessäni tuli klo 13 maissa mieleen sanat: "Se on täytetty". Samat sanat sanoi Jeesus ristillä viimeisiksi sanoikseen.
        Nyt olen ollut työeläkkeellä 20 ja puoli vuotta.
        Ei itse työssä ole ollut mitään erityisen vittumaista, mutta esimiesten käytös on ollut pääasiassa suoraan Helvetistä ensimmäistä työpaikkaa lukuunottamatta.

• Anonyymi

En ole koskaan tehnyt töitä mitä vihaisin, vaan aina töitä missä on mun sydän mukana. Sillä ei rikastu, mutta se antaa enemmän mitä raha antaisi.

Jasu

• Anonyymi

Jos taas kysyt oletko ikinä ollut työpaikassa missä ihmisiä kiusaraan ja vihamielisesti nokitaan, niin olen. Mutta se onkin ihan eri asia kun mitä kysyit aloituksessasi.

Ihmisissä on valtavasti kusipäisyyttä mitä on helppo inhita ja ällöksyä. Inhoan kiusaajia ja muiden määräilijöitä, alistajia joten aina kun törmään heihin näennäisesti kivassakin ihmisissä, otan pari askelta taakkepäin. Uudelleen arvioinnin paikka.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos taas kysyt oletko ikinä ollut työpaikassa missä ihmisiä kiusaraan ja vihamielisesti nokitaan, niin olen. Mutta se onkin ihan eri asia kun mitä kysyit aloituksessasi.

Ihmisissä on valtavasti kusipäisyyttä mitä on helppo inhita ja ällöksyä. Inhoan kiusaajia ja muiden määräilijöitä, alistajia joten aina kun törmään heihin näennäisesti kivassakin ihmisissä, otan pari askelta taakkepäin. Uudelleen arvioinnin paikka.

Jasu

Eikä auta vaikka olis mulle kiva, mutta muita nokkii ja kiusaa, vaikuttaa näkemykseeni ihmisestä. Tietyissä asioissa olen lahjomaton ja periaatteellinen hievahtamattakaan arvoistani muuhun suuntaan. Koskee myös kaveripiiriäni.

Kukaan ei mene tässä ohi, edes kaverini.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä auta vaikka olis mulle kiva, mutta muita nokkii ja kiusaa, vaikuttaa näkemykseeni ihmisestä. Tietyissä asioissa olen lahjomaton ja periaatteellinen hievahtamattakaan arvoistani muuhun suuntaan. Koskee myös kaveripiiriäni.

Kukaan ei mene tässä ohi, edes kaverini.

Jasu

👍👍 Minulla kans toi, et en siedä ilkeyttä itseä/muita kohtaan. Asioista ei tarvii olla aina samaa mieltä, mut ilkeäksi ei tarvitse koskaan ruveta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍 Minulla kans toi, et en siedä ilkeyttä itseä/muita kohtaan. Asioista ei tarvii olla aina samaa mieltä, mut ilkeäksi ei tarvitse koskaan ruveta.

Juu. Joskus voi puheet kärjistyä ja ärsyyntyy toisen sananvalintoihin tai äänensävyyn tai vastaanvänkäämiseen ja kämähtää niistä. Mutta kiusaaminen on jotain mistä näkee aina punaista. Sillä ei saavuteta ikinä mitään hyvää, kiusaamisella.

Jasu

• Anonyymi

Edellinen työnantaja kyllä käytti härskisti hyväkseen. Alunperin tehtäviä hoiti kaksi muuta, mutta kun he poistuivat hoidin sitten kolmen ihmisen tehtäviä yksinäni, eikä palkka noussut senttiäkään. Työ oli multitaskausta ja jatkuvaa tulipalojen sammuttamista. Itseäni nuorempia työntekijöitä putoili burnoutin vuoksi sairaslomalle tosin hieman eri tehtävistä, mutta se lisäsi kuitenkin myös omaa kuormaani.

Työnantaja lisäsi työnvaativuutta järjettömällä mikromanegeroinilla, että asiat olisi pitänyt tehdä mahdollisimman typerällä tavalla hänen mielikseen ilman perusteluja, kun oli olemassa helpompiakin tapoja. Onneksi hän jakeli käskyjään etänä, ettei näitä päähänpistoja tarvinnut noudattaa. Kyse oli lähinnä machiavellismistä.

Työnantaja ei myöskään luottanut työntekijöihin sen vertaa, että näillä olisi ollut tarvittavat oikeudet tehdä omaa työtään, vaan kaikki oli työnantajan takana, vaikka tämä itse oli etänä ja usein saavuttamattomissa. Työtehtäviä hoidettiin välillä rikkonaisilla läpipaskoilla laitteilla, eikä uusia saanut ennenkuin laitteet hajosivat käsiin. Työnjohtajina käytettiin kaikenmaailman harjoittelijoita, kun heille ei tarvinnut maksaa palkkaa. Ylityöllistetyt multitaskaavat asiantuntijat sitten oman työnsä ohessa opastivat näitä työnjohtajia, mitä heidän pitää sanoa tai tehdä.

Työnanantaja myös jäi usein kiinni valheista, joilla hän vaikeutti minun työtäni, kun hän peitteli omia virheitään tai kusetti asiakkaitaan. Minun oli vaikea korjata ongelmaa, jos työnantaja valehteli mistä on kyse, ja minulle selviää korjatessa, että juurisyy onkin itse aiheutettu.

Kun sitten aloin esittämään kritiikkiä alkoi uhkailu, ja lopulta sain potkut. Löysin kuitenkin pian uuden työn yli puolet paremmalla palkalla ja siihen päällä vielä bonukset, eikä työssä tarvitse multataskata, tai joudu enää moraalisesti kyseenalaisiin tilanteisiin. Työnantajakin on aidosti kiinnostunut työntekijöiden oloista ja heidän kehittämisestä. Tuon jälkeen tuntuu lähes uskomattomalta, että työstä voi oikeasti nauttia, ja siitä saa vielä reippaan korvauksen. Edellisessä työssä vaivannut krooninen ihottumakin parani täysin itsestään, eikä sydän tee enää omituisia rytmihäiriöitä.

• Anonyymi

Aika hurja on tarinasi kyllä. Tuo, että nykyään vielä tuollainen työnantaja pystyy vielä toimimaan, on aika uskomatonta. Tokikaan et sanonut kuinka kauan tästä tilanteesta on.

• Anonyymi

Mikä pakko se oli niitä multia taskuihin tunkea? Ja vielä palomiehenä eiku -henkilönä?
        Ei kyllä kuulosta järkeviltö nuo jutut!

• En sitä niin vihaa, mutta en kovin rakastakaan. Jo kauan tehnyt ja välillä tulee mieleen, että voisin tehdä muutakin. Vaan en ole keksinyt, että mitä?

• Anonyymi

Rupea gigoloksi 60+ naisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Rupea gigoloksi 60 naisille.

En ikinä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ikinä.

Olis sulle sopiva homma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rupea gigoloksi 60 naisille.

Ei seiso enää. Diabetes kakkonen vei kyvyt...

• Anonyymi

Rakastin luovaa työtäni, kun sain sitä aikanaan tehdä. Siinä sai käyttää niin paljon mielikuvitusta kuin ikinä keksi ja oli pakkokin, koska budjetti oli nolla euroa.

Nykyään joudun priorisoimaan luovan osuuden lähes nollaan, kun sille ei jää aikaa. Tai niin, saahan siinä tulipalojen sammuttelussa olla luova, mutta ei se ole sama asia.

Joskus, jos on huono aamu, niin ajattelen, että kaikki on asenteesta kiinni. Tuo on kuitenkin helppoa, koska olen terve.

Mielestäni henkilökemiat vaikuttavat paljon työssä viihtyvyyteen. Tietysti se, että saa olla itsensä pomo on toinen hyvä asia. 😊

• Anonyymi

Olen sitä minäkin ollut luova! Kotimökillä nuorena monta kertaa loin lehmien paskat navetassa. Sitten myöhemmin loin lunta. Pihalta ja omakotitalon plus apurakennuksen katoilta. Sitten vanhuus alkoi vaivata luovaa työtäni ja muutin asumaan betoniseen kerrostalolokeroon. Luominen jäi pois eikä ole ikävä sitä enää.

• Vihaan nykyistä työtäni ja onnekseni olen irtisanottuna, joten pääsen vihdoinkin siitä eroon muutaman kuukauden sisällä tai no ainakin luulisin niin.

• Anonyymi

Onneksi olkoon. Kohti uusia tuulia.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olkoon. Kohti uusia tuulia.

Juuri noin.. en vain tiedävielä koska työt loppuvat nyt maaliskuussa, toukokuussa vai marraskuussa.. 🙄

• Anonyymi

Olen lähtenyt työstä, josta en saanut palkan lisäksi "mitään". Tarviin työn, joka on merkityksellistä. Nyt sellaisesaa oonkin.

• Anonyymi

Hyvin tuttuja juttuja tässä ketjussa. Varmasti aivan kaikki mainittu kukku on tullut joskus minullekin töissä vastaan.

Osaamattoman suorittama mikromanagerointi, pomoilu (= komentelu, ylemmän arvon osoittaminen), työkavereiden selkäpuukkohippa, asiakkaiden huijaaminen, työntekijöiden huijaaminen, henkinen ja fyysinen väkivalta, piittaamattomuus työturvallisuudesta, huonot työvälineet, kiristys, uhkailu, mahdottomien vaatiminen...

Kun tuntuu jatkuvasti liian pahalta lähteä töihin, niin täytyy lopettaa. Kaksi viikkoa on hyvä mitta, sitten heippa!

Aina puhutaan, että pitää ensin yrittää muuttaa asioita. Ei tarvitse. Jos homma on suoraan helvetistä, ei auta mikään, eikä näe vaivaa. Tuhotkoot itsensä. Jostain muualta löytyy aina parempaa. Ainakin kovasti harkintaa siihen palautteen antoon, sillä sekin kääntyy itseä vastaan huonossa paikassa ja voi tulla vastaan seuraavissa paikoissa.

xLiner

• Mitä ihan samallaista settiä kuin sinäkin teet palstalla varmasti johtunee ihan omasta käytöksestäsi. Sinua tuskin kukaan tulee sietämään koska et osaa kuin käyttää henkistä väkivaltaa verraten, joku toinen pystyy suoriutumaan sillä kapasiteettiä enemmän ja vähätellä toisen, mutta kuin nähtiin, että kuin nyt sinä et pysty suoriutumaan edes työstäsi. Vain koska sait samaa settiä ihan työpaikaltasi ja oppivat myös suojautumaan, etkö kestä omaa henkistä väkivaltaa ja työ ympäristösi vaikuttaa helvetiltä voisiko johtua sinusta itsestäsi. Jotenkin vaan sinua lainaten” ei vesikaivossa pysy” vaikka kuinka monta kertaa olen tästä sinulle on sanonut.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18591809/miten-ne-palstalaisten-irtiotot-oravanpyorasta#comment-130743758

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mitä ihan samallaista settiä kuin sinäkin teet palstalla varmasti johtunee ihan omasta käytöksestäsi. Sinua tuskin kukaan tulee sietämään koska et osaa kuin käyttää henkistä väkivaltaa verraten, joku toinen pystyy suoriutumaan sillä kapasiteettiä enemmän ja vähätellä toisen, mutta kuin nähtiin, että kuin nyt sinä et pysty suoriutumaan edes työstäsi. Vain koska sait samaa settiä ihan työpaikaltasi ja oppivat myös suojautumaan, etkö kestä omaa henkistä väkivaltaa ja työ ympäristösi vaikuttaa helvetiltä voisiko johtua sinusta itsestäsi. Jotenkin vaan sinua lainaten” ei vesikaivossa pysy” vaikka kuinka monta kertaa olen tästä sinulle on sanonut.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18591809/miten-ne-palstalaisten-irtiotot-oravanpyorasta#comment-130743758

Sinä et ole ikinä ollut töissä, joten pidä suusi kiinni.

• Noh mutta madännytit ympäristösi työpaikaltasi palautteellasi ja sait samanlaista settiä voisitko lopettaa sen muiden halveltamisen? Uskotko nyt jos et pidä läheisiä onnellisina sinä ihan itsekin tulet käymään omasi helvetin, eikä minun edes tarvitse edes auttaa niillä pysyy vesi kaivossa kuin minullakin. Tämän takia muita on kohdeltava kuin haluttaisiin itseä kohdeltaisiin. lopulta sinne työpaikalle tuli se joka sai sinut kärsimään tämän helvetin minkä loit ympärille. Ja näin syntyy vielä pahempia jotka pääsevät johtoon ja milläs saa oikeuteen kun kunnialoukkauksesta vähäisestä joudut ihan itse oikeuskulut maksamaan. Luulen ettet taida enää ikinä päästä eroon tuosta huonosta luonteestasi. Se että oikeasti kaikki muutkin pystyy suoriutumaan vanhemmuudesta kun hoitamaan kotona se on työtä kun etsit tietoa kasvatuksesta mutta ei ilman apua pysty hoitamaa monta asiaa, jos haluaa työnsä kuin kotikasvatuksen tehdä kunnolla se tarkoittaa sitoutumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut töissä vaikka siitä on aikaa myös kuntouttavassakin toiminnassa. Ne on ollut vain max puolisen vuotta molemmat ja helppoa kuin heinän teko paitsi vanhemmat naiset hoki ettei pidä tehdä kiirreellä kun hoidin asiat nopeaa ja olin tyytyväinen lopputulokseen kun varmaan hoidin niidenkin työt koska tein vain sen minkä pyydettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinullakin vaikeuksia ymmärtää, sana mikä on työtä?
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Työ

Työllä tarkoitetaan jonkin tehtävän suorittamiseen tähtäävää pitkäjännitteistä, aktiivista ja tavoitteellista toimintaa, joka liittyy tyypillisesti toimeentulon hankkimiseen (ansiotyö) tai yksilön omien taikka hänen lähipiirinsä aineellisten tarpeiden tyydyttämiseen (kotityö). Muunlaista työtä kutsutaan vapaaehtoistyöksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuosien ajan ollut työssä joka on pienituloista mutta sinähän jatkat halventamista. 😁

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mitä ihan samallaista settiä kuin sinäkin teet palstalla varmasti johtunee ihan omasta käytöksestäsi. Sinua tuskin kukaan tulee sietämään koska et osaa kuin käyttää henkistä väkivaltaa verraten, joku toinen pystyy suoriutumaan sillä kapasiteettiä enemmän ja vähätellä toisen, mutta kuin nähtiin, että kuin nyt sinä et pysty suoriutumaan edes työstäsi. Vain koska sait samaa settiä ihan työpaikaltasi ja oppivat myös suojautumaan, etkö kestä omaa henkistä väkivaltaa ja työ ympäristösi vaikuttaa helvetiltä voisiko johtua sinusta itsestäsi. Jotenkin vaan sinua lainaten” ei vesikaivossa pysy” vaikka kuinka monta kertaa olen tästä sinulle on sanonut.

Mene nyt haastamaan riitaa johonkin muualle. Sait multa huomiota eilen, sen täytyy riittää taas joksikin aikaa. 🐒💨

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt haastamaan riitaa johonkin muualle. Sait multa huomiota eilen, sen täytyy riittää taas joksikin aikaa. 🐒💨

xLiner

Tuossa nähdään kun vaan hyvin huonosti osaat käyttäytyä etkä oppinut , ettei se sinun halventavia sanontoja vastaavasti kertoo sinun elämästä miten ”tyhjät tynnyrit kolisee ja vesi pysynyt vaikka kuinka kauhot” olisiko hyvä jäädä jo suorinta eläkkeelle niin työkaveritkin voisi paremmin ja työt tulisi suoriutua paremmin.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Tuo et kuinka kiusaat henkisesti muita ja haet tuolla henkisellä väkivallalla huomiota minulta ja uhriksi heittäydyt, ehkä kannattaisi miettiä onko syykin siinä, miksi olet huono kasvattaja ollut. En ihmettele ja mitään apua ja sekin hoitaja joka tulee jättää puolitiehen sinun hoitosi vain koska sinun henkinen väkivaltasi on sitäkin kohtaan järkyttävää. Muuta et osaa kuin tässäkin vain töräytellä tiesitkö, että minussa kannettu vesi pysyy ja pitkää ja kertoo siitä kuinka sinä kärsit siitä kun tulet tänne itkemään sinun muistosi seuraavat kuvina perässä jotka kerännyt sinua varten ja myös sinua kohdellaan siten miten olet vuosia toivonut eli saat sitä kohtelua kuin ansaitset.valehtelet mielinmäärin. Näkeehän ettei itselläsi ole kapasiteettiä, edes muuttaa käytöstä.

Minä se kuljen omia polkuja kirjaimellisesti mutta sinun hyvin törkeä käytös on sellaist, etten olisi ikinä uskonut tuollaista ihmistä olevan, ei osaa edes pitää terveellistä linjaa, oletko varma ettet juuri ole niitä käytöshäiriöisiä ihmisiä jotka kuvittelee että minunlaiseen otukseen jolla ohjaa moraali olisi sinua kohtaan. Ja eih et osannut jättää minua rauhaa vaikka kielsin sinä olet lopulta sellainen uhriutuva tässäkin kun tuli tuonne toiseen paikkaan. Niin juu miksi et halua ihmisistä eroon, on se että nautit niiden kärsimyksistä. 🤔 et pärjää ilman muita vaan valehtelet siinäkin pelkäät korpimuijan tapaa haukut häntäkin alistamalla ”että vuokraa maksaa”. Et edes pysty olemaan ihmisistä erossa kun olet niin riippuvainen heistä kuin minustakin.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ainakin todistit sen oppiminen on sinulle hyvin vaikeaa.😁 ainakin olen yrittänyt 🥰 katsotaan montako päivää menee että olet kiinni minussa kun ei ole sinusta edes rehellistäkää puolta kuinka kauan menee kun puhut pahoja minusta. Kiusaaja x-liner saa ansaitsemansa puheensa jota on kauan jo kaivannut.

• Anonyymi

Inhoan nykyistäkin työtäni mutta eipä noita tule vapaa-ajallakaan mietittyä. Paitsi nyt. - cu-

• En ole tainnut ikinä vihata työtäni, mutta toisinaan joitain yksityiskohtia kulloisessakin roolissa kylläkin. Toisaalta olen aina muovannut työnkuvani itselleni sopivampaan suuntaan, niin katkeruutta ei ole pahemmin päässyt syntymään.

Mutta jos oikeasti vihaisin työtäni, niin se loppuisi nopeasti, en jaksa niellä sontaa aamusta toiseen eikä minua juurikaan pelota loikata työttömyyteen, aina on jotenkin pärjäilty.

• Rakennusalalta mä ainakin vihaan tota uudisrakennustyötä. Se on ihan täyttä huijausta. Sen takia mä teen nykyään vaan korjaustöitä ja siinä tuntee itsensä hyödylliseksi kun korjaa kouluja ja terveyskeskuksia. Siinä saa tehdä töitä myös laajemmalta alalta, eikä se ole niin yksinkertaista tylsää sarjavalmistusta. Tosin palkka on pienempi, pienemien katteiden takia, mutta mieluummin niin.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

No niin kojootti klik klik tissut ja tussut odottaa palstasedän viruslinkin takana

• Anonyymi

Tajusin yhtenä päivänä, että vihaan kaikkea työn tekemistä. Lopetin ja elän yhteiskunnan tuilla.

Nyt rakastan elämää.

• Anonyymi

Silloin kun samaa työtä olen tehnyt liian pitkään, olen turhautunut ja on parasta hakea uutta. Oikein vastenmielistä työtä ei ole ollut lainkaan.

• Kyllähän se jo kyllästyttää. Ja alusta asti tuntunut ihan väärältä paikalta itselle. Mutta mihinkäs siitä sitten lähtisin?

• Anonyymi

Janilla ei ole mikään hyvin elämässä muuta kuin miekkailu. Muuten kaikki on yhtä paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Janilla ei ole mikään hyvin elämässä muuta kuin miekkailu. Muuten kaikki on yhtä paskaa.

Ei ole enää sekään kohta... Ei siellä ole ystäviä minulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

vastahan teillä oli grilli-ilta. sekö oli myös paskaa

• Anonyymi kirjoitti:

vastahan teillä oli grilli-ilta. sekö oli myös paskaa

Tavallaan, olin ihan ulkopuolinen ku muilla oli juttua keskenään paljo. Söin vaan nurkassa makkaraa.

• Näin se menee.

• mustasusi kirjoitti:

Näin se menee.

Eiks teillä muita työpaikkoja oo. Miten se onko olemassa Lievestuoreen tehdas. Ois varmaan jännä paikka.

• JeroP kirjoitti:

Eiks teillä muita työpaikkoja oo. Miten se onko olemassa Lievestuoreen tehdas. Ois varmaan jännä paikka.

Ei kiinnosta mikään. Siinä se ongelma on.

• JeroP kirjoitti:

Ja koulutuksesta on jo ikuisuus siitäki. Pitäis mennä koulun penkille, mutta ei ole varaa ku on korvia myöte veloissa.

• JeroP kirjoitti:

Se on aina hyppy tuntemattomaan. Mä en ole koskaan lähteny töistä muun takia, ku jos on ollu pakko lähtee.

• mustasusi kirjoitti:

Se on aina hyppy tuntemattomaan. Mä en ole koskaan lähteny töistä muun takia, ku jos on ollu pakko lähtee.

Juu, mä ymmärrän. Itekin mietin että lähenkö opettaa vai en. Välillä tuntuu juu, välillä ei. Varmaan paikkakuntaa joutuisi vaihtaa. Kuitenkin nyt vaikka pieni palkka, mutta säännöllinen. Näinä huonoina aikoina kannattaa pitää kiinni, vaikka nyt kyllä tuntuu että nää huonot ajat vaan jatkuu. Ollaan varmaan eläkkeellä jo ennenkuin paranee.

• JeroP kirjoitti:

Juu, mä ymmärrän. Itekin mietin että lähenkö opettaa vai en. Välillä tuntuu juu, välillä ei. Varmaan paikkakuntaa joutuisi vaihtaa. Kuitenkin nyt vaikka pieni palkka, mutta säännöllinen. Näinä huonoina aikoina kannattaa pitää kiinni, vaikka nyt kyllä tuntuu että nää huonot ajat vaan jatkuu. Ollaan varmaan eläkkeellä jo ennenkuin paranee.

No sekin on toinen juttu joo. Että kun jossain työnsyrjässä on kiinni, niin on aika riski lähtee, etenki jos ei ole omatalous kunnossa. Ja tää tilanne on kyllä karsee mikä maailmalla on muutenkin. En yllättyis edes maailmansodasta.

• mustasusi kirjoitti:

Kalpa?

• buddy-love

Olisi kauan sitten ollut eräs harjoittelupaikka.
      Ensimmäisen ja ainoan kerran näin siellä jumiin ruostuneen rasvaprässin.
      En tuon ja muutaman vastaavan asian takia kyennyt jäämään sinne, vaan etsin toisen harjoittelupaikan.

• Anonyymi

Syönti käy ja nukuttaa.
      Töitä kun ajattelee, hirvittää.

• Anonyymi

Parturikampaaja. Niin sosiaalinen ja vaativa työ pienillä palkoilla, mutta kovilla paineilla. En edes ole ollut alalla kauaa. Suurimmissa osissa kampaamoissa missä olen ollut töissä on tosi alentavia ja pomottelevia työkavereita, koulutuskin oli yhtä helvettiä opettajien takia. Aluksi tykkäsin tehdä tätä alaa koska tuntui kuitenkin siltä, että sain tehdä itsenäisesti ja vapaasti asioita omalla tyylillä (lukuun ottamatta idiootti sääntöjä missä ei ollut mitään järkeä koululla), mutta sekään ei riittänyt kun piti päivä päivältä niellä enemmän muiden paskaa.

Hius alalla on pakko olla ihan yli sinnikäs, luulin pystyväni siihen, mutta tuli burnis heti valmistumisen jälkeen, nyt en haluaisi koskea yhteenkään päähän enää ikinä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      314
      3323
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2251
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1870
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1605
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1522
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1394
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      233
      1301
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1264
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      16
      1009
    Aihe