Irti ilmastotoimista

Anonyymi-ap

Lopetan kaikki vapaaehtoiset ilmastotoimet. Vihaan vihreitä ja olen kurkkuani myöten täynnä elokapinallisia ja muita vihernatseja.

49

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa järjestetään vihanhallintakursseja. Sinun kannattaisi harkita osallistumista.
      Asenteesi ei ole oikein terve.

      • Anonyymi

        Vihreillä on paljon vihaa.


      • Ap:n asenne on juurikin oikea, nämä viherspedet sen sijaan joutaisivat ihan oikeisiin töihin sen sijaan että tukkivat Mannerheimintien liikenteeltä tai estävät hakkuita jossain pohjoisessa, ja näin omassa mielikuvitusmaailmassaan kuvittelevat pelastavansa maapallon. Näkee että on eletty pelkillä vihanneksilla, ei ole aivot saaneet kalasta ja lihasta saatavia niiden toiminnan kannalta tärkeitä vitamiineja ja hivenaineita. Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi, win-win niin Suomelle kuin Ukrainalle...


      • Anonyymi
        UrpÅ_71 kirjoitti:

        Ap:n asenne on juurikin oikea, nämä viherspedet sen sijaan joutaisivat ihan oikeisiin töihin sen sijaan että tukkivat Mannerheimintien liikenteeltä tai estävät hakkuita jossain pohjoisessa, ja näin omassa mielikuvitusmaailmassaan kuvittelevat pelastavansa maapallon. Näkee että on eletty pelkillä vihanneksilla, ei ole aivot saaneet kalasta ja lihasta saatavia niiden toiminnan kannalta tärkeitä vitamiineja ja hivenaineita. Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi, win-win niin Suomelle kuin Ukrainalle...

        " Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi."

        Minä kirjoitin vihanhallintakurssista. Olen siilitukkainen umpihetero evp upseeri, ja taidoillani olisi varmasti Ukrainassa muutakin käyttöä kuin miinojen polkeminen. Silti olen sitä mieltä, että "viherspedet" ovat oikealla asialla, vaikkakin väärin keinoin.

        Sinun ja aloittajan (sama henkilö?) lapsellinen möykkääminen ilmastotoimista ei kerro kyseisten toimien tarpeellisuudesta, vaan silkasta moukkamaisuudesta ja ahtaasta maailmankuvasta.
        Meneekö paljoa pieleen, jos veikkaan sinun äänestäneen persuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi."

        Minä kirjoitin vihanhallintakurssista. Olen siilitukkainen umpihetero evp upseeri, ja taidoillani olisi varmasti Ukrainassa muutakin käyttöä kuin miinojen polkeminen. Silti olen sitä mieltä, että "viherspedet" ovat oikealla asialla, vaikkakin väärin keinoin.

        Sinun ja aloittajan (sama henkilö?) lapsellinen möykkääminen ilmastotoimista ei kerro kyseisten toimien tarpeellisuudesta, vaan silkasta moukkamaisuudesta ja ahtaasta maailmankuvasta.
        Meneekö paljoa pieleen, jos veikkaan sinun äänestäneen persuja?

        En ole sama henkilö, ihan on kaikki muumit sen verta laaksossa, että en ala itseni kanssa keskustelemaan ja/tai komppaamaan omia aloituksiani. Ärsyttää vaan ajatus siitä miten Suomesta yritetään vihernatsismin keinoin tehdä mallimaata ilmastotalkoissa, ja samaan aikaan mm. Kiina, Intia, Venäjä, Usa plus muutama muu lykkää hiilidioksidia niin paljon, että yhden Suomen päästöt on kokonaiskuvassa luokkaa promillen osia. Ilmastovöyhötyksellä vaikeutetaan vaan täällä asuvien asemaa ja asumista... En kiistä ilmastotalkoiden tarpeellisuutta, vaan sen toteuttamisen "kiimaa" kotimaassamme.


      • Anonyymi
        UrpÅ_71 kirjoitti:

        En ole sama henkilö, ihan on kaikki muumit sen verta laaksossa, että en ala itseni kanssa keskustelemaan ja/tai komppaamaan omia aloituksiani. Ärsyttää vaan ajatus siitä miten Suomesta yritetään vihernatsismin keinoin tehdä mallimaata ilmastotalkoissa, ja samaan aikaan mm. Kiina, Intia, Venäjä, Usa plus muutama muu lykkää hiilidioksidia niin paljon, että yhden Suomen päästöt on kokonaiskuvassa luokkaa promillen osia. Ilmastovöyhötyksellä vaikeutetaan vaan täällä asuvien asemaa ja asumista... En kiistä ilmastotalkoiden tarpeellisuutta, vaan sen toteuttamisen "kiimaa" kotimaassamme.

        Suomalaisten hiilijalanjälki per capita on paljon yli maapallon keskiarvon. Ruotsalaisten hiilijalanjälki se on vain puolet suomalaisten hiilijalanjäljestä ja vaikka Ruotsin eteläosa onkin ilmatoltaan Etelä-Suomea lauhempi, ei ero selity sillä.

        Ilmastoöyhötyksellä myydään jo nyt suomalaista clenatechia maailmalle ja Suomeen on tulossa vihreän siirtymän takia ennätysmäärä investointeja. Ilmastotalkoissa pitää säilyttää järki, mutta Suomen kaltaiselle kehittyneelle maalle kyseessä on enemmän mahdollisuus kuin uhka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten hiilijalanjälki per capita on paljon yli maapallon keskiarvon. Ruotsalaisten hiilijalanjälki se on vain puolet suomalaisten hiilijalanjäljestä ja vaikka Ruotsin eteläosa onkin ilmatoltaan Etelä-Suomea lauhempi, ei ero selity sillä.

        Ilmastoöyhötyksellä myydään jo nyt suomalaista clenatechia maailmalle ja Suomeen on tulossa vihreän siirtymän takia ennätysmäärä investointeja. Ilmastotalkoissa pitää säilyttää järki, mutta Suomen kaltaiselle kehittyneelle maalle kyseessä on enemmän mahdollisuus kuin uhka.

        Kyllä, ilmastotoimissa pitää olla järki eli ilmastotoimiin ei pidä käyttää valtion rahaa yhtään. Jos tuo cleantech kerran on noin kannattavaa niin ne tehdään ilman valtion tukeakin. Jos valtio jotain tukea antaa niin sen pitää olla lainana, josta myös peritään korot. Ei mitään suoria tukia vaan laina joka pitää maksaa takaisin.

        Jonkun kyläkoulun lakkauttaminen on paljon suurempi katastrofi kuin ilmastonmuutos tulee koskaan olemaan. Samoin terveydenhuolto on tuhansia kertoja tärkeämpi asia. Terveydenhuollolla olisi paremmin rahaa jos lakkautetaan ilmastotuet. Samoin kaikki ratahankkeet voidaan lopettaa ja lopettaa julkisen liikenteen tukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi."

        Minä kirjoitin vihanhallintakurssista. Olen siilitukkainen umpihetero evp upseeri, ja taidoillani olisi varmasti Ukrainassa muutakin käyttöä kuin miinojen polkeminen. Silti olen sitä mieltä, että "viherspedet" ovat oikealla asialla, vaikkakin väärin keinoin.

        Sinun ja aloittajan (sama henkilö?) lapsellinen möykkääminen ilmastotoimista ei kerro kyseisten toimien tarpeellisuudesta, vaan silkasta moukkamaisuudesta ja ahtaasta maailmankuvasta.
        Meneekö paljoa pieleen, jos veikkaan sinun äänestäneen persuja?

        Vai, että upseeri? Älä valehtele. Olet joku pilleripipoinen vasemmistosiili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten hiilijalanjälki per capita on paljon yli maapallon keskiarvon. Ruotsalaisten hiilijalanjälki se on vain puolet suomalaisten hiilijalanjäljestä ja vaikka Ruotsin eteläosa onkin ilmatoltaan Etelä-Suomea lauhempi, ei ero selity sillä.

        Ilmastoöyhötyksellä myydään jo nyt suomalaista clenatechia maailmalle ja Suomeen on tulossa vihreän siirtymän takia ennätysmäärä investointeja. Ilmastotalkoissa pitää säilyttää järki, mutta Suomen kaltaiselle kehittyneelle maalle kyseessä on enemmän mahdollisuus kuin uhka.

        Emme myy clenatechia maailmalle merkittävästi. Ostamme sitä ja siksi vaihtotaseemme on ollut alijäämäinen jo 16 vuotta.

        Merkittävä syy ovat ilmastotoimet, jotka perustuvat pääosin tuontitavaraan. Lähes kaikki clenatech on Kiinassa tuotettua. mm. sähköautot aurinkopaneelit ja tuulimyllyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että upseeri? Älä valehtele. Olet joku pilleripipoinen vasemmistosiili.

        Lyödääkö vetoa?
        Sovitaan paikka missä tavataan. Tuon nimikirjaotteeni vakuudeksi. Sen verran pitää olla panosta, että viitsin uhrata päivän matkustamiseen. Olisiko tonni sopiva summa?
        Ei minulla ole mitään tarvetta valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme myy clenatechia maailmalle merkittävästi. Ostamme sitä ja siksi vaihtotaseemme on ollut alijäämäinen jo 16 vuotta.

        Merkittävä syy ovat ilmastotoimet, jotka perustuvat pääosin tuontitavaraan. Lähes kaikki clenatech on Kiinassa tuotettua. mm. sähköautot aurinkopaneelit ja tuulimyllyt.

        SITRA:
        "Cleantech on jo merkittävä Suomen taloudelle – ja kasvupotentiaalia olisi runsaasti tarjolla
        Tilastot kertovat, että cleantech on yksi kansantaloutemme tukijaloista. Maailmanmarkkinoilla tarvitaan yhä enemmän päästöjä vähentäviä ratkaisuja, joita tuottamalla Suomi voi kasvattaa vientiä ja verotuloja. "

        Sitra: "Merkittävä Suomen taloudelle"
        Sinä: "Emme myy clenatechia maailmalle merkittävästi."

        Kumpaa uskoisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SITRA:
        "Cleantech on jo merkittävä Suomen taloudelle – ja kasvupotentiaalia olisi runsaasti tarjolla
        Tilastot kertovat, että cleantech on yksi kansantaloutemme tukijaloista. Maailmanmarkkinoilla tarvitaan yhä enemmän päästöjä vähentäviä ratkaisuja, joita tuottamalla Suomi voi kasvattaa vientiä ja verotuloja. "

        Sitra: "Merkittävä Suomen taloudelle"
        Sinä: "Emme myy clenatechia maailmalle merkittävästi."

        Kumpaa uskoisi?

        Suurin osa ”cleantechistä” on huijausta. Tuotteet ei ole sen puhtaampia kuin mitään muutkaan ja niitä nimitetään ”cleantechiksi” vain jotta saadaan huijattua rahat idiooteilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että upseeri? Älä valehtele. Olet joku pilleripipoinen vasemmistosiili.

        Oletko lukutaidoton vajakki, vai missä kohtaa väitän olevani upseeri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukutaidoton vajakki, vai missä kohtaa väitän olevani upseeri?

        Siis olen alkuperäisten Urpå_71 kirjoitusten takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SITRA:
        "Cleantech on jo merkittävä Suomen taloudelle – ja kasvupotentiaalia olisi runsaasti tarjolla
        Tilastot kertovat, että cleantech on yksi kansantaloutemme tukijaloista. Maailmanmarkkinoilla tarvitaan yhä enemmän päästöjä vähentäviä ratkaisuja, joita tuottamalla Suomi voi kasvattaa vientiä ja verotuloja. "

        Sitra: "Merkittävä Suomen taloudelle"
        Sinä: "Emme myy clenatechia maailmalle merkittävästi."

        Kumpaa uskoisi?

        Sitra = vihervasemmiston jämät.

        He tietenkin toivovat, että clenatech olisi merkittävää, mutta eivät kerro, kuinka merkittävää se heidän mielestään on. Kaiken lisäksi he ovat vielä valmiita maksamaan yrityksille siitä, että yritykset investoisivat tänne.

        Uskon clenatechiin, kun näen jonkun yrityksen invsetoivan siihen ihan omilla rahoillaan ja vielä pärjäävän sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Pitkätukka sivarihomot voisi lahjoittaa vaikka Ukrainaan eturintamaan miinanpolkijoiksi."

        Minä kirjoitin vihanhallintakurssista. Olen siilitukkainen umpihetero evp upseeri, ja taidoillani olisi varmasti Ukrainassa muutakin käyttöä kuin miinojen polkeminen. Silti olen sitä mieltä, että "viherspedet" ovat oikealla asialla, vaikkakin väärin keinoin.

        Sinun ja aloittajan (sama henkilö?) lapsellinen möykkääminen ilmastotoimista ei kerro kyseisten toimien tarpeellisuudesta, vaan silkasta moukkamaisuudesta ja ahtaasta maailmankuvasta.
        Meneekö paljoa pieleen, jos veikkaan sinun äänestäneen persuja?

        Eihän noin toope nyt voi normaaleja oikeita puolueita äänestellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitra = vihervasemmiston jämät.

        He tietenkin toivovat, että clenatech olisi merkittävää, mutta eivät kerro, kuinka merkittävää se heidän mielestään on. Kaiken lisäksi he ovat vielä valmiita maksamaan yrityksille siitä, että yritykset investoisivat tänne.

        Uskon clenatechiin, kun näen jonkun yrityksen invsetoivan siihen ihan omilla rahoillaan ja vielä pärjäävän sillä.

        Eivätkö kerro?
        "Henkilötyövuosia ympäristöliiketoiminnassa tehtiin samana vuonna reilut 136 000. Arvonlisäys oli yli 13 miljardia euroa, eli noin seitsemän prosenttia koko kansantalouden arvonlisäyksestä [1]."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noin toope nyt voi normaaleja oikeita puolueita äänestellä.

        Mitäs ne normaalit oikeat puolueet mielestäsi ovat? Itse olen äänestänyt tähän asti kokoomusta, mutta jatkosta en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö kerro?
        "Henkilötyövuosia ympäristöliiketoiminnassa tehtiin samana vuonna reilut 136 000. Arvonlisäys oli yli 13 miljardia euroa, eli noin seitsemän prosenttia koko kansantalouden arvonlisäyksestä [1]."

        Voisi lakkauttaa koko järjestön. Tuosta saisi paljon helpommin säästöjä kuin Sotesta leikkaamalla.

        Tulisimme aivan hyvin toimeen ilman tuota siivellä eläjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö kerro?
        "Henkilötyövuosia ympäristöliiketoiminnassa tehtiin samana vuonna reilut 136 000. Arvonlisäys oli yli 13 miljardia euroa, eli noin seitsemän prosenttia koko kansantalouden arvonlisäyksestä [1]."

        Sitran lausumaan en ihan suoraan usko. Onko saatavilla listaa, mitä he tuohon oikeasti laskevat kuuluvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi lakkauttaa koko järjestön. Tuosta saisi paljon helpommin säästöjä kuin Sotesta leikkaamalla.

        Tulisimme aivan hyvin toimeen ilman tuota siivellä eläjää.

        "Voisi lakkauttaa koko järjestön. Tuosta saisi paljon helpommin säästöjä kuin Sotesta leikkaamalla. "

        Mahdatko edes tietää, mikä Sitra on. Sen verran pölhöltä tuokin kommenttisi näyttää, että sopii epäillä. Sitra ei saa rahoitusta valtion budjetista, vaan kaikki toiminta rahoitetaan sijoitusomaisuudesta kertyvillä tuotoilla.

        Mutta kun ainoa tarkoitus on väittää vastaan, vaikka on asiasta pihalla kuin lumiukon pipp... siis porkkananenä, niin tuollaista on sitten jälki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voisi lakkauttaa koko järjestön. Tuosta saisi paljon helpommin säästöjä kuin Sotesta leikkaamalla. "

        Mahdatko edes tietää, mikä Sitra on. Sen verran pölhöltä tuokin kommenttisi näyttää, että sopii epäillä. Sitra ei saa rahoitusta valtion budjetista, vaan kaikki toiminta rahoitetaan sijoitusomaisuudesta kertyvillä tuotoilla.

        Mutta kun ainoa tarkoitus on väittää vastaan, vaikka on asiasta pihalla kuin lumiukon pipp... siis porkkananenä, niin tuollaista on sitten jälki.

        Ja tuohon sitten haaskataan valtion sijoitusten tuottoa. Valtio saisi enemmän tuottoa sijoituksista jos Sitran toiminnasta leikataan tai koko Sitran toiminta lopetetaan. Sitra on ihan turha järjestö.

        Ylipäätään on harhaanjohtavaa sanoa, että Sitra rahoitetaan sijoitusomaisuudesta kertyvillä tuotoilla kun tuo sijoitusomaisuus on valtion omaisuutta. Todellisuudessa valtio rahoittaa Sitran toimintaa. Vai sanoisitko sinä, että valtio rahoittaa sijoitustuotoilla asumistuet, jos sijoitustuottojen kohde olisikin asumistuet?


    • Anonyymi

      Miljardeja käytetty näihin toimiin, silti vihreät kailottavat, että mitään ei ole saatu aikaan...

      • Anonyymi

        On saatu aikaan paljonkin. Nykyinen hallitus valitettavasti jarruttaa hyvin alkanutta kehitystä ainakin maankäytön ja liikenteen suhteen. Puheet CO2:n talteenotosta ovat toistaiseksi höttöä.
        Paljon on saatu aikaan, mutta vielä enemmän olisi tekemistä. Joudun seuraavissa vaaleissa miettimään ensi kertaa 30 vuoteen, mitä puoluetta äänestäisin. Orpo lupasi, että Kokoomus pitää kiinni ilmastotoimista, mutta se lupaus ei tainnut pitää.
        Persuministerin ääripopulistinen kommetti siitä, että he tukevat ilmastotoimia, kunhan ne eivät maksa ihmisille mitään, on typeryuydessään jo omaa luokkaansa. Ministeri ei varmasti ole itse niin tyhmä, vaan kommentti oli tarkoitettu aloittajan kaltaisille äänestäjille, joille mikä tahansa menee läpi. Järkevästä politiikasta viis, kunhan saadaan ääniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On saatu aikaan paljonkin. Nykyinen hallitus valitettavasti jarruttaa hyvin alkanutta kehitystä ainakin maankäytön ja liikenteen suhteen. Puheet CO2:n talteenotosta ovat toistaiseksi höttöä.
        Paljon on saatu aikaan, mutta vielä enemmän olisi tekemistä. Joudun seuraavissa vaaleissa miettimään ensi kertaa 30 vuoteen, mitä puoluetta äänestäisin. Orpo lupasi, että Kokoomus pitää kiinni ilmastotoimista, mutta se lupaus ei tainnut pitää.
        Persuministerin ääripopulistinen kommetti siitä, että he tukevat ilmastotoimia, kunhan ne eivät maksa ihmisille mitään, on typeryuydessään jo omaa luokkaansa. Ministeri ei varmasti ole itse niin tyhmä, vaan kommentti oli tarkoitettu aloittajan kaltaisille äänestäjille, joille mikä tahansa menee läpi. Järkevästä politiikasta viis, kunhan saadaan ääniä.

        Ei ilmastotoimien pidäkään maksaa yhtään mitään ainakaan pieni- ja keskituloisille. Itse asiassa pieni- ja keskituloiset maksavat jo nyt liikaa ja maksuja pitäisi vähentää. Esimerkiksi polttomoottoriautojen maksuja pitäisi leikata ja polttoaineverotusta pitäisi keventää. Sen sijaan sähköautojen maksuja pitäisi nostaa. Turha antaa eliittipaskiaisten päästä pienimmillä kuluilla.

        Ja muutenkin Suomessa ei ole mitään syytä nopeuttaa ilmastotoimia. Suomalaisten ei tarvitse haaskata rahoja typerään sontaa kuten sähköautoihin ja aurinkopaneeleihin.

        Ja kotitaloudet ovat jo nyt ylivelkaantuneita ja kotitalouksien pitäisi pikemminkin leikata menojaan. Itse ainakin olen tyytyväinen siitä, että korot ovat nousseet ja ihmiset välttävät velanottoa. Mielestäni korkoja olisi pitänyt nostaa tätäkin enemmän.

        Jos kotitalouksien pitää tehdä ilmastotoimia niin sitten kannattaa tehdä leikkaamalla menoja. Eli käytetään autoja 50 vuotta ja kännyköitä 20 vuotta.


    • Anonyymi

      Ilman päästörajoituksia ja muita tukitoimia meillä ei juuri tehtäisi mitään laitetta koska kiina ei ei allekirjoita mitään ilmastosopimusta kuten muutkaaan kehitys- ja " köyhät" maat meillä on ollut töitä.
      Aikas lapsellista vihata kehitystä ja puhdasta maapalloa.

      • Anonyymi

        Kiina, kuten yli 190 muuta maata on allekirjoittanut viimeisen ilmastosopimuksen. Muuten olen samaa mieltä. Näin ei voi jatkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina, kuten yli 190 muuta maata on allekirjoittanut viimeisen ilmastosopimuksen. Muuten olen samaa mieltä. Näin ei voi jatkua.

        Ja suuri osa noista maista lähinnä pyyhkii persettä tuolla sopimuksella. Tuo sopimus oli arvoton paskapaperi eikä se sido yhtäkään maata mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suuri osa noista maista lähinnä pyyhkii persettä tuolla sopimuksella. Tuo sopimus oli arvoton paskapaperi eikä se sido yhtäkään maata mihinkään.

        Venäjällä pyyhitään takapuolta kaikilla muillakin sopimuksilla.


    • Anonyymi

      Lähiruoka on jo ilmatteko unohda tuonti illit.

      • Anonyymi

        Olen peruselintarvikkeissa siirtynyt kotimaiseen ja lähiruokaan silloin kun se on mahdollista. Riisiä olen ostanut joulupuuroon ja kaalilaatikkoon, mutta samalla kylällä kasvatettu peruna on korvannut riisin ja ulkomaisen pastan perusmättönä. Hedelmien suhteen joutuu talvella tekemään poikkeuksen, ainakin jos haluaa edes vähän vaihtelua.


    • Anonyymi

      Lopetat? Millaisia vapaaehtoisia ilmastotoimia olet sitten tehnyt?

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Tunnen suorastaan raivoa vihreitä kohtaan!

      • Anonyymi

        Vihanhallintakurssi olisi paikallaan. Ei tuollainen raivon tunteminen ole ihmiselle itselleenkään terveellistä. Stressihormoonit ja verenpaine nousevat ja se ennustaa lyhyempää elinikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihanhallintakurssi olisi paikallaan. Ei tuollainen raivon tunteminen ole ihmiselle itselleenkään terveellistä. Stressihormoonit ja verenpaine nousevat ja se ennustaa lyhyempää elinikää.

        Kenelle?


    • Anonyymi

      Suomalaisten ilmastotoimilla ei ole mitään vaikutusta lämpenemisen kannalta, ei mitään. Vähempikin into riittäisi, kun näin on.

    • Anonyymi

      Tavis kiinnostuu ilmastotoimista sitten, kun niittä voi tienata rahaa.

    • Anonyymi

      Tehokkain globaali ilmastotoimi olisi syntyvyyden rajoittaminen. Suomi voisi olla ehkäisyn suurvalta. Ehkäisyteknologiaa voitaisiin viedä kehitysapuna.

    • Anonyymi

      Minä syön lähiruokaa melkein joka päivä. Käyn lähipubissa haukkaamassa tonnikala-ananaspizzaa ja italialaista punkkua.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt vähentää hapen kulutuksen minimiin.

    • Anonyymi

      -EU on kieltänyt uudet polttomoottoriautot vuodesta 2035 lähtien, mutta Etiopia kieltää vanhatkin autot.

      • Anonyymi

        Mersu kertoi viime viikolla siirtävänsä painopisteen takaisin sähköstä dieseliin.


    • Suomi on miljardiveloissa. Kun korot ovat nousseet niin velanhoitokustannukset ovat nousseet ja niiden hoitamiseen tarvittaisiin lisää velkaa. Suomi on pahassa velkakierteessä ja se on tuhon kierre. Leikata pitää vaikka ihmiset kärsivät ja valittavat. Leikkauksista ei voi tinkiä jos maan talous halutaan pelastaa.

      Venäjän imperiumin julma itsevaltias on uhka kaikille Euroopan itsenäisille demokraattisille valtioille. Ukrainalaiset puolustavat yksin eturintamassa kaikkien Euroopan maiden itsenäisyyttä ja demokratiaa totalitaarisen ja militaristisen imperiumin laajentumista vastaan. Ukraina kaipaisi kipeästi apua.

      Suomalaiset köyhtyvät ja kärsivät. Ukrainalaiset kärsivät ja kuolevat. Suomen taloutta uhkaa tuho ja demoratia on vaarassa koko maailmassa, mutta on yksi asia, mistä Suomessa ei haluta tinkiä. Se on ilmastopoliittinen KUNNIANHIMO. Suomen ilmastotavoitteet ovat kuulemma vaarantuneet ja jotta tavoitteisiin päästään tarvitaan miljardisatsauksia lisää ilmastopolitiikkaan. Suomi saa vaikka tuhoutua, totalitarismi saa jyrätä demokratian, mutta Suomen ilmastotavoitteita ei siirretä vuottakaan. Kyllä moisen järjettömyyden edessä alkaa hiljaistakin miestä vituttamaan todella rankasti.

    • Anonyymi

      Suomen suurin/paras ilmastoteko on; Ilma(turva)tieteenlaitoksen julkisenrahoituksen poistaminen!

      • Anonyymi

        Sään ennustaminen ei ole edes tiedettä. Kaikki säähän liittyvä fysiikka tunnetaan jo perinpohjin. Ennustamisen vaikeus on vain käytännöllinen ongelma.


      • Anonyymi

        Tiede-sanaa käytetään vain rahoituksen varmistamiseksi.


      • Anonyymi

        Eli ei sanomalehtiä ei mitään muutakaan mediaa ja tervaa ikkunoihin, ettei vaan saa huolestuttavaa tietoa mistään Silloin olo tuntuu turvalliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei sanomalehtiä ei mitään muutakaan mediaa ja tervaa ikkunoihin, ettei vaan saa huolestuttavaa tietoa mistään Silloin olo tuntuu turvalliselta.

        Niin. Ja hienoja kuvia palmupuista ja salskeista männyistä ja sinisistä järvistä ikkunoiden peitoksi ja seinätapetiksi niin eipähän turhat lumisateet häiritse.
        Kun vielä lopettaa tällä palstalla käymisen niin eipä enää häiritse ilkeät denialistitkaan.


    • Anonyymi

      Järkevää, ilmastotoimet kannattaa jättää niihin hurahtaneiden hörhöjen hoidettaviksi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe