Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olipas maukas appelsiini

Anonyymi-ap

Mandariineja olen syönyt lähinnä ,kun janottaa ja mehukas manadariini on kyllä raikas ja hyvänmakuinen.
Cittarissa kävin ja oli appelsiineja tarjouksessa 1€/kg ja mandariinit yli 2€/kg
Ajatelin, että otetaan vaikka appelsiineja ja kilon verran niitä ostin.
Ensimmäisen appelsiinin mehupuristimella tein, mutta ei tullu, kuin vajaa desi mehua, että kuivahkoja appelsiineja.
Apppelsiini on yleensä työläs kuorittava, mutta noista appelsiineista lähti kuori aika vaivattomasti irti, eikä jäänyt sitä valkoista juurikaan appelsiiniin ja ohutta oli myös se appelsiinipalojen nahka.
Oli kyllä mahukkaita, vaikka oletin, etteivät ole, kun eurolla sai kilon.

29

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      huikeeta

    • Anonyymi

      Nyt oon viikon sisällä syönyt 3 elämäni parasta appelsiinia. Varmaan parasta sesonkiaikaa nyt?

    • Täytyy hakea kanssa, kun kauppaan meen. En tiedä meenkö nyt illalla vai huomenna vasta.

      • Anonyymi

        Palstalta voi kysyä neuvoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalta voi kysyä neuvoa.

        Kyllähän minä kauppaan osaan mennä ja tiedän mikä on appelsiini. Eli en tarvitse neuvoa.


    • Mäkin oon ostanu appelsiineja ja joskus greippejä. Mutta meidän kylällä ei oo kun s market ja k supermarket. Ei oo cittarista tietookaan. Eikä mitään muuta kauppaa.

    • Anonyymi

      Nut kannattaa ostaa Tarocco veriappelsiineja🍊🍊🍊 Sisiliasta.
      Parantavat selvästi seksuaalista halua ja kyvykkyyttä ja ovat maukkaita.

    • Anonyymi

      Onkos palstalaiset maistaneet sitä uutuus sitrus hedelmää - puoli verigreippiä-

      Entäs onkos pastalaiset syöneet sitruunoita samalla tavalla, kuin appelsiineja?
      Meikäläinen tykkää kyllä sitruunan mausta, mutten ole sirtuunaa raakana vetäny.

      • Anonyymi

        Siis puoli veri apelsiinia, eikä mitään greippiä...


    • Pyrin syömään mandariineja ja/ tai appelsiineja päivittäin . Ne ovat tosi hyviä. Piristävä välipala aamulla ja iltapäivällä.

      Greippiä en pysty syömään. Liian hapokasta.

      • Anonyymi

        Loraus akvaviittia greippimehun joukkoon aamusta niin päivä rullaa hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loraus akvaviittia greippimehun joukkoon aamusta niin päivä rullaa hyvin.

        Kiitos vinkistä. Tuolla touhulla saa varmasti vatsansa sekaisin. Huh! 🤔🙄


    • Minä taas onnessani avasin appelsiinin, mutta se oli tosi puiseva ja siinä oli tosi paksu valkoinen kuoriosa.

      • Tuo on niin turhauttavaa. Ensin sitä ajattelee että ihanaa, raikas ja mehukas appelsiini. Sitten kun sen kuorii sieltä paljastuu sellainen kuiva pallo.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tuo on niin turhauttavaa. Ensin sitä ajattelee että ihanaa, raikas ja mehukas appelsiini. Sitten kun sen kuorii sieltä paljastuu sellainen kuiva pallo.

        Nimenomaan tuo kuiva pallo kuvaa hyvin sitä pettymystä. Ja sitten sen kuitenkin syö, kun on jo siitä maksanutkin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Nimenomaan tuo kuiva pallo kuvaa hyvin sitä pettymystä. Ja sitten sen kuitenkin syö, kun on jo siitä maksanutkin.

        Helvetin ärsyttää😁


    • Appelsiinin kuoriminen on hankalaa. Kuorimisen vaiva on suurempi kuin syömisestä tuleva nautinto.
      Pari kertaa vuodessa vaimo kuorii minulle appelsiinin.

      "The orange peel theory suggests that having a partner who performs small acts of service for you—like peeling an orange—is a sign of a healthy relationship."

      • Minäkin kuorin appelsiinit aina ennen lapsilleni. 😁 Etenkin pojan sai helposti syömään terveellisiä hedelmiä, kun ne oli valmiiksi kuorittu ja sopivina suupaloina. - En tiedä onko hänellä palvelu jatkunut sen jälkeen, kun hän muutti pois kotoa..
        Tytär ainakin näyttää osaavan kuoria hedelmänsä nykyään itsekin. 👍


      • Anonyymi

        Ei v.ttu... : D
        Banaanit hän varmaan sitten mössää valmiiksi johonkin pikkupurkkiin lusikoitavaksi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei v.ttu... : D
        Banaanit hän varmaan sitten mössää valmiiksi johonkin pikkupurkkiin lusikoitavaksi :)

        -keinovaginamies-

        Lehdessä luki että olen koko elämäni ajan kuorinut banaanin väärin, aloittamalla kuorinnan banaanin väärästä päästä.
        (mun nimeä ei kuitenkaan mainittu)
        Apinakin kuulemma tekee sen oikein. 😀


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minäkin kuorin appelsiinit aina ennen lapsilleni. 😁 Etenkin pojan sai helposti syömään terveellisiä hedelmiä, kun ne oli valmiiksi kuorittu ja sopivina suupaloina. - En tiedä onko hänellä palvelu jatkunut sen jälkeen, kun hän muutti pois kotoa..
        Tytär ainakin näyttää osaavan kuoria hedelmänsä nykyään itsekin. 👍

        Pienet palvelut voivat tuottaa suurta mielihyvää.

        Jos makaan sohvalla, puoliunessa ja kylmissäni, on mukavaa, kun joku levittää viltin päälleni.
        Siinä tulee lämpimät lapsuusmuistot mieleen. 😊


    • Anonyymi

      Nyt on kyllä appelsiinit hyviä. Itsellä välillä tulee pitkiä taukoja ettei tule ostettua mutta nyt ostanut pariinkin otteeseen. Tähän vinkki, spraypurkki-kermavaahtoa kun töräyttää lautaselle ja siitä aina ottaa mausteeksi appelsiinilohkoon ei ehkä ole ihan niin terveellistä mutta hyvää on :) harvoin ostan ns. herkkuja kun ei sillä tavalla tee mieli mutta tuo toimii.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Joskus viipaloin appelsiinin ja viipaleessa näin pienen mustan pisteen.
      Aloin katsoa sitä tarkemmin ja se alkoi liikkua.
      Se oli aivan samanlainen kuin hedelmäsyyt, vain päässä oli mustaa ja se liikkui kun tökkäsin sitä veitsellä.
      Tämän vuoksi ei kannata lopettaa appelsiinin syöntiä vaikka itse lopetinkin.

    • Anonyymi

      Navel appelsiinit ovat maukkaita ja mehukkaita. Kannattaa valita painava yksilö ettei ole kuiva.

      • Anonyymi

        Valtaanko minä kaupan punnitus koneen ja totean, että mene muualle, minä punnitsen mehukkaimmat appelsiinit.


    • Anonyymi

      Olen aina syönyt appelsiniä. On vaikea käsittää miten kuorimista voi pitää vaikeana. Se on sormivoimistelua. Kannattaa niitä harjoittuttaa, muuten jo keski-iässä alkaa tavarat tippua käsistä.

    • Ostin viimeksi kaupassa käydessäni ihan tosi hyviä mandariineja. Toivottavasti niitä on vielä tänäänkin. 😋
      Appelsiinikin on hyvää. Ne tulee useammin puristettua mehuksi, mutta on ne hyviä lohkoinakin. 👍

    • Näen suurena uhkana hyvinvointivaltiolle sen, ettei kukaan kuori meille appelsiineja meidän puolestamme. Onko se muka valtiolle halvempaa hoitaa keripukkiin sairastuneita kuin vähän investoida kansalaisiin? Lakkoon!

    • Anonyymi

      Avauksesta tulee mieleeni appelsiini-iho.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe