Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Se on sama tilanne

Anonyymi-ap

Kuin viikko sitten. Eli kännäystä kehiin vaikken sitä ensin suunnitellutkaan. Heti tavallaan herää eloon kun saa edes yhden kaljan koneeseensa. Jos tää nyt sit on sitä juoppoutta, niin aivan ssssssama. Hyötyjen ja haittojen suhde on tässä enemmän hyötyjen kannalla niin näillä mennään. En kadu. Sen voin sanoa että teidän muiden ei kannata syrjäytyä. Trust me, mä tiedän tasan tarkkaan miltä se tuntuu kun luisuu kaiken sosiaalisen elämän ulkopuolelle. Elämä on pään sisällä yksinkertaista, mutta käytännön tasolla kuitenkin vaikeaa eikä helppoa kaikesta yksinkertaisuudestaan huolimatta. Pitäisi vääntäytyä edes baariin että olisi jotain sosiaalista elämää mutta olisin siltikin vain yksinäni nurkassa mököttävä mörrimöykky.

16

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on sopiva hetki miettiä hyötyjä :)

      Hyödyt :
      - ?

      Haitat:
      - Elottomuus
      - Tylsyys

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18283335

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • On sanottu, että drinkin ensimmäinen "puraisu" on kaikkein paras, sen jälkeen nousuhumala menee jatkuvasti laskusuuntaiseksi, ellei tankkaa lisää ja lisää. Seuraavan päivän seuraukset ovat karmeat.
      Humalanhakuinen juominen on haitallista keholle ja mielelle. Ilman alkoholia ihminen muuttuu flegmaattiseksi. Etsi itsellesi asioita, joista voit iloita ilman alkoholia.

      Tee itsellesi palvelus. Korkki kiinni HETI!

      (olen saarnannut, kiitos!)

      • Anonyymi

        Mummi hei älä ny viitti bamlaa tollasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummi hei älä ny viitti bamlaa tollasta.

        En ole vielä mummi, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa.

        Mukissa sitruunateetä. 😁🫖🍵


    • Anonyymi

      Täällä vois olla vapaata tilaa nurkassa mököttävälle mörrimöykylle. Seuraksensa saisi kiukuttelevan pikkumyyn..

      • Anonyymi

        aa, klassinen parisuhde 😚 povataan vahvaa jatkoa 😀


    • Anonyymi

      Selvin päin on vaan niin ankean järkevää ja tunteetonta. Kun saa alkoholia elimistöön niin pystyy jo miettimään lempeitä ja mukavia juttuja, lapsuusmuistoja ja luontohavaintoja ja niistä saa tunteita irti. Selvänä sitä vaan olla jurottaisi eikä juuri tuntisi paljon mitään. Varmasti yksi alkoholismin muoto tämäkin.

    • Anonyymi

      Suoneni pullistuneet viinanjuonnin myötä. Sehän on vain hyvä sillä tunteet tulevat pintaan. Kun tämän seikan tiedostaa niin homma pysyy helpommin kontrollissa. Niinhän sitä sanotaan että ongelmiaan ei saisi huuhtoa holilla mutta näin se vaan menee silloin kun ei ole muita keille avautua. Vaikka on olemassa yleissääntöjä niin eivät ne niin vain jokaiseen ihmiseen päde. Ihmisiä en näe koska tiedän että se ei paljoa vaatisi jos joku minua ärsyttäisi. Välillä en edes tiedä onko joku rändomi tarkoituksella ärsyttävä vai käytökseltään oikeasti sellainen kuin on. Ilon hetkiä saisin olla paljon enemmän jotta pysyisin vesilinjalla.

    • Jotenkin oli rankka päivä. Siksi otankin yhden siiderin, mutta se jää siihen yhteen.

      Minä olin aikaisemmin täysin syrjäytynyt. Nyt olen syrjäytynyt sillä erotuksella, että käyn töissä.

      • Anonyymi

        Niin, itseä pitäisi osata myydä tuolla työmarkkinoilla jotta töihin edes voisi päästä. Sitten on olemassa hommia mitkä eivät kiinnosta yhtään jonne tietysti pääsisi helpommin. Jos sisäinen motivaatio puuttuu jotakin asiaa kohtaan, niin miten se voisi olla sen arvoista? Se on minulle vierasta että pitäisi tuoda itseään julki kenellekään. Itsensä todistelua muille. Teeskentelyä minun silmissäni. Pois se minusta. En ymmärrä tätä peliä kuinka asiat yhteiskunnassa suhteutuvat sekä toimivat enkä tule varmaan koskaan ymmärtämäänkään. Silti jotain täytyisi osata tehdä eli päästä töihin. Vaikka tuilla pystyy elämään niin se nakertaa elämänlaatua pitkässä juoksussa, mikä tympii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, itseä pitäisi osata myydä tuolla työmarkkinoilla jotta töihin edes voisi päästä. Sitten on olemassa hommia mitkä eivät kiinnosta yhtään jonne tietysti pääsisi helpommin. Jos sisäinen motivaatio puuttuu jotakin asiaa kohtaan, niin miten se voisi olla sen arvoista? Se on minulle vierasta että pitäisi tuoda itseään julki kenellekään. Itsensä todistelua muille. Teeskentelyä minun silmissäni. Pois se minusta. En ymmärrä tätä peliä kuinka asiat yhteiskunnassa suhteutuvat sekä toimivat enkä tule varmaan koskaan ymmärtämäänkään. Silti jotain täytyisi osata tehdä eli päästä töihin. Vaikka tuilla pystyy elämään niin se nakertaa elämänlaatua pitkässä juoksussa, mikä tympii.

        Jostain on aloitettava. Tietä suoraan huipulle ei ole. Ja jos on ollut jonkin aikaa syrjässä yhteiskunnasta, on vain hyväksyttävä että joutuu ehkä tekemään vähän paskahommia. Mutta se voi sitten aina luoda tietä jollekin itseä kiinnostavalle työlle.


    • Anonyymi

      Viittasin tähän heppuun muistaakseni viime yönä kun joku ihmetteli viihdetaiteilijan menehtymistä. https://www.is.fi/viihde/art-2000007791728.html. "Ozzy Osbourne joi itsensä tiedottomaan tilaan joka päivä vuosien ajan – kuoleva isä lausui riipaisevat viimeiset sanat, mutta rokkari vähät välitti". "– Yksi viimeisistä asioista, mitä isäni sanoi minulle ennen kuolemaansa oli ”Tee jotain juomisellesi”. Joten minä otin ryypyn." Tuli vain mieleen tuosta pelinavauksestani tämä juttu. Tajusin juuri että ehkä tämä on +-0. Yritin ensin vähentää juomistani ja se onnistui hetken aikaa ja nyt olen luisunut takaisin entisiin tapoihini. Asioiden pitäisi olla paljon paremmin mallillaan elämässäni. Ei ole mikään ihme että löysin itseni tästä elämäntilanteesta.

    • Anonyymi

      Äsken otin Tapio tuoremehu kupin, mutta nyt vaihdoin olueeseen. Kippis ja kuppis.

    • Gattino

      Ennen Wanhaan autolle piti antaa ryyppy, että se lähtee käyntiin.

    • Anonyymi

      Olen alkanut miettimään josko se olisi tuo humalan yhteydessä naukkailtava yskänlääke mikä on tässä koukuttavana tekijänä. Nyt on käytössä medipekt mutta maku on vähemmän hyvä. Kvilla toimi hyvin ja myös maistui hyvältä. Ne kuulemma pistävät vatsan kiertämään mutten itse ole huomannut sellaista. Sanotaan että se on sellainen kännin lisämauste minulla nykyään 😋. Eli koko pulloa ei todellakaan mene kerralla. Voisin taas korkata lusikalliset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe