Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyypillisin pari

Anonyymi-ap

On introvertti insinööri ja kälättävä sairaanhoitaja.

20

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se hyvä, että siinä parisuhteessa edes joku kommunikoi. Olisi omituista, jos ne molemmat vaan istuisi hiljaa tuppisuina. 😀

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18283948

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Joskus olen maannut sairaalassa ja kokenut keskustelun yöhoitajan kanssa intiiminä ja jollain tapaa eroottisena.

      • Mikä tahansa tilanne missä on naisen "hoivattavana". Sama ravintolassa jne.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikä tahansa tilanne missä on naisen "hoivattavana". Sama ravintolassa jne.

        Hmm ... selittääkö tuo myös Väliksen ym. vastaavat tapaukset? Mä olen aina ihmetellyt, että miksi osa miehistä muuttuu parisuhteissa passattaviksi, mutta onko kyse siis tuosta ilmiöstä. Kokeeko osa miehistä tosiaan eroottiseksi sen, että nainen hoivaa ja passaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... selittääkö tuo myös Väliksen ym. vastaavat tapaukset? Mä olen aina ihmetellyt, että miksi osa miehistä muuttuu parisuhteissa passattaviksi, mutta onko kyse siis tuosta ilmiöstä. Kokeeko osa miehistä tosiaan eroottiseksi sen, että nainen hoivaa ja passaa?

        Joskus on vaan ihan parasta olla naisen passattavana. Mutta kohtuus kaikessa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joskus on vaan ihan parasta olla naisen passattavana. Mutta kohtuus kaikessa.

        Kuulostaa oudolta, mutta uskon tietenkin kun sanot noin. Itselleni ei ole ikinä osunut tuolla tavalla ajattelevaa miestä kohdalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta, mutta uskon tietenkin kun sanot noin. Itselleni ei ole ikinä osunut tuolla tavalla ajattelevaa miestä kohdalle.

        Kuvitellaan nyt tilanne, että istut pöytään ja nainen on tehnyt lihapataa. Instant love.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kuvitellaan nyt tilanne, että istut pöytään ja nainen on tehnyt lihapataa. Instant love.

        Kuulostaa tosi oudolta. Kuten sanoni, niin eipä ole itselleni koskaan osunut noin ajattelevaa miestä kohdalle. Mä en ole koskaan tajunnut mitä ihmettä tarkoitetaan sanonnalla "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta". Mun kokemukseni mukaan miehiä ei kiinnosta tuollainen pjaskan vertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tosi oudolta. Kuten sanoni, niin eipä ole itselleni koskaan osunut noin ajattelevaa miestä kohdalle. Mä en ole koskaan tajunnut mitä ihmettä tarkoitetaan sanonnalla "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta". Mun kokemukseni mukaan miehiä ei kiinnosta tuollainen pjaskan vertaa.

        Meitä on moneen lähtöön.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Meitä on moneen lähtöön.

        Niinhän meitä on. Molempia mun eksiäni vain vitutti, jos heitä varten yritti kokata tai leipoa tai muutenkaan millään ruoalla ilahduttaa.


    • Siis minä tunnen tällaisen parin! 😅😂 mies on hiiren hiljaa ja nainen porisee kuin papupata… onkohan se niin kuin sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan?

      • Anonyymi

        Mies on alistunut kohtaloonsa.


    • Anonyymi

      Lääkäri voisi määrätä alkoholismin tai tupakanhimon hoitoon katseluaikaa ostopalveluita videoita kuten disney+ ja netflix sellaisia juttuja lääkkeenä, ei malta lähteä pois minnekään on katsottava, niin jännä jut5rtu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näille järjestetään opintojen aikana yhteisiä illanviettoja, ja sairaanhoitajan helppo siirtyä inssi miehensä töiden perässä koska hoitoala työllistää siellä sun täällä, joten hyvin pragmaattinenkin järjestely kaikessa perinteisyydessään. Asetelmassa ollaan kuitenkin elämän perusasioiden äärellä ja kiinni fyysisessä todellisuudessa kummankin työssä.

    • Anonyymi

      Tunnetko montakin sellasta paria?

    • Anonyymi

      Ei selvästikään ole sitten oikeasti kovin introvertti, jos jaksaa kälättäjää. Lienee pikemmin hiljaisen puoleinen ambivertti.

    • Anonyymi

      Mies 34 ja äitivaimo 84 on myös yleinen tämänpäivän parisuhde.

    • Anonyymi

      💕💕😘

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe